رواية احببت اعمى الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم سندس محمد
رواية احببت اعمى الجزء الرابع والعشرون
رواية احببت اعمى البارت الرابع والعشرون
رواية احببت اعمى الحلقة الرابعة والعشرون
روح عمر القصر وطلع اوضته وخد شاور ولبس هدوم خروج واتصل على يارا
يارا ردت عليه بلهفه: الوو ياعمر
عمر بكره مخفي: بقولك يا يارا متيجي نخرج انا وانتي شويه
يارا: حاضر هلبس علطول اهو
عمر بسخريه مخفيه: ماشي يا رورو
لبست يارا وخلصت ونزلت لقت عمر واقف تحت
عمر بحب مصتنع: ايه الحلاوه دي
يارا بدلع: شكرا ياعموري
عمر بهدوء: يا عشان نخرج بقى وكمل في سره بدأ العد التنازلي
خرجوا الاتنين وركبوا العربيه
يارا بدلع: مقولتش ياعمر هنخرج فين بقى
عمر بسخريه مخفيه: مفاجأة
يارا بدلع: وانا بعشق المفاجأت ياعموري
عمر بسرعه طلع مخدر ورشه في وشها
عمر براحه: ياساتر اخيرا ده انتي رغايه
عمر ساق وبعد ساعه وصل مخزن مهجور ودخل
ربط يارا في الكرسي ودلق عليها مايه متلجه
عمر بسخريه شديده: صحي النوم ايه ياشيخه كل ده نوم
يارا بدوخه: انا فين ياعمر
عمر بسخريه: في الجنه ياروحي
يارا فاقت لقت نفسها مربوطه في الكرسي
يارا بعصبيه شديده: فكني ياعمر
عمر باستفزار: افكك ايه بس ده احنا لسه في الاول ونده على متولي
متولي جه بسرعه
متولي: نعم يا عمر باشا
عمر بجمود: عينك عليها يامتولي ماشي
متولي بجديه: متقلقش ياباشا
يارا بشر: هقتلك ياعمر سامع هقتلك
خرج عمر من المخزن وهو حاسس براحه
عمر في نفسه: اول ضحيه
ركب عمر العربيه وبعد شويه وصل القصر وكان الوقت متاخر جدا
طلع اوضته ومن التعب نام علطول
************************************************
في صباح جديد على ابطالنا
صحي عمر بنشاط وخد شاور سريع ونزل تحت لقى صفيه قاعده
صفيه: عمر انت متعرفش يارا فين
عمر باستغراب مصتنع: لا ليه ياعمتي
صفيه: عشان من امبارح مش لقياها
عمر بهدوء: لا ياعمتي مشوفتهاش بقولك ياعمتي
صفيه: ايه ياعمر
عمر: انا عايزك في مشوار كده النهارده
صفيه باستغراب: مشوار مشوار ايه
عمر بغموض: مشوار مهم اوي حياه او موت
صفيه بعدم راحه: ماشي ياعمر
عمر في نفسه بخبث: هانت خلاص وهخلص منكوا وهعيش انا ورحمه في هدوء بقى
عمر بهدوء: طب يلا دلوقتي ياعمتي
صفيه باستغراب: دلوقتي
عمر بخبث مخفي: آه عشان نلحق اليوم من اوله
طلع عمر وصفيه من القصر وركبوا العربيه
صفيه باستغراب: احنا رايحين فين ياعمر
عمر عمل معاها زي ماعمل مع يارا رش مخدر في وشها بسرعه
وصل عمر قدام المخزن وشال صفيه ودخل بيها
لقا يامن سامر يارا مربوطين في الكراسي اللي قاعدين عليها وكلهم متخدرين ومتولي واقف جنبهم
عمر بفخر: جدع يامتولي قدرت تجيبهم لحد هنا برافو
متولي بجديه: شكرا ياباشا
عمر ربط صفيه وجاب جردل كبير مليان مايه ساقعه ودلق عليهم كلهم
كلهم صحيوا بخضه
يامن بعصبيه: ايه ياعمر انت رابطني كده ليه ده انا صاحبك
عمر بسخريه شديده: صاحبي اه صاحبي اللي بكل سهوله كان عايز يقتلني وكمل بوجع ليه ليه يا يامن ده انا صاحبك
يامن بحقد شديد: انا بكرهك يا عمر سامع بكرهك كل حاجه انت اللي بتاخدها كل حاجه عندك وانا لا واه اتفقت معاهم اننا نقتلك فاهم وكنت همضيك على صفقات مشبوه وكنت همضيك على تنازل للشركه بس للاسف ملحقتش
عمر: انت متستاهلش كلمة صاحب حتي وبص لصفيه هااا ياصفيه هانم دورك جه
صفيه بشر: هقتلك ياعمر هقتلك فاهم
عمر بسخريه: عادي متوقع منك كل حاجه
صفيه بصت على متولي بتوتر: انت ايه اللي جابك هنا
عمر بسخريه: اه صح نسيت اقولك اصل منصور مامتش
صفيه بصدمه شديده: ايه ازاي ازاي لا لا لازم يموت أنا هموته وهموتك انت كمان ياعمر سامع هقتلك وهاخد الفلوس كلها الفلوس دي بتاعتي سامع بتاعتي
عمر بصلها بسخريه شديده وبعدين بص ليارا: هااا يا يارا هانم مش عايزه تقولي حاجه
يارا بصتله بحقد شديد: انا بكرهك ياعمر
عمر بسخريه: يامصيبتي مش كنتي امبارح بتحبيني ايه اللي حصل
سامر بخبث: اه انت عملت كل ده بس طلقت رحمه
عمر بضحك: ياراجل هي دي حاجه تفوتني بردو
عمر حكالهم كل حاجه
صفيه بصدمه: يعني انت اللي كنت بتلعب بينا مش احنا اللي بنلعب بيك
عمر: بالظبط كده برافو عليكي ودلوقتي بقى دوري خلص
وفاجاءه البوليس دخل