رواية ابن عمي الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم أميرة محمود
رواية ابن عمي الجزء الخامس والثلاثون
رواية ابن عمي البارت الخامس والثلاثون
رواية ابن عمي الحلقة الخامسة والثلاثون
احمد انا خايفه المره دي اوي خالي بالك من العيال والنبي
متخافيش ياقلبي مش هيربيهم غيرنا سوا ان شاءالله ثم إني هدخل معاكي متخافييش بقي
جودي، متخافيش يابنتي اتوكلي علي الله وادخلي
دخلت نور غرفت العمليات لتضع مولدها الجديد
كارما خرجت من العمليات وشايله البيبي، جابت ولد زي القمر
جودي، هاتيه ياكارما والنبي اشوفه
محمد، هاتيه ياعمتو ده بتاعنا
جودي، لا هاخده اعطيه لنور بنتي تلعب بيه
جودي، لا ده بتاعنا أنا هدخل لماما تجيبه منك
جودي، خدي خلاص مينفعش تدخلي جوه
محمد، سيبيه يا جودي دي نور هتلعبه شويه وتجيبه
جودي، أنا هموت واعرف انتوا لمضين كده لمين
ادهم ، هههههه لامي حاكم امي كانو مسمينها لمضه
جودي، 😬😬 خفيف
ادهم، ده انا شربات
جودي، طبعا ياحبيبي😜😜
،،،،،،،،
احمد جوه ،نور فوقي نور حمدالله على السلامه
زين، الحمد لله فاقت من البنج
احمد، حمدالله على السلامه يا نور جبتلنا بيبي قمر زيك
نور، اااه بطني يااحمد
احمد، معلش ياحبيبتي
نور، ولادي فين
احمد، احنا هنخرج ليهم حالا
زين، ياللا خارجها يااحمد علي غرفه البيبي هناك
محمد، مامي مامي هو البيبي ده بتاعنا
نور، اااه متهزش السرير يامودي
احمد، تعالي ياحبيبي بعيد عن مامي عشان هي تعبانه
محمد، بابي هو انا ممكن اشيله
احمد، لا ياحبيبي سيبه هو نايم حرام
جودي، علي فكره يابابي عمتو هتاخد النونو بتاعنا وتديه لبنتها تلعب بيه
ادهم، وربنا هي بالضبط حد قالكوا تسمو نفس الاسم🤣🤣🤣
احمد، لا عندها سنتين ونص ولماضه الدنيا فيها اومال اما تكبر شويه هتعمل فينا ايه🤣🤣
محمود، البت لعمتها🤣🤣
جودي، عجبك كده ياست جودي الكل بيقول انك ياأم لسانين طلعالي بقي أنا لمضه كده
جودي، معرفش بس مش هنديكي النونو
كلهم قعدوا يضحكوا ويهزروا لحد الليل
زين، ياللا يا نور تروحي واللا الصبح
نور، لا هروح مبحبش المستشفيات
احمد، طب ياللا بينا
روحوا ابطالنا كل واحد بيته
،،،،،،،
كارما، بصراحه منظر نور ميشجعش خالص انا خايفه اوي يازين
زين، هي الولاده مش سهله بس بذمتك أما شيلتي عز حسيتي بايه
كارما، قلبي كان طاير من مكانه أنا اصلا بحب البيبهات اوي
زين، طب وبالنسبه للكبار اي الاخبار
كارما راحت حضنته ، وبحب من الكبار واحد بس اسمه زين قلبي
زين،ايوه بقي احبك وانت فرفوش
كارما، أنا اصلا فرفوشه بطبعي 😜😜
زين، انتي هتقوليلي طبعا
،،،،،،
ادهم وجودي
ادهم، مسمحاني ياجودي
جودي، مسمحاك في ايه
ادهم، أنا عارف اني السبب في أن البيبي ينزل وكان فات ولدتي مع نور
جودي، سبب في ايه
ادهم، عشان كنت بزعقلك وكنت بتعصب عليكي وانا في المستشفي
جودي، لو كنت السبب فأنت السبب في الخوف اللي كان جوايا عليك خوفي عليك اما شوفتك وانت العربيه بتخبطك خوفي عليك وانت نايم في السرير مش عارف تتحرك خوفي عليك انك متمشيش علي رجلك تاني خوفي علي نفسيتك أنا عمرى مازعلت منك لو ابنك نزل فده ممكن يكون بسبب الخوف اللي جوايا انك تبعد عني
ادهم، وانا عمرى ماهبعد عنك
جودي، ربنا يخليك ليا اكتر حاجه مخلياني حبه الدنيا انك بدأت تمشي علي رجليك أنا مش عايزه حاجه تانيه ولعلمك أنا مكنش في دماغي اجيب ولاد عالطول ورا نور ده البنت كانت اربع شهور
ادهم، انا بعشقك يااحلي مافي في حياتي وراح حضنها
نور بتزق في جودي ،أنا أنا
ادهم، طبعا انتي حبيبتي تعالي حضن بابا
جودي، هي بقت كده ماشي يانور انتي وادهم
ادهم، نيم البنت وراح ينام جنب جودي، ياحجه نيمتها ايه نمتي
جودي، اه تصبح علي خير
ادهم ، وانتي من أهله اتخمدي
،،،،،
احمد ونور
احمد، الولاد نيمتهم في اوضتهم بس جودي طلعت عيني
نور، هي جودي صعبه شويه بتطلع عين الواحد عما تنام
احمد، اخبار عز ايه
نور، نايم في سريره أما الحق انام قبل مايصحي
،،،،،
بعد ٦شهور
كارما، ااااااه الحقني يازين
زين، في ايه يابنتي مالك
كارما، بطني سكاكين بتقطع فيها هموت يازين
زين، شكلك بتولدي اومي نروح المستشفي ياللا
كارما، بقولك بموت ااااااه ربنا يسامحك انت السبب
زين،سبب مين مش بمزاجك
كارما، والله مانا مسمحاك اااااه
الباب خبط
جودي، انت بتعمل ايه بتضرب مراتك الفجر يامحترم
كارما، اااااااه بموت
جودي، دي لسه بتسرخ 😧😧
ادهم، تعالي هنا رايحه فين
جودي، هشوف مالها
زين، بتولد كارما عندها طلق
جودي، طب هي بتسرخ ليه
زين، يعني عايزاها ترقص مالك ياجودي أنا داخل اغير هدومي عشان رايحين المستشفي
ادهم، طب أنا هنزل اسخن العربيه عما تنزل ياللا
جودي، وانا هغير هدومي وجايه معاكوا
زين دخل لكارما، فضحتيني يخربيت شيطانك
كارما، فضحت ايه أنا همووووووت 😔😔😔
زين، معلش ياحبيبتي استحملي
كارما، كلم ماما وقولها تيجي ااااااه
زين، ماشي ياللا ننزل
كارما، غابت عن الوعي من شده الألم
زين شالها ونزل بيها ركبها العربيه وراح علي المستشفى
،،،،،
جودي ، ايوه يانور احنا في المستشفي كارما بتولد كلمي مامتهتا
نور، طب أنا جايه حالا وهقولها نخدها واحنا رايحين
احمد، في ايه ده الفجر هيأذن اهو مين بيكلمك دي الوقت
نور، كارما بتولد
مع اول تكبيره للفجر شرفت علي الدنيا الملاك الصغير حور
زين، مبروك ياحبيبتي حمدالله على السلامه
كارما، هاتها يازين والنبي
زين، خدي ياقلبي
كارما، ماشاء الله ياخلاصي دي قمر خالص
زين، اي ده دي فتحت عينيها زرقا زيك
كارما، هي اصلا كلها مني
زين،طبعا قمر ليكي ياقلبي طب أنا هخرجك بقي من العمليات لاوضه عاديه
كارما، اوك
كارما خرجت مع زين وهو مسندها والممرضه شايله البيبي وراحت غرفه عاديه
جودي، ماشاء الله القمر ده الصراحه ليه حق أن يخلي مامته تسرخ وتفرج علينا العماره الفجر🤣🤣
نور،. هي شبهك خالص ياكارما اي ياعم زين كل ده حب ماهو الواحد لو بيحب مراته اوي البيبي بيطلع شبها
زين، أنا مش بحبها أنا بعشقها عارفه ياكارما كل يوم عندي ولاده طبيعي بولد الستات عادي اول مره احس أن قلبي بيتقطع معاكي
كارما، مانا شوفتك وانت بتعيط🤣🤣أنا اسرخ وانت تعيط
ادهم، فضحتنا في راجل يعيط المفروض تزعق الزعقه تقوم والده عالطول🤣🤣
جودي، فكرتني بفيلم عمر وسلمى أما السبكي قالها اولدي راحت والده عالطول🤣🤣
زين، انتو هتعملو عليه حفله
كارما، زين من الاول اهو ولاده طبيعي بعد كده لا مش هقدر
زين، هو انتي ناويه تعيديها هي حور وبس
كارما، لا ياحبيبي أنا نفسي يبقي عندي اربعه
زين، ده عند امك ياادهم
ادهم، ماتلم نفسك ياض
نور، خلاص قررتوا هتسموا حور
زين، اه كارما عجبها الاسم اوي
نور، بصراحه جميل اوى ياكارما وفعلا هي حور
،،،،،،،
بعد سنتين
نور، أخيرا اتخرجنا وهبقي دكتوره قلب زي ماكانت عايزه
جودي، الحمد لله خلصنا علي خير
نور، أنا هفرح احمد واقوله
جودي، لا تعالي نروح ليه المستشفي ونعملهاله مفجأه عشان يشغلنا فيها أنا ابقي ليه مكتبي الدكتوره جودي قسم العظام وانتي الدكتوره نور دكتور القلب والجهاز الهضمي
نور، ماشي ياللا بينا
،،،،،،
احمد ، هنا ايه اللي جايبك هنا
هنا ، أنا جايه اخد حقي منك رمتني في السجن واخدت المستشفي ليك انت واختك ومضيت بابا عالتنازل اخدت كل حاجه أنا مش ماشيه غير مااخد حق بابا منك وحقي
احمد، نزلي المسدس عشان كده غلط ومترجعيش تندمي أنا رميتك في السجن من الباب لطاق معملتيش حاجه انتي بريئه مش كنتي عايزه تحرقي قلبي علي ولادي
هنا، عشان دول هما السبب في انك سيبتني😔😔
نور ، تعالي ندخل نعمله مفجأه مع بعض من غير مانخبط وراحوا فاتحيين الباب وداخلين
هنا، اهلا ده كده احلوت اوي☺️☺️
احمد، انتوا ايه اللي جابكوا😣😣
نور، في ايه يااحمد هي خرجت امتي😱😱
هنا، اه خرجت من يومين وكنت جايه اخلص منكم واحد واحد واهرب بس القدر رايد انكم كلكوا تروحوا لوكشه واحده ☺️☺️
احمد، حس انها مش مظبوطه حس أن أعصابها تعبانه
احمد، هاهون عليكي يا هنا
هنا، زي ماهنت عليك واتجوزت دى وسيبتني😔😔
احمد، مااحنا ممكن نرجع لبعض عادي دي حتي نكديه أما انتي لا انتي وراح مقرب عليها وشادد المسدس وراح لافف أيدها ورا ضهرها
نور بدموع،. طب وربنا صدقتك😄😄
احمد، اتصلي بالأمن مش وقته
الامن اجا مسك هنا وكلم البوليس اجا اخدها
نور، احمد ده انت ممثل بارع مش دكتور
جودي،. أنا شكلي بولد
نور، يامصبتي كلم زين بسرعه وادهم
جودي جابت احمد علي اسم اخوها وكارما بعدها بسنه جابت ايان
،،،،،،،
احمد ونور، قرروا أنه نور تروح شغلها يومين في الاسبوع والباقي لأولادهم وزين معترضتش نور أما قالتله يشاركها في التربيه
ادهم وجودