روايات

رواية اتفاقية زواج الفصل التاسع عشر 19 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج الفصل التاسع عشر 19 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج البارت التاسع عشر

رواية اتفاقية زواج الجزء التاسع عشر

رواية اتفاقية زواج
رواية اتفاقية زواج

رواية اتفاقية زواج الحلقة التاسعة عشر

نور فضلت قاعده تبص في الساعه لحد ما جت 7:30وقامت فتحت الدولاب لقيت في فستان متعلق و عليه ورقه نور اخدت الورقه وفتحتها لقيت مكتوب فيها
(الفستان ده اخترتو مخصوص عشانك متاكد انو هيكون احلا لما تلبسيه اجهزي وهتلاقيني مستنيكي عند العربيه
جوزك سيف.)
نور ابتسمت واخدت الفستان ولبستو
كان عباره عن فستان بالون السماوي واكمان دانتيل وضيق من الصدر ومنفوش من تحت وعليه خرز لؤلؤ وطرحه لون الفستان وهيلز اسمر وحطت ميكاب بسيط وكانت حوريه من الجنه
نزلت لقيت سيف واقف قدام العربيه ولابس بداله سواداء وتحتها قميص ابيص وكان قمرررر
سيف انبهر من جمال وفضل واقف متنح ونور اتكسف من نظرتو ليها
نور بكسوف: هو انا رايحين فين
سيف بحب: مفجأه… اركبي

 

نور ركبت العربيه ومشيو وطول الطريق سيف مشلش عينه من علي نور
بعد شويه سيف وقف بالعربيه قدام مركب كبيره جدا
سيف: يلا يا اميرتي انزلي
نور: هو احنا هنطلع علي المركب دي
سيف: اايوا بس لسه المفجاءه فوق
نور: طيب
سيف: ممكن اربط ده علي عيونك عشان متشوفيش المفجاءه
نور: ملوش لازمه يا سيف
سيف: عشان خاطري
نور: طيب
سيف ربط الشريط علي عيون نور ومسك ايدها وطلعو علي المركب
1-2-3فتحي
نور فتحت عينونها لقيت الورد عمال ينزل عليها والبلونات حمراء والمركب متزينه بطريقه تحفه والارض مكتوب اسمها بالورد وسيف واقف بعيد بيتفرج عليها

 

نور كانت مبسوطه جدا ومبهوره من جمال الديكور والورد اللي عمال يقع عليها فضلت باصه لسيف ومبسوطه جدا
سيف: تعالي اقعدي
اخدها وقعدو علي التربيزه وكانت متزينه بالورد الاحمر والشموع وكانت تحفه
نور ببتسامه: انت عملت ده كلو امتا
سيف بفخر: انتي ناسيه اني ابقا سيف الحسيني ولا اي
نور بضحك: لا طبعا مش ناسيه يا حضره المغرور
سيف بضحك: ههههه 😂حلو حضره المغرور دي
نور: بس هو لي مفيش غيرنا
سيف: اصل حجزت المركب كلها عشانك بس
نور ببتسامه: شكرا يا سيف
سيف: مستعد اعمل اي حاجه بس افضل اشوفك بتضحكي
“وهوب اغنيه رومنسيه اشتغلت ”
سيف: تسمحيلي يا امرتي بالرقصه دي
نور ببتسامه: موافقه
سيف حاوط نور من حضرها وهيه حطت ايدها علي كتفو وبداء يرقصو علي الاغنيه

 

سيف: نور عوزه اطلب منك طلب
نور: قول
سيف: ممكن ندي فرصه لجوازنا انا مش عاوز اطلقك عاوز ندي فرثه نقرب من بعض زي زمان عارف اني غلط في حقكك كتير بس طالب فرصه اصلح غلطي ارجوكي يا نور اقبلي ندي جوازنا فرصه عاوز اكمل اللي باقي من حياتي معاكي كفيانا بعد لحد كده
نور وقد امتلأت عيونها بالدموع لانها من زمان كانت تتمني هذا
نور: هقبل بس بشرط
سيف: موافق
نور: مش لما تعرف هو اي الاول
سيف موافق علي اي حاجه طلامه هبقا معاكي
نور: اول حاجه تقرب من ربنا وتصلي وتبعد عن اي حاجه غلط كنت بتعملها يا سيف
تاني حاجه لو متفقناش او انا مرتحتش معاك هتطلقني
سيف: موافق يا نوري
سيف حضن نور جامد من كتر فرحتو

 

نور هيه كمان بدلتو الحضن لانو هيه مش بس بتحبو لا هيه بتعشقو بس لازم تعمل كده عشان ترد كرامتها
نور: سيف اي رأيك نرجع بكره القاهر انا تاج وحشني اووي وماما وبابا يوسف واحشوني
سيف: حاضر نرجع بكره
نور بفرحه: ماشي… سيف يلا نتصور للذكري
سيف: ماشي
نور وسيف فضلو يتصور بكذا وضع وكانو جمال اووي
نور: شكرا يا سيف بجد مفجأءه حلوه اووي
سيف: لو اطول اجبلك القمر مش هتردد لحظه واجبهولك
نور: انا عوزه انام يلا نروح بقا
سيف بضحك علي هذه الطفله: يلا نروح
سيف ونور وصلو الشاليه وكانت نور نامت في العربيه
سيف شال نور وهيه لفت دراعها حولين رقبتو ودافنت وشها في صدرو ونامت
سيف طلع بيها علي اوضتهم وحطها علي السرير وباسها من جبينها وسابها تنام

سيف كان بيغير هدومه وفجأءه فونه رن
سيف: الوه اي

 

مجهول:……….
سيف: تمام اووي
مجهول:………….
سيف: خليك ماشي زي منتا انا بكره نازل القاهر وهقولك هنعمل اي
مجهول:……….
سيف: تمام…… كده اللعبه بداءت

ياتري مين كلم سيف؟؟؟
ولعبه اي اللي بداءت؟؟؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اتفاقية زواج)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى