رواية احببتك رغم قسوتك الفصل الثاني 2 بقلم دنيا محمد
رواية احببتك رغم قسوتك الجزء الثاني
رواية احببتك رغم قسوتك البارت الثاني
رواية احببتك رغم قسوتك الحلقة الثانية
سليم بغضب.. انا قليل الادب
خديجه.. ازاي تقرب مني كده انت اتجننت
سليم.. لا ي حبيبتي دانتي هتبقي مرتي ياعني كل حاجة فيكي تخصني انتي نفسك تخصيني ومن حقي المس”ك براحتي وعلي كيفي
خديجه بدموع.. اطلع بره عيب كده وحد هيسمعنا
سليم بخبث.. لا ي بطة متخافيش محدش يقدر يسمعنا لان الاوضة دي واوضتي عازلة للصوت وهنعمل الي احنا عاوزينه ي قمر وغمزلها ف اخر كلامه
خديجه بعدم فهم.. ياعني اي
سليم في سره.. لا دانتي شكلك بريئة اوي
سليم.. ولا حاجة ويلا نامي عشان فرحنا كمان يوم ي حلوة
خديجه فعلا استنتوا يطلع وطفت النور ونامت وسليم راح اوضته وصورتها مش بتطلع من دماغه
سليم في نفسه.. دي طلعت حلوة جوي دنا مش هقدر ازعلها من بصة واحدة منها
تاني يوم صحيت خديجه وحست بحاجة علي وشها فتحت عينها اتفجأت ب سليم وهو بيبوسها من خدها بتلذذ
بعددت هي بسرعه وهي خايفة
خديجه بخوف.. انت بتعمل اي ي سليم
سليم بتأثر.. يلهوي علي كلمه سليم منك متخفيش ي قلبي مالك مش قولنا اني هبقي جوزك. وعادي
خديجه.. بس انت بتخوفني اوي وبتفضل تقرب مني وده عيب
سليم.. لا ياروحي مش عيب ولا حرام عشان انتي مراتي حلالي ونا حلالك
خديجه ببراءة.. بجد؟
سليم بصلها وسرحان ف عيونها الحلوة.. بجد ولسه هيقرب فجأة الباب خبط
الخادمة.. خديجه هانم الست ليلة بتقولك انزلي عشان الفطار جاهز
سليم بغيظ.. قوللها نازلين ي سعدية
سعدية.. ي مري انت بتعمل اي هنا ي سليم بيه
سليم بصدمة.. ونتي مالك ي ولية انتي خديجه مرتي
سعدية بتوتر.. طب طب انا هنزل واسفة لو ازعجتكم
نزلت سعدية باحراج وسليم بص ل خديجه وملس علي شعرها بحنيه وقال
_ البسي لبس واسع وطرحه وتعالي عشان ننزل نفطر
خديجه بكسوف.. حاضر بس اطلع عشان اغير
سليم بوقاحه.. ومالو. ي قمر كده كده هتبقي مرتي وهشوف كل حاجة
خديجه وشها احمر من كلامه وهو طلع وهو بيضحك
ليلة.. صباح الخير ي حبيبي
سليم.. صباح النور ياما
محمدي.. اقعد علشان تفطر ي عريس
رحيم.. مش مصدق نفسي اخوي هيتجوز غريبة
سليم بصله.. واي الي غربه عادي هتجوز زي ما اي راجل ف الصعيد اتجوز
رحيم.. مكنش ده كلامك ي خوي
سليم بخبث.. كل كل بكره لما تكبر هتبقي عاوز تتجوز
رحيم.. اما اكبر فين منا كبير اهو دنا 24 سنه وهيجيلي فرصة اتجوز طبعا.. وضحك
سليم بضحك.. مين الي امها داعية عليها
ليلة.. امها داعيلها طبعا لانها هتتجوز اخف دم واحلي رحيم
رحيم بعت بوسه لامه.. انتي الاساس وللباقي شنط وكياس
محمدي.. خلاص كفياكم كلام وكلوا عقبال ما خديجه تنزل
وفعلا خديجه نزلت
ليلة.. تعالي ي حبيبتي اقعدي جنب سليم
خديجه ببراءة.. لا انا عاوزة اقعد جنبك
سليم بصلها بحدة وراحت تقعد جنبه بخوف
محمدي.. وخالك ده يابنتي هنا ف الصعيد ولا ف القاهرة
خديجه.. لا ف الصعيد بسانا خايفة اشوفو
سليم.. لي مالو ياعني
خديجه.. عاوزني اتجوز ابنه بالعفية علشان ابنه يورث معايا امي وابوي
سليم.. امم سبيلي ب قل خالك ده انا هعرفه ان الله حق بس يظهر
خديجه بحزن.. خالي لو شافني هيخدني معاه للقاهرة وهيكتب كتابي علي ابنه ونا بخاف من ابنه لانه بيبصلي بصات مش حلوة وبيفضل يقرب مني
سليم بغضب.. ابن ال*** اشوفه بس ونا هخليه مينفعش يبقي راجل اصلا
محمدي بهدوء.. اهدي ي سليم اهو بعيد لو حاول يقرب هيبقي لينا تصرف كبير معاه
سليم.. انا مراتي محدش يرفع عينه فيها يابا مش يقرب منها بس
رحيم.. فعلا الواد ده لزم يتأدب
محمدي.. ونتي يابنتي ورثك كام عشان يعملو كل ده
خديجه.. مليون ونص
سليم.. اممم طبعا الرقم زغلل عيونهم وبقوا عايزين ينهشوا ف لحم بنتهم بس علي مين دنا ادفن*هم حايين
وفجأة الغفير دخل
سليم.. في اي ي مدحت
مدحت.. فيه راجل وابنه برا عايزين يشوفو الست خديجه
سليم بستغراب.. دخلهم مين دول
وفجأة اول ما خديجه شافتهم خافت واتدارت ف سليم
يسري.. بقا بتهربي وتسيبي بيتك ي و***
سليم بزعيق.. احترم نفسك ي راجل انت
كريم ابنه.. انت مين انت كمان طبعا تلاقيكي دايرة معاها
وفجأة سليم مسكو من تلابيب هدومه.. فاكر ان كل الناس اوسا*خ زيك وزي ابوك
وقال بصوت جهوري
خديجه تبقاا مراتي علي سنه الله ورسوله وبكرا كل البلد هتعرف وهتتعزم ف الفرح
كريم.. علي جثتي خديجه دي هتبقي بتاعتي
سليم مستحملش كلامه ونزل فيه ضر*ب
وبعدين يسري طلع مسد*س من جيبه وصوبه علي سليم وليه هيضرب
خديجه جريت علي سليم والرصا*صة صا*بتها هي
سليم بخوف.. خديجههه. وو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك رغم قسوتك)