رواية احببتك يا مجنونه الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك أحمد
رواية احببتك يا مجنونه الجزء الحادي عشر
رواية احببتك يا مجنونه البارت الحادي عشر
رواية احببتك يا مجنونه الحلقة الحادية عشر
“عند جميله”
-جميله:اعااااا
-دنياا:اي يبت يخربيتك في اي😹
-جميله:مش مصدقه اني هتجوز ادهم بكرة انا بحبه اووي ي ددنيا
-دنياا:احم احم دة هينفخك هيهيهيهي😹😹
-جميله بحزن:انا مش عارفه ي دنياا اكيد مش هيتقبلني ومسيرة يعرف اني جميله
-دنياا:مش يمكن بيحبك هو كمان
-جميله:بقاا ادهم المنشاوي هيحبني انا هيهيهيهي😹😹 دة انا بقالي اسبوع مش رحماه وانا حوريه مكرهاه في عيشته هيهيهيهي😹😹
-دنياا:دة انتي مصيبه يخربيتك😹😹
-جميله:استني هحكيلك علي حاجه من يومين كدهه
Flashback…..في شات علي الواتساب
-جميله:حبيبيييييي😹👿
-ادهم رد:حبك برص اخرسي ابت كتك القرف في منظرك😹😹
-جميله:دومي ممكن اسالك سوال….احم احم هيهيهي😹😹
-ادهم رد:اتفضلي عايزة اي
-جميله:مش هتبطل غيرتك دي هيهيهيهي😹😹
-ادهم رد:ابو شكلك غوري….وقفل😹
Back….
-دنياا:يخربيتك يحرام عليك ي ادهم😹
-جميله:استني علياا هو لسه شاف حاجه هو مش نيمني علي السلم يستحمل بقااا دة انا فكرتهم رموني برة الشقه😹🖤
-دنياا:طيب انا همشي بقاا واجيلك بكرة عشان حجز الكوافير بدري
-جميله:اممم طيب ماشى اديت صورة حوريه للكوافير😹😹
-دنياا:ايوة وهتعملك ميكب معفن اطمني😹😹
-جميله:يعيني علياا بقااا يوم فرحي ابقاا عفريته غطيني وصوتي يمااا😹
-دنياا:معلش يقلبي…باي….ومشيت
تن تن تن
-جميله:الو ي ادهم في حاجه
-ادهم:جميله انتي هتيجي فرحي بكرة
-جميله برتباك:لا اصل انا خطيبي مش بيوافق…واخوياا لو خرجت اما برجع بيضربني بالكرباك…احم احم يرضيك اضرب بالكرباك😹😹
-ادهم بفزع:لا لا طبعاا ميرضنيش….خلاص ولا يهمك يجميله
-جميله:ادهم
-ادهم:نعم
-جميله:انا مش هقدر انزل الشغل تاني
-ادهم:ودة لي
-جميله:عشان هجهز لفرحي بقااا احم إحم
-ادهم بحزن:تمام ي جميله انا مضطر اقفل
-جميله:ماشي ولا يهمك….وقفلت
“عند ادهم”
-يارا:مالك يقلب اختك زعلان لي دة حتي بكرة فرحك
-ادهم:يارا انا مش طايق البتاعه التانياا دي اللي المفروض اني هتجوزهاا بكرة…انا بحب ج…
-يارا:ادهم انا عارفه انك بتحب جميله
-ادهم:اي الي بتقوليه دة
-يارا:ادهم!
-ادهم:ايوة ي يارا بعشقهاا كمان بس هي واحده مخطوبه وخلاص…
-يارا:ماشي يحبيبي انا هروح انام
-ادهم:ماشي يحبيبتي….وخرجت
ادهم لنفسه: ايوخ لو مكانتش حوريه دخلت حياتي… كان زماني مع اكتر واحدة حبيتهااا..ونام
( اخر مرة هيناموا انهارده بقاا) 😹😹 نكمل..
“صباح يوم الفرح” الساعه سبعه تحديداا
-مامت جميلة: قومي يحبيبتي قومي يعروسه يقمر انتي
-جميله: اعاا هتوحشوني لا مش هتجوز هيهيهيهي 😹🖤
-مامت جميلة: احم احم لا دة انا هجيلك كل يوم وبعدين خليناا نخلص منك😹😹خليني استفرد بحجوجي😹😹
-جميله: اموت واعرف تيتا كانت فين ساعت متربيتي😹😹
-دنياا: اعااااا عروستيييي يلا قومييي مش مصدقه 😹
– جميله: يروحي خدي بوسه عقبالك يكوكو😹
-دنياا: لا يختي نخلص منك انتي وبعدين انا وحمزوزي حبيبي هيهيهيهي 😹🖤
-جميله: حبيبت قلبي يارب يخليكم لبعض
-دنياا: طب يلا يحلوة عشانن الكوافير
-جميله: طب استني افطر طب😹
-دنياا : يخرابي يلا بينا يخربيت الطفاسه😹
-جميله: هيهيهيهي يلا… وخرجوا😹
“عند ادهم” الحزين يعيني عليك يدومي😹💃🏻
-مامت ادهم: قوم يحبيبي حد ينام كل دة يوم فرحه
-ادهم: يعني هتجوز زبيدة سروت قايم اهوو😹😹 يوم اسود علي دماغهااا ان شاء الله😹
-والد ادهم: الف مبروك يبني
-ادهم بضيق: الله يبارك في حضرتك…. وسابهم ومشي
-تن تن تن مسدج من جعفر هيهيهيهي 😹
– جميله: عرسيييي اهيهيهي 😹
-ادهم رد:ابو تقل دمك روحي روحي اعملي اي حاجه في وشك تعدل شكل امك دة😹😹
-جميله:دة انا عامله ميكب عند مديحه شوايااا هيهيهيهي😹
-ادهم رد:اقفلي طب…..وقفل😹
“في الكوفير”
-جميله:اي مالك مبرقالي لي😹
-الكوافيره:مين مديحه شوايااا😹
-جميله:احم احم لا انا كنت بهزر مع خطيبي انماا انا عارفه انك احسن ميكب ارتست في البلد😹💃🏻
-دنياا:يخربيتك يبت ارحمي امه بقاا
-جميله:ابدااا😹
-دنياا:يخربيتك…..تن تن تن
-دنياا:الو يحبيبي
-حمزة:اي يحبيبتي انتي فين
-دنياا:في الكوافير مع جم…قصدي مع حوريه
-جميله بهمس:افضحيني افضحيني خليه يقول لادهم وينزل فياا ضرب ويخدوني علي المستشفى بدل القاعه😹 هيعملني بطاطس محمرة😹😹
-حمزة:طيب يحبيبتي اوعي الفستان بدل ما هرجعك بيه
-دنياا:لا يحبيبي انا اقدر
-حمزة:ماشي هروح اشوف ادهم…باي يروحي”حب ملزق هيهيهيهي”😹😹
-دنياا:باي…وقفلت
-جميله:بصي اهو انا بقاا عايزة الميكب كدهه
-الكوافيره:اعااا مين دي ودي اعملهاا ازاي دي😹😹
-جميله:اومال اي ميكب ارتست ومش ميكب ارتست…..انا عايزة دة😹😹
-الكوافيره:الي انتي عايزاة…..بس لو منغير المنظر دة هتبقي قمر
-جميله:لا انا عايزة دة هيهيهيهي😹😹
-الكوافيره:براحتك……وبدات تعمل الميكب هيهيهيهي😹😹
“عند ادهم”يعيني عليك يدومي مكنش يومك😹😹
-حمزة:اي القمر دة بيرنس…..انت هتقعد جنبهاا ازاي دي
-ادهم:مش عارف ي حمزة دي هتفضحني وبابا عازم ناس كتير اووي اموت واعرف فرحان لي😹😹
-حمزة:معلش ي ادهم مهو خايف علي سمعتكم
-ادهم:خلاص ي حمزة كده كده البت الي بحبهاا مخطوبه وانا هتجوز جعفر دي…..دي بيقولي مديحه شوايااا الي عملالهاا الميكب😹🔪
-حمزة بضحك:معلش ي صاحبي
-ادهم:هم يضحك والله
-يارا:دومي اي القمر دة والله انت خسارة فيهااا لو كانت القمر التانياا بدل جعفر دي”وغمزتلوا”
-حمزة بضحك:مش تقولي ي ادهم ان عندك اخوات مزز كدهه😹😹
-يارا:لا لا انت فخطر انا هقول لدنياا😹😹
-ادهم:هتعاكس اختي يلا ولا اي
-حمزة:احم احم انا اروح اكلم خطيبتي قرة عيني😹😹
-ادهم ويارا مع بعض:ما الجبن سيد الاخلاق😹
-حمزة:احم احم….الو ي دودو….وخرج
-ادهم:اي القمر دة بس يبت
-جميله:حبيبي انت
-مامت ادهم:اي القمر دة يحبيبي
-ادهم:حبيبت قلبي يماما اي الحلويات دي بس😹😹
-مامت ادهم:بس يولا اختشي…..اي ي يويو دة
-يارا:اي يماما وحش
-مامت ادهم:قمر 14 اقسم بالله يخربيت الحلويات الي انا مخلفاهم دول😹🖤
-ادهم ويارا مع بعض:حضنوا مامتهم….
-والد ادهم:ماشاء الله اي القمر دة(الراجل دة منه لله)😹
-كلهم:ابتسموا….وكمل لادهم انا وسعاد هنروح القاعه نستقبل المعازيم وانت وحمزة ويارا روحوا هاتوا حوريه من الكوافير(والله العظيم الراجل دة منه لله)😹😹🖤
-ادهم بضيق:يلا ي يارا حمزة مستني تحت….تن تن تن مسدج من جعفر هيهيهيهي😹😹في شات علي الواتساب….
-جميله:ابعتلك صورتي بعد مخلصت هيهيهيهي😹😹
-ادهم رد:لا مش ناقصه اشكال عكرة😹😹
-جميله:لا متتحايلش مش هبعتلك خليك متشوق😹😹
-ادهم رد:بصي هي مش ناقصه جنان والنبي علي المسااا اقفلي غوري😹😹
-جميله:هيهيهيهي باي وبطل تكسفني بقا هيهيهيهي😹😹
-ادهم:امشي…وقفل😹
-يارا:يلا يدومي
-ادهم:يلا….ونزلوا
“في العربيه”
-حمزة:يلا بقا شغلولناا اغاني هيهيهيهي😹😹
-ادهم:بصله بغيظ…
-حمزة:الاغاني حرام علي فكره هيهيهيهي😹😹
-ادهم بغضب:حمزة روح روح بيتكم🔪😡
-حمزة:لا لا خلاص يلا بيناا يعريسس هيهيهيهي😹
-ادهم:حمزة انا مش رايح
-حمزة:خلاص خلاص هسكت والله
-يارا:يلا بقا خللت بالفستان وانا قمر كده هتشقط منكم😹😹🖤
-ادهم:يلا….وركبوا العربيه الحمدلله
“عند جميله”
-جميله:دنياا شكلي حلو هيهيهيهي😹
-دنياا بفزع:اعااا اي….قمر يخربيتك😹
-جميله:يبت بطلي كدب يخربيت الكدب هتنشلي😹
-دنياا:رحم الله امرئاا عرف قدر نفسه😹
-جميله:يلا ادهم شكله جيه
-دنياا:متستني نصلي ركعتين لله هيهيهيهي😹😹
-جميله:هيهيهيهي….يلا يحبيبتي يلا
“ونزلت تحت هي و دنيآ”عند ادهم تحديدااا
-حمزة بهمس:عروستك قمر اعااااا….هيهيهيهي😹😹
-ادهم:دم طق دم طق”طبعا صوت دقات قلب ادهم”
-حمزة:ادهم انت غفلت شويه احم احم😹
-ادهم:هي عامله كده لي اعااا😹💔
-حمزة:يلا نجري
-يارا:يلا هيهيهي😹
-حمزة:اي القمر دة بس
-دنياا:ربناا يخليك انت احلي
-حمزة:طول عمري يبنتي😹😹
-دنياا:انا خطيبي متواضع اخر 3 حاجات😹😹
-حمزة:طبعاا طبعاا…يلا بينا(وحطوا اديهم في ايد بعض هيهيهيهي يبختهم)😹💔
-جميله لنفسهااا:انا هتجوز القمر دة..وكملت لادهم عريسييييي اهيهيهي😹
-ادهم بقرف:بس بس ابعدي عني😹😏
-جميله:ابعد عنك لي هو انا هتجوز اختي في الرضاعه هيهيهي😹😹
-ادهم:تعرفي اقسم باالله لو مكناا قدام الناس كنت سفختك قلم علي وشك…ابعدي شويه😹😹🔪
-جميله:احم احم هو انت مش هتمسك ايدي
-ادهم:يلا يحبيبتي شوفي رايحه فين😹
– جميله: للاسف انهارده معنديش غير فرحي هيهيهيهي😹😹
-ادهم:طب اسكتي بقاا عشان انا مش طايق نفسي
-جميله:اعتبرني اختك
-ادهم حس بوجع في قلبه:طيب….ومسك اديها
-دنياا من بعيد:غمزت لجميله😹♥️
-جميله بصتلهاا وضحكت……
-حمزة:ادهم هو انتم مش هتروحوا تتصوروا احم احم
-ادهم:تعرف تخرس
-جميله:حرام عليك والله يوم فرحي ومش هتصور وبدات تعيط😹💔
-ادهم حس بنغزة في قلبه:خلاص متعيطيش شكلك بيوحش اكتر وكمل لحمزة يلا نتصور يسي زفت😹
-حمزة:يلا ي ابو الصحاب😹😹 ومشيوا
“في الاستوديو”
-صاحب الاستوديو:ي انسه مالك في اي
-ادهم:معلش عندهاا صرع😹😹
-دنياا:مالك يبت متشعلقه في رقبته لي😹😹
-جميله:بتصور الله هيهيهيهي😹
-صاحب الاستوديو:اقفي كده ي انسه…ولسه بيمسك ايد جميله
-ادهم مسك ايدة:اوعاا تفكر تلمس حاجه تخص ادهم المنشاوي فاهم
-صاحب الاستوديو بخوف:سامع سامع انا اسف
-ادهم:يلا بينااا
-جميله:بس
-ادهم:يلا بيناا قولت
-دنياا بهمس:شكله بيغير😹
-جميله:بس يبت متكسفيش😹
-ادهم:طب يلا….وركبوا العربيه
“في القاعه”وصلوا أخيراً….علي باب القاعه
-الجرسون:اتفضلوا
-دخل ادهم وجميله….وبدات التهامسات بين الناس😹
-والد ادهم وجميله:يلا يولاد عشان نكتب الكتاب
-ادهم:اي
-جميله:احم احم
-دنياا بهمس:هتعملي اي هو كده هيتجوز حوريه
-جميله بنصر:لا هيتجوز جميله هبقاا احكيلك بعدين
-دنياا:اوكي
“عند المأذون”
-المأذون:اين وكيل العروسه والعريس
-الاتنين:احنااا
-الماذون:امضي هنا يبني
-ادهم:احم إحم😹لقد وقعنا في الفخ😹🔪 ومضي
-المأذون:امضي هنا يبنتي
-ادهم:امضي دة انتي هتبقي اول واحدة تشوف النجوم فى عز الظهر😹🔪
-جميله:حاضر….ومضت
-حمزة:البس يدومي هيهيهيهي😹
-ادهم:اخرس خالص
-دنياا:لو عرف ان انتي هينفخك😹
-جميله:ربنا يخدك اخرسي😹
(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير)
-كلهم:مبروك يولاد
-ادهم:الله يبارك فيكم
-جميله:مبروك يولا يجوزي😹😹
-ادهم:اسكتي بدل ما تبقي البنت الي اتقلت يوم فرحها😹🔪
-جميله:خلاص يرجوله احنا اسفين هيهيهيهي…..ورجعوا الكوشه😹
-يارا:مبروك يدومي😹
-ادهم:حبيبتي عقبالك
-اشتغلت اغنيه اوعديني
-جميله:هو احنا مش هنرقص
-ادهم بضيق:مبرقص انا
-جميله:حرام عليك بقاا الناس بتبص عليناا بلاش كسوف
-ادهم:طيب….وراحوا يرقصوا هيهيهيهي😹
-جميله وقت الرقصه:شكلك تحفه في البدله
-ادهم:شكرا…..وبطلي تتشعلقي في رقابتي كده اي هتاخديها معاكي😹
-جميله:هيهيهيهي متغلاش علياا هيهيهيهي😹
-ادهم:تعالي نقعد
-جميله:خلينا شويه هيهيهيهي
-ادهم:خليكي انتي بقا😹😹 وسابها ومشي
-جميله:استنا يبني عيب انا قد امك هيهيهيهي😹🔪 وراحت وراة
“بعد الفرح”رجعوا البيت
“في فيلا المنشاوي”
-مامت جميلة بعياط:هتوحشيني اووي….يلا يحج هستناك برة😹😹
-والد جميله:حبيبتي روحي اغسلي الميكب عشان تقريباا مخليكي وحشه😹
-جميله:دي الموضه هيهيهيهي😹
-والد جميله:يلا بيناا يفوفه😹
-مامت جميلة:يلا يحجوجي😹وخرجوا
-جميله:مامي شكلهاا كانت واطيه ورخيصه هيهيهيهي😹😹 وطلعت الاوضه
“في الاوضه عند ادهم”
-جميله:احم إحم
-ادهم:بصي يبتاعه انتي متدخليش في حياتي خالص
-جميله:اذا كان كده ماشي هيهيهيهي😹😹
-ادهم اكتفي بالبصه…..ودخل الحمام
-جميله لنفسهااا:مش مصدقه اتجوزت القمر دة اعااا
-“بعد شويه”ادهم خرج…..وسمع نفس الجكمان😹😹
-ادهم وهو بيفتكر جميله:هو انتم كلكم كده😹😹 وراح اوضه تانياا😹
“الصبح في اوضه جميله الجديدة”
-جميله:اي دة انا نمت امتي…فين ادهم
-طق طق طق
-جميله:ادخل
-ادهم:انا جاي اخد الاب توب
-جميله:براحتك دي اوضتك عادي…ممكن اعرف انت رايح فين لو سمحت جاوب
-ادهم:عندي اجتماع حاجه تانياااا
-جميله بفرحه:لا مرسي هيهيهيهي😹🔪
-ادهم:طيب وخرج
-جميله لنفسهااا:ياه اخيراا بقا ادخل اخد دوش كده كده هو خرج انا خايفه انسي جميله هيهيهيهي😹😹…ودخلت الحمام
-بعد شويه جميله طالعه بالفوطه ملفوفه حولين جسمهاا وشعرهاا الطويل مفرود علي ظهرهااا….مزة مزة يعني😹
-جميله لنفسهااا:ياة يبت يجميله فين ادهم يشوفك وانتي مزة كده😹♥️
-وهوب الباب انفتح….
-ادهم:انا كنت عايز الملف…..حوريه
-جميله وهي وشهاا للحيطه:اي دة انت جيت لي وبعدين مش تخبط
-ادهم وهو بيقرب:لفي وشك
-جميله:عيب هيهيهيهي😹
-وهو بيقرب اكتر:لفي وشك
-جميله لنفسهااا:احيه هيعرفني…وفضلت زي ما هي
-ادهم فضل يقرب لحد ما بقاا تقربياا شبه ملتصق في جميله:اي اي دة
-جميله غطت وشهاا بشعرها:اي اي في اي هيهيهيهي😹
-ادهم شال شعرهاا:ج جميله😹😲
-جميله:لا مش هي مش هي هيهيهيهي😹
-ادهم بذهول وفرحه:انتي…انتي حوريه😲
-جميله:لا اي اصل انا هفهمك استنا😹😲
-ادهم:بقا انتي كل دة معزباني
-جميله:ادهم الاجتماع
-ادهم:اجتماع اي خدي هنا يبت😲😹😈
-جميله:طلعت تجري في الاوضه
-ادهم:يبت اقفي هنااا دة انا هاكلك انهارده😹😹 بقاا يمفتريه تضيعي علياا يوم فرحي وهيهيهي😹😹
-جميله:اعاا والله ابداا مش انت الي يوميهاا نيمتني علي السلم😹
-ادهم وهو بيجري وراهاا:اقفي ييمجونه انا اساسا بحبك😹♥️
-وقفت جميله بذهول:اي دة بجد بتحبني اعاااا بيحبني😹♥️
-ادهم بحزن:بس انتي بتحبي خطيبك وانا متجوزك باسم تاني يعني مش انتي
-جميله:هو البعيد اهبل بقا انا يراجل هتجوز غير دومي قرة عيني هيهيهيهي بص يسيدي😹
Flashbackعند المأذون..
-جميله:عمو انا عايزة منك خدمه اعتبرني ببنتك
-المأذون:اقمريني يحبيبتي
-جميله:بصي يعمو انا عايزك تعمل قسيمه جواز باسم جميله ومن فوق نلزق ورقه تحت قسيمه الجواز الحقيقة باسم حوريه بحيس ان ادهم يمضي علي قسميه جوازة مني انا
-المأذون: لا طبعا لي كده
-جميله: بص يعمو”وحكتله كل حاجه ”
-المأذون بضحك: ماشي يمجنونه😹
-جميله: شكرا بجد… ومشيت
Back
-ادهم: اه يبت المجنونه وانا الي كنت هموت عليكي 😹😹
-انا بحبك اووي ي ادهم دة انا بعشقك يولا هيهيهيهي 😹♥️
-طق طق طق
-ادخل
-دحلوا اهل ادهم:
-يارا بصدمه: جميله
-مامت ادهم: جميله
-والد ادهم ببتسامه: تعالي يحبيبتي 😹♥️بنتي التانيا دي
-يارا: انت عارفهاا يبابا
-والد ادهم: ايوة طبعاا دة انا الي مجوزهاا للواد دة😹
-جميله: انا بعد ما جيت هناا بيومين كلمت عمي وقولتله اني مش حوريه وهو كان عارف وقالي انا عارف انك مش حوريه وانك جميله وقالي اني اكمل في اللعبه دي واهو اتجوزناا انا وقرة عيني😹😹
-ادهم: شكرا يبابا بجد
-يارا: طب يلا بقا نسيب العرسان”وغمزتلهم”وخرجوا😹
-ادهم بص لجميله بخبث:بس اي انتي مزة بالفوطه😹♥️
– جميله: احم احم هيهيهيهي😹
-ادهم:دة انتي دوختيني والله هيهيهيهي😹
-جميله:الله منتا طلعت بتحبني يدومي الله😹
-ادهم:تعرفي يجميله اتمنيت اللحظه دي كتير اووي انا بحبك اووي انتي اول حب واخر حب
-جميله:وانا كمان بحبك اووي والله بس مقولتليش اي رايك فيا وانا حوزيه مزة صح😹
-ادهم:بغمزة..انتي مزة في كل حالاتك😹
-جميله:حساك بقيت قليل الادب سيكااا😹😹 وطلعت نجري
-وهو بيجري وراهاا:خدي هنا يبت وانا هسيبك انهااردة دة انتي بوظتي علياا ليله فرحي😹😹
-جميله:اعاااا لا ي ادهم دة انا مراتك حبيبتك😹🖤
-ادهم وهو بيمسكاا:خدي هناا بس…بحبك ي مجنونه😹🖤
-جميله:وانا بموت فيك يدومي هيهيهيهي😹🖤
(النهايه)هيهيهيهي😹♥️
🔥….تمت بحمد الله
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك يا مجنونه)