رواية احببتها رغم صغر سنها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم أميرة محمد
رواية احببتها رغم صغر سنها الجزء الثاني والعشرون
رواية احببتها رغم صغر سنها البارت الثاني والعشرون
رواية احببتها رغم صغر سنها الحلقة الثانية والعشرون
بعد مرور شهور علي علاج احمد اتحسن شويه بس لسه ممشيش دنيا بقت بتنزل الشغل كل يوم و بتيجي تهتم ب احمد و عيالها محمد مش مبطل محاولات انو يدمر احمد دعاء بعد محاولات كتير اخيرا بقت حامل و كلهم فرحو ليها جداااا
***************
عند دنيا
احمد بيحاول يقوم مش عارف
دنيا: يلا ي حبيبي يلا
احمد و هو بيقوم لحد ما وقف و دنيا سنداه
احمد: ابعيدي ي دنيا
دنيا بعت شويه لقت احمد لسه واقف عيطت وحضنته
احمد بعياط سجد علي الارض: الحمدلله يارب الحمدلله
دنيا بعياط: الف حمدالله على سلامتك ي حبيبي
احمد حضنها اوووي: الله يسلمك ي عيوني
مريم دخلت لقت احمد واقف: الله و جريت عليه حضنته حمدلله علي السلامه ي حبيبي
احمد: الله يسلمك ي حبيبتي
دنيا مسحت دموعها: تعاله اخرج للعيال هيفرحو اووووي
و خرجو اول ما ندي شافته جريت عليه: انتا بقيت بتمشي اللله الحمدلله الحمدلله انتا عارف ي بابا انا كنت بدعيلك علي طول انا بحبك اوووي
احمد حضنها: وانا بموت فيكي ي قلب بابا
مالك: الحمدلله على سلامتك ي بابا
احمد: الله يسلمك ي حبيبي
مريم: يعني كدا هتنزل تجبلي شكولاته صح
احمد ضحك: صح
احمد دخل اوضه الاطفال لقي مازن نايم باسه و خرج
دنيا: انا هحضرلك الغدا ي حبيبي اكيد جعان صح
احمد: انا مش جعان انا عاوز اشكرك علي كل حاجه عملتيها معايا
دنيا: ي حبيبي مفيش شكر بيبنا
احمد غمز ليها: خلاص بليل نودي العيال عند دعاء علشان عاوزك
مريم: اوعااا يسطاا
دنيا: هزعلكم والله
و قضو اليوم كله ضحك و هزار و كلهم عرفو ان احمد مشي من تاني و فرحو اووووي
بليل احمد ودا العيال و مريم اخته عند دعاء
عند دنيا
جت من الشغل لقت الشقه مضلمه دخلت شويه لقت احمد مولع شمع
احمد ببتسامه: الحمدلله علي سلامتك ي حبيبتي
دنيا: الله يسلمك ي حبيبي امال فين العيال و مريم
احمد ضحك: عند دعاء
دنيا فهمت قصده: طب ادخل اغير طيب
احمد: ادخلي غيري وانا هنا مستنيكي
دنيا دخلت غيرت و بعدين خرجت
دنيا: اي ده انتا ال حضرت العشا
احمد: تعالي كلي بقا و قوليلي رايك
دنيا كلت: الله الله جميل اوووي
احمد: اي خدمه
دنيا واحمد كلو و بعدين شالو الاكل و قاعدو اتفرجو علي فليم بعد شويه
احمد بص ل دنيا: دودو
دنيا: اي ي حبيبي
احمد: تعرفي اني بحبك اوووي
دنيا: وانا كمان
احمد بفرح: وانتي كمان اي
دنيا بكسوف: وانا كمان بحبك
احمد شالها و دخلو الاوضه نسيبهم بقا مع نفسهم بقا
****************
الصبح
احمد صحي لقي دنيا لسه نايمه فضل يبصلها لحد ما هيا صحيت
دنيا بصت ليه لقته بيبصلها دنيا اتكسفت: هتفضل تبصلي كتير كدا يعني
احمد: بحب ابصلك اصل ملامحك حلوه اوووي
دنيا قامت: طب قوم يعم الرومنسي
احمد قام دخل الحمام و دنيا جهزت الفطار
***************
مها بحزن: دعاء اخوكي معدتش طبيعي
دعاء بستغراب: يعني اي مش فاهمه
مها بعياط: ابنه بيجري عليه بيقوله بابا وحشتيني يقوله انتا مش ابني ابعد عني و يزقه
دعاء بصدمه: محمد اخويا يعمل كدا
مها بعياط: اه ي دعاء اخوكي لازمن يروح المصحه ده بقا مدمن
دعاء بعياط: ازاي ازاي انتي عارفه انتي بتقولي كدا علي مين
مها: اه عارفه اخوكي معدش شايف حد غير دنيا يبقا ده اي اخوكي معدتش مهتم زي الاول بقا بيسهر كتير و يجي سكران
دعاء: خلاص انا هكلم عبد الكريم
***************”
بعد مرور سنه علي ابطالنا دعاء كلمت عبد الكريم و ودو محمد المصحه علشان يتعالج دنيا حملت و جابت بنت زي القمر مريم و زياد اتخطبو و حبو بعض اكتر دنيا عرفت ان محمد دخل المصحه و زعلت عليه جدااا احمد نزل الشغل وبقا حاجه كبيره في شغله و كلهم عاشو حياه سعيده
********
و توته توته خلصت الحدوده
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها رغم صغر سنها)
تم
الفصل التالى
باقى الرواية
احببتها رغم صغر سنها
التكملة