روايات

رواية ابن عمي الفصل الخمسون 50 بقلم أميرة محمود

رواية ابن عمي الفصل الخمسون 50 بقلم أميرة محمود

رواية ابن عمي الجزء الخمسون

رواية ابن عمي البارت الخمسون

ابن عمي
ابن عمي

رواية ابن عمي الحلقة الخمسون

الحمد لله حور فاقت وبقت كويسه
زين سجد شكر لله
كارما، أنا عايزه أدخلها يااحمد بعد ا ذنك
احمد، طب اتفضلوا بس بلاش كلام يضايقها
محمود، إياك اسمع حد منيكم يجول كلمه اتضايقها
عز، ماما أنا ماشي أنا اطمنت علي حور الحمد لله وانتي بقيتي كويسه همسي أنا بقي
نور، لا ياعز متسبنيش يابني عشان خاطرى 😭😭
عز، معلش ياماما مش هينفع معلش سيبيني والله هبقي اكلمك عالطول
نور، طب هتروح فين ياعز
عز، ادم صاحبي قاعد في البيت لوحده بباه ومامته متوفين
نور، هتقدر تسيبني ياعز
جودي دخلت عليهم، مامي عامله ايه مالك انا بابي اول ماقلي اللي حصلك اجيت جرى
نور، أنا كويسه ياحبيبتي
عز، خلي بالك من ماما يا جودي لأنها حامل
جودي ،بجد يامامي الف مبروك ياحبيبتي
نور، أنا هنزله😔😔
جودي،لا يامامي حرام ده ذنب كبير😣😣
احمد دخل عليهم عز اول ماشافه
عز، طب أنا ماشي سلام ياماما😡😡
نور، ماشي ياحبيبي خلي بالك من نفسك
احمد، اخبارك ايه دي الوقت
نور، زي مانت شايف جودي معلش روحي اطمني علي حور وانا جايه وراكي
جودي، ماشي يا مامي
احمد،. هتروحي وإلا تعبانه تباتي
نور، لا أنا هقعد لحد ما اطمن علي حور وهمشي عالطول بس مع بابا علي الصعيد
احمد، اللي انتي شايفاه اعمليه
نور، انا عايزه زين عشان لو انزل البيبي قبل ما اروح
احمد،هندهله يعملك العمليه أو يعطيكي حاجه تنزله
نور، زمان أما اكتشفت أني حامل والحمل ده جاي من اغتصاب مرضتش تخليني أنزله ودي الوقت وأنا مراتك عايز تنزله لاحول ولا قوة الا بالله
احمد، عشان زمان كنت ظلمك وانا مش قاصد وكنت حاسس ان دول هيكونوا سبب في انك تنسي اللي حصل وربنا رزقنا بيهم عشان تنسي ونحب بعض بس بعد الحب اللي حبتهولك قولتيلي مش قادره تنسي اللي عملته فيكي وانتي عارفه ومتأكده اني مظلوم لا وبتهنيني قدام الكل أنا مش عايزك يانور مش عايز حاجه تاني تربطني بيكي كفايه إهانات فيه
نور بدموع ، ولا أنا عايزاك يااحمد وطلقني
احمد، ماشي يانور بس تقومي بالسلامه وانا هكلم عمي واطلقك
،،،،،،،،،
عند حور
زين، حبيبتي حمدالله على السلامه ازاي تعملي كده فيا ياحور
حور عماله بتعيط
كارما، حبيبتي انتي كويسه دي الوقت
حور، اطلعوا بره مش عايزه اشوف حد اطلعوا كلكوا بره أنا بكرهكوا
محمود، ماشي يابتي اهدي بس وياللا اخرجوا بره
حور قعدت تعيط جامد بسبب اللي عملوه في عز
،،،،،،،
محمد ونور
محمد، ياللا ياقلبي عشان نرجع لتعب القلب تاني
نور ،تعب قلب ايه ياحبيبي بعد الشر
محمد، حاسس ان ادهم ابوكي ماهيصدق أن احنا رجعنا وهيرجع يقرف فينا
نور، ادهم ابويا ههههه مسمعكش كان
محمد قرب منها جامد، كان اي
نور، كان وراحت بصه وراه اي ده بابي انت اجيت
محمد بيبص بلهفه
نور،هههههههههه وضحكت عليك
محمد، ماتيجي نقعد يومين كمان
نور، مااحنا لو رجعنا مع بعض بردك يا مودي
محمد، مودي والله الواحد كان بيتنشق علي نظره
نور، تعرف انا مكنتش بحب اشوفك
محمد، 😔😔ليه كنتي بتكرهيني
نور، ههههه لا ياحبيبي كان قلبي بيقعد يدق بسرعه وبحس أن في نار في دماغي وياسلام بقي أما تطردتني من السكشن
كنت هموت وادخل واقولك اسفه والله اللي بيني وبين عز لعبه
محمد، لعبه ده انا كنت بموت أما كنت بشوفه بيتكلم في الموبايل كنت بفكر أنه بيكلمك
نور، تصدق وحشني
محمد، والله
نور، والله مش صحبي
محمد، ابقي اسمعك تقولي كده تاني
نور، ده اخويا الصغير يا اهبل
محمد، تعالي نكلمه هرن عليه يارب يرد عشان مفيش حد بيرد خالص
عز، محمد عامل ايه
محمد،. كويس ياحبيبي اخبارك
عز، الحمد لله تمام
محمد، مال صوتك وايه الدوشه اللي جنبك دي
عز، مفيش
ادم،. ياعز انهارده اول يوم شغل ليك سيب الموبايل عشان متترفدش
محمد، هو في ايه انت بتشتغل ليه
