روايات

رواية احببت رائد جيش الفصل التاسع 9 بقلم ملكة زماني

رواية احببت رائد جيش الفصل التاسع 9 بقلم ملكة زماني

رواية احببت رائد جيش الجزء التاسع

رواية احببت رائد جيش البارت التاسع

احببت رائد جيش
احببت رائد جيش

رواية احببت رائد جيش الحلقة التاسعة

نغم دخلت عند احمد المكتب
احمد بغضب مهو انتي لو كنتي قعدتي في البيت مكنش دا حصل انما ازاي لزم تنزلي معاه رجاله وتيجي في الاخر تقولي بيتحرشو بيا مهو انتي لو محترمه مكنش كل ده حصل
نغم بصدمه من كلام احمد ليها
نغم بغضب وعياط انت مالك انت
انت ازاي تتكلم عني بطريقه الزباله دي
هو انت علشان زبالة فاكر كل الناس زبالة زايك
احمد بغضب راح ضربها بي القلم لدرجه ان شفايفها جابت دم
احمد غمض عينه بندم انه مد ايدو عليها
احمد نغم أنا آسف أنا مش عارف عملت كدا ازاي
نغم من الصدمه كانت هتقع
احمد مسكها نغم انتي كويسة نغم أنا آسف
نغم زقته بعيد عنها وبصوت عالي مخلوط بعياط ابعد عني سمعت ابعد عني انا مستحيل اسامحك سمعت مستحيل حتى لو بتموت قدامي مش هسامحك على الكلام الي انت قولته وعلى القلم وسبته وخرجت
احمد بصدمه لاء مستحيل نغم تبعد عني انا السبب أنا ازاي امد ايدي عليها وكسر كل حاجه قدامه
وائل دخل على الصوت مالك يااحمد
احمد نغم
وائل ملها نغم
احمد مديت ايدي عليها وقولت كلام مينفعش يتقال وشككت في اخلاقه بس والله كنت غيران مش عارف عملت كدا ازاي
وائل بصدمه انت عملت كل ده لاء ومع مين مع نغم حب حياتك انت اكيد اتجننت على الاخر
احمد قعد علي الارض بعياط قلتلي مستحيل اسامحك حت لو كنت بتموت قدامي مش هسامحك
وائل بدموع على صاحبه عمره اهدى يااحمد اكيد قالت كده في وقت زعل
*****************
عند نغم دخلت البيت وهي منهارا من العياط
الاب مالك يبنتي في اي
نغم أنا دخلها استريح شويه لو سمحت يابابا مش عاوزه اتكلم
لمار دخلت على نغم مالك ينغم فى اي احكيلي مش أنا زى اختك
نغم حضنته أنا قلبي وجعني اووي حاسه اني روحي بتروح مني
لمار بحزن عليها اهدي يحببتي وانا سمعاكي
********************
عند معتز في الشركه يعنى اسيب الشركه اسبوع اجي القيها بي القرف دا اجمعيلي كل الموظفين
السكرتيره حاضر يا فندم
**”****************
عند منصور عوزاك يرعد تجمعلي كل المعلومات عن الشاب الي اسمو احمد لما نشوف حكايته اي هو كمان
رعد تحت امرك يا باشا
منصور ياويلك لو عرفت عنك حاجه
*******************
احمد بيحاول يكلم نغم مش بترد
اووف ردي عليا بق
احمد وائل رن عليها كده
وائل رن
وائل بتكنسل في وشي
احمد بغضب راح رامي التليفون في الارض
******************
عند نغم معتز خبط على الباب لمار فتحت معتز القمر عامل اي النهارده
لمار بكسوف احم الحمدلله بخير
معتز لاء اتاكد بي نفسي حط ايدو على جبينها لا الحراره نزلت
لمار وشها احمر احم أنا هدخل لي نغم
معتز بضحك والله قمر وانتي قفص طماطم كده
على الاكل اومال فين نغم
لمار نغم تعبانه شويه
معتز بخوف لي ملها
الاب والله يبني منا عارف هي جات من بره منهارا من العياط ومردتش تتكلم
معتز بغضب اكيد ازفت احمد هو السبب ودخل عند نغم
معتز خبط
نغم ادخل معتز دخل نغم مالك ياقلبي مين الي زعالك
نغم مفيش تعبانه شويه بس
معتز نغم مش مخبيه عليا حاجه صح
نغم بابتسامه لاء
معتز طب تعالي كلي معايا ياما مش هاكل وانا مفطرتش من الصبح
نغم خلاص هاجي
على الاكل
لمار أنا همشي بكره
نغم لي خليكي معايا شويه
لمار معلش سبيني برحتي وانا هبق اجي اشوفك اكيد
معتز بكره أنا الي هوصلك
لمار بس
معتز بصلها بصه خلها تخاف وتسكت
معتز بضحك ناس مبتجيش غير بلعين الحمرا

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت رائد جيش)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى