روايات

رواية احببت ابن عمي الفصل الرابع 4 بقلم سميرة فرج

رواية احببت ابن عمي الفصل الرابع 4 بقلم سميرة فرج

رواية احببت ابن عمي الجزء الرابع

رواية احببت ابن عمي البارت الرابع

رواية احببت ابن عمي الحلقة الرابعة

محمد اي اللي انتي بتعملي دا
مسك برقص في ايه
محمد للشخص اللي بيرقص معاها لو سمحت دي مراتي
الشخص انا اسف مكنتش اعرف انها متجوزه….وسابهم ومشي وبعدين بدأمحمديرقص مع مسك
مسك انت لي عملت كدا
محمد انتي مراتي ومن حقي اعمل كدا واكتر
مسك بس انت قلت…..
محمد انا عارف انا قلت اي ويلا بقا عشان الوقت اتاخر ولازم نروح
مسك ماشي هروح اشوف ملك قبل ماامشي وانت هات زين واستناني بره
محمد ماشي بس متتاخريش
مسك ماشي….. بعد ماسلمت علي ملك وطلعت قدام الباب لقت حد ماسك ايدهاوالشخص دا هو اللي كان بيرقص معاهااسمه حازم… مسك انتت
حازم ايوه انا ياقمر

 

 

مسك سيب ايدي
حازم لا مش هسيبهاوهتيجي معايا
مسك سيبنييي… محمدد
…وقبل ما ياخدها جه محمد ومسك ايد حازم وبعدها عن مسك وبدأ يضربه بالبوكس وقال انا قلتلك دي مراتي والكلام دا يعني انها تخصني انا لوحدي فاهمم
حازم بخوف فاهم فاهم…. وبعدين جري وسابهم…
شاف محمد مسك بتعيط خدها في حضنه وقال خلاص اهدي انا مش هخلي حد ياذيكي
مسك انا اسفه عشان مسمعتش كلامك وجيت بللبس دا
محمد خلاص مش مشكله ويلا عشان نروح….. في القوضه…..
محمد انتي بتعملي اي
مسك هنام علي الارض
محمد تعالي نامي هنا عشان الجو برد ومش هتستحملي
مسك ماشي….باليل النور قطع ارتعبت مسك وقالت محمد خليك معايا متسيبنيش يامحمد
محمد متخافيش النور قطع بس
مسك بخوف لا انا خايفه اوي…..فحضنها محمد بشده عشان متخافش وقال هشششش متخافيش طول ما انا معاكي
وبعدين راحت في النوم وهي في حضنه وبعد شويه راح هو كمان في النوم….في الصباح….
مسك اههههههه
محمد بعد مافاق من النوم من صوتها في اي يابنتي خضتيني
مسك ايه اللي جابني في حضنك
محمد انتي مش فاكره لما النور قطع بلليل وخفتي واخدتك في حضني عشان متخافيش وتنامي
مسك لا دا محاصلش انا راحه الحمام..بعد ماذهبت للحمام…

 

 

محمد دي شكلها عندها زهيمر ولا اي
بعد ماجرخت مسك من الحمام لقت محمد بيبصلها بغضب…
مسك انت بتبصلي كدا لي
محمد انتي نسيتي كلامي امبارح اني هحاسبك علي اللي عملتيه
مسك لما افتكرت جريت تحت وهي بتقول بيقولو الجري نص الجدعه بس دا الجدعنه كلها😂…محمد جري وراهابس مقدرش يمسكها فرجع القوضه تاني عشان يلبس ويروح الشركه
…بعد ماراح الشركه ومسك طلعت تفطر في الجنينه ‘لقت حد بيحط منديل علي وجهها لحد ما اغمي عليها…

بعد ما صحيت مسك من المنوم لقت نفسها في مكان غريب وبصوت عالي مسك ساعدوني محمدد…..جت مني وقالتلها محمد مش هيعرف يلاقيكي ياحلوه
مسك انتي مين
مني انا حبيبه محمد

 

 

مسك اييه…طب عايزه مني اي
مني انا هخليه يندم ان اتجوز واحده غيري مع اني مش بحبه ودي مش غيره عليه بس كنت عايزه اتجوزه عشان فلوسه وبس
مسك اييه دا محمد بيحبك وكان معارض عمي علي الجواز علي شانك انتي واحده قذ*ره
مني ضربتها بالقلم وقالت انا قذره بس هرويكي هعمل فيكي اي…..عند محمد….
خالد الوو يامحمد مسك احنا مش لاقينها خالص
محمد بتقول اي يابابا….طب شوفت كاميره المراقبه
محمد لا يابني انا هشوفها بس انت تعالي بسرعه
محمد انا جاي حالا….بعد ماوصل البيت…. محمد بابا حصل اي
خالد انا شوفت كامرات المراقبه ومسك كانت في الجنينه وحد حط منديل علي فمها وخطفها
محمد اييه….. انا عرفت مين اللي عملها
خالد مين يامحمد
محمد مفيش وقت يابابا هروح ولما اجي هحكيلك كل حاجه…. وذهب محمد في العربيه …..عند مسك…… مسك انتي هتعملي اي
مني مردتش عليها ونادت علي حد مني مصطفي تعالي
مصطفي نعم ياهانم
مني هات المسدس
مصطفي اتفضلي ياهانم
مسك هتعملي اي
مني هقتلك
مسك لا ارجوكي متقتلنيش
….قبل ماالرصاصه تطلع جه محمد ورما المسدس بعيد….
مسك بدموع مع فرحه محمد

 

 

محمد ضرب مصطفي ومني بالقلم وقال محدش يقدر يقرب من مراتي وانا موجود انتي فاهمه يامني….وبعدين دخل البوليس وقبض عليهم وقبل ماتروح السجن قالت انا هنتقم منك يامحمد صدقني…… ذهب محمد لمسك اللي كانت خايفه ومنهاره من العياط محمد راح وحضنهاوقال محمد متخافيش خلاص راحو من هنا
مسك ك..كا..نت هتقت..لني
محمد محدش هيقدر ياذيكي وانا معاكي خلاص اهدي….واخدها للعربيه وهوبيطلع قال لنفسه هو انا مهتم اوي كدا ليه بيها شكلي حبيتها لا لا انا مستحيل احبها بس شكلك وقعت يامحمد يالهوي يعني مكانش في غيراللي عندها زهيمر دي😂😂…وبعدين وصلو للفلا وطلعت بعد ما طمنت خالد وطلع محمد وراها وقبل مايتكلم لقا الباب بيخبط… محمد اتفضل
زين مسك عامله اي انتي كويسه
مسك الحمد لله يازين ماخفش عليا انا كويسه
زين طب الحمد لله بس ممكن اسالك سؤال؟؟
مسك اتفضل
زين هي ملك حصلها حاجه لي مبشوفهاش كتير
مسك ومحمد مممممم والبيه بيسال ليه
زين عادي يعني
مسك…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت ابن عمي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى