روايات

رواية ابن عمي الفصل العشرون 20 بقلم أميرة محمود

رواية ابن عمي الفصل العشرون 20 بقلم أميرة محمود

رواية ابن عمي الجزء العشرون

رواية ابن عمي البارت العشرون

ابن عمي
ابن عمي

رواية ابن عمي الحلقة العشرون

جودي، اوم بقي ياادهم في حد بيخبط
ادهم، نامي ياستي بتهيألك
جودي، اهو سامع الخبط
ادهم فاق، ياترى مين
جودي، انت بتسألني اوم بقي
ادهم فتح الباب
سلمي، ازيك يا ادهم انت لسه نايم
ادهم، بتخبطي علينا الساعه٧الصبح وعارفه أن احنا عرسان عشان تسأليني انت لسه نايم
سلمي، سورى يا دودو مقصدش اصلي كنت عايزه انزل البحر فقولت اشوفك تنزل معايا
جودي اجت، حاسب كده ياادهم سيبلي الطلعه دي
دودو مين ياللي تنشكي في لسانك اسمه ادهم باشا وفي ايه انتي متعرفيش أن احنا عرسان يعني طول الليل صاحيين أنا ودودو
سلمي، اي ده دانتي بيئه اوي
جودي، بيئه ياللا يابت انتي من هنا وراحت رازعه الباب في وشها
ادهم😂😂ليه كده بس دي حتي البت طالعه منها دودو عسل
جودى، مش عيب تبقي ظابط قد الدنيا وتخلي واحده زى دى تقولك دودو
ادهم، الصراحه عجبتيني
جودي، أنا داخله اكمل نومي يا دودو
ادهم😂😂😂
جودي، انت هتفضل تضحك كتير
ادهم، مش عارف
جودي بزعييق ، ياللا يا ادهم تعالي ننام
ادهم، حاضر يا معلم
جودي😂😂😂😂
ادهم اجه من وراها وراح شايلها
جودي، في أي شيلتني ليه
ادهم، هقولك جوه
جودي، يووه أنا عايزه انااااام
ادهم، احنا عملنا اي بالنوم السنين اللي فاتت
جودي، ماشي ياادهم
،،،،،،
عند احمد ونور
نور، احمد احمد اووم
احمد ،في اي يانور أنا هموت وانام
نور بزعل، خلاص
احمد قام قعد، في أي مالك
نور، أنا عايزه اتكلم معاك
احمد، الساعه٨الصبح طب ماتستني الصبح
نور، خلاص ماشي نام يااحمد
احمد، خلاص قومي نفتح التلفزيون ونقعد قدامه شويه هما محمد وجودي نايميين
نور، اه ام ابراهيم سمعتهم وهما بيعيطوا بعد ماانت نمت اجت اخدتهم وقالت لي نامي
احمد، خلاص سيبهوملها كل يوم بليل
نور، حرام يااحمد تسهر عليهم وتقوم تخلص اللي وراها ازاي الصبح
احمد، يانور ده هما تلت ايام ونرجع القاهره
نور، خلاص خلينا دي الوقت في اللي عايزاه منك
احمد، عايزه اي ياقلبي
نور، هو انت هتجوز هنا بجد
احمد، اه
نور، بتكلم بجد اومال اي بحبك والكلام ده
احمد، انتي ماسكالي تتجوز هنا تتجوز هنا هو انتي ليه مش واثقه فيه حد يبقي عنده زوجه اوزعه زى القمر زيك وعييلين قمرين ويروح يتجوز واحده تانيه
نور، بجد يااحمد
احمد، يووووووه في أي يانور
نور بعياط، خايفه تسيبني هي كل شويه تبعتلي رسايل انك هتسيبني😭😭😭😭
احمد، استني فين تليفوني
نور، اهو اتفضل
احمد، هو كان معاكي ليه
نور، عادي
احمد،، عادي واللا بتدورى فيه ع فكره انا بشوفك كل يوم وبعمل نفسي نايم
نور ، أنا بعمل كده عشان بحبك ومش عايزه حد يخدك مني
احمد، اهي ردت استني هعمل الاسبيكر
نور، بتكلم مين
احمد، ايوه ياهنا
هنا، ايوه ياحبيبي وحشتني أخيرا كلمتني كنت عارفه انك هترجعلي
احمد، أنا مش هرجعلك ياهنا وبطلي الرسايل اللي بتبعتيها لمراتي فاهمه أنا بحب مراتي وبحب ولادي
هنا، طلعت نزلت فهي تصليح غلطه وأولادك ولاد زنا
نور، انهارت وقعدت تعيط من الكلام اللي سمعته
احمد، مسك ايد نور عشان متمشيش وتسمع الكلام للآخر ولادي مش ولاد زنا ومراتي بعشره زيك ولو سمحتي ابعدي عن حياتنا ولو بعتيلها حاجه تانيه صدقيني مش هسكت فاهمه وقفل في وشها
نور بعياط ، ياريتني مكنت خرجت من بلدي كنت كملت تعليمي هنا أنا
احمد قاطعها، هشششش كنتي عايزاني مشوفش العنين الجميله دي ده انا لما ببصلهم بحس اني تايه أنا محبتش حد قدك حتي ولادي حبيتهم عشان منك كان ممكن اقولك نزليهم بس انا كان نفسي متنزليهومش عارفه ليه مش زى ماقولتي انك هتولدي وارجع لهنا طب ماانا كنت هخلف من هنا لو كنت اتجوزتها بس انا كنت عايزك تسيبيهم وهددتك بانك متنزلهمش عشان كنت حاسس ان دول سبب ربنا بعته عشانا احنا الاتنين عشان نكمل مع بعض بجد أنا مقدرش اعيش دقيقه من غيرك انا ببقي بعمل العمليه وبخاف اسرح وانا بفكر فيكي لحسن اعمل حاجه غلط واموت اللي في أيدي
نور، يعني بجد بتحبني
احمد، بردك بعد كل اللي قولته بتسألي ده انتي مجنونه بجد طلعتي العن من جودي
نور، أنا ماشي يااحمد
احمد اخدها في حضنه جامد
نور، ااااه العمليه يااحمد
احمد، نسيت أنا آسف ياقلبي خلاص
نور وقفت على وش رجليه ورفعت نفسها ليه وقامت بيساه
احمد انسجم معاها في قبلتها لحد ما الباب خبط
نور بعدت مره واحده، الباب يااحمد
احمد، سيبيه يخبط ياللا كملي
نور، انت رخم والله
احمد، هو وقف خبط ياللا بقي كملي اللي كنتي بتعمليه ده الواحد مصدق أنها اجت منك
نور راحت تاني لحضنه، انا بعشقك
احمد قبلها من جبينها وخدها إلي أن وصل إلي شفتيها وانسجمت معه نور بكل عشق
،،،،،،
هنا، والله لهوريك يااحمد ماشي بقي أنا تقولي كده
مروان صديقها، اهدي يابنتي وحاولي تنسيه
هنا، انسي ايه انسي أن فرحي كان لسه عليه تلت شهور والابله اخدته مني
مروان، كله نصيب ياهنا
هنا، وربنا لهاخد حقي منك انت ومراتك يااحمد صبرك عليه
،،،،،،،،
جودي، أنا جعانه قوي
ادهم، وانا كمان تيجي نطلب ديلفرى واللا نروح مطعم
جودي، تعالي نروح مطعم عالبحر
ادهم، فكره حلوه خلاص هقوم اخد شاور عما تجهزي
جودي، اوك
ادهم، خرج من الحمام لقي جودي لبسه فستان احمر ضيق مفسر جميع مفاتن جسدها
جودي، أنا جهزت
ادهم، انتي هتخرجي كده
جودي، اه اي رايك
ادهم، قمر بس ده مينفعش تخرجي بيه معايا
جودي، ده احمر وانت بتحب الاحمر
ادهم، بحبه بس ليه انا مش للكل
جودي، عشان خاطرى سيبني أخرج بيه
ادهم بزعييق ، أنا قولت مش هينفع
جودي، خلاص يا ادهم هغيره
ادهم، بسرعه عشان جعان اوي متتاخريش
جودي بزعل ، طيب
ادهم حس أنه زعلها جامد، بسرعه ياقلبي عشان محضرلك مفجأه
جودي، مفجأه ايه
ادهم، بقول مفجأه هي في مفجأه بتتقال
جودي، ماشي
ادهم، أنا خلصت هخرج اقف شويه بره عما تجهزي
جودي، ماشي
لبست جودي فستان طويل اسود ومنقط ابيض وطرحه بيضا
وخرجت لادهم لقيته واقف مع سلمي فوقفت تتجسس عليهم وسلمي اخدت بالها من جودي فحبت تاخد طارها
سلمي، اه رجلي الحقني ياادهم
ادهم، مالك
سلمي، اتلوحت مش قادره ادوس عليها ادهم والنبي شيلني دخلني معلش
ادهم، شالها ولسه بيمشي بيها لقي جودي في وشه والدموع نازله من عينيها
جودي، هي دي المفجأه
ادهم، دي دي رجليها اتلوحت وهي ماشيه وراح مقعد سلمي علي كرسي
جودي سابته ودخلت الشاليه تاني
ادهم دخل جرى وراها
جودي بدموع ، هو انت كنت خارج تستناني بره واللا رايح تشوفها وتقف معاها😭😭
ادهم، جودي أنا قولت اللي حصل عايزه تصدقي صدقي مش عايزه انتي حره
جودي، هو ده الرد أما أخرج الاقي واحده بتتمايص علي جوزى وفي الاخر يشيلها مش قولتلك ابعد عنها بس الظاهر القلب لسه ميال
ادهم، بس بقي كفايه نكد كل يوم نكد أنا اتجوزتك عشان تنكدي عليه عيشتي
جودي، شكرا يا ادهم وسابته وخرجت بره
ادهم، رايحه فين
جودي مسألتش فيه وخرجت قعدت عالرمله قدام البحر
ادهم خرج وراها وقعد جنبها عالرمله
جودي، جاي ليه عايز تنكد علي نفسك تاني
ادهم، اه بموت في النكد😂😂
جودي بصتله وراحت بصه للبحر
ادهم ضمها ليه وهو قاعد واخدها في حضنه
جودي، ابعد عشان ريحه البرفن بتاعه سلمي علي هدومك وخنقتني
ادهم قلع التيشيرت ، كده حلو
جودي، كده هتبرد اووم ندخل جوه مينفعش تقعد عريان كده الجو برد
ادهم ، تعالي ننزل البحر
جودي، انت مجنون الدنيا ليلت
ادهم شدها ودخل بيها البحر
جودي، استني بس هقولك مش هينفع
بتبص وراها لقت سلمي واقفه عالبحر بتتفرج عليهم
جودى حبت تغيظها راحت حضنه ادهم في الميا وقبلته من شفتيه ادهم تجاوب معها إلي أن تذكر أنه مش في البيت
ادهم، يخربيت عقلك انتي مجنونه احنا مش في البيت كده هيمسكونا فعل فاضح والسمك هيصورنا
جودي، يصورونا وياخدوا سيلفي كمان
ادهم، ايه ده احنا بقينا جرأه اوي
جودي بصت لقت سلمي مشت، ياللا ندخل نغير وتكلم اي ديلفرى يجيب اكل أنا جعانه قوى
ادهم، انتي قلبتي ليه مانتي كنتي ماشيه كويس
جودي ، جعانه اوي
ادهم، طب ياللا نخرج من الميا ومسك أيدها وخرجوا من الميا ودخلوا الشاليه
ادهم، اطلبلك اي ياقلبي
جودي، شوف هتاكل اي وهاتلي زيك
ادهم، ماشي ياعمرى
جودي، بس مقولتليش اي هي المفجأه
ادهم، شويه كده هتعرفي
جودى، بجد هموت واعرف في أي
ادهم، تعالي نقعد قدام التلفزيون عما الاكل يجي
جودي، اوك ماشي
بعد نص ساعه
ادهم، اهو الاكل وصل
جودي، اوووف ده انا هموت بجد جعانه اوي
ادهم، هو الاكل ده بيروح فين كل شويه جعانه جعانه
جودي، الله اكبر احسدني بقي
ادهم😂😂 كلي يااختي كلي
بعد نص ساعه تانيه الباب خبط
ادهم، المفجأه وصلت
جودي، قامت جرى تفتح
ادهم ،استني هتفتحي كده ازاي
جودي بصت لهدومها، اوف نسيت سورى
ادهم، طب ادخلي جوه عما افتح ومتخرجيش غير أما اندهلك ماشي
جودي، اوك
فتح ادهم الباب وبعد خمس دقائق نده على جودي
جودي، أخرج
ادهم، اه
جودي لقت تورتايه عليها صورتها ومكتوب عليها
(بنت عمي عشقي للابد)
جودي، بحبك والله اوووي
ادهم طلع سلسله عليها صوره جودي وادهم وقالها خليكي لبساها عالطول. متقلعيهاش
جودي، عمرى ما هقلعها طول مافيا الروح
ادهم، ربنا يخليكي ليا ياقلب ادهم
جودي، ويخليك ليا يا اجمل دودو
راحوا باصين لبعض وافتكروا سلمي وقعدوا يضحكوا 😂😂😂😂
،،،،،،،
عند احمد ونور
نور، احمد اللحق جودي وشها اصفر خالص
احمد، لازم نقيس لها صفره حالا
نور ، انا خايفه اوي
احمد، ربنا يستر ياللا هاتيها وهاخد ام ابراهيم معايا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ابن عمي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى