رواية احببت اخر الفصل الثامن 8 بقلم منة محرم
رواية احببت اخر البارت الثامن
رواية احببت اخر الجزء الثامن
رواية احببت اخر الحلقة الثامنة
بعد شويه كانو راحو دريم بارك
ميلا: الله يا مصطفي تعال نركب دي
مصطفي: لا انتي لا ونبي ابوس ايدك كفايه فضايح
مراد: يلا يا مصطفي نركبها
مصطفي: لا لا انا هقف اتفرج عليكو من بعيد
مراد: طب تعالو يا بنات نركبها احنا
مصطفي: طيب ربنا يكون في عونك بقه من الي هيحصلك كنت طيب يا حبيبي
مراد: في ايه
مصطفي: هتعرف لما تركب
بعد شويه
••••••••••••••••••
مراد بوجع: ياعضاضه يابنت العضاضه سيبي ايدي اهههه
ميلا: نزلونييييي ياعمو نزلني عاااااا بطناااااي
مراد: ايدييييي
ريم: يا ميلا اهدي
ميلا: عاااااااا يخرابييي
مراد: اهدي طيب وسيبي ايدي
ميلا: نزلني نزلني نزلنيm
بقلمي/menna moharam
بعد شويه
••••••••••••••••••
مراد: ميلا فوقي يابنتي مالها يامصطفي
مصطفي: لا هي كده خمس دقايق وهتفوق الا قولي ايه الي واكل ايدك كده
مراد: اكيد مرضتش تركب علشان عارف اخص عليك مش تقولي كنت اعمل حسابي
مصطفي: عايزني اتكلم عليها علشان تبلعني
مراد: اه دراعي مش حاسس بيه
ميلا: اه يا راسي انا فين
ريم: اخيرا فوقتي
ميلا: الله عايزه اركب تاني
مراد: لا يعني لاااا
بعد شويه
••••••••••••••••••
مراد: منك لله ااااه ايديي ارحميني بقهه يا شيخه انتي ايه اوعي
ميلا: ركبتني تاني لييييه حسبي الله ونعم الوكيل
مراد: طب مالها ايدي سبيها خلصتيها يا قادره
ميلا: نزلنييي عاااااا
بعد شويه
••••••••••••••••••
ميلا: اه انا فين
مراد: والله
ميلا: ايه عمل فيك كده وفين كم القميص بتاعك
مراد: حضرتك بلاعتيه
ريم: انا بجد مش قادده هموتت هههههه ولا ميلا وهي بتشد كم قميصك كان شكلها مسخره ههههه
مراد: طب يلا نمشي من هنا علشان منظري بقه وحش اوي هو مصطفي فين
ريم: راح يجيب لميار غزل البنات
مصطفي: ايه خلصتو ومكملش كلامه.. ينهار ابيض ايه الي عمل فيك كده انت كنت طالع كامل نزلت من غير الكم
مراد: اخت حضرتك شكلها كانت جعانه
ميلا: خلاص ياعم هبقا اجبلك كم غيره
مراد: يابت متعصبنيش
ميلا: لا شكلك خدت عليا اوي بت مره واحده m
مراد: اومال هقولها علي مرتين اتنيلي
ميلا: اتنيل انت بتقولي اتنيل
مراد: اه
ميلا: طيبببب انا هوريك
مراد: هتعملي ايه يعني
مصطفي: بلااااش يامراد بلااااش
مراد: تعمل الي تعمله
مصطفي: افتكر اني قولتلك بلاااااش
مراد: ولا هتعرف تعمل اي حاجه
ميلا: اوكيه انا هوريك الحقونيييييي متحر*شش الحقونيييييي
بقلمي/menna moharam
مصطفي: كنت طيب يا حبيبي
قدام القسم
••••••••••••••••••
مراد: عجبك الي اختك عملته ده
مصطفي: فاكر اما حكتلك عنها اول مره وفضلت تضحك احسن حصلك نفس الي حصلي
مراد: بقولك ايه انت من طريق وانا من طريق عن ازنك
مصطفي:هههههه تعال يا عم متبقاش قفوش كده
مراد: ياعم انا اول مره ادخل قسم
مصطفي: خلاص بقه متزعلش مش هتبقا اخر مره ان شاء الله
مراد: ريم وميار فين زمانهم قلقانين عليا يالهوي ريم زمانها بتعيط
عند ميلا
ريم: ههههههههههه
ميلا: خلاص يابنتي انتي مش عايزه تفصلي ضحك من ساعت مااخوكي اتمسك
ريم: مش قادره بجد وهي الناس بتتلم عليه ومسكوه والبوليس جه كان شكلكو كلكو مسخره
ميلا: يابنتي اهدي انتي جالك هستريه ضحك
ريم: مش قادره ههههههه تعرفي مراد زمانه شبه الكتكوت المبلول
مراد: وانا اقول زمان ريم بتعيط اتاريm
ريم: هه احم مراد حبيبي طمني عنك
مراد بص لميلا: انا كويس يلا نروح فين ميار
ريم: نامت ثواني اجبها ههههه
بقلمي/menna moharam
مراد: ريم خلاص
ريم طتمت ضحكتها: احم خلاص بجد m
مراد: ماشي هستناكي تحت عن ازنكو
ميلا: احم هو ماله يا مصطفي
مصطفي: انتي بجحه وكمان معتزرتيش ليه
ميلا: اعتزر منه ليه مهو هو الي قل ادبه وبعدين انا مبقولش اسفه لحد
مصطفي: وليه متقوليش اسفه لحد طلاما انتي غلطانه يبقا تعترزي مش هتخسري حاجه لو قولتي اسفه يعني
ريم: يلا تصبحو علي خير بجد كان يوم جميل
مصطفي: عنك هاتي انزلها العربيه
ريم: لا متعبش نفسك
مصطفي: يابنتي هاتي عادي
ريم: ماشي
بعد شويه
••••••••••••••••••
ميلا: مصطفي انت صاحي
مصطفي: عايزه ايه
ميلا: عايزه رقم مراد اعتزرله
مصطفي: ميلا انا ممكن استحمل هزارك وماما تستحمل هزارك لانك بنتنا لاكن ده غريب عننا ممكن ميتقبلش هزارك وبعدين مش كفايه انهم مضايقين علي ميار تيجي انتي تدخليه القسم الي عمره ما دخله اصلا
ميلا: خلاص بقه ياعم هات رقمه اكلمه
مصطفي: طيب 011******
عند مراد
••••••••••••••••••
ريم: انا هدخل انيم ميار وهرتاح لاني تعبانه تصبح علي خير
مراد: وانتي من اهله يا حبيبتي
في اوضه مراد
••••••••••••••••••
مراد: وحشتيني اوي يا ماما وحشني حضنك وحشني كلمه مودي وحشني كل حاجه فيكي قطع كلامه صوت موبايله الي بيرنm
مراد: احم الو
ميلا: انا انا ميلا اخت مصطفي
مراد: في حاجه ولا ايه
بقلمي/menna moharam
ميلا: انا اسفه يا مراد
مراد في باله: يخربيت اسمي ايه الحلاوه دي بس
ميلا: اسفه
مراد: خلاص محصلش حاجه
ميلا: طب انت مضايق ليه حاسه من صوتك انك كنت بتعيط كل ده بسببي
مراد: انا مزعلتش منك خالص يا ميلا انا بس كنت مضايق علي ميار مش اكتر انا مقدرش ازعل منك انتي بذات
ميلا: ايه
مراد: احم علي العموم انا الي اسف
ميلا: لا ولا يهمك بس يارب ما تكون زعلان مني
مراد: مش زعلان منك والله ده حته انتي دخلتيني مكان انهارده عمري ما دخلته بجد شكرا ليكي هههه
ميلا: هههههه اعمل ماانتي كنت مستفز معايا
مراد: يلا حصل خير
ميلا: خلاص حليب يا لبن
مراد: هي مش كانت صافي يالبن باين
ميلا: طب هو انت ليه صوتك زعلان كده
مراد: امي وحشتني اوي يا ميلا وحشني صوتها وصوت ضحكتها وحشني خوفها عليا لما بتاخر نفسي احضنها اوي وحشني حضنها يا ميلا لما شوفت دموع ميار انهارده انا قلبي وجعني اوي انا مش بحب اشوف دمعه من اخواتي تعرفي الي معوضني عن فراق ماما وبابا ريم وميار اغلي حاجه في حياتي لما بشوفهم كده انا بتعب…. هو انتي بتعيطي ليه
بقلمي/menna moharam
ميلا بدموع:من كلامك
مراد: خلاص يستي بلاش نكد
ميلا: هما في مكان احسن من هنا يا مراد ادعلهم وخلي بالك من اخواتك وبذات ميار لانها طفله
مراد: ارتحت لما كلمتك
ميلا: تعرف لما بكون مضايقه بروح اقعد علي الكورنيش جرب كده واحكي كل حاجه مضيقاك هترتاح
مراد: شكرا انك سمعتيني وسالتيني مالي
ميلا: اده الرؤيه بانت اهي كل سنه وانت طيب رمضان بعد بكره
مراد: وانتي طيبه وبخير رمضان كريم
ميلا: الله اكرم يلا سلام هتخلص الرصيد الي حيلتي
مراد: ههههه طيب ياستي هبقا اشحنلك
ميلا: لا تسلم يلا تصبح علي خير
مراد: وانتي من اهله
بعد شويه كان جه رساله لميلا
ميلا بصدمه: ده مين ده ابن الحلوه الي شحنلي ب100ج كتر خيرك ده انا محظوظه جدا هيهيههيهي
رساله علي الواتسm
-وصلتلك
ميلا: مين
مراد: مراد يابنتي ايه مش مسجله رقمي
ميلا: هو انت الي شحنت
مراد: ايوه
ميلا: تمام شكرا بس كتير اوي
مراد: العفو يلا نامي عادي يعني دي حاجه بسيطه
ميلا: 100ج وبسيطه شكل ايدك مخرومه ده انا لو شحنت لحد ب 10ج ممكن يجيلي غيبوبه
مراد: ههههههههه طب نامي يلا يا بخيله
ميلا: شكلك عايز تخش القسم تاني
مراد: لا ياستي توبه انا اسف
ميلا: تصبح علي خير
مراد: وانتي من اهله
تاني يوم
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت اخر)