روايات

رواية احببت خاطفي الفصل الثامن 8 بقلم رحمة محمد

رواية احببت خاطفي الفصل الثامن 8 بقلم رحمة محمد

رواية احببت خاطفي الجزء الثامن

رواية احببت خاطفي البارت الثامن

رواية احببت خاطفي
رواية احببت خاطفي

رواية احببت خاطفي الحلقة الثامنة

وبعد حوالي ساعه ادهم رجع
ادهم وهو بينزل من العربيه : رايح فين
زياد : هلف شويه بالعربيه
ادهم : يلا ي صايع
ضحكو هما الاتنين وادهم نزل من العربيه ودخل البيت بتاعه
ادهم : نديييي جبتلك الاكل
دخل الاوضه بس ملقهاش استغرب وخرج
ادهم : ندييييي
وفجأه لقي بابا الحمام بيتفتح

 

 

ادهم بصدمه : ندييي
ندي : نعم
ادهم جري عليها وحضنها : خوفتيني عليكي
ندي بعدته : لي يعني انا كويسه
ادهم : جبتلك الاكل
ندي : مليش نفس
ادهم بستغراب : مالك
ندي : هيكون مالي يعني ما انا كويسه اهو
ادهم : اي الأسلوب دا ي حبيبتي
ندي : حبيبتك مين دي احترم نفسك وكمان عايزه امشي من هنا
ادهم : تمشي تروحي فين انتي هبله
ندي : مبقاش ليا لازمه ولازم امشي
ادهم : انا مش فاهم حاجه انا لما مشيت كنتي كويسه اي حصل
ندي عيونها دمعت : حبيبتك رجعت خلاص سبني امشي
ادهم بستغراب : حبيبتي ؟؟ مين دي
ندي بدموع : مرام حبيبتك القديمه جت هنا وقعدت تحكيلي عن ايامكم سوا من 3 سنين وبسبب المشاكل سبتو بعض وقالتلي انك قد اي كنت بتحبها ولسه لغايت الان وقالتلي ان البيت دا في كل ذكراياتكم
ادهم بصدمه : جت هنا؟؟؟
ندي بدموع : ايوا
ادهم : ممكن تبطلي عياط وانا هفهمك كل حاجه
ندي بدموع : لا مش ممكن انا عيزه امشي من هنا
ادهم ببتسامه وقرب منها وبقا واقف قدامها بالظبط : اسمعيني
ندي بدموع : عايز اي تحكيلي انت كمان قد اي كانت علاقتكم مثاليه وانك كنت هتتجوزها طب لو كنتو اتجوزتو كنت هتجوز مين انا دلوقتي وكنت هحب مين
ادهم ضحك : يعني انتي بتحبيني
ندي بدموع : ايواا حبيبتك

 

 

ادهم بسرعه : بجد
ندي : ايوا بحبك ي ادهم
ادهم حضنها جامد وشلها قعدها علي السرير بحب : مرام فعلا كانت حبيبتي
ندي اتعصبت وكانت هتتكلم قاطعها ادهم
ادهم : اسمعي للاخر متبقيش غبيه كنت بحبها دلوقتي بحبك انتي ومقدرش ابعد عنك
مرام كانت بتخني مع صحبي دا كله عشان الفلوس ولما كبرت شغلي ومسكت شركة بابا الله يرحمه رجعت وفعلا كان من 3 سنين وعمري ما فكرت اني احب تاني بس لما
ندي بتركيز : لما اي كمل
ادهم : لما شوفتك نسيت كل الي حصل شوفتك من 4شهور وانتي في المكتبه وقعده بتقراي كتاب كان شكلك حلو اوي وكنتي بتيجي 3 ايام في الأسبوع كنت بروح ديما عشان اشوفك كنت خايف اقرب بس لما عرفت الي جوز مامتك هيعملو الي عملو دا كان لازم اقرب واخد باي طريقه
ندي بدموع : يعني انت معنتش بتحبها
ادهم وهو بيمسح دموعها : بحبك انتي
ندي بدموع : طب هات الاكل جعانه
ادهم ضحك وشدها لحضنو وهي حضنتو جامد
اياد كان ماشي بالعربيه وفجأه شاف بنت ركبه في العربيه الي جابو بتخبط علي شباك العربيه
اياد حاول يفهم الي بتقوله لغايت ما قرا شفايفها بتقوله ساعدني
فهم ولسه هيقف قدام العربيه بس العربيه مشيت بسرعه وهو مشي وراها
الي كان سايق العربيه وصاحبو مكنوش واخدين بالهم من عربية اياد بس البنت كانت عنيها علي اياد اكنها لاقت امل جديد
الشخص 1 بضحك : هتبقا ليله فل متخافيش يقمر
الشخص2 : محدش هيعرف يخدك مننا

 

 

البنت بدموع : سبوني امشي الله يخليكوا
وفجأه..
ادهم بتوتر : براحه ي ندي الاكل مش هيطير
ندي وهي بتاكل : بعوض عن العياط الي عيطته
ادهم بتوتر : ندي براحه عشان..
ولسه هيكمل كلامه ندي فضلت تكح جامد اكنها بتتخنق
و………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت خاطفي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى