رواية احببت اخر الفصل الرابع 4 بقلم منة محرم
رواية احببت اخر البارت الرابع
رواية احببت اخر الجزء الرابع
رواية احببت اخر الحلقة الرابعة
مراد: مش عارف كنت بقول مكرونه بس زي ماانتي شايفه الدقيق كله وقع عليا
ميلا بصدمه: لالالا مكرونه ايه هي عايزه شوربه وفراخ مسلوقه بلاش مكرونه بقه
مراد: طيب انا معاكي اهو وعلميني
ميلا: بص يا سيدي وبدات تشرح وتعمل الاكل وهو واقف باصصلها بتركيز وهي بتعمل
بعد شويه
••••••••••••••••••
مراد: تسلم ايدك
ميلا: تسلم انا لازم امشي بقه انا دلوقتي علشان اتاخرت
مراد: انا مش عارف اشكرك ازاي شكرا لو كنت عملت انا الاكل كان زمان بطنها واجعتها
ميلا: ههههه يلا حصل خير
مراد: ممم الحمدلله
ميلا: هروح اشوف ريم بقه قبل ماامشي
مراد: تمام
ميلا: ريم انا ماشيه
ريم: خليكي شويه m
ميلا: لا لازم امشي وكمان نسيت اعرف ماما زمانها قلقت
ميار: اقعدي شويه يا ميس معانا
ميلا: ياقلبي انا لازم امشي بقه علشان ماما متقلقش تمام ونتقابل بكره انا وانتي اتفقنا
ميار: اتفقنا
ميلا: يلا سلام
مراد: ثواني اوصلك
ميلا: شكرا يا دكتور مراد بس متسبهاش لوحدها
مراد: دقيقه بس
ميلا: لا والله مش هينفع انا همشي لوحدي هوقف تاكسي وخلاص خلي بالك منها بس ومتنساش العلاج
مراد: تمام شكرا للمره التانيه
ميلا: العفو عن ازنك
ريم: ميلا رني عليا اما توصلي طمنيني عنك
ميلا: عيوني m
ريم: هستناكي يوم عيد ميلادي
ميلا: حاضر اكيد هاجي انا عندي كام ريم يعني
بعد شويه
••••••••••••••••••
ميلا: ايه العيله الشربات دي الواحد مش عايز يسبهم والله
عند مصطفي m
مصطفي: الهانم فين بنتك
منال: معرفش برن عليها مش بترد
مصطفي بفرحه: معقول تكون اتخطفت
ميلا: وانت مالك فرحان كده ليه ياخوياااا
مصطفي: كنتي فين يابت
ميلا: بت تبتك
مصطفي: يااابت هضربككك والله
ميلا: نينيننينيني اضربي كده وانا هقول لماما حوار الف
مصطفي حط ايده علي بقها: ششش اسكتي يابت اسكتي
بقلمي/menna moharam
منال: اسكتو انتو الاتنينن في دعوه خطوبه جيالكو
ميلا ومصطفي باستغراب: من مين
منال: حسن هيخطب هو واخته الخميس الجاي في نفس اليوم
مصطفي وميلا: ميننننننن وفجاه اغمو عليهم
بعد شويه
••••••••••••••••••
منال: ياعيال فوقوو بقه اعمل ايه بس معقول يكونو ماتو وقامت دخلت اوضتها تنام
عند مراد
ريم: مممم الجميل سرحان في ايه
مراد: ايه قومك من علي السرير بس انتي لسه تعبانه
ريم: عادي مالك
مراد: مافيش يا حبيبتي كنت قلقان عليكي اوي ياريم انا من غيرك ممكن امو
ريم بمقاطعه: شششش بس يا مراد متقولش كده
مراد: لما شوفت شكلك وانتي تعبانه كده خوفت اوي
ريم خدته في حضنها: ياحبيبي ماانا زي القرد اهو متقلقش انا هبقا كويسه علشانكو والله
ميار: وانا ماليش حضن
ريم: هههه تعالي بس ايه رايكو في اكل ميلا انا اول مره اشوف حد. بيعمل اكل احلي مني كده بجد ربنا يحميها
مراد: هي اكلها حلو فعلا
ميار: مودي ماتتجوزها انا بحبها اوي
مراد بتوتر: ميار ايه الي بتقوليه ده لا طبعا يلا يلا خشو نامو
ريم: تصدقي يابت يا ميار كنت بفكر في كده وغمزتله
مراد: خلاص هخش انام انا تصبحو علي خير بلا اتجوزها قال
عند مصطفي وميلا
مصطفي بدوخه صحي لقا نفسه مرمي علي الارض وميلا جمبه: اهه ياراسي ميلاا فوقيي
ميلا بدوخه: اااه ياني هو هو الي امك قالته ده صح
مصطفي: اعملي نفسك مسمعتيش حاجه
ميلا: اه ياراسي ياني الواحيد الي بحبه من ساعت ما اتولدت يتخطب ده انا هخلي الخطوبه منيله عليه وعلي الي هيخطبها
مصطفي: معقول حب عمري تسبني وتمشي
ميلا: عاااااااااااm
مصطفي بعياط: اهئ اهئ اهئ يا ميله بختك يا مصطفي
ميلا بعياط: اهدا ياحبيبي متعملش في نفسك كده
مصطفي: ياختي اسكتي ما حسن هيخطب
ميلا: ياميله بختك يا ميلا عاااااا
مصطفي وميلا: عااااااااااا
منال وهي بتحدف فيهم الشبشب: ايه ياولاد الهبل*ه امكو ماتت
مصطفي وميلا: انيلللل عااااااااا
تاني يوم
••••••••••••••••••
مصطفي: ازيك ياحسن عامل ايه
حسن: الحمد لله جتلك امبارح علشان اعزمك علي خطوبتي بس انت مكنتش موجود
مصطفي: اه ماما قالتلي واختك كمان هتخطب في نفس اليوم
حسن: اه هنعملها مع بعض هما اخوات برضوه الي هنخطبهم
مصطفي بحزن: ربنا يتمم بخير يا صحبي
حسن: هستناك بقه ان شاء الله الخميس الجاي
مصطفي: حاضر
بعد شويه
••••••••••••••••••
ميلا: ازيك يا آيه
آيه: بخير ياقلبي جتلك امبارح بس مكنتيش موجوده
ميلا: اه كنت برا
آيه: طيب خطوبتي يوم الخميس هستناكي m
ميلا: اه اه ماانا عارفه هبقا اجي طبعا ان شاء الله هو هو اخوكي برضوه هيخطب معاكي
آيه: اه هي صحبتي تعرفي كان نفسي يخطبها اوي
بقلمي/menna moharam
ميلا: منك لله
آيه: ايه ياميلا
ميلا: دبانه رخمه ملزقه المهم انا همشي عايزه حاجه
آيه باستغراب: لا سلامتك
علي الكورنيش
مصطفي: مروحتيش الحضانه
ميلا: انت جيت هنا ليه مروحتش شغلك
مصطفي: جيت علشان اعيطططط
ميلا بعياط: تعال يقلب اختك نعيط سوا
بعد شويه
••••••••••••••••••
مصطفي وهو بيحضنها: خلاص بقه ياميلا
ميلا بدموع: انا كنت بحبه اوي يا مصطفي اوي
مصطفي: ملناش نصيب يا حبيبتي الحمد لله علي كل حال
ميلا: انا مش مصدقه
مصطفي: ولا انا مصدق
ميلا: اول مره اشوفك عندك دم وبتعيط
مصطفي: حبتها اوي يا ميلا كنت دايما ببقا متردد اني اتقدملها ترفضني مكنتش بشوف الحب في عيونها بس كنت بكدب في نفسي
ميلا: خلاص يامصطفي احنا لازم ننسا علشان نعيش لازم ننساهم يا حبيبي m
مصطفي: اه يا ميلا وانتي بقه قومي روحي شغلك مش عايز حاجه توقفك تمام
ميلا: تمام
بعد شويه
••••••••••••••••••
مراد: اتاخرت ليه يابني
مصطفي بسرحان: ها
مراد: ها ايه مالك
مصطفي: مافيش مافيش
بعد شويه
••••••••••••••••••
مراد: ادخلل
حسن: ازي حضرتك يا دكتور مراد
مراد: تعال يا حسن ادخل كنت عايز حاجه
حسن: احم انا خطوبتي يوم الخميس الجاي ياريت حضرتك تبقا موجود
مراد: عيني يا حسن تمام اديني العنوان وانا هكون عندك
حسن: شكرا عن ازنك
مراد: اتفضل
عند ميلا
ميلا وهي ماشيه وسط العربيات : ياربب انا موجوعه اوي انا حبيته اوي حبيته جدا مش هقدر انساه مش هقدر يبقا في حد تاني في قلبه غيري
شاب: حااااااااااسبيييييي m
ميلا: ااااااه
الشاب: انتي كويسه
ميلا بوجع: ها اه اه خبطه بسيطه
الشاب: طب اوديكي المستشفي
ميلا: لا عن ازنك انا كويسه
بعد شويه
••••••••••••••••••
منال: مالك يابنتي راجعه بدري يعني
ميلا: مروحتش الشغل انهارده
منال: ليه يابنتي
ميلا: ها عايزه انام
منال: هتروحي خطوبه صحبتك آيه
ميلا: ايوه يا ماما
منال: طيب يا حبيبتي
ميلا: انا هخش انام شويه
منال: ماشي ادددده ميلااا
ميلا بخضه: ايه ياماما
منال: ايه الي في وشك ده تعالي كده
ميلا: مافيش يا ماما دي ناموسه
منال: قصدك جا*موسه
ميلا: هخش انام بقه
منال: طيب
في المستشفي
مراد: مصطفي انت رايح فينm
مصطفي: ماشي
بقلمي/menna moharam
مراد: ليه في ايه
مصطفي: مافيش همشي تعبان شويه
مراد: مصطفي مالك احكيلي هو انا مش صحبك
مصطفي: آيه هتخطب
مراد: ااااايه
مصطفي: واخوها عزمني
مراد: اه الي هو حسن مش كده
مصطفي: اه دكتور الاطفال ماانا كنت قايلك
مراد: جه وعزمني
مصطفي: كويس انك هتكون معايا
مراد: طب وانت هتروح ليه متروحش يا مصطفي
مصطفي: علشان عزمني لازم اروح وغير كده هو صحبي مينفعش مروحش
مراد: متزعلش يا مصطفي خير يا حبيبي
مصطفي: طب انا اشتغلت انهارده يعتبر نص يوم لازم امشي بقه لاني مش هعرف اركز
مراد: طيب روح وانا هبقا اكلمك لما تروق
مصطفي: ماشي
مراد: بقولك
مصطفي: ايوه
مراد: بكره عيد ميلاد اختي ياريت تيجي وكمان تفك عن نفسك وبعدين مش هنبقا كتير ده هي هتعزم صاحبها بس وانا وانت هنبقا لوحدنا
مصطفي: هشوف كده او قدرت اجي هاجي
بعد شويه
••••••••••••••••••
مصطفي:ازيك يا ماما
منال: لاحول ولاقوه الا بالله مالكو ياولاد اتجننتو
مصطفي: في ايه
منال: اختك مرحتش الشغل انهارده وانت راجع بدري في ايه مالكو
مصطفي: هي كويسه
منال: خشلها معرفشs
في اوضه ميلا
••••••••••••••••••
مصطفي: ميلااا
ميلا بخضه وخبت حاجه ورا ضهرها
ميلا بتوتر: اايه يا مصطفي خضيتني
مصطفي: مالك يا حبيبتي لسه زعلانه
ميلا: ايوه
مصطفي قعد جمبها
ميلا: رجعت بدري ليه انهارده
مصطفي: عادي
ميلا بتوتر: الواحد زعلان اوي والله يا مصطفي وهيبقا احسن لو تروح تزعل في اوضتك
مصطفي: اصلا اوضتك تجيب للواحد اكتئاب
ميلا: بقول كده برضوه روح اوضتك الي فيها قاعه افراح وحديقه حيوان
مصطفي: ناقص هزارك انا
ميلا: مش بتقول اوضتي كئيبه روح اوضتك الي فيها بهجه وفرح وسرور وعمرو دياب وسبني في الاوضه الكئيبه
مصطفي: مالك احكيلي يا ميلا
ميلا وهي بتبص وراها: ها مافيش
مصطفي شك فيها وبص ورا ضهرها
مصطفي: نهار شبه وشكك انتي يا حرا*ميه الي كنتي واخده الشوكلاته بتاعتي الاسبوع الي فات وفضلت ادور عليها
ميلا: ها لا ما s
مصطفي وهو بيجبها من قفاها: وانا اقول البت مضايقه وحقها اتاااري عماله تاكلي في الشوكلاته بتاعتي
ميلا: هفهمك صدقني كنت هسبلك حته وبعدين انا مضايقه فعلا يابيبي
مصطفي: بيبي طب هاتيها
ميلا: لا لحساها
مصطفي بقرف: عيله معفنه والله لاقول لماما انك بتحبي الواد حسن
ميلا: وانت ناسي اني معايا الفديو وده دليل وانت معكش دليل اني بحبه روح قولها بقه
مصطفي: اه يا مستفزززه
ميلا: مش استفز منك
مصطفي: دي كلمه جديده استفز دي
ميلا: معرفش انا لسه دماغي مخترعاها حالا
مصطفي: لا بس حلوه ههه
ميلا: بجد عجبتك كلمه انت استفز
مصطفي: اه والله هههههه
وفجاه الاتنين عيطو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت اخر)