روايات

رواية احببتك رغما عني (احببت مجنونة 3) الفصل السابع عشر 17 بقلم نجمة براقة

رواية احببتك رغما عني (احببت مجنونة 3) الفصل السابع عشر 17 بقلم نجمة براقة

رواية احببتك رغما عني (احببت مجنونة 3) الجزء السابع عشر

رواية احببتك رغما عني (احببت مجنونة 3) البارت السابع عشر

رواية احببتك رغما عني (احببت مجنونة 3)
رواية احببتك رغما عني (احببت مجنونة 3)

رواية احببتك رغما عني (احببت مجنونة 3) الحلقة السابعة عشر

شهاب بقهر_ مين عمل فيها كده
مراد _ حمزه
شهاب _ حمزه مين
مراد _ الي كان عاوز يتجوزها قبل الحادثه
شهاب بانفعال _ بتقول حمزه؟!
طيب،دا كان كل شويه يكلمني عاوز يعرف اخبارها يابن ال… وربنا لا اقتـ.له.. بيجي يمشي ومراد بيمسك فيه
مراد _ استنا يا شهاب بلاش تهور احنا هنعرف نجيب حقها من غير قتـ.ل
شهاب بانفعال _ انت بتقول ايه دا لازم يتقـ.ل مينفعش يعيش تانى بعد عملته دي
مراد بحده _ متجبش سيرة القـ.تل هنا،، انت بكده بتأذي نفسك مش هو،
شهاب_ عاوزني اعمل ايه يعني لما اعرف انه عمل كده ف اختي، لأما يتقـ.تل لأما يتجوزها، مفيش حل تاني
مراد_ ولا واحد فيهم ينفع، اصلا مفيش دليل ان هو عمل كده، يعنى لو قتلـ.ته هتتعدم، وبردووو مينفعش يتجوزها
شهاب_ ليه مينفعش يتجوزها
مراد _عاوز تجوز اختك لواحد اغتصـ.بها
شهاب بقهر_ ملهاش حل تالت يا مراد، سيبني بقا اروح اشوف ابن الكل*** دا
مراد _ قولتلك اسكت، خلينا نفكر الاول ولو ملقناش حل نبقا نقتـ.له
وفجاه التليفون بيرن..
مراد _ ها
الطرف التاني _ تم
مراد _ طيب خلو بالكم انا جايلكم
الطرف_ تحت امرك.. ويقفل معاه
مراد_ شهاب، الدكتوره كانت طالبه الدوا ده معلش ممكن تجيبو
شهاب بقهر_ هات ياريتها كانت ما.تت يوم الحادثه وبيشوح بأيده ويمشي
مراد بيدخل عند رودينا يلاقيها مفتحه عينيها،
مراد_ رودينا… لكن مش بيجيلو رد
مراد _ رودينا انتي سمعاني… لو سمحتي ردي عليه
رودينا بغيظ _ عاوز ايه تاني
مراد_ شهاب عرف بالموضوع ياريت ميعرفش اكتر من كده
رودينا باستحقار _ خايف يعرف ان كل ده حصل بسببك
مراد _ مش قصدي الموضوع ده انا اقصد الحمل
رودينا بحزن _ اية اللي ممكن يحصل لو عرف كله محصل بعضه،
مراد_ لو حد عرف هيجوزهولك غصب
رودينا _ كمان، كتر خيرك والله مش فاضل غير تشنـ.قني عشان تكمل
مراد _ رودينا نحل المشكلة دي بس و اوعدك لو عاوزه تقتـ.ليني انا موافق
رودينا بوجع وبكاء _ نفسي اعمل كده بس انت هترتاح لو موت،انا عاوزاك تعيش لغيت ما ربنا يحر.ق قلبك وتتعـ.ذب كدا قدامي
مراد_ مفتكرش ان في عذاب اكتر من تأنيب الضمير
رودينا_ هو انت عندك ضمير
مراد بزهق_ انا ماشي، بس ياريت تنفذي كلامي دا لو مش عاوزه تعيشي طول عمرك مع حمزه
رودينا تبص الجهه التانيه ومتردش
بيمشي مراد وبيروح لراجل اللي كلمه
بيت انور
انور بانفعال_ تاني يا صبا تاااني
صبا_ كفاية يا انور هتستنا لامتي انا مش هقدر اجبلك عيال، اتجوز وانا مش هزعل والله
انور_ قولتلك مليون مره لا مترجعيش تتكلمي في الموضوع ده تانى ممكن
صبا بجديه_ للأسف يا انور انت لازم تختار اكون معاك وتجوز او امشي ونطلق
انور _ بتقولي ايه
صبا_ دا الي عندي يا انور، معاك النهاردة تفكر وبكره ترد عليه
انور _ هي بقت كده،
صبا_ ايوه
انور بغيظ_ ماشي يا صبا انا موافق بس لو دمعه نزلت منك او زعلتي لحظه واحده. متبقيش تلومي عليه علشان انتي اللي اخترتي،
صبا_ مش هزعل، بس انت اتجوز
انور_ ماشي يا صبا، من دلوقتي تقدري تختاريلي عروسة، علي مزاجك،
وبيمشي ويسيبها هو ومش شايف قدامه،
في غرفة منعزله عن المباني
حمزه بيكون مر.بوط في كرسي ومراد بيدخل عليه
حمزه بانفعال_ فكوني انتو مش عارفين انا مين..
مراد يتمشي حولية بهدوء_ قولنا انت تبقا مين
حمزه بانفعال _ فكني وانا اعرفك انا مين يا جبان
مراد ببرود _ بسيطه، وادي الحبل اهو، فكيناه
حمزه يقوم ويرمي الكرسي بأيده يجيبه في الحيط وبعدين يضغط على معصم ايده ويبص لمراد بغل ويهـ.جم عليه، لكن مراد بيبعد ليقع علي الأرض
حمزه يقوم تاني ويهـ.جم عليه مره تانيه، محاول ضربه، لكن يمسكه من ايده ويتنيها ليطلع منها صوت يدل علي الكسر او ما شابه
حمزه بوجع _ اااه يدي مش هرحكم، يا مراد
مراد يمسكه من لياقة قميصه ويسدد ليه عدة ضر.بات في وشه لغيت ما يفقد توازنه ويوقع على الأرض،
حمزه بوجع _ انت عاوز مني ايه
مراد يوطي ويبصله باحتقار_ مش انا اللي عاوز، رودينا اللي عاوزه اظن عارفها
حمزه بانفعال _ تستاهل الي حصلها وانت عارف انا عملت معاها كده ليه مفيش حد يخو.ن حمزه ويعيش، بس انا رحمتها كان لازم امو.تها هي وعاشيقها،
مراد يضر.به برجله في بطـ.نه ويشده م شعره وبحده _ رودينااا ملهاش عشيق، وهتعترف انك انت اللي عملت فيها كده وهتتحبس، ولما تطلع دا لو طلعت عايش، هحبسك تاني
حمزه بغيظ _ لا يمكن اعترف، ملعيش اي دليل روحو شوفو مين عمل معاها كده مش يمكن انت
مراد ببرود _ رايك كده، براحتك، بيخبط بايده لرجالته ليدخلو عليه ب اخته الصغيره، وهي متخدره
حمزه بصدمه _ ايه ده، انتو جبتوها ازاي، لو حد قربلها هقـ.تله، فوقي يا شيرين
مراد ببرود _ انت عارف طبعا لو مروحتش اعترفت دلوقتي هنعمل فيها ايه
حمزه _ الا اختي يا مراد والله ما هر.حم حد فيكم،
مراد _ قولت اللي عندي، ساعتين ظبط هتصل برجالتي في القسم لو بلغوني انك اعترفت وسلمت نفسك كان بها مروحتش بقا يبقي استعوض ربنا في القموره دي،
حمزه بغيظ_ ماشي بس لو مسيتو شعره منها هقتـ.لكم كلكم
مراد بزعيق_ خلص انا ساكتلك من الصبح، انت هنا عشان تتربا مش علشان تهد.دنا، .. انت ارميه بره… اه استنا.. مش محتاج اطلب منك متجبش سيرتنا طبعا
حمزه يبصله بكره وغل _ ماشي يا مراد حسابي معاك بعدين، والله لا هندمك طول عمرك
مراد _ انت لسه هتهدد، يلا ياحبيبي، وبيمسكه من قفاه ويرميه برا
حمزه يقوم من علي الارض وهو مزلول ويبص لمراد بكره وتعند _ مش هنسهالك يا مراد، هتشوف مني اللي عمرك ما شفته
مراد بزهق_ يلا اختك حياتها واقفه علي كلمه منك، ولا انت مش حابب تنقذها من الرجاله، اخلص ياحبيبي، الوقت بيجري وبيقفل في وشه الباب
بعد يومين… حمزه بيعترف وبيتحبس علي زمة التحقيق، وبعد ما شيرين بترجع ابوه بيروح المستشفى لأهل رودينا
بيلاقي ملك وشهاب جمبها،
بهاء _ انتي رودينا
شهاب _ افندم عاوز منها ايه مش كفايه اللي ابنك عملو فيها
بهاء_ انا جاي اقولكم كلمتين لمصلحتكم، وعلشان سمعت البنت الغلبانه دي
ملك باستحقار _ مش عاوزين نسمع منك حآجه، ابنك مش هيطلع ومش هنتنازل عن حقها
بهاء _ ابني كده كده هيطلع وانا هقدر اثبت انه اعترف بكده تحت التهد.يد، بس انا بقول نحلها بالحسنه مع بعض احسن
شهاب _ عاوز تقول ايه
بهاء _ يتجوزها، وهدفعلكم عشره مليون، وبكده انتو حفظتو علي سمعت بنتكم وابني يخرج من السجن
شهاب يبص ل ملك وياخدها علي جمب
شهاب_ ايه رايك
ملك_ انا شايفه انه حل كويس بدال الفضايح
شهاب_ وانا رايي كده كمان
ملك_ طيب تعاله
ملك _ ماشي موافقين بس يتجوزها شهر ويطلقها تاني ومش عاوزين منكم فلوس
بهاء _ اعتبرو الفلوس هديه ليكم، ها ايه رأيك يا عروسه،
رودينا تبصلهم ومتتكلمش
شهاب _ رودينا، وافقي عشان خاطر سمعتنا اللي هتتبهدل
رودينا _ ولوموافقتش
ملك _ حبيبتي وافقي ارجوكي، هو كتب الكتاب وخلاص، وبعدين تطلقي
بهاء _ مش قدامك حل غير انك توافقي والا هتفضلي كده محدش هيتجوزك وسمعتك هتتمرمغ في التراب، صدقيني محدش خسران غيركم، مراد ده مش هينفعكم
رودينا تشرد وتحدث نفسها _ محدش هياخد حقي غيري ابنك هيمو.ت علي يدي،، وترجع تكلمه _ موافقه
بهاء _ هاايل انتي بنت ذكيه، حيث كده، احنا نكتب الكتاب دلوقتي
رودينا _ بس شرطي هعيش معاه لغيت ما نطلق
شهاب _ انتي بتقولي ايه، لا طبعا احنا اخرنا كتب الكتاب وبعد فتره يطلقك
رودينا _ دا الي عندي،
شهاب _ رووودينا انا اخوكي الكبير، اسمعي الكلام
رودينا _ لا الحقيقة انا معرفكش، انا مش فكراك لغيت دلوقتى
شهاب بغيظ _ روودينا
بهاء _ خلاص سيبها علي راحتها انا موافق،
ملك _ يابنتي متعمليش في نفسك كده، انتي مش فاكره عمل فيكي ايه؟
رودينا _ دا الي عندي ياست انتي، انا مسؤله عن نفسي، اتفضل يا استاذ اعمل المطلوب
ملك وشهاب يوقفو وهما مضايقين منها ولكن مش عارفين يتكلمو
بهاء ينده لرجالته ويدخلو هما والمأذون
بهاء _ يلا يا شيخ خلصنا بسرعه
المأذون _ اين البطايق والصور واين العريس
بهاء _ العريس عملي توكيل، والصور هجبهملك بعدين، فين بطاقتك يابنتي
رودينا _ معرفش
مراد بمقاطعه_ معايا انا، خير؟
بهاء _ انت بقا مراد
مراد _ دا انت عارفني اهو، ايه اللي بيحصل هنا
شهاب يكلمه بصوت خافت_ هتجوز حمزه عشان الفضايح وكلام الناس
مراد _ طيب ومسألتوش جوزها ليه يمكن مش هيوافق
الكل باستغراب _ جوزها!
رودينا بانفعال_ جوز مين، هو انا طلعت متجوزه كمان
مراد _ ايوه بس انتي معذوره مش هتقدري تفتكري، اصل الجوازة تمت قبل الحادثه
ملك بصدمه _ انت بتقول ايه، ومتجوزه مين
مراد _ انا
رودينا بانفعال_ كداب انا مش ممكن اكون متجوزاك،اطلع بره
مراد يطلع ورقه من جيبه _ بص يا شيخ مش ده عقد جواز ولا انا غلطان
المأذون _ فعلاً، العقد صحيح هي زوجته، استغفر الله عن اذنكم ربنا لا تأخذنا بما فعل السفهاء منا، ايعقل ان تتزوج مرتين في نفس الوقت
شهاب يمسكه من لياقة قميصه بغيظ_ اتجوزتها، امتي انت كداب والورق ده مزور
مراد يشيل ايده ببرود_ مبكدبش روددينا مراتي، اظن انها كانت كبيرة بما فيه الكفايه عشان تجوز نفسها، مش كده يا رورو
رودينا بانفعال_ انت كداب، مستحيل دا يكون حصل،
مراد يطلع التلفون و يوريهم الصوره بتاعتها معاه_ طيب انا كداب والصوره دي بتكدب مش دي انتي
شهاب يبص لرودينا باحتقار _ اخص عليكي، بتجوزي جوز بنتك خالك وتستغفلينا كلنا انا من النهارده معنديش اخوات ياريتك كنتي موتي احسن، ماما انا همشي هتيجي معايا ولا تنسي ان ليكي ابن
ملك بقهر ودموع_ انتي تعملي فينا كده، دا كان جوز صحبتك، يعني اتجوزتيه عليها وخونتيها زي ما خونتي ثيقتنا فيكي خساره يا رودينا،.. خليكي معاه،.. يلا ياشهاب
رودينا بدموع_ انا مش فاكره حاجه
ملك تبصلها بقهر، وتمشي وتسيبها
رودينا ببكاء_ روحو انا اصلا معرفكمش علشان ازعل عليكم وتداري وشها في المخدة وتبكي
بهاء _ ايه اللي بيحصل هنا، هي متجوزه ولا لاء
مراد يوقف قدامه ويبصله من فوق لتحت _ اه متجوزه، يعني ابنك اغتصـ.ب مراتي، وانا هوديه ورا الشمس بلغو كده كويس يلا برا
بهاء بتحذير_ ابني هيطلع، وانت ومراتك هتدفعو تمن الليلتين اللي قضاهم في السجن غالي اوي،
مراد بتريقه _ معايا اتنين جنيه فكه ينفعو..
بهاء يوقف عند الباب ويبصله بتعند
مراد _ ايه بتبصلي كده ليه، ما تتكل.. يلاااا
بهاء يمشي، ومراد يروح عند رودينا ويقعد علي الكرسي جمبها
مراد _ رودينا … رودينا بصيلي هنا انا وبكلمك
رودينا تديلو ضهرها وتغمض عينيها بوجع ومتردش
مراد بتنهيده _ الكلام اللي قولته دلوقتي محصلش
رودينا تدور وتبصله بصدمه_ نعم
مراد _ زي ماسمعتي الورقه دي مزوره علشان كنت عارف ان دا هيحصل وانتي فالحه اوي رايحه توافقي بسهوله لا وكمان عاوزه تعيشي معاه
رودينا باستحقار _ ياعم وانت مالك بيه مش كفاية اللي عملتو معايا لغيت دلوقتي، انت مخلتش حآجه وحشه معملتهاش، حتي آلنآس اللي بتقولو انهم اهلي سابوني بسببك، ما تسيبني في حالي
مراد _ لا مش هسيبك في حالك، رايحه، توافقي عليه علشان يكمل عليكي ولا فاكره انه هيتوب على ايد حضرتك
رودينا باستحقار _ لا كتر خيرك فيك الخير، بس هو ميجيش نقطة في بحرك
مراد _ مش انا السبب في كل الي حصلك؟! خلاص انا هصلح كل حآجه واخد الامانه اللي معاكي وبعد كده مش هتشوفي وشي، حلو كدا
رودينا _ ومين قالك اني هكمل الحمل ده
مراد _ يعني ايه
رودينا _ يعني انا مش عاوزه الطفل دا
مراد بحده _ لو عملتي اي تصرف غلط هزعلك
رودينا بغيظ_ متصدقش نفسك يا بابا، رودينا القديمه اللي كنت تهزئها وتسكت خلاص ماتت الي بتكلمك دلوقتي شهد، وهخلص حقي منك ومن حمزه، والحمل مش هيكمل، امشي برا متجيش هنا تاني احسنلك
مراد _ تصدقي خوفت، ويقرب منها ويبصلها بحده _ رودينا اعقلي، انتي خارجه النهارده، وهاخدك في مكان محدش يعرفلك طريق فيه، وهنكتب الكتاب بجد
رودينا تضربه في كتفه وبحده _ انا اموت نفسي ولا اسمي يتكتب جمب اسمك في ورقه واحده
مراد ببرود _ هيتكتب غصب عنك،
رودينا تقوم من مكانها بانفعال _ متنساش نفسك، انا هروح ل ابو حمزه واقوله انك. كداب وهو يتصرف معاك
مراد يطلع منديل من جيبه_ الظاهر ان الذوق مش هيجيب نتيجة معاكي
رودينا ترجع للخلف _ لو قربتلي هصرخ والم عليك المستشفي، وفجاه يمسكها و يحط المنديل علي وشها وهي تضرب فيه شويه لغيت ما بتوقع بين ايديه، وهو يشيلها ويطلع بيها على العربيه و يوديها شقة في مكان بعيد، ويتصل ب هشام
مراد _ ايوة ياعمي، كله تمام، هات بابا والمأذون وتعاله
هشام_ وهي رأيها ايه
مراد_ مش موافقه طبعا، حضرتها رايحه تجوز حمزه بعد الي عمله، بنت اختك اتجننت
هشام_ تجوزه ازاي، لا يمكن طبعا، انا هجيب المأذون وهاجي وتكتب عليها علشان ننهي الموضوع ده
لا يمكن يتجوزها بعد اللي عمله
بعد يومين
بيت انور
صبا _ انور
انور بزهق _ عاوزة ايه
صبا _ كنت عاوزه اقولك اني لقيتلك عروسة
انور بانفعال _ دا انتي ما صدقتي بقا، اعتبر ان ده عدم راحه معايا ولا كرهتيني
صبا _ حبيبي افهمني انا بحبك والله وبعمل كدا علشان مصلحتك، ذنبك ايه انت تكبر في السن ومتلقيش حد جمبك
انور _ انا قولتلك اني مش عاوز غيرك،، انتي عكازي ولا انا تقيل عليكي
صبا _ انا اشيلك برموش عنيا، عمرك ما تكون تقيل، بس انا مضمنش عمري، مش عاوزه يجي اليوم الي اسيبك فيه لوحدك لو بتحبني اتجوز واملا البيت عيال
انور _ طيب مش خايفه احبها وانساكي
صبا بإبتسامة _ مبيتهيأليش، حتى لو بطلت تحبني انا هفضل طول عمري احبك
انور بتنهيده _ ماشي يا صبا موافق شوفي المفروض نعمل ايه
صبا بفرحه _ حبيبي تسلملي، انا اختارتلك نهله، بنت غلبانه وملهاش حد
انور_ نهله يا صبا، دي بنت مروشه وانا مبقبلهاش
صبا _ دي طيبة واكيد هتحبها
انور بغيظ_ احبها؟ مش بقولك كرهاني انتي عاوزه تجوزيني علشان العيال ولا عشان احب غيرك
صبا بإبتسامة _ والله مش هزعل لو حبيتها، وعمرنا ما هنعمل ضراير، هترتاح صدقني
انور بزهق _ ماشي يا صبا ربنا يعمل اللي فيه الخير
بيت مراد
مراد بيفتح الباب يلاقي رودينا بتنط من على الكنبه وتتوجع، اول ما بيشوفها بيسيب الي في ايدو ويجري عليها ويسندها، وبانفعال _ حراام عليكي يا شيخه، انتي بتعملي ايه
رودينا تذق ايده وتسند بطنها بوجع.. وبغيظ_ ملكش دعوة بيه،
مراد بزعيق_ لو مقعدتيش وبطلتي جنان هكتفك الشهور الباقين في السرير انتي فاهمه
رودينا تضربه في كتفه بغيظ _ لا تكون فاكر نفسك جوزي بجد ودا ابنك، فوق يامراد فووق، مفيش واحد عنده دم يقبل علي نفسه كده
مراد بانفعال _ انا معنديش دم قولي اللي انتي عاوزاه، بس لو البيبي ده حصله حآجه هزعلك
رودينا بانفعال _ وانت عاوزني احتفظ بيه ليه انا مش عاوزاه، مش عاوزه عيل من الحرام
مراد _ وانتي ضامنه انه لو نزلتيه بطريقة دي هتقدري تعيشي مش يمكن تموتي
رودينا ببكاء _ ياريت اموت، ابوس ايدك موتني وتمسك ايده تبوسها
مراد يشد ايده منها _ ايه اللي بتعمليه ده، انتي مبقاش فيكي عقل
رودينا ببكاء _ انت لو ما مو.تنيش انا هموت نفسي بجد، مش عاوزه اعيش ولا عاوزه البيبي ده، صدقني مش هقدر احبه
مراد _ طيب استهدي بالله، هو لو ملهوش نصيب يجي لدنيا مكنتيش حملتي فيه
رودينا ببكاء _ طيب وهو ذنبه ايه يجي لدنيا اقوله ايه لما يسألني علي ابوه
مراد بتنهيده _ دا ابني انا وهكتبه علي اسمي
رودينا _ لأ انت لو اخر حد في الدنيا مش هيتسما علي اسمك
مراد _ ليه
رودينا باستحقار _ مش عاوزه حآجه تربطني بيك وياريت تلغي العقد اللي بينا
مراد _ اقعدي يا رودينا
رودينا _ مش قاعده
مراد _ طيب براحتك، بس انا هقولك حآجه،
رودينا _ ها
مراد _ رودينا انا اتجوزتك بس دا مش معناه ان جوازنا هيتم، احنا هنعيش مع بعض صحاب واخوات وبس دا لو جه اليوم وصفيتي من نحيتي يعني،، وتاني حآجه انا هكتب ابنك علي اسمي، وهيطلع لدنيا ميعرفش اب ليه غيري انا، مفيش حمزة، مش هنجيب سيرة اللي حصل، لا ليه ولا لسفيان، ، وتالت حآجه، جودي كانت وصيتها اني اتجوزك، واخيرآ، خدي ده
وبيديلها مسدس
رودينا _ مالو ده
مراد_ خليه معاكي، لو حسيتي في يوم انك مش قادره تسامحيني، تقدري تقتلـ.يني وانا مسامح
رودينا باستحقار _ ايوة المفروض كده اني انسا واقولك اوكي يلا نعيش في سعادة وننسا اللي حصل.. مرااد لا موتك ولا تنازلك بانك اتجوزتني علشان تستر عليه ولا وصية مراتك، هيشفعولك عندي.. انت عملت فيه اللي متعملش متنساش ده
مراد بزهق _ طيب والمطلوب منى دلوقتي جبتلك مسد.س وبقولك اقتـ.ليني اعمل ايه تاني علشان يرضيكي
رودينا باستحقار _ هيرضيني لما
اشوفك بتتعذب قدامي
مراد بزهق _ ماشي ياستي ندعي ربنا انه يجيلي مر.ض وحش علشان تتفشي وتهدي وفجاه بيسند بطنه ويترمي علي الارض ويتوجع بشده
رودينا تشوفه كدة وتنزل علي ركبتيها بقلق وخوف، وتمسك فيه _ مالك، كنت كويس،،،
مراد بوجع _ مش عارف، الظاهر اني تعبان بجد الدكتور قالي معرض لمرض وحش وانا مصدقتش، اااه
رودينا ببكاء _ مراد متستهبلش انا عارفه انك. كداب، قوم ونبي
مراد بوجع شديد _ اااه بطني بتتقـ.طع
رودينا تسنده على رجلها وتبكي بشده_ اعمل ايه انا دلوقتي ياربي، خد نفس طيب هروح اجبلك ميه
مراد _ اااه بسرعه مش قادر
رودينا تسيبه وتجري علي المطبخ تجيب ميه ولما ترجع بتلاقيه واقف قريب من الباب وبيظبط هدومه
رودينا توقف متنحه
مراد بإبتسامة _ ايه مالك
رودينا _ انت مش كنت بتمو.ت دلوقتي
مراد _ ههههه لا، بس كنت عاوز افش غلك فيه شويه، لكن انا محستش انك فرحتي تحبي افتحلك دما.غي بسطـ.ور
رودينا تقرب منه وهي بصاله بغيظ وفجاه بتلق كباية الميه علي وشه وبأنفعال_ ياغـ.بي يا حقـ.ير، امشي من وشي لا ارتكب
فيك جنا.يه دلوقتي
مراد يمسح وشه وبابتسامه_ طيب خلاص ماشي هدي اعصابك، الانفعال غلط علي البيبي
رودينا بغيظ_ انت انسان مستفز، كل يوم بكرهك اكتر من الي قبله
مراد يمط شفتيه _ ماشي ياستي، ان شاءلله قطر يدو.سني عشان ترتاحي
رودينا تبص بعيد بارتباك _ يارب
مراد _ قلبك اسود دا بدل ما تقولي بعد الشر
رودينا تشرد ولحظات تمر عليها من ذكرايتها معاه، وبعدين تبصله
شويه وتمشي وتسيبه من غير كلام
مراد يبص عليها هي وماشيه ويحدث نفسه _ مسيرك تنسي، بس يارب ما تفتكري ايام زمان انا مش ناقص ولا مستعد اعمل حآجه اكتر من كده.. وبعدين يبص لفوق وكانه يحدث شخص _ ايه الاخبار، مرتاحه كده يعني انا اهو نفذت وصيتك ورجلي فوق رقبتي، يارب تكوني مرتاحه دلوقتي،……

يتبع….

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك رغما عني (احببت مجنونة 3))

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى