روايات

رواية احببتك ولكن الفصل الخامس 5 بقلم زهرة البستان

رواية احببتك ولكن الفصل الخامس 5 بقلم زهرة البستان

رواية احببتك ولكن الجزء الخامس

رواية احببتك ولكن البارت الخامس

رواية احببتك ولكن الفصل الخامسة

شمس سمعت صوت ضرب برا قعدت تصوت وتخبط في الباب
واحد من اللي برا اتصل علي ليل ،،:الو يباشا فيه واحد ايجي هنا وعمال يضرب في الرجاله بتاعتنا ومحدش قادر يمنعه
ليل بغضب وزعيق:مش قادرين علي واحد يبه*ايم انا جاي حالا
سمير ضرب كل اللي برا وسمع صوت شمس راح للغرفه اللي هي فيها وقعد يكسر في الباب لعند لما دخلها اول ما شفها راح عليهاوحضنها وفضل يعيط من الفرحه
سمير:انا مكنتش مصدق انك مت*ي انا اسف يشمس انا السبب انا اللي مقدرتش احميكي منهم وسبتك ومشيت انا اسف
شمس بعياط:انت سبتني ليه وانتعارف اني كنت بتقطع كل يوم
سمير بحزن:كانو هيتق*تلوكي عشان انا عرفت حقيقتهم انا دلوقتي مستحيل اسيب حد ياذيكي تاني
دخل عم شمس وقتها وبص لسمير بضحك
شمس باستغراب:عمي انت بتعمل اي هنا
عم شمس بغضب:بت انتي متعمليش نفسك عبيطهانا عارف انه قلك كل حاجه

 

 

شمس بعدم فهم:قلي اي سمير بصلها وقلها:ايوا عمك يشمس هو اللي عايز يقت*لك ليه بقي عشان الفلوس وهو اللي هددني وكل اللي انتي عايشه فيه ده كدب في كدب
عم شمس بضحك:واقلك كمان يبنت اخويا ان امك الحقيقيه ماتت من زمان واللي معاكي دي مرات ابوكي يلا تحبي تعرفي حاجه تانيه واه فيه اهم حاجه انتي مش هتطلعي من هنا عايشه
شمس بصتله بقرف وبصدمه من كلامه:للدرجادي الغل ده فيك حسبي الله ونعم الوكيل انا بكرهك ومش هتقدر تاذيني وهو معايا
سمير:وانا محضرلك مفاجاه كل اللي اعترفت بيه دلوقتي مع الشرطه ودلوقتي هيدخلو ياخدوك اظن ان دي حاجه هتعجبك اوي
عم شمس بغضب:يبن**ولسه بيحاول يهرب لقي الشرطه واقفه علي الباب وخدوه
عم شمس وهما بياخدوه:هقت*لك يسمير مش هسيبك هطلع وانتقم منكو مش هسيبكو
بعد ما مشي
شمس عيطت جامد وقعدت تتكلم بشهتفه:مهياش امي ازاي وانا عايشه معاها كل السنين دي هي ااه هي مبتحبنيش اصلا حرااام انا معتشي ليا حد في الدنيا دي
سمير قرب قعد جمبها وخدها في حضنه:انا معاكي وبحبك ومستحيل اسيبك في اي يوم تاني اهدي اهدي يلا
قامو وراحو لبيت شمس
كريمه لما شمس دخلت جريت عليها بعياط ولسه هتحضنها شمس بعدت لورا

 

 

كريمه:انا اسفه يبنتي انا اسفه سامحيني غصب عني ولكن قاطعتها شمس:بنتي كفايه كدب بقي انا عرفت الحقيقه انتي ليه عملتي كدا طالما انتي مش امي وبتكرهيني ليه خلتيني عشان تعذبي فيا كنتي بتنتقمي فيا انا انتي زيهم متفرقيش حاجه عنهم كلكم نفسكم تخلصو مني
كريمه بعياط:انا غلطت فعلا بس اللي شفته منهم مش قليل يشمس يبنتي انتي زي بنتي وكنت بعمل كدا وقلبي بيتقطع كنت بعمل كدا غصب عني مكنتش قادره اتخيل انك بنت ضرتي اللي قت*لت ابني عشان تاخد جوزي مني ويطلقني بعد كمان ما اتجوزها وانا سكتت وحطيت في حنكي جزمه بس اللي شفته منهم مكنشي قليل كنت بشوفك زيها نفس ملامحها مكنتش قادره اتعامل معاكي زي بنتي بس والله انا مكنت ناويه ااذيكي ابدا ولا كنت واخداكي عشان انتقم انا كنت عارفه ان عمك عايز يخلص منك وانا اللي خدتك عشان ابعدك عنه
شمس بعياط:انا امي عملت كدا كل دا متخبي عني ياربي انا تعبت كريمه قعدت جمبها وخدتها في حضنها
كريمه بعياط:انا اسفه يبنتي انتي بنتي الحقيقه انا اللي مربياكي متخليش اللي حصل يفرق ما بينا
شمس بعياط بادلتها الحضن وقعدوا مع بعض واتصلحو وبقت علاقتهم كويسه
عند ليل بعد ما حس بالذنب وانه اناني عشان عايز ياخد شمس لنفسه اتصل علي سمير
ليل بحزن:انا اسف يصاحبي انا عارف انب اذيتك واذيتها وكنت اناني معني عارف انها مش بتحبني انا اسف انا عايزك تسامحني وبس وهي كمان تسامحني وصدقني معتش هظهر في حياتكو
سمير حس بشويه حنيه:مسامحك يا ليل انت زي اخويا الصغير برضو وغلطت وانا من واجبي اسامحك تعالي بقي يوم الخميس الجاي موعد كتابي انا وشمس

 

 

ليل:ماشي يصاحبي اول واحد هكون جمبك ومعاك ياريت تكون مسامحني من قلبك
سمير:انت اخويا يلا يلا بقي روح شغلك الشركه وحشه من غيرك
ليل بضحك:ما انا عارف مش صحيح اني اللي كنت مخلي ليها روح
سمير بضحك:طبعا دا انت كفايه كنت مداري علي الكل دا انا اكتشفت بلاوي من وراك
ليل:خلاص يفواز المسامح كريم وبعدين ما انت كنت معذب الكل معاك واحنا غلبانين يخويا
سمير:امم غلبان يلا يخويا هقفل ورايا مشوار
ليل:سلام
عند شمس كانت قاعده لوحدها دخل سمير ليها
سمير بهزار:انا عملك حته مفاجاه عايزه تغمضي عنيكي شمس بضحك ماشي غمضت عنيها وهو طلع جاب بوكس كبير
شمس فتحته ولقت فستان ابيض جميل فيه
شمس بفرحه:ده ليا
سمير:اه ليكي يعيوني وكتب كتابنا الخميس الجاي
شمس بضحك:يمجنون سمير:مجنون بيكي يقمر انتي
شمس:بحبك
سمير بحب:وانا بحبك يملاكي
تمت❤️❤️❤️

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى