رواية احببت رائد جيش الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملكة زماني
رواية احببت رائد جيش الجزء الحادي عشر
رواية احببت رائد جيش البارت الحادي عشر
رواية احببت رائد جيش الحلقة الحادية عشر
نغم بصدمه ونهيار احمد لاء لاء احمد رد عليا فتح عينك مش انا نغم حبيبتك يلا قوم خلينا نمشي طب بص انا مسامحك والله مسامحك يلا مش انت بتعمل كده عشان تسمع كلمه مسامحك قوم بقا
نغم بعياط معتز احمد مش راضي يرد عليا ليه
معتز بعياط على حاله نغم ادعيلو بي الرحمه
نغم بصويت لاء احمد مامتش
وفضلت تضرب فيه يااحمد قوم عشان خاطري
احمد فتح عينو بتعب نغم
نغم جريت عليه احمد انت عايش صح مش انت مش هتسبني
معتز اوعي بسرعه خلينا نخدو على المستشفى وصلو المستشفى واحمد دخل غرفه الاعمليات
ونغم وقفه برا منهاره من العياط في حضن لمار خرجت الممرضه جري
نغم بلهفه احمد عامل ايه
الممرضه محتاجين دم ضروري
نغم أنا أنا نفس فصيله احمد خدي مني بسرعه
الممرضه تعالي معايا
الدكتور احنا محتاجين كيسين دم محتاجين حد تاني عشان مش هينفع نخد منك كيسين هيبق في خطر عليكي
نغم خد اهم حاجه عندي احمد يبق كويسه
معتز لاء مفيش الكلام ده هو كيس واحد وانا هحاول اجيب كمان كيس
نغم بعياط مفيش وقت خد مني الكيسين بسرعه وبلفعل اخدو من نغم كيسين دم
الممرضه خدي اشربي العصير دا عشان تعوضي الدم
نغم مش عاوزه حاجه أنا عوزه احمد وبس
بعد ساعه خرج الدكتور
نغم ومعتز جريو عليه
معتز احمد عامل اية الدكتور الحمدلله قدرنه نلحقه
معتز الحمدلله الله فيلف ورا بيلقي نغم وقعه على الارض معتز نغم وبيجري عليها
الدكتور مش قولت متقومش من علي السرير
الممرضه بخوف والله هي الي مرضيتش
الدكتور علق لي نغم محلول ودها حقنه مهدا
احمد فاق آه نغم وائل قرب عليه هو ومعتز
وائل عامل اي يابطل
احمد كويس
احمد بيدور بعينو على نغم
معتز قرب منه بخبث الي بتدور عليها في الاوضه الي جنبك احمد بخوف اي لي مالها
معتز اتبرعتلك بي كيسين دم وجسمها ضعيف فا اغم عليها احمد بغضب لي خلتوها تعمل كده
معتز بغيظ منه عشان ننقز حياتك
احمد انا عايز اشوفها دخل
الدكتور ها عامل اي دلوقتي
احمد عايز اشوف نغم
الدكتور مش هينفع تقوم دلوقتي خالص الجرح ممكن يتفتح احمد هشوفها يعني هشوفها فعلاً احمد راح عند نغم وقعد جنبها ومعتز سابه وخرج علشان يكونو على رحتهم
نغم ابتديت تفوق احمد
احمد بخوف نغم حبيبت قلبي أنا جنبك اهو
نغم بعياط أنت كويس
احمد بضحك بتعيطي ليه دلوقتي علي فكره ينغم قلبك ضعيف ميمشيش مع ظابط خالص
احمد بدموع نغم
نغم بخضه احمد أنت بتعيط
احمد كنت خايف اموت قبل ماسمع كلمه مسامحك راح بايس راسها حقق على قلبي والله مكان قصدي ازعلك أنا كنت غيران عليكي
نغم أنا موفقه
احمد باستغراب موفقه على ايه
نغم بضحك علي طلبك بتاع زمان
احمد بصدمه بجد
نغم بضحك علي شكل احمد بحبك
احمد بعدم وعي نغم انتي بجد موفقه تتجوزيني
نغم اه
معتز من ورا أنا بق مش موافق
احمد يعم انت بتطلع منين يعم ماتسبني في حالي بق شويه نغم بهدوء مش موافق لي
معتز عايز اعرف رفتي احمد لي زمان
نغم خديت نفس حاضر اظهر جه الوقت الي تعرف في السر يااحمد
احمد اتكلمي
FalSh Buk
نغم جلها تليفون نغم الو
مجهول لو وفقتي تتجوزي احمد انا هموتو مش هخليكي تتهني بيه وقفل السكه
نغم الو الو جه الوقت الي احمد طلب نغم لي الجواز ونغم رفضيت خوفان عليه احمد بعد مامشي تليفون رن تاني
نغم الو
مجهول برافو عليكي
نغم انت مين
مجهول ملكيش دعوه وابعدي عن احمد احسلك
