رواية احببتك يا صغيرة الفصل الرابع 4 بقلم آلاء محمد
رواية احببتك يا صغيرة الجزء الرابع
رواية احببتك يا صغيرة البارت الرابع
رواية احببتك يا صغيرة الحلقة الرابعة
نمنا صحيت الصبح لقيتني نايمه فو*قيه ببص لقيته صاحي يالهوي علي الكسفه اللي انت فيها ياحازم
=اسفه معلش لما ببقي نايمه بتقلب كتير
حاولت أتوه الموضوع باي شكل
بصلي ومردش وراح قام دخل الحمام ايه قله الزوق دي ياعم
غيرت ونزلت
=صباح النور علي اجمل عيله
ردوا فنفس الوقت -صباح النور علي اجمل بنوته
قعدنا شويه بنتكلم وبعدين قومنا علشان نفطر وطبعا عمي الكبير قعد علي رأس السفرا وجنبيه بابا من ناحيه والناحيه التانيه عبدالله وطبعا قعدوني جنب الرخم بما أنه جوزي بقي وكده وجنبي احمد وباقي العيله طول الاكل انا وأحمد عمالين نهزر وهو ساكت بس عمال يبصلي بصات انا خوفت منها بصراحه بس ولا كاني شيفاها خلصنا فطار وقومت علشان اغير علشان هنطلع نشتري فساتين علشان الحنه والفرح وطبعا شباب العيله هيروحوا معانا علشان محدش يدايقنا وكده وبردوا هما كمان يشتروا البدل قبل ما اطلع سمعت صوته بيقولي_لازم تحترميني وتحترمي وجودي ياهانم
=وانا عملت ايه يعني لكل ده
رد بغضب مكتوم_صوتك ميعلاش دي اول حاجه تاني حاجه عماله تهزري مع احمد وحاجه اخر قرف علي دماغك
=اول حاجه انا حره تاني حاجه احمد ده اخويا الكبير ومكانته ف قلبي اكبر منك بكتير فملكش دعوه كان بيبصلي بغضب وكأنه ادايق من اخر جمله قولتها وسيبته وطلعت جري علي الاوضه ما انا مش حمله ياباشا خلصت لبس لبست بيزك اسود عليه عبايه سودا مفتوحه علشان احنا ف ارياف وكده وسيبت شعري كالعاده
دخل عليا وانا بحط ميكب
_ايه القرف اللي بتحطيه ف وشك ده
=اعتقد ان انا حره وملكش دعوه بيا
وسبته وجايه خارجه راح ماسكني من ايدي جامد وشدني ليه وطبعا لاني ١٥٥سم لبست ف عضلات بطنه
_لما اتكلم تفضلي واقفه لحد مخلص كلامي ياما هتشوفي مني ايام سوده وتتكلمي بأدب فاهمه
=ابعد عني وسيب ايدي انت ملكش حكم عليا انت يدوب جوزي علي الورق وشويه وهنطلق يبقي كل واحد يخليه بقي ف حاله
_ومين قالك اني هطلق
=مش بمزاجك علي فكره
_هتشوفي ،شيلي اللي ف وشك ياما مش هتروحي ف حته
=مش هشيله
_انتي حره بس مفيش مرواح بقي ف حته وده اخر كلام
وسبني ونزل المشمحترم ده شيلت اللي ف وشي من سكات لاني عارفه ومتاكده أنه مش هيخرجني لو لقي ف وشي حاجه حد شاف كرامتي ياجدعان اني لا اراها،انا بصراحه بحاول استفزره علشان يتلحلح كده ويحبني ويعرف اني مش ضعيفه بقي وكده بس كل محاولاتي فاشله ياباشا
نزلت اول أما شافني ضحك ضحكه خبيثه كده اللي هو كلامي هو اللي مشي قرب مني وقالي ف ودني _شطوره بتسمعي الكلام
=علي فكره بقي انا شيلته لاني مش حباه وشكلي احلي من غيره
ضحك وقال_اومال انتي هتقوليلي وسابني ودخل المكتب
“ايه الضحكه القمر دي اكاد من فرط جمالك اذوووب ياعم ”
اميره قالت -هو أبيه عبدالله مش هيجي معانا ولا ايه
=هو ده بيروح ف حته ده كبه كده قفيل يعني فكك منه
سمعت صوت من ورايا بيقول _بتقولي ايه ياحرمي المصون
الجو ماله سقع كده ليه ياباشا
=ابدا ابدا مقولتش حاجه بقول أبيه عبدالله ده عسل
بصلي بغضب وكله ضحك عليا
روحنا ركبنا العربيات وطبعا انا ركبت معاه قالي _ايه ابيه دي انا جوزك علي فكره مش عمك
رديت بغيظ=ما انت اكبر مني بكتير ولازم احترمك بردوا يا أبيه
بصلي بغضب وقالي _اسكتي مش عايز اسمع صوتك ولو سمعت منك ابيه دي تاني خطير وشك مفهوم
خوفت بصراحه وقولت =مفهوم
روحنا نقينا فساتين وطبعا قعد يرخم عليا ويقولي ده ينفع وده مينفعش وطبعا كلامه هو اللي بيمشي ف الاخر حاجه اخر قرف يعني
اتمشينا انا وأحمد شويه من غيرهم ودخلنا محل بدل علشان نجيب بدله ليه وهو علشان عارف ذوقي اخدني معاه طبعا هتقولولي اميره مش بتتدايق لما انا وأحمد نهزر أو نبقي مع بعض هقول خالص هي عارفه اني اخت احمد وأننا متربين سوا وهو كان قريب مني قبل ما يتخطبوا وأننا بتتعامل علي أننا اخوات مش اكتر
نقيت لاحمد بدله ودخل علشان يقيسها وانا بشوف البدل لقيت حد بيشدني من وسطي وبيقولي
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك يا صغيرة)