رواية احببت اعمى الفصل العشرون 20 بقلم سندس محمد
رواية احببت اعمى الجزء العشرون
رواية احببت اعمى البارت العشرون
رواية احببت اعمى الحلقة العشرون
دخل عمر بسرعه لقا باباه واقع على الارض غرقا*ن في دمه
بصله عمر بعدم استيعاب: بابا
قرب منه ببطئ وهو حاسس انه من كتر الصدمه اتجمد
عمر نزل على الارض قدام باباه فضل بصصله
عمر بوجع و دموع: انت كويس صح يعني ينفع توقع قلبي كده يوهه يابابا مينفعش الهزار ده قوم بقى انا هم*وت يابابا ردي عليا طب يرضيك اعيط كده مش انت وانا صغير قولتلي خليك دايما قوي ياعمر ومتضعفش انا ضعفت يابابا لما شوفتك كدن قوم بقي يابابا
ملقاش رد
عمر بوجع شديد وانهيار: انت مش بترد ليههه رد عليا يابابا مش هقدر اعيش من غيرك كسرت ضهري يابابا ك*سرت ضهري وكمل بصريخ بابااااااا اههههه يابابا متسبنيش يابابا انا ضهري هيتك*سر من بعدك اهههه يارب يارب
تسريع الاحداث فتحيه سمعت صريخ عمر ف طلعت عشان تشوفه واتصدمت من المنظر واتصلت بالاسعاف
ونقلوا منصور هناك وعمر في عالم تاني
الدكتور بزعيق: دخلوه عمليات بسرعه ده بيمو*ت بسرعهههههه
عمر بتوهان: بابا
الدكتور بشفقه: اقعد يبني وادعيله
سابه الدكتور ودخل العمليات
المستشفى دي كانت نفس المستشفى اللي محجوزه فيها رحمه
عمر مشي ناحية اوضه رحمه بتوهان هو الوقت ده محتاجها اكتر من اي وقت تاني
دخل عمر الاوضه
رحمه بذهول من شكله: في ايه ياعمر ايه اللي حصل وشكلك عامل كده ليه
عمر بصدمه: بابا يارحمه بابا بيمو*ت
رحمه بفزع: ايه اهدى كده فين عمو منصور ماله
عمر بوجع: في العمليات
رحمه قامت من على السرير بفزع: ليه ليه ياعمر
عمر بكسره: انا مش قادر اتكلم دلوقتي ممكن تاخديني في حضنك
رحمه مترددتش لحظه انها تاخده في حضنها فتحت دراعتها وهو جري عليها
عمر بدموع: بابا بابا هيمو*ت يارحمه هيمو*ت انا بحبه اوي مش هقدر اعيش من غيره انا بحبه اوي يارحمه ضهري هيتكس*ر من بعده يارحمه
رحمه بدموع: اهدى ياحبيبي إن شاءلله خير تعالى نروح قدام اوضة العمليات عشان لما الدكتور يطلع نطمن عليه ومتخافش خير إن شاءالله
عمر بوجع: يارب
خرجوا الاتنين ووقفوا قدام العمليات
عمر بوجع و دموع: يارب يارب انا بحبه اوي اشفيه يارب يارب
رحمه بخوف مخفي: اهدى ياحبيبي إن شاءالله خير عمو منصور هيبقي كويس إن شاءالله
عمر بوجع: يارب رحمه انتي تعبانه انا اسف اني خليتك تقومي كده
رحمه قربت منه
رحمه بحب: عمر انت جوزي وحبيبي وابويا ولو موقفتش جنبك هقف جنب مين وبعدين ده واجبي ولو معملتش كده يبقى مستحقش اني ابقى مراتك
عمر خدها في حضنه بصمت
************************************************
عند صفيه كانت قاعده في المكان اللي هي ويامن وسامر ويارا بيتجمعوا فيه والمكان ده عباره عن بيت صغير بس مجهز من كله
صفيه بفرحه: برافو عليك برافو
الراجل بخبث: شوفتي ياهانم مخدش في ايدي ثانيه لو احتاجتي اي حاجه تاني انا موجود
صفيه بفرحه: تسلم يامتولي روح انت بقى
مشي متولي ودخلت عليها يارا
يارا بفرحه: انا مش مصدقه نفسي اخيرا خلصنا من منصور ياساتر
صفيه بفرحه: اه انا مش مصدقه نفسي من الفرحه ياههه
دخل يامن وسامر
يامن بخبث: لا برافو بس يارب يمو*ت بقى
صفيه بشر: متخافش هيمو*ت
يامن بستغراب: طب ونتي بتقوليها بثقه كده ليه مانتي عارفه انهم زي القطط بسبع ترواح
صفيه بخبث: انا قلبي حاسس وهتشوف
يامن برفعة حاجب: طيب
سامر: يبقى كده فاضل عمر ورحمه ونخل*ص بقى وناخد الفلوس كلها
صفيه بشر: متخافش دورهم جاي
************************************************
عند عمر
عمر بخوف شديد: لا انا قلقت زياده دول اتاخروا جوا اوي بقالهم اربع ساعات انا هم*وت من الخوف انا خايف على بابا اوي يارحمه ده سندي في الدنيا
رحمه بهدوء: اهدى ياعمر العمليه اكيد مش ساهله بردو اهدى وإن شاءالله خير بس ممكن تهدى انا موجوعه عليك اوي ياحبيبي
عمر بخوف شديد: انا هم*وت من الخوف يارحمه حاسس قلبي هيقف
رحمه: اهدى ياحبيبي خير إن شاءالله خير
بعد شويه خرج الدكتور وعلى وشه علامات الاسف
عمر ورحمه جريوا عليه بخوف
عمر بخو*ف شد*يد: ها يادكتور بابا كويس صح
رحمه بخو*ف شد*يد: ماتنطق يادكتور
الدكتور بأسف: البقاء لله 🥺💔💔
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت اعمى)