نغم عملت تتبع لي التلفون وعرفت أن الي عايز يموت احمد امه
نغم بصدمه انتي
أم احمد بغل آه أنا أنا عمري ماحبيت احمد
نغم بصدمه طب ليه
امه عشان عمري ماحبيت ابوه أنا عوزه الأملاك وبس ولزم اخلص من احمد بس قبل دا كله لزم اخلص منك ورفعت المسدس ولسه هتضرب نغم راحت نغم ضربها الاول ونزلت ميته
BuK
نغم بعياط هو ده الي حصل والله كنت حاسه بي الزنب اني بعت امك عنك
احمد بصدمه في امه دا كله عشان الفلوس عمرها ما حبتني طب ليه انا مكنتش عايز حاجه انا كنت عايز حنانها بس
معتز بشفقه عليه اهدي يااحمد الله يرحمها وربنا يسمحها
نغم خديت احمد في حضنها حقق عليا والله كنت خايفه عليك
احمد مسك في حضنه جامد وقعد يعيط
نغم حست أن جسم احمد تقل
نغم بخوف احمد بتشوف بتلقي احمد مغمي عليه وبينزف
نغم بخوف الحق يمعتز
معتز خرج ندا الدكتور بسرعه
ونقلو احمد الاوضه بتعته
الدكتور احنا خيطنا الجرح تاني وهو دلوقتي نايم
نغم بحزن على حاله احمد شكرا يدكتور
معتز نغم تعالي ارواحك انتي وي لمار وانا مع احمد هنا
نغم لاء انا هفضل مع احمد هنا
معتز بيبص بيلقي لمار تعبانه بيخاف عليها
معتز لمار حبيبتي مالك
لمار بتعب محتاجه ارتاح شويه
معتز بيشلها ويخرج بيها برا المستشفى
معتز بيروح لمار على البيت وبيروح الشركه
بعد مرور يومين
احمد بيخرج من المستشفي وبيتقدم لي نغم
ومعتز بينفخه طلبات
احمد مش عارف انت قالش ملحتي لي
معتز اصل القبول دا من عند ربنا
احمد هايعمي اي رايك
الاب على خيرت الله الفرح الشهر الجاي
معتز وانا كمان عايز اتجوز
نغم اي رايك تعمل الفرح معايا
معتز بص لحمد لقه هيفرقع راح قايل بغيظ موافق
احمد عيل لزقه
معتز بتقول حاجه يابو حميد
احمد بقول حبيبي ياوحش
احمد نغم عوز اتكلم معاكي في موضوع مهم
نغم بستغراب موضوع اي
احمد عوزك تقدمي استقلتك من الجيش
نغم بس
معتز احمد عنده حق سيبي الشغل دا احنا معندناش استعداد نخسرك
نغم بس أنا هشتغل اي
احمد بغمزه مش هيبق في وقت لشغل
نغم بكسوف بس بق
معتز اي المحن.دا اعملو حساب اني قاعد
احمد بغيظ قوم غور اي الي مقعداك معانا واحد وخطيبتو انت اي حشرك
معتز بعند مش قايم
لمار برقه.عشان خاطري تعالي وسبهم لوحدهم
معتز عشان خاطرك انتي ياجميل يطعم انت ماتجيبي بوسه
لمار بكسوف منهم أنا أنا ماشيه وطلعت تجري
معتز بضحك يبنت المجنونه وجري ورها
***”***************
بعد مرور شهر
جه معاد فرح نغم واحمد ولمار ومعتز في يوم واحد
نغم وي لمار في الكوفير
احمد دخل على نغم اول لما شفها اتصدم من جملها
احمد يخربيت كدا اي القمر ده كله اخبيكي من الناس فين
نغم بكسوف بس بق
احمد متجيبي حضن صغير
معتز من تعال انا اديك
احمد بخضه يخربيتك انت بتطلعي منين غور شوف مراتك فين
معتزمالكش دعوه عوزني امشي عشان تستفرض بختي بعينك
احمد بغيظ.يلهوي دي مراتي
معتز مليش.دعوه
نغم بضحك علي شكل احمد خلاص يمعتز روح شوف لمار زمنها خليلت
معتز هروح عشان خاطر نغم بس
احمد عيل لزقه
معتز راح عند لمار
معتز اول لما شفها صفر قمر عليا الطلاق قمر
لمار بكسوف شكرا
معتز قرب منها ماتجيبي بوسه دانا حتا زي جوزك
لمار كانت هتقع
معتز مسكها وبضحكه لا اجمدي كده مش كل لما اقرب منك تدوخي لسة اليله طويله وغمز بعنيه
احمد ونغم ومعتز ولمار دخلو القاعه
والكل كان منبهر بي جملهم
كلهم رقصو ع اغنيه ملكه جمال الناس
احمد بصوت عالي بعشقگ ياجمل نغم في حياتي ❤
نغم هي كمان بصوت عالي بعشقگ يحضرت الرائد 🥰
توتا توتا وخلصت الحدوته 💃
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت رائد جيش)