رواية احببتها سرا الفصل الحادي عشر 11 بقلم ياسمين عماد
رواية احببتها سرا الجزء الحادي عشر
رواية احببتها سرا البارت الحادي عشر
رواية احببتها سرا الحلقة الحادية عشر
وصل الكل للخطوبه
اسر ل علي: مبروك ي لطخخ
علي: الله يبارك فيك ي اسر
لؤي: مبروك ي لولو
ياسر: مبروك ي عم بكرا تتوكس وكستنا
لؤي: استنا انا شايف اي نهي هناكي اهيي ي نهي
ياسر ضربه بخفه: اكتم
لؤي بتمثيل الوجع: لي بس تفتري ع الناس ي هندسه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فرح حضنت روح: مبروك ي روحي
روح: بتباركلي ع جنازتي دي انا اتخنقت
فرح: بعيد الشر عنك يستي لو مرتحتيش معاه سيبه
روح: ياريت اعرف
وعد: انتي محسساني انك بتموتي دا مزز بردك
روح بغيره واضحه: اتلمي
ساره: بتغيري ي قط
وعد بضحك: باين كدا
روح: وانا هغير لي بس دا خطيبي وبكرا يبقي جوزي ف عيب
دخلت مريم ومحمد روح اول ما شافتها حضنتها
روح: اهلا اهلا ب مريم ونونو
مريم ابتسمت: مبروك ي رورو بقا رضوي الشربيني بتاعت الشله بتاعتنا هتتجوز اخيرا
فرح ابتسمت: اهلا ي روما وحشتيني من ايام الثانوي
مريم: فرحح يلهوي انت بقيتي مزهه كدا لي يخربيتك لو النونو طلع ولد هجوزك لي
فرح: معدش ينفع خلاص وبصت ل اسر الي كان مركز معاها بحب
مريم: المز دا يبقي جوزك استنوا اتنح في ل للولد يطلع شبهوو
وعد: طب وابوه
مريم: لا محمد كد كد انا حاطه صورته ع فوني علشان يطلع شبهه
فضلوا يضحكوا
ساره كانت مركزه معاها وحاسه باحساس غريب ومريم كذلك بس مبينتش
🌺🌺🌺🌺🌺
روح وعلي لبسوا الدبل والكل بدا يسقف
جميله: الف مبروك يحبيبتي
روح ابتسمت ابتسامه مكسوره
علي: مبروك
روح: الله يبارك فيكي عقبالك
علي: اي
روح اتصدمت من الي قالته وانفجرت هي و علي ضحك
جميله: يلهوي عليكوا عسلات
علي: بس انت جميله اوي يروحي
روح بخجل: شكرا
ايتن: مبروك ي لولو وحضنته
روح مسكتها من شعره: حسبي ي روح امك
ايتن: يعع مين دي اوعي تقول العروسه
علي شدها من دراعها: ايوا العروسه ويلا اطلعي برااا
روح بغيره: مين دي
علي: الاكس بتاعتي المجنونه.
روح: والله لو كنت سبتها شويه كنت قتلتها
علي: منا عارفك قادره
روح: بتقول حاجه
علي: ابدا
لؤي: الف مبروك ي سليم
سيليم: الله يبارك فيك ي لول
لؤي: اعرفك ب اختي ساره
سيليم تنح: احمم ازيك
ساره باحراج من نظراته: الحمدلله
بدات الاغاني وكل كابلز بيرقص مع التاني
لؤي: احمم وعد
وعد: مم
لؤي وقف ومدلها ايدوا: تقبلي ترقصي معايا
وعد بصت ل ريحاب وامات لها انها تروح
وساره كانت واقفه متاثر من بعبيد بشكلهم سيليم وقف جمبيها
ساره: معرفتنيش بيك بردوا
سيليم: انا سيليم الشازلي عندي 27 س ظابط مخبرات
ساره: ماشاء الله
سيليم: وانتي
ساره: ساره الهادي عندي 24 س فنون جميله
سيليم: بتحبي الرسم يعني
ساره: ايووا
سيليم: طب تسمحلي برقصه دي
ساره: معنديش مانع
🌺كلمات الاغنيه🌺
نور عيني*قلبي من جوه*من غيره * وغيره من هو*دا تعبني*وبرضوا عجبني…………. وبعد انتهاء الخطوبه
ياسين طلع بغضب: الو ي زفته الحم*ار بتاعك دا وصلش الفلاشه ولا اي
يارا: خليته يدخل ڨيلا اسر ودورنا ف الشنط ملقناش حاجه
ياسين بعصبيه: يعنيي اي
يارا: يعني الخطه فشلت ي ياسين
ياسين رمي الفون ع الارض: غبيي غبيي انا مكنش لازم اسمع كلامك انا عارف هبعدهم ازاي بس ازاي الفلاشه مش ف الشنطه
🌺🌺🌺🌺
فلاش باك
سيليم كان واخد الشنطه بتاعته وداخل يغير هدوموا بيفتح الشنطه
سيليم: اهه دي مش شنطتي وهو بيقفلها انتبه ل حاجه فتحها
سيليم: فلاشه بس هي هتبقي فيه اي دي فتح لاب توب بتاعه ولقا فيها صور متفبركه لفرح ولانه ظابط مخبرات عرف انها متفبركه
سيليم: بس مين عمل كدا اكيد حد عاوز يفرق بين اسر وفرح انا لازم اعرف واخد الفلاشه وكسرها وتخلص منها سيليم كان بيجري: اسر اسر
اسر: في اي ي سيليم
سيليم: الشنط اتلخبطت
اسر: اهه معلش
سيليم: ولا يهمك
باك
🌺🌺🌺🌺🌺
اسر: فروح انا عاوز اتكلم معاكي ف حاجه
فرح: وانا كمان بص خلاص قول انت الاول
اسر: بصراحه انا عاوز اطلب ايد وعد ل لؤي
فرح: اي بجد لولليييي اكيد هبقي فرحانه انا لازم اقولها
اسر: تمم بس مقولتيش عاوزه اي
فرح: غمض عينك
اسر غمض عينه
فرح راحت فتحت الدولاب وجابت هدوم اطفال
فرح: افتح
اسر: اي ده
فرح: مازن هيبقي عندوا اخ
اسر: بجد وحضنها ولف بيها وراحوا ل مازن
اسر: انا عندي ليك مفاجاه
مازن: اي بجد هتودوني الملاهي
فرح: لا
مازن: يبقي مش هروح المدرسه
اسر: اي لا طبعا
مازن: امال اي
فرح واسر بصوا لبعض بابتسامه حب
اسر: هيبقي ليك اخ
مازن: اي بجد يعني هلاقي حد يلعب معايا…. اي ده لحظه كدا ظلم هتلعبوا معاه وتنسوني
فرح: منقدرش ي مازونه دا انت الاساس والباقي شنط وكياس
مازن حضن الاتنين
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ياسر بزعيق: يعنييي اي نهي
نهي: يعني هسمي بنتي كريمان ي ياسر
ياسر: قولتلك متجبيش الاسم دا قدامي
نهي: ي ياسر يحبيبي اختك عملت اي لكل دا هي غلطت لما حبت واحنا عارفين انها جاب العار ليكوا لما اتجوزتوا ف السر وبقت حامل بس انت عارف انك انت وابوك مكنتوش هترضوا بيه بسسبب ابوه
ياسر: تقوم تتجوزه من ورانا
نهي: كله يهون علشان الحب انا لو مكانها مستعده احارب الدنيا علشانك
ياسر حضنها والدموع ف عينه لان كريمان كانت اكتر حد قريبه لي و لعشق مراتوا الي مستعده تعمل اي حاجه علشانه
ياسين: خلصتوا محن .. وبعدها نهي معاها حق ف كل كلمه
نهي: اي رايك ي ياسر تجبها تعيش معانا هي وجوزه
ياسين: ايواا ي ياسر معلش
ياسر بنفس عميق: حاضر
نهي بتصقيف: الله
يلا علشان جهزتلكوا العشا وعملتك ي ياسين الملوخيه الي بتحبها
ياسين: الله ع مرات اخويا الي بدلعني
ياسر: بسس ياض
🌺🌺🌺🌺🌺
ف الصباح
اسر وفرح ومازن كانوا بيفطروا مع جوه في فرحه وبهجه فون اسر رن
اسر: الو
المتصل:……….
اسر وقع الفون ايده من الصدمه
فرح: مالك ي اسر
اسر:…
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها سرا)