عز، مافيش أنا هقفل دي الوقت سلام وراح قافل السكه
نور،في ايه يا محمد
محمد، عز اخويا بيشتغل في حاجه حصلت لازم نرجع دي الوقت
نور، طب ياللا بينا الشنط جاهزه
،،،،،،،،،،
نور قامت دخلت لحور
نور، ازيك ياحبيبتي والله عارفه انتي تعبانه من جوه ازاي بس غلط لازم تقومي علي رجلك
حور، عمتو مش عايزه اتكلم😭😭
نور،لاهتكلمي وتقولي كل حاجه بتحبيه
حور، قلبي وجعني عليه وهو بيتكسر قدامي من بابي وانكل احمد
نور، عارفه أنا اتبرعتلك بدمي ليه عشان بيجرى في دمي حب عز هو عن اخواته ليه معزه كبيره في قلبي وهو دي الوقت بقي في قلبك وفي دمك
حور، أنا بحبه اوي ياعمتو😭😭
نور، خلاص ياحبيبتي متعيطيش وانا هقف جنبك ومعاكي للنهايه
حور، هو فين
نور ،اطمن عليكي ومشا وساب الدنيا وطفش من ابوه
حور، انا عايزه أكلمه
نور، ماشي ياحبيبتي هاتصلك بيه اهو
عز، ايوه يا ماما
حور، أنا اسفه ياعز
عز، حور انتي كويسه 😣😣
حور، كويسه والله متزعلش مني
عز، كنتي عايزه تسيبني وتروحي مني ياحور
حور، مقدرتش اشوف اللي حصلك أنا عمري ماهكون غير ليك ياعز
عز، أنا هعافر لحد ما تبقي مراتي ياحور
حور، وانا معاك للنهايه ياعز سلام يا حبيبي
عز، سلام يااغلي من حياتي
نور اخدت التليفون ،انا خارجه ياحبيبتي مش عايزه حاجه مني
حور، خليكي معايا ياعمتو
نور، أنا معاكي بس هخرج في موضوع كده هخلصه واجيلك
حور ،ماشي ياعمتو
،،،،،،،،،
زين، البنت معدتش طيقاني
كارما، أنا اللي غلطانه ياريتني سمعت كلام ماما
ام كارما ،بعد ايه الحمد لله أن البنت مراحتش مننا
كارما، بس بقت بتكرهني ياماما
نور، زين لو سمحت عايزاك في موضوع تعالي معايا مكتب احمد
زين خبط علي باب احمد ودخل هو ونور
نور، زين أنا وأحمد اتفقنا أن إحنا هنطلق وعايزه انزل البيبي اول
زين، أظن أنه دكتور جراح وانتي دكتوره وعارفين كويس أن الدكتور اللي بيعمل كده بتحسب عليه جريمه وده ضد القسم وضد أخلاقي المهنيه
نور، أنا عندي حفيده ازاي اروح اخلف تاني
زين، نور انتي عندك كام سنه
نور، كلها ست شهور وابقي أربعين
زين، علي فكره ده غلط علي حياتك وكمان البيبي عمره اربع شهور يعني لو حتي جيتي تنزليه فهتبقي عمليه وممكن يحصلك نزيف
احمد، بس انا مش عايزه
زين، الكلام ده ماتقولهوليش كنتو قولتوه لنفسكم مابتخديش البرشام ليه يا نور
احمد بص انور بصدمه، هو انتي مكنتيش بتاخديه
نور، عشان بيتعبلي معدتي جامد
احمد، نور انتي مكنتيش خايفه من الفضيحه زى ما بتقولي انتي كان نفسك تخلفي في العمر ده
نور، اه يااحمد كان نفسي اخلف وكنت حاسه كمان اني حامل واتاكدت وجبت شريط وكنت مستنيه اول ما بطني تكبر واعملهالك مفجأه وعارف ايه كمان أنا سيبالك الدنيا وماشيه زي ابنك ماطفشته ومش هنزل البيبي وملكش دعوه تاني لا بيا ولا بولادي وسابته وخرجت
،،،،،،،،،
نور، ايوه يا جودي تعاليلي حالا أنا تحت المستشفي
جودي، طب نزلالك اهو
جودي نزلت جرى
جودي، في ايه يانور
نور،. أنا ممكن آيات عندك انهارده
جودي، تنورى بس في ايه مالك
نور، مش قادره اتكلم تعالي معايا عايزه انام
جودي، طب ياللا تعالي اركبي أما اوصلك
،،،،،،،،،
احمد روح الفيلا لقاها هاديه الانوار مطفيه مفيش روح في البيت طلع غرفته دخل وفضل يفكر في كلام نور لحد مانام بهدومه
محمد ونور وصلو الفيلا
محمد، هي الانوار مطفيه ليه
نور، طب تعالي نطلع نشوفهم
محمد خبط علي غرفه بباه ،بابا ماما
احمد صحي مخضوض فتح الباب، حمدالله على السلامه يا محمد
محمد، بابا هو انت كنت نايم كده بهدومك
احمد، راحت عليه نومه
محمد، طب ماما فين
احمد،. عند خالك ادهم
محمد، هو عز بيشتغل ليه
احمد بصدمه، هو بيشتغل
محمد، اه كلمته وكان بيشتغل في حته كلها دوشه
احمد، معرفش يامحمد
محمد، طب أنا هنزل اروح أنا ونور لماما نطمن عليها
احمد، ماشي
،،،،،

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ابن عمي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى