روايات

رواية احببت اخر الفصل الثاني 2 بقلم منة محرم

رواية احببت اخر الفصل الثاني 2 بقلم منة محرم

رواية احببت اخر البارت الثاني

رواية احببت اخر الجزء الثاني

رواية احببت اخر
رواية احببت اخر

رواية احببت اخر الحلقة الثانية

منال: بقه عيالي اجبهم من القسم دي اخره تربيتي
ميلا: ابنك الي بدا
مصطفي: مهي ضحكت عليا ياماما
منال: ياخيبه املك في عيالك يا منال بقه اجبهم هما الاتنين من القسم
ميلا: الحمد لله ربنا ستر وانت يامصطفي ولا تكلمني ولا اكلمك اشطا
مصطفي: انا كنت هقولك كده اصلا لاني مش طايقك
في مكان ما
••••••••••••••••
ريم: ايه يا حبيبي انت خارج ولا ايه
مراد: ايه ياقلبي اه خارج
ريم: كده يامراد مش قولتلك تفضي وقت لنفسك تقعد معانا ونقعد معاك
مراد: طب ياستي والله ماخارج ايه رايك بقه
ريم: هههه اخويا الي بحبهه ياناس
ميار: بونچور
مراد: بونچور مره واحده تعالي تعالي
(مراد عنده ٣٠ سنه عايش هو واخواته بس مامته وباباه متوفين بيحب اخواته جدا ومش بيفكر انه يتجوز ويسبهم عنده مستشفي بتاعت باباه وكبرها وبقت اكبر مستشفي في القاهره جسمه رياضي وطويل وشعره طويل شويه وعنيه عسلي فاتح وبشرته قمحاوي)
بقلمي/menna moharam
(ريم ٢٣ سنه مش بتشتغل علشان اختها متسبهاش لوحدها شبه اخوها جدا وبتحبه اوي ميار عندها 5سنين مامتها ماتت وهي بتولدها وباباها مات من حزنه عليها بتحب اخواتها جدا وبتعتبر ريم مامتها ومراد باباها شبه اخواتها )
ميار:نعم يا مودي
مراد: خلصتي واجبك
ميار: ايوه انا عايزه انام واصحي اروح الحضانه بسرعه
مراد: اشمعنا يعني
ريم: ههههه اكيد علشان صاحبها
ميار: لا علشان الميس ميلا بتجبلي مصاصه علشان انا شطوره
ريم: ابقي فكريني اشكرها يا ميار
ميار: حاضر يلا انا داخله انام
مراد: خليكي اقعدي نسهر ونعمل فشار m
ميار: بجدد
مراد: بجد انا هقعد معاكو انهارده مش خارج
ريم: طب انا بقه هقوم اعملكو احلي فشار اشطاا
مراد وميار: اشطاااا
بعد شويه
•••••••••••••
ريم وهي بتحسس علي شعر ميار: نامت
مراد: هاتي ادخلها جوا
ريم وهي بتمسك اديه: هتفضل لحد امتي عايش علشانا ومش بتفكر في نفسك
مراد: برضوه هتفتحي الموضوع ده تاني
ريم: مراد علشان خاطري
مراد: هاتي ادخل ميار اوضتها علشان متصحاش واعمليلي قهوه ودخليها البلكونه ونتكلم
ريم: طيب
بعد شويه
••••••••••••
ريم: مراد
مراد: ياريم انتو عندي بلدنيا
ريم: مراد علشان خاطري انا حلمي انك تتجوز مش معني انك لما تتجوز هتسبنا يعني ماانت هتبقا تجلنا انت ومراتك صح
مراد: لا يعني لا وبعدين مافيش حد قدر يخطف قلبي ها
ريم: طب ولو اتخطف هتتجوز
مراد: لا
ريم: يوووه
مراد: اجوزك انتي وميار وبعدين ابقا افكر
ريم: هههههه انت بتهزر يابني ده لسه ميار عندها 5سنين
مراد: ريم علشان خاطري متفتحيش الموضوع ده تاني انا معاكو ومش عايز حاجه تانيه كفايه اني برجع من الشغل الاقي حضن ميار ودعوه منك انتو مش اخواتي انتو ولادي
ريم وهي بتحضنه بدموع: انا بحبك اوي يا مراد
مراد: انا بحبك اكتر وساعات بحسك امي مش اختي هههه مش واحده عندها ٢٣ خالصصص
ريم: نينينيي يلا طيب قوم نام علشان تروح المستشفي بكره يا حضره المدير
مراد: مش ناويه تيجي تبقي مساعده بتاعتي في المستشفي بدل قعدتك كده
ريم: لا انا ورايا ياخويا اكل وبروح اودي واجيب في ميار وغسيل
مراد: هههه مش قولتلك امي
ريم: ربنا يرحمها
مراد: يارب يلا تصبحي علي خير
تاني يوم
•••••••••••••
ميلا: ماما انا نازله راحه الحضانه عايزه حاجه
منال: لا سلامتك
مصطفي: صباح الخير
ميلا: صباح الخير يا قلبي
منال: انتو مش قولتو مش هتكلمو بعض تاني
ميلا: ايه ياست الكل انتي لسه فاكره ولا نفسك نتخانق بقه
منال: ربنا يخليكو لبعض ياختي
ميلا: ويخليكي يا ست الكل يلا تيكير يا حبايبي m
مصطفي: تيكير
منال: بت غريبه
مصطفي: حصل
بعد شويه
••••••••••••
ميار: مس ميلا مس ميلا
ميلا: ياروحي عامله ايه جايه متاخر يعني انهارده
ريم: انا اسفه جدا جدا بس امبارح سهرت معانا والصراحه انا الي قولتلها
ميلا: حضرتك مامتها
ريم بحزن: انا اختها واعتبريني مامتها لان مامتي متوفيه
ميلا: اتشرفت جدا بيكي وانا اسفه
ريم: ولا يهمك عادي عن ازنك
ميلا في بالها: معقول زعلت
ميلا: يلا يامس
ميلا: يلا ياقلبي
عند مصطفي
•••••••••••••••
مصطفي بسرحان وهو شايف آيه واقفه بتشتري حاجات من السوبر ماركت
مصطفي: احم ازيك يا انسه آيه
هبه: حضرتك مين علشان تكلمني كده انت اتجننت
مصطفي: انا اسف اسف هاتلي ياعم ابراهيم فكه جنيه
هبه: ناس غريبه صحيح
بقلمي/menna moharam
مصطفي: علفكره انا اخو ميلا صحبتك وكمان صاحب اخوكي حسن
هبه: تمام عن ازنك
مصطفي: يارب تكوني بتحبيني بس بتتقلي عليا باين في عيونها اصلا ياواد يا مصطفي
بعد شويه في المستشفي
-المدير عايزك يا مصطفي
مصطفي: حاضر جاي
مراد: اقعد ياسطا مجتش امبارح ليه
مصطفي: ياعم اتنيل ده انا دخلت القسم امبارح مرتين
مراد: ولد احترم انا مديرك
مصطفي: ياعم اتنيل
(ايوهه مصطفي ومراد صحاب اتعرفو في كافيه ومراد عرض عليه يجي يشتغل في المستشفي بما انه دكتور اسنان)
مراد: طب احكيلي حصل ايه
مصطفي: مافيش بقه نتكلم لما نخلص علشان ورايا شغل
مراد: تمام
بعد شويه
••••••••••••
ميلا: ميار انتي هتفضلي قاعده
ميار: معرفش اختي مجتش ليه
ميلا: طب معاكي رقمها
ميار: لا اول مره تتاخر عليا كده وكل صحابي مشيو
ميلا: طب ايه رايك اوصلك عارفه بيتك فين
ميار: بصي روحي انتي وانا همشي
ميلا: لا طبعا انا هوصلك عارفه عنوانك بس m
ميار: اه شارع *****
بعد شويه
••••••••••••••
ميلا وهي واقفه قدام ڤلا كبيره: ماشاء الله ده بيتك ياحبيبتي
ميار: ايوه تعالي انتي لازم تخشي تشربي حاجه
ميلا: لالا
ميار: علشان خاطري
ميلا: خلاص علشان خاطرك يلا
ريم: يارب محستش بلوقت زمان ميار زعلانه دلوقتي وخرجت لقت ميلا وميار
ريم وجريت حضنتها: ميار انا اسفه والله حقك عليا انا اسفه بس كنت بعمل الاكل ومحستش خالص
ميار: خلاص اهدي ميس ميلا وصلتني
ريم لميلا: شكرا جدا بجد
ميلا: اهدي بس ليه الدموع محصلش حاجه
ريم: خوفت عليها اوي
ميلا: الحمد لله اني ممشتش من الحضانه غير ما اطمن علي الاطفال
ريم: الحمد لله اتفضلي
ميلا: لا
بعد شويه
••••••••••••••
ميلا: حلو اوي العصير تسلم ايدك
ريم: حبيبتي تسلمي ايه رايك نكون صحاب.
ميلا: طبعاااا انا حبيتك جدا
ريم: ههه انا الي حبيتك اكتر
ميار: ريم مودي بيرن
ريم: هاتي يا ميار
مراد: بقالي كتير برن عليكي قلقتيني
ريم: ايه ياحبيبي معلش مخدتش بالي
مراد: طيب كلي انتي وميار انا هتغدا مع واحد صاحبي تمام
ريم: ماشي ياحبيبي تمام
مراد: يلا بوسيلي ميار وخلو بالكو من نفسكو m
بقلمي/menna moharam
ريم: ماشي باي
مراد: باي
ميلا: طب هستاذن انا بقه ونتقابل بكره يا ميار تمام m
ميار: لا خليكي معانا
ميلا: لازم امشي بقه يا حبيبتي
ريم: خليكي معانا ياحبيبتي واتغدي معانا
ميلا: مش هينفع والله علشان ماما
ريم: طب هاتي اكلمها
ميلا: ماشي
بعد شويه
•••••••••••••••
ريم: احم ازيك ياطنط
منال بخضه: مين معايا ميلا حصلها حاجه
ريم: لا لا اهدي انا صحبت ميلا اسمي ريم معلش ممكن ميلا تتغدا معايا انهارده
منال: طيب ياحبيبتي تمام علشان خاطرك
ريم: شكرا جداا
ميلا: وافقت
ريم بفرحه: هههه اه
بعد شويه
•••••••••••••
ريم: طب مين قالك انه بيحبك يا بنتي ما يمكن مش بيحبك
ميلا: يابنتي لا ده حته انهاردهm
فلاش باااك
ميلا: ماما انا نازله تيكير
منال: تيكير
ميلا في بالها: اده حسن عامل ايه
حسن: الحمد لله انتي مين
ميلا: انا ميلا بنت ام مصطفي وصحبت اختك ايه نستني
حسن: انا معرفكيش علشان انساكي اصلا
ميلا باحراج: احم تمام
بااااك
•••••••••
ريم: والله هتموتيني كدهه بيحبك
ميلا: اه يابنتي بيتقل عليا فاهمه
ريم:ههههههه انتي فظيعه
ميلا:المشكله ان مصطفي بيحب اخته وانا بحبه معرفش بقه
ريم: هتاخدو انتو الاتنين علي قفاكو
ميلا: مش عارفه انا بحبه من وانا صغيره وعلطول بقف في البلكونه لحد ما يروح شغله وعارفه كل حاجه عنه مقاس جزمته اسمه واسم امه كل حاجه كل حاجه
ريم: طب انتي مش قايله لاخته انك بتحبيه
ميلا: لا محرجه ده الوحيده الي عارفه انتي
ريم: ربنا يقدم الي فيه الخير انشاء الله
ميلا: ان شاءالله طيب هقوم امشي انا بقه وكمان ميار نامت
ريم: خليكي شويه طيب
ميلا: ان شاء الله انتي المره الجايه تيجي اشطا
ريم: هههه اشطا
ميلا: واه تسلم ايدك الاكل كان جميل
ريم: بالف هنا خدي رقمي علشان نبقا نتكلم وعلشان طمنيني عليكي
ميلا: تمام اكتبي عندك 011*****
ريم: تمام ياقلبي يلا سلام
ميلا: سلام
عند مصطفي ومراد في كافيه
بقلمي/menna moharam
مراد: ميلاا
مصطفي: ايه تعرفها ولا ايه
مراد: لا اسمها حلو مش اكتر
مصطفي: المهم بعد ما سبتها في المطعم امبارح جبتها من القسم
مراد: ههههههههه وبعدين
مصطفي: حبت تاخد حقها طبعا صوتت ولمت الناس عليا اني متحر*ش وجت ماما طلعتنا احنا الاتنين
مراد: هههههههه انتو مسخرهه اقسم بالله
مصطفي: طيب لازم امشي بقه انا
مراد: يابني كمل قهوتك وبعدين لسه الساعه 8
مصطفي: مهو انا لازم اخش الشارع دلوقتي
مراد: اشمعنا يعني
مصطفي: احم اصل آيه بتيجي من شغلها في المعاد ده
مراد: ممممم آيه تطلع مين آيه دي بقه
مصطفي: حب طفولتي يلا باي
مراد: باي نتقابل بكره بقه في المستشفي
مصطفي: ان شاءالله
بعد شويه علي اول الشارع
••••••••••••••••••••••••••••••••
ميلا وهي ماشيه حد جابها من قفاها
مصطفي وهو ماسكها من قافها: كنتي فين ياهانم مش معادك تخرجي من الحضانه ١ الساعه دلوقتي 8 بليل كنتي فين
ميلا: تؤتؤتؤ ايدك يابرنس لامتشوفهاش تاني
مصطفي بخوف: كنتي فينن
ميلا: الحق آيه اهي
آيه: ازيك يا ميلا عامله ايه
ميلا: بخير الحمد لله يا حبيبتي انتي اخبارك ايه
آيه: بخير الحمد لله
ميلا: اعرفك ده اخويا مصطفي
آيه: اه اتعرفت عليه الصبح او هو الي عرفني عن نفسه
ميلا: ههههه هو كده مدلوق
مصطفي وهو بيخبطها علي رجليها
ميلا بوجع: اااه قصدي بيحب يعرف اخته بتتعامل مع مين وكده وانا كنت قيلالو انك صحبتي
آيه: حسن جه اهو
ميلا بسرحان: حسن
مصطفي: ازيك ياسطا عامل ايه انت مجتش المستشفي انهارده ولا ايه
حسن: لا جيت بس تلاقيك مشوفتنيش
مصطفي: طب ياحبيبي
آيه: حسن دي ميلا صحبتي
حسن: ازيك يا انسه ميلا اتعرفنا الصبح
ميلا: الحمدلله كويسه
حسن: طب انا طالع بقه تصبحو علي خير يلا يا آيه
ميلا ومصطفي بسرحان: وانتو من اهل الخير m
بعد شويه
منال: اده مصطفي وميلا مالهم سرحانين في ايه كده وفجاه دلقت عليهم مايه
ميلا: يح يححح وبصت فوق ماشي ياماما انا طلعالك
مصطفي: بقه كده ياست الكلل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت اخر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى