رواية احببتها رغم عجزها الفصل الرابع 4 بقلم جيسي محمد
رواية احببتها رغم عجزها الجزء الرابع
رواية احببتها رغم عجزها البارت الرابع
رواية احببتها رغم عجزها الحلقة الرابعة
فاطمه… كيان انا متهيقلي عيونك مش كانو لونهم عثلي زمان
مازن… كيف.
فاطمه… معرفش يمكن انا ناسيه عشان مشوفتهاش من زمان
مازن.. ممكن المهم وحشتيني
فاطمه… وانت كمان وقعدو يتكلمه وسابه كيان لوحدها
بعد شوي
مازن… كيان تعالي اوصلك ولسه بيبص ملقاهاش
مازن… كيان راحت فين
فاطمه.. معرفش كانت موجوده هنا
مروان كان معدي من جمبهم
مروان… في حاجه ولا اي
مازن… كيان كانت هنا وبنبص ملقنهاش
مروان… هي كذا مره تعمل الحركه دي
مازن وفاطمه بستغراب…. حركت اي
مروان…. في ميتم جمبنا هنا وهي بتحب تقعد مع الاطفال فاكيد هناك روح شوفهم
مازن…تعالي يافاطمه نشوفها
مازن راح دخل الميتم لاقي عيال متجمع وعملين يهزرو يضحكو وحد قاعد في النص بيبص لاقها كيان فضل واقف يتفرح عليها وهي عماله تهزر وتضحك معاهم
فاطمه… هزت كتف مازن مازن في اي نادمها عشان نمشي مش بحب الاطفال والدوشه
مازن… حاضر روحي استنيني بر طيب عقبال مطلعلك
فاطمه… حاضر بس متاخرش وسابته وطلعت
مازن… كيان كيان
كيان بتبص لاقته مازن… في اي
مازن…. يلا عشان نمشي
الاطفال… لا متسيبناش وراحه عند فهد يترجو خليها تقعد شوي معانا
مازن… طيب مهو لازم نروح
بنت.. عمو وحياتي خليها تقعد معانا شوي والنبي
مازن.. صعب عليه البنت حاضر
كيان… طيب انت هتروح
مازن بضحك… لا هفضل معاكم
الاطفال… ها هاهاهاهاها
وبدا مازن يلعب مع الاطفال وكيان
فاطمه.. واقفه بر وعماله تبص فين الساعه ورنت علي مازن مش بيرد
فاطمه… هوف والله لامشي وراحت ركبت العربية ومشت
مازن… بس كفايه بقا تعبت نروح ونبقا نيجي وقت تاني
الاطفال بحزن… طيب توعدونا انكم هتيجو تاني
كيان.. انا بجيلكم دايما بس الاسبوع اللي فات مجتش عشان كنت تعبانه
الاطفال… ماشي سماح المره دي بس متعيبيش تاني
كيان… حاضر مش هغيب تاني بس انتو تاخدو بالكم من نفسكم كويس
الاطفال… حاضر عمو مازن ابقا خلي بالك منها
مازن حاضر وبيبص لاقي حد بيشده من البنطلون بتاعه بيبص لاقي بنوته صغيره راح شايلها
مازن… اسمك اي
اسمي خديجه
مازن… اسمك جميل
خديجه… كيان اللي سمتهولي وانا بحبه اووي
مازن بص لقينا وابتسم وراح لف يكمل كلامه مع البنت
خديجه… عمو مازن ممكن متسيبش كيان خالص عشان هي حبابه جدا وانت كمان حباب وانا بحبكم انتو الاتنين بس هي اكتر
مازن… بص لكيان حاضر
خديجه… واوع تزعلها
مازن… ههه حاضر وراح منزلها ها يلا
كيان… حاضر
رواحت سلمت علي الاطفال وعيونها كلها دموع وخلصت وطلعت
مازن… فاطمه كانت هنا راحت فين وراح مسك الفون ورن عليها
مازن… الو فينك
فاطمه بعصبيه… روحت ياستاذ مهو انت نسيتني ونشغلت جوه معهم وكمان لسه فاكر ترن عليا دلوقتي
مازن… بس اهدي هروح كيان واجيلك نتكلم
فاطمه… ماشي يامازن سلام وقفلت في وشه
مازن… يلا وراح مركب كيان وهو ركب وساق العربيه وراح البيت واول ما وصل نزل كيان ودخلها وراح سايبها وماشي
فتحيه… ها اخباركم اي
كيان… الاستاذ جابها معانا
فتحيه.. جاب مين
كيان… ها ولا حاجه
فتحيه… كيان في اي
كيان… مازن بيحب بنت وهيتجوزها بعد ميتجوزني بفتره وموافق عليا غصب عشان عمو محمد
فتحيه… يالهووي وانتي عارفه انه هيتجوز عليكي ووافقتي
كيان…. آه وافقت عشان عمو محمد هو جمايله كتيره عليا وانا مقدرتش ارفض ليه طلب وكمان هو تعبان
فتحيه بحزن… ربناس معاكي ياحبيبتي ويسترها عليكي
كيان…. يارب ياداده
فتحيه… اروح اعمل ليكي قهوه عشان تذاكري واجي
كيان…. ماشي
مازن راح عند فاطمه
فاطمه…. جيت ياستاذ مازن
مازن…. في اي
فاطمه…. لا والله انت بتسال انت كيف تسيبني مستني بر وكمان ارن عليك متردش بس ترد كيف مهو انت خلاص هتسيب فاطمه وتروح للعاجزه
مازن بعصبيه… فاطمه واطي صوتك ومتقوليش عليها عاجزه
فاطمه…. الله الله وبنادفع عنها كمان لع كدا بقا الموضوع حلو
مازن… انا وفاطمه مافيش حاجه وانتي عارفه وانا وهي متفقين ان بعد متجوزها هتجوزك افهمي ياهبله
فاطمه بعياط تمثيل… ويمكن انت تغير رايك ومتجوزنيش وكيان تنسيك فاطمه وامها زي النهارده
مازن… مين دي اللي تنسيني فاطمه فاطمه الروح والقلب ياهبله انتي
فاطمه… ايو ايو خدني بكلمتين حلوين
مازن.. بقولك وحشتيني اووي اووي
فاطمه… وانا كمان
مازن… قلبي ياناس
فاطمه… مش هتسهر معانا النهارده
مازن… النهارده لا عشان بابا عايزيني الصبح بدري في الشركه
فاطمه بزعل… طيب ابقا طمني عليك
مازن… حاضر بس متزعليش
فاطمه.. حاضر خلي بالك من نفسك
مازن.. حاضر وانتي كمان
وسابها ومشي وبعد ما مشي خالد جه
خالد… اي الاخبار
فاطمه… فل
خالد… اشطااا يلا نمشي
فاطمه… يلا
مازن روح البيت ودخل غير ورقد عليك السرير فتح الفون شوي وراح قافله وجه ينام وكل ما يغمض عينه يشوف البنت اللي شافها في الاوضه
مازن… وه وه في اي لا فوق كدا يامازن بس بصراحه البت صاروخ بكرا ابقا اسال كيان عليها بس اقولها اي المهم كبر يامازن واتخمد عندك شغل بكرا وابوك هينف”**خك وراح نايم
عند كيان راقدها عليها السرير وعماله تفتكر مازن وهو بيلعب ويهزر مع الاطفال
كيان… فوقي ياكيان مازن بقا مش بيحبك وبيحب واحدها تاني وهيتجوزها ويسيبك طلعي من دماغك بقا يارب طلعو من دماغي وقلبي مدام مش هيكون ليا 🥲
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها رغم عجزها)