روايات

رواية احببتها للمرة الاولى الفصل الثاني 2 بقلم رحمة محمد

رواية احببتها للمرة الاولى الفصل الثاني 2 بقلم رحمة محمد

رواية احببتها للمرة الاولى الجزء الثاني

رواية احببتها للمرة الاولى البارت الثاني

رواية احببتها للمرة الاولى الحلقة الثانية

عارف انا بكرهك بس بحبك
اتكلم بتنهيد
اوف ابتدينا هرمونات النكد
بقولك فاكر لما جيت اتقدمتلي وكنت لابس تشيرت عليه ميكي موس وشورت ولابس في رجلك شبشب
اهه فاكر وبعدين ابهريني اما نشوف النهارده صياحك علي اي
اي ياولا ياحموكش مالك
مليش كملي
امم تصدق اني غلطانه اني وافقت علي اخر الزمن احكي لابني ابوك اتقدملي بالابس ده اي ياابني كنت جاي تخطب
طفله
حاجه زى كده
مسكته من تشيرته وهزته
وش تقصد بكلامك ذا ياابو زبيد
بعد ايديها عنه
هشش هششش اي ابو زبيد ده
ده ابنك ياحبيبي
حبيبتي فوقي انتي مش حامل اصلا
حطت ايديها علي بطنها
اي ده بجد اومال بطني كبيره ليه
بسبب طفاسك
بوصي جمبك كده
رفع ايده في وشها
ده انتي واكله علبتين بيتزا ياشيخه
انت بتعد الاكل عليا ياابو زبيد
طلقني
شرييييين فوقييييييي
قامت من علي السرير
انت خايف عليا
لا علي السرير اللي بسبب قعدك ورقدتك عليه المرتبه هبطتت
اخص عليك ياابو زبيد مكنش العشم
قومي تعالي هفسحك ياله
نطت عليه قول والله
اااه رقبتي اللي متشعلقه فيها ديه انزلي
دقايق واكون عندك
لبست وخرجت
يالههههههههه
لا انا بهزر مليش نفس اخرج
قلبت وشها
نعم
اتكلم بقرف
يااه تصدقي مش طايقكك
ايي
انا هنام مش عايز اشوفكك
واتتت ماذا بك ياابو زبيد
هشش ابعدي ياام زبيد عن ابو زبيد
بقا كده ماشي انت مش طايقني وانا كمان انا زعلت منك مش هكلمك لمده تلت اسابيع
ضحك
بهزر معاكي ياقموصه ماانتي بتعملي كده معايا كل يوم
وبستحملك
انت بتضايق
امم يعني
ضربته علي كتفه
هوف
اتكلم بضحك
بهزر علي قلبي زي العسل والله
مسك خدودها وهزها
لو مااستحملتش هرموناتك وجنونك مين هيستحملهم يعني
اعع سيب خدودي
طب ياله نخرج طب
بصتله من فوق لتحت
هتنزل بترنج الدب ده
كنت مجنون وانا جاي اتقدملك وهتجنن دلوقتي وانا متجوزك وهنزل كده
احب انا الجنان ده استناااا
ضحك بشده عليها
اي ده لبستي ترنج البقره
لايق عليكي
هزعللل
بقرتي هتزعل ياناس
ضحك
ياله بينا
الساعه ٣الفجر يالهوي لو قابلنا حد في الشارع دب وبقره
مسك خدودها
لما بكون مع بقرتي بتجنن ومش بيهمني الناس
المهم هنعيش اليوم بمزاجنااا متيقلي ده اكتر حاجه مجنونه ممكن نعملها سوا
اتشعلقت في رقبتو
هياااااا بنا ياابو زبيدددد
«مع من نحب نجد ابسط الاشياء فرحاً ✨»
#رحمه_محمد
Rahma Mohmed Mohmedعشاق الروايات ⁦✨📖🖋️
Top contributor
·
2 days ago
·
علييي ياعليييي
تعالا ياحبيبي
ضحكت بخبث
مش انا حامل
اتكلمت بعياط
وكمان حامل لا طلقني انا مستاهلش اني اكون ضره
اي انتي حامل ياميرا
ايوه ياحبيبي مالك
ده مصدوم ياشروق ياحبيبتي من المفجآه
بابا انا هروح معاك
اتكلم بصوت واطي جمب ودنها
شروق هتكملي الفرح علي خير وهتروحي مع جوزك
بس يابابا ده متجوز ومراته حامل
هو مش بيحبها
يابابا ا
كملو الفرح
وخلاص المعازيم مشيوا
مش هتوصلني ياعلي
ميراااا امشي لسه حسابك معايا بعدين
اتكلمت بتمثيل الزعل
كده ياعلي هتمشي مراتك ام ابنك الساعه ١٢بليل لوحدها
اتكلمت شروق بنفاذ صبر
علي هناخدها معانا في العربيه
اتكلم محسن اخو شروق
هوصلها انا روحوا انتوا
اتكلم علي
لا طبعا انا هوصل مراتي
مسكت شروق نفسها بالعافيه كان هاين عليها تفئش دماغهم في بعض
بصت ميرا لشروق وضحكت
عليييي اسندتي الحمل متعبني اصل شكلي حامل في ولد
مسكها علي ومسك شروق في ايده التانيه
روحها على وروح مع شروق
حقك عليا ياشروق
على ولا كلمه تتكلمها معايا يعني اي تكون متجوز وتيجي تخطبني وكمان تتجوزني
انا قلبي حبك انتي واختارك
صدقيني انا محبتهاش
هي تقرب لامك
ميرا تكون بنت صحبه امي
عشان كده امك مجتش الفرح
انا مكنتش معرف حد
دمعت
ليه متجوزني في الحرام ولا جايبني من الشارع ومش عاوز حد يعرف
انا مقصدش كده انا بس ا
بس ولا كلمه انا هدخل الاوضه وهنام هنا لوحدي حسك عينك تعتب الاوضه احمد ربك اني هفضل علي ذمتك
انا اسف
دخلت اوضتها وغيرت ونامت وهي نار في قلبها
…………….
عند علي
كان نايم في الاوضه التانيه
بيفكر في اللي عملته ميرا في الفرح
في الصباح
صحيت شروق علي خبط ورزع علي الباب
قامت فتحت بعصبيه
في اي
زقتها ودخلت
اوعي كده جايه اشوف ابو ابني
وابتسمت وقالت
وجوزي
………

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها للمرة الاولى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى