رواية احببتها صدفه الفصل السابع 7 بقلم فاطمة محسن
رواية احببتها صدفه الجزء السابع
رواية احببتها صدفه البارت السابع
رواية احببتها صدفه الحلقة السابعة
°°°°في ڤيلا يونس
صحي واخد شاور ولبس وكان صاحي بدري علي غير العاده وتدخل عائشه عشان تصحيه يوصلها جامعتها.
عائشه: ابيه يو… اي ده انا شايفه صح يعني انت صاحي بجد دي لازم تتذكر في التاريخ😂👀
يونس: طول عمري بصحي بدري يينتي
عائشه بضحك: طبعاا طبعاا ابيه يونس يتكلم الكل يسكت😂
يونس: يلا بقا ننزل عشان نلحق نروح الجامعه.
عائشه: ماشي يلا. ونزلو تحت وسلموا علي اهلهم وفطروا ويونس وصل عائشه جامعتها ورايح جامعته..
°°°°^في ڤيلا نور
كانت صحيت واخدت شاور ولبست ونزلت تحت
نور: ي ماما انتي فين انا جعانه
والدتها بضحك: حاضر جايه اهوو اصبري😂
نور: مستنياكي علي اخري وتروح تسلم علي والدها ويقول: خلي بالك علي نفسك يحبيبتي وملكيش دعوه بحد
نور: اكيد طبعاا ي حجوج يقمر انت😂❤️
والدتها: اتلمي ي بت انا موجوده وبتقوليوا كده قدامي
نور: بصوت واطي اومال لو عرفت اللي بيتقتال من وراها😂👀
والدتها: بتقولي حاجه؟
نور: لا بقول ان لازم افطر بسرعه عشان هتأخر علي المحاضره
وفطروا تحت هزار وضحك كتير ومشيت نور راحت جامعتها..
°°°°°في ڤيلا الدمنهوري
الدمنهوري: داده يمني
يمني: نعم ي بيه
الدمنهوري: اندهيلي سلمي
يمني: حاضر وتروح اوضه وتلاقيها قاعده بتفكر وسرحانه
داده يمني: سلمي ي سلمي وتهزها يبنتي
سلمي: نعم يداده معلش مكنتش مركزه شويه
داده يمني: ولا يهمك عادي
سلمي: كنتي عايزه اي
داده: دمنهوري بيه عايزك في مكتبه
سلمي: حاضر هروحله. وتروح سلمي المكتب وتخبط
الدمنهوري: ادخل وتدخل
سلمي: نعم ي بيه عايزني في حاجه
الدمنهوري: اه اقعدي كنت عايز اقولك حاجه
سلمي: اتفضل انا سمعاك
الدمنهوري: “” “”
استوووب❤️”
°°°°°في الجامعه
نور راحت وسلمت علي حنين وقعدوا يتكلموا شويه وبعدها دخلوا المدرج ودخل يونس بعدهم بشويه
يونس كان طول الحصه عنيه عليها وهي مكنتش مركزه معاه كانت بتكتب اللي بيقوله وراه وخلصت المحاضره وخرجت هي وحنين يشربوا حاجه في الكافتيريا
°°°°°في ڤيلا نور
كانت والدتها ووالدها قاعدين بيتكلموا قطع كلامهم دخول شخص
والدة نور: اي اسر حبيبي انت وصلت امتي وتروح تحضنه
ويسلم علييها وعلي والد نور ويسألهم عليها وترد والدتها: هي في الجامعه بتاعتها دلوقتي وشويه وهتيجي
اسر: طب انا هروح اعملهالها مفجأءه
والدتها: ماشي يحبيبي خلي بالك علي نفسك ويمشي اسر ويروح عند جامعة نور “تعالو نعرف شخصية اسر” نفر جديد معانا في الروايه وهو يبقي ابن خالت نور واخوها في الرضاعه نفس سن نور بس عايش في امريكا ولسه راجع”.
‘تعالو نكمل💕”
اسر دخل الجامعه وكان بيدور علي نور وشافها قاعده مع واحده في الكافتيريا وراح لعندها من ورا وحط ايديه علي عنيها
عائشه بخضه: ي ماما في اي وبتلف اتصدمت وفرحت جداا “اسووور حبيبي انتي وحشتني اويي بجد وتحضنه وسط الطلاب”.
نور: انا بجد فرحانع اويي انك رجعت تاني
اسر: يارب دايما ينوري” وإن شاء الله هستقر هناا مش هرجع تاني
نور: بجد ي اسر ولا زي كل مره🥹
اسر بضحك انت بتشك فيا يفوزي لا دي الأخيره خلاص مش هروح تاني😂❤️
واستووب كده يولااد”..
°°°°°عند عائشه اول مدخلت جامعتها يوسف شافها وراح لها
يوسف: ازيك ي عائشه
عائشه: بخير الحمدلله ي دكتور
يوسف: انا عارف انك زعلانه مني من اخر مره وعرفت انتي بتحبي اي وجيتهولك
عائشه بإستغراب: ااي؟؟
يوسف: يمد ايديه يديها شوكولاتة
عائشه بفرحه: الله شوكولاتة انا بحبها اوي شكراا بجد🥹❤️.
يوسف: مفيش شكر بينا” اعتبر اعتذاري اتقبل
عائشه بضحك: طالما فيها شوكولاتة يبقي اه😂❤️
يوسف: الحمدلله يارب😂🌚 ويمشوا وعائشه تدخل قبله المحاضره وهو يدخل بعديها بشويه وطول المحاضره بيبصوا لبعض ويوسف اعجب ب عائشه اوي ❤️.
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها صدفه)