روايات

رواية احباء يجمعهم القدر الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم لولا

رواية احباء يجمعهم القدر الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم لولا

رواية احباء يجمعهم القدر الجزء الثامن والعشرون

رواية احباء يجمعهم القدر البارت الثامن والعشرون

رواية احباء يجمعهم القدر الحلقة الثامنة والعشرون

وفاجاه لقيت شخص ملصم واقف اخر الجنينه من بعيد شويه ويوسف مديه ضهره ومش سامع اي حاجه بسبب السماعات اللي في ودانه ومصوب عليه مسدس
روح اتصدمت واكملت بدموع وصراخ يوووسف يااااا يووووسف حااااسب وفضلت تعيط واكملت شرووووق فااااررس اي حد حرام عليكم مامااااا سعاااد واكملت بعياط وخوف ياربي ايه العجز اللي انا فيه ده يوسف هيروح مني وبتحاول تقوم وكانت بتقع
روح بعياط ووجع يوووووسف يااا يوووسف ارجوك رد علياااا حرام عليك يااااا يووووسف ابوووس اييييدك ررررد
وبصت للراجل ولقيته بيرفع الزنات
روح بعياط وخوف لالالاا ابوس ايديك لااااا واكلمت لنفسها بعياط قومي يا روح كفاياكي ضعف وعجز وقومي حبيبك قدامك هيضربه وانتي مش عارفه تنقذيه انسانه ضعيفه وغبيه وفضلت تحاول تقوم وكل مره كانت بتفشل وتعيط بانهيار وخوف بس صممت وهي شايفه يوسف وحياته هدف قدامها ولازم تنقذه
روح بتعب وعياط ايوه يلااا يلااا هتقدري ياروح هتقدري يلااا وقامت وقفت بعد تعب ومعاناه اخيراا مبقيتش قعيده وقامت بصت علي رجلها بفرح وعينيها مبطلتش تعيط
روح بعياط الحمدلله يارب الحمدلله وجريت علي يوسف وزقته واكملت بخوف وعصبيه وعياط بناادي عليك وانت ولا هنا مين ده ورافع عليك مسدس لييييه
يوسف بدموع فرح روح انتي وقفتي
روح بعياط وخوف انت مجنون ده كل اللي فارقلك بص وراك
يوسف بضحك متخافيش كده دي خطه واكمل بضحك خلاص يا فارس شيل اللي علي وشك
فارس شال القناع واكمل بضحك وهو بيرمي المسدس ده لعبه اصلا
روح بصدمه انتوا ايه اللي انتوا عملتوا ده
يوسف بضحك اهدي متبقيش غبيه احنا عملنا كده علشانك والله
روح بدموع ووجع هو انك تحسسني بلعجز وتستخف بمشاعري ده كده علشاني
فارس روح افهمي يا حبيبتي احنا كنا بنعمل كده علشان تلاقي سبب قوي انك تقومي علشانه واعتقد مكنش في اغلي من يوسف سبب يخليكي تحاربي تعبك علشانه
روح بعياط انت متعرفوش انا حسيت بايه انا حسيت اني عاجزه والشخص الوحيد اللي حبيته هيموت قدامي وانا مش قادره حتي اقوم انقذه او الفت نظره ان في حد وراه انتوا مفكرتوش ثانيه واحده انا هحس بايه
فارس لا طبعا فكرنا بس اختيارنا اننا نكمل الخطه دي كان مسيطر اكتر علشان عارفين ان ممكن تفيدك وحصل
روح بدموع ربنا يسامحكم بجد قلبي وقف
يوسف خدها في حضنه واكمل بحب وهو بيبوس خدها خلاص بقي كفايه عياط علشان خاطري حقك عليا الحمدلله يا حبيبتي انك رجعتيلي بألف خير
سعاد بدموع فرح روح بركه انك وقفتي يا حبيبت ماما وحضنتها
روح بدموع وانتي اتفقتي معاهم
سعاد بحزن اه عملت كده وقصدت اسمعك ااكلام لما خرجتي من الجنينه ان واحده عايزه تأذي يوسف وان اقولك خليه ياخد اجازه حتي قصدت انزلك علي النجيله بعيد عن الكرسي واقوم واسيبك بس حقك عليا يابنتي والله يوسف اللي قالي اعمل كده
يوسف بضحك بتسخنيها عليا يعني يا ست الكل عموما هي مش فكرتي هي فكره فهد وهو اللي قلهالي
فارس بضحك اه فهد بيقرا في علم النفس وبيحب قرايه الكتب المثقفه عموما فقابله كلام عن الموضوع ده وان اللي بيبقي في حالتك دي ممكن بنسبه كويسه جداا يخف لو لقي سبب قوي يقوم علشانه واتصل بيوسف قاله وقاله الخطه كلها كمان
سعاد بضحك دماغه حلوه الواد ده
فارس بضحك طبعا مش اخويا
روح بحزن حقيقي ربنا يسامحكم
شروق دخلت حضنتها واكملت بدموع فرح حبيبتي الحمدلله انك بخير يا غاليه اخيرا ياروح قومي نشكر ربنا
نفين بفرح حمدلله علي سلامتك يا نورعيني
روح بحب الله يسلمك يا حبيبتي بجد
شروق بفرح فهد طلع عنده حق الحمدلله
روح وهي في حضنها اخص عليكي يا شروق حتي انتي كنتي عارفه
شروق بضحك اومال كنت هقولك بس الحمدلله الخطه نجحت
يوسف حضنها من ضهرها واكمل بفرح الحمدلله يا روح قلبي بقينا نقف اهو وزي الفل مع اني هفتقد ايام ماكنت بعملك كل حاجه والله وغمز
سعاد بضحك شوف الواد وقله ادبه
روح بخجل لفتله واكملت مش هتتربي خالص
يوسف باس خدها واكمل بضحك خالص
روح زقته بخفه واكملت طب ابعد كده انا مش بكلمك
يوسف شدها ليه واكمل بحب مقدرش علي زعلك يا حبيبي
روح بابتسامه لا والله
يوسف باس جبينها واكمل اه والله صدقيني انا عملت كل ده لاجلك ياروح بس مش قصدي احسسك بكده حقك عليا يا حبيبتي
روح حضنته واكملت المهم انك بخير يا حبيبي ومفيش خطر عليك دي بلدنيا
يوسف بحب المهم صح انك انتي وقفتي دي اللي بلدنيا وانا هفضل بخير طول منتي بخير
فارس بحب ربنا يخليكم لبعض يا حبيبي
روح بحب امين يا غالي ويخليك لينا يارب
شروق حضنته واكملت بحب اللهم امين يارب
فارس باس جبينها بحب واكمل ربنا يهديكي يا حبيبتي
وقعدوا يتكلموا شويه بعدين كله طلع ينام
في اوضه فارس وشروق
شروق خدت شاور ولبست قميص حمالات وقعدت سرحت شعرها بعدين راحت حطت راسها علي صدر فارس ونامت في حضنه
شروق فارس
فارس ايه يا حبيبي
شروق بحزن حقك عليا
فارس بصلها واكمل بستغراب علي ايه
شروق بحزن علي غيرتي الزياده عليك بس والله ده من كتر حبي ليك انا تعبت وانا بعيده عنك اوي وبعدت عنك لسنين فمش متقبله فكره ان حد يشاركني فيك خالص فحقك عليا
فارس باسها بحب واكمل من غير حقك عليا والجو ده انا من قبل ماكون جوزك فانا حبيبك واخوكي وصاحبك وابوكي وكل الادوار في حياتك يا شروق ومقولتلكيش متغيريش عليا لا ده حقك منا بغير عليكي اوووي بس واثق فيكي بردو فانتي غيري براحتك بس كفايه تصدقي ان مفيش غيرك جوايا بجد واني فعلا لما بقول اختي بتبقي اختي واللي مش بحب اتعامل معاها بقولها في وشها وببعدها عني انا راجل دوغري ماليش في اللف والدوران
شروق بحب حاضر يا حبيبي وربنا يخليك ليا يارب وبعدين انا عارفه اني زودتها شويه بس يمكن هرمونات الحمل معلش استحملني الفتره دي
فارس وطي وباس بطنها واكمل بحب هو انتي لو مطلعتيش هرموناتك وتقلباتك المزاجيه عليا انا هتطلعيها علي مين يعني وبعدين انا عارف ومقدر انك بتتعبي اوي الفتره دي في الحمل ومفيش داعي لكلمه استحملني دي انتي مراتي واللي في بطنك ابني او بنتي وواجبي اني اصلا اتقبل كل تقلباتك عادي مش انتي تتطلبي مني ماهو انتي مجبتيهوش لوحدك يعني وزي مجبناه سوا نعدي كل زعل وتقلب مزاجي سوا بردو لاني شاركت فانه يجي يبقي مينفعش اسيبك تتعبي وتزعلي لوحدك لا انا جمبك وهنعدي كل ده سوا
شروق بحب حضنته واكملت حقيقي مش بحبك من فراغ
فارس بحب وانا بموت فيكي
شروق بحب قولي بقي عايز بنت ولا ولد
فارس باس راسها واكمل بحب عايز بيبي من شروق اي ان كان هو ايه نوعه مش مهم المهم انك انتي امه
شروق بحب وانا بردو مش فارق معايا النوع اي ان كان هحبه علشان حته منك انت يا فارس
فارس رفع ايديها باسها واكمل بحب ربنا مايحرمني منك ويقومكم ليا بخير يارب
———————————–
عند فهد وليلي تاني يوم الصبح
فهد نايم وواخد ليلي في حضنه صحي علي صوت فونه واتعدل ونزلها براحه وقام وقف في البلكونه ورد
فهد بنوم صباح الخير يا چو عامل ايه يا حبيبي
يوسف بحب بخير يا غالي وكنت بطمنك خطتك نجحت تسلملي بجد
فهد بفرح والله بجد
يوسف بحب اه والله تسلملي بجد يا فهد
فهد بحب وفرح بس ياض عبط دي اختي الصغيره والف مليون مبروك وحمدلله علي سلامتها وعقبال ماتقوم هي والبيبي بخير يارب
يوسف بحب يارب يا حبيبي ونفرح بعوضك انت وليلي
فهد بحب اللهم امين يارب
يوسف يارب يا حبيبي يلا عايز حاجه
فهد اه معلش قول لفارس يبعت هدوم ليا ولي ليلي مع اي حد وفكرو ان ليلي محجبه بتلبس دريسات طويله
يوسف عنيا يا غالي
فهد تسلم عنيك يارب سلام
يوسف سلام
وخرج لقي ليلي نايمه زي ماهي فاخد شاور ونزل يحضر الفطار
وشويه وليلي قامت وفتحت عنيها بتثاقل واتعدلت وسندت ضهرها علي السرير وفي ثواني افتكرت بعض كلامها لفهد امبارح واتصدمت
ليلي بخجل يا نهاااار اسووود انا ايييه اللي قولته ده وازاي اقربله بلطريقه دي لا انا اكيد كنت بحلم وبصت علي القميص لقيت نص الزراير مفتوحه فاكملت باحراج يالهوي لالالا انا كده مكنتش بحلم وفعلا هو سابني طب يقول عليا ايه دلوقتي يامصيبتي السوده ايه اللي انا هببته ده ازاي اقول لفهد اني عايزه بيبي منه واقربله كده وياتارا قولت ايه تاني انا مش فاكره بجد اغلبيه اللي قولته اي الهبل ده بقي طب هنزل ازاي دلوقتي اقوله ايه احط عيني في عينه ازاي وازاي معرفتش اتحكم في مشاعري وبينت حبي ليه كده يخربيت ام الاحراج اوووف اكيد شمتان فيا علشان قالي هخليكي تقربي مني واانا عشت الدور اوي وقامت دبدبت علي الارض بغيظ وخدت شاور وخرجت قفلت الزراير وسرحت شعرها ونزلت
فهد بحب صباح الخير يا حبيبي
ليلي وهي باصه للارض اكملت بخجل وهي بترجع شعرها ورا ودنها صباح النور انت بتعمل ايه
فهد استغرب كسوفها بعدين افتكر انها تكون فاكره حاجه فاكمل بضحك عادي يعني يا ليلي جوزك وكنتي بتتحرشي بيا مفيش مشكله انا ستر وغطا عليكي
ليلي باحراج انت ايه اللي انت بتقوله ده ها وضربته في صدره واكملت علي فكره انا مكنتش طبيعيه مش عارفه حصلي ايه بجد علشان اعمل كده متفكرش اني كنت قاصده ورايحه تطلع مسك ايديها وشدها ليه واكمل بحب وهو بيشيل خصله شعرها اللي جات قدام عنيها مفيش داعي للكسوف ده كله ولا لتبريرك قاصده او لا انا جوزك مش غريب محصلش حاجه يعني يا ليلي وباس جبينها
ليلي بتوتر طب انا عايزه اطلع
فهد لا اانا عملت الفطار اعقدي افطري بعدين اعملي اللي انتي عايزاه
ليلي باحراج تمام وقعدت تاكل مع فهد واللي كان ملاحظ كسوفها طول ماهما بياكلوا وبيبتسم عليه
ليلي الحمدلله شبعت تسلم ايدك
فهد مسك ايديها باسها واكمل بحب الف هنا يا ست البنات
ليلي بتوتر طب طب انا هطلع اريح في اوضتي شويه
فهد بتنهيده تمام علي راحتك
في الاوضه
ليلي دخلت وقعدت واكملت لنفسها مش كفايه بقي انتي كده زودتيها اوي وهو ساكت علشان بيحبك وحقيقي ضحي بكل حاجه علشانك يا ليلي وحاول يصلح غلطه بكل الطرق اللي قدر عليها وعرض نفسه لخطر كبير لحد انهارده كفايه بقي وابدائي حياتك معاه حقيقي الشخص اللي كنتي دايما تتهميه بانه مش بيهمه غير رغبته زيه زي اي راجل كنتي قدامه ليل نهار وسابك وسكت كل ده علشان بيحبك ومش عايز يجبرك علي حاجه انتي رفضاها لانك عنده مختلفه عن الكل وبعدين ده مش اي حد ده فهد يا ليلي فهد حبيب عمرك انتي كنتي بتحلمي بليوم اللي هتكوني معاه فيه وتجيبي منه بيبي وحياتكم تستقر حصل ايه دلوقتي ولا علشان شايفه حبه الواضح ليكي هتتكبري عليه وعارفه انه هيفضل يحبك لالا خلاص انا خدت قراري ومش هرجع فيه هكمل جوازي من فهد هو فعلا اتغير علشاني ويستاهل اقدر كل اللي علمه ده
ونزلت وهي بتفرك في ايديها من التوتر لقيته قاعد بيشرب القهوه وبيقرا كتاب راحت قربت منه ونامت علي كفته
ليلي بحب ممزوج بتوتر فهد
فهد وهو بيشرب القهوه وعنيه في الكتاب اكمل بحب ايه يا حبيبي
ليلي بحب واحراج هو ..هو ممكن اتكلم معاك شويه
فهد بحب يانهار ابيض بس كده عنيا وقفل الكتاب حطه علي التربيزه وبصلها واكمل ايه يا حبيبي سامعك
ليلي اتوترت لما عنيها جات في عنيه ولاحظت انتباهو ليها فاكلمت بحب وتوتر حقك عليا يا فهد انك استحملتني طول الفتره دي
فهد بستغراب علي ايه يا حبيبي مش فاهم
ليلي كانت بتفرك في ايديها بتوتر وهو لاحظ فمسك ايديها باسها واكمل بحب سامعك بلاش توتر اهدي مفيش حاجه
ليلي بصتله بحب واكملت علي كل طريقتي معاك الفتره اللي فاتت ورفضي المستمر ليك يمكن امبارح انا حقيقي مش فاكره ايه خلاني قولتلك كده بس انهارده بقولهالك بوعي تام انا فعلا نفسي في بيبي منك يا فهد وموافقه نكمل جوازنا
فهد بصدمه واستغراب اكمل اييه انتي واعيه لكلامك وحط ايده علي جبينها
ليلي بستغراب اه واعيه مالك في ايه
فهد بضحك بشوفك لحسن تكوني سخنه والسخونه اثرت عليكي ولا حاجه
ليلي باحراج تصدق انك بارد ورايحه تمشي فهد قام وقف وشد وسطها ليه واكمل بحب ليلي يعني انتي بجد راضيه ولا علشان متزعلنيش ? انا حقيقي عادي بنسبالي استناكي وقت ماتقرري براحتك
ليلي بابتسامه مليانه حب حطت ايديها علي رقبته واكملت بحب لو علي زعلك كنت راضيتك من زمان انما انا فعلا راضيه يا حبيبي
فهد بضحك يا نهار ازرق بتتكلمي بجد .. انا اخيراا خدت براءه
ليلي بضحك شوفت اديني رضيت عنك ازاي علشان تعرف ان اميرتك بتحبك
فهد بحب قرب من وشها اوي واكمل وانا بموت في اميرتي هاا اميرتي اتمنت ايه بقي من شويه
ليلي بحب همست بيبي منك
فهد شالها بين ايديه واكمل بضحك وانا عنيا ليها ولامنياتها وطلع اوضتهم ونزلها علي الارض وهي قريبه منه وقرب باسها بحب وهي حاطت ايديها علي رقبته وتجاوبت معاه وايده جات علي القميص بتاعه اللي ليلي لابساه بيفك زرايره وقرب منها اكتر وبعد شويه اصبحت واخيرااااا ليلي زوجه ليه شرعا وقانونا
فهد وهو واخدها في حضنه اكمل بفرح يااه يا ليلي اخيرا رضيتي عني انا حاسس اني بحلم بجد
ليلي بخجل خبت وشها في حضنه واكملت فهد احترم نفسك
فهد بضحك خلاص خلاص يا قلب فهد حقك عليا وباس راسها وفونه رن
فهد الو
سعيد الو يا فندم فارس بيه بعتني لحضرتك علشان الطلبات اللي طلبتها ممكن تنزل تستلمهم
فهد حاضر نازل سلام
ووطي جاب القميص من الارض وبقي بيلبسه
ليلي باحراج فهد انت بتعمل ايه هتستعبط انت عارف اني بلبسه ومفيش غيره هنا بتاخده ليه
فهد بغمز خلاص بقي يا لولا معتش ليه لزوم
ليلي ضربته في كتفه واكملت باحراج بجد اتلم وهات القميص كده وبتشده منه
فهد بضحك الله بتقلعيني القميص ليه كده هو انا لحقت اوحشك
ليلي باحراج يا حيوان يخربيتك ايه اللي بتقوله ده وخبت وشها فيه
فهد بضحك بتتحرجي مني وتتخبي فيا ده ايه ده يا ناس
ليلي باحراج فهدد القميص يتقلع حاااالا
فهد بضحك غمز واكمل لما اطلعلك من عيني هقلعه
ليلي ضربته بلمخده واكملت باحراج بطل سفاله بجد وهاته بقي وتتطلع منين
فهد بضحك ياهبله فارس بعت حد بهدوم هنزل اخدها منه اكيد مش هنزله ببنطلون جينز ومن فوق عريان اعقلي كده الراجل يقول ايه
ليلي تنهدت بارتياح واكملت تمام طلما كده يبقي تمام انزل واهو بردو اعرف اقوم
فهد بضحك طب مش نازل دلوقتي
ليلي باحراج فهد بجد بطل تحرجني علشان خاطري
فهد ضحك علي كسوفها وباس خدها واكمل بحب خلاص حقك عليا انا بحب اغيظك بس
وخرج
ليلي تنهدت بارتياح وقامت تاخد شاور
تحت في الفيلا
فهد تسلم والله تعبتك يا سعيد
سعيد يا باشا ولا تعب ولا حاجه عن اذنك
فهد اذنك معاك يا حبيبي
وطلع الاوضه سمع صوت الدش فهم ان ليلي في الحمام فحط شنطه السفر علي السرير وفتحها لقي نصها هدوم ليه ونص هدوم لي ليلي وقلب في هدوم ليلي ولاحظ ان في مع الدريسات دريسات بيتي قصيره ولانجيري فقعد يضحك واكمل ايه ده مين حطهم دول
ومسك فونه واتصل بفارس
فارس الو يا فهد ايه الحاجه وصلتلك
فهد بضحك اه يا غالي تسلم فينك كده
فارس انا في الشركه ليه
فهد بضحك مين اللي اشتري الهدوم
فارس تولين هي اللي نزلت اشترت كل حاجه و حطتها في الشنطه وادتها لسعيد انا قولتلها علشان مش فاضي وشروق زي منتا عارف شغاله معايا بس ليه
فهد بضحك والله البت دي جدعه وبتفهم قولها فهد بيقولك تسلمي يا غاليه
فارس بستغراب تمام هقولها انت ايه اخبارك مع ليلي
فهد زي الفل يا حبيبي متقلقش
فارس بحب الحمدلله يا حبيبي وجمال متعرفش عنه حاجه
فهد بتنهيده لا بس بلغت عنه امبارح واسلام هيجيلي ياخد الادله
فارس بحده يانهارك اسود يابني كنت تهدي شويه
فهد كده او كده كنت لازم هبلغ جمال برا ميطمنش لازم يتحبس
فارس بحده والله ولا جوه ربنا يستر يا فهد علشان انت بقيت تتسرع وتتصرف من دماغك كتير
فهد متخافش يا حبيبي باذن الله خير
فارس بتنهيده يارب يا فهد يارب ونخلص بقي ونرتاح
فهد بحب يارب يلا باي يا غالي
فارس باي وسلملي علي لولا
فهد بحب يوصل
وقفل معاه
وبعد شويه خرجت ليلي وهي لافه فوطه علي نفسها ورجلها اغلابها باين وسايبه شعرها
فهد بتصفير اعجاب ده ايه الجمال ده
ليلي بخجل انت طلعت امتي هاا
فهد بضحك لسه دلوقتي وشوفي الحاجه اهي
ليلي وقفت تشوف هتلبس ايه واتصدمت من اللانجيري والدريسات القصيره واكملت بصدمه واحراج يانهار اسود ده مين حط دول فااارس!!!!!
فهد بضحك اكيد لا طبعا سالته هو منزلش اصلا دي تولين اختي اللي قولتلك عليها وفارس بيسلم عليكي
ليلي الله يسلمه يارب واكملت باحراج وهي بتشوفهم في الشنطه يالهوي ازاي تجيب كده هاا
فهد بضحك بت جدعه وبتفهم بتظبط اخوها
ليلي ضربته في صدره واكملت يابني اتلم واتربي انت تربيتك باظت اوي بجد
فهد قام وشدها ليه وباس رقبتها بحب واكمل منتي السبب ماهو حرام الواحد يشوف الجمال ده كله ويسكت بردو
ليلي بخجل بصت في الارض واكملت طب اوعي يا فهد واتلم علشان اجيب حاجه البسها
فهد باس جبينها واكمل بحب هاتي يا عمري اهو انا داخل اخد شاور
و ليلي قعدت وفضلت ترتب هدومها هي وفهد في الدولاب وبعدين جابت دريس قصير بيتي و لبسته
واكملت بضحك الحق يا فهد البت حطت برفيوم وميكاب دي مسابتش حاجه مشاء الله عليها
فهد وهو خارج من الحمام وبينشف شعره اكمل بضحك مش قولتلك بتفهم
ليلي رتبت الحاجه علي التسريحه وجالها فضول تجرب الميكاب فعملت لنفسها ميكاب هادي وحلو اوي
ليلي بمرح فهد ايه رايك
فهد بصلها واكمل باعجاب جميل اوي ايه الحلاوه دي انتي اول مره تحطي ميكاب كده من ساعه ماشوفتك صح اصل ساعه لما خدتك لمامتك كان روج خفيف بس اصلا
ليلي بضحك لا حطيت لما اتخطفت علشان كنت هتخرجني برا بس ساح من العياط والبهدله فانت مشفتوش
فهد بضحك بتضحكي علي احزانا يا ليلي وباسها واكمل بس انتي من غير اي حاجه زي القمر وهاتي مشت اعملك شعرك
ليلي ادتله مشت واكملت يعني الميكاب وحش ?
فهد وهو بيسرحلها شعرها اكمل انتي بيه قمر ومن غيره قمرين كل حاجه حلوه فيكي
ليلي ابتسمت بحب واكملت ربنا يخليك ليا يا حبيبي بجد
فهد ربط شعرها بلتوكه وخدها في حضنه واكمل بحب ويخليكي ليا يا قلب حبيبك
———————————–
في الشركه
شروق حور معلش ادي الملف ده لعمر
حور سرحانه ومش بترد
شروق هزتها واكملت حور
حور بانتباه ها ايه ايوه نعم يا شروق
شروق بتنهيده روحي ادي ده لعمر
حور بضيق ماتديهوله انتي
شروق ورايا شغل كتير معلش
حور قامت بضيق ومسكت الملف وراحت تديه لعمر
شروق طلعت فونها واكملت بضحك بعتهالك اهو ياخويا علشان تبطل محن الكلاب ده وشغل تزن عليا واحشاني من ساعه ماجيت
عمر بضحك تسلميلي يارب يا مدام شروق
شروق بضحك علي الله يطمر
عمر بضحك هيطمر متخافيش
وقفلت معاه
في مكتب عمر
حور خبطت ودخلت
حور بجمود اتفضل الملف ده فارس بعته عن اذنك
عمر بضحك لحظه لحظه ايه بالعه راديو وحافظه كلمتين وجايه تقوليهم ولا ايه استني
حور بهدوء نعم يا عمر
عمر بابتسامه مليانه حب ممكن كوبايه قهوه زي اللي بتعمليها لان من ساعه مشربتها من ايدك مبقتش احبها لما انا اعملها
حور ابتسمت غصب عنها واكملت تمام حاضر
وخرجت تعمل القهوه وفعلا عملتها وراحتله
حور بحب اتفضل
عمر مسكها منها واكمل بحب تسلميلي يارب يا غاليه
حور بصتله بحب واكملت الله يسلمك عايز حاجه تاني
عمر بحب سلامتك
وبعد شويه اليوم خلص
حور همشي انا يا فارس تمام
فارس ماشي يا حبيبتي روحي
حور تمام
وفعلا نزلت وقفت تاكسي وروحت
في بيت حور الباب خبط
حور ايوه ايوه جايه
وفتحت
حور بصدمه عمي واكملت بجديه خير جاي ليه
شريف دخل وقعد واكمل جايين نلم لحمنا يا ست حور
حور بعصبيه لحمكم ايه وزفت ايه هو انتوا عملتوا حساب لحد اصلا
منير عمها دخل واكمل منا علشان عامل حساب لعضم التربه جيت اخدك يابنتي واجوزك لابن عمك هو اولي بيكي من الغريب وبعدين انتي عايشه لوحدك وده ميصحش
حور بعصبيه تجوزني لمين ده لما تشوفوا حلمه ودنكم انا مش هتجوز حد انتوا كنتوا عرضتوا عليا العرض ده ورفضت وخدتوا مني ورثي فخلاص قبضتوا التمن انسوا بقي
منير بعصبيه هتتجوزيه ورجلك فوق رقبتك يا حور وريني هتكسري كلمتي ازاي بقي
حور بدموع وعصبيه انا مش تحت امر حد ترموني وقت ماعايزين وترجعوني وقت ماعايزين ولا علشان اشتغلت مع فارس العامري وبقيت مرتاحه ماديا لا انسوا انا مستحيل اتجوز شريف ابنك ده مهما حصل حتي لو اخر راجل في العالم
شريف بعصبيه ماله شريف يا زباله طب وريني اخرك ايه وهتجوزك غصب عنك ورفع ايده علشان يضربها فغمضت عنيها من الخوف بس ايد عمر منعته
عمر بحده وهو ماسك ايده انت مين سمحلك تحاول تمد ايدك عليها
حور بصدمه عمر
شريف بعصبيه انت اللي مين انت اصلا علشان تدخل دي بنت عمي وانا حر
عمر بحده وانا جوزها ومش هسمح لحد في الدنيا كلها يفكر بس يمد ايده عليها ورمي ايده بعيد وراح لحور وباس جبينها واكمل بحب حبيبتي مش انا قولتلك تيجي تعيشي معايا يا حور بس انتي شكلك لسه زعلانه مني

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احباء يجمعهم القدر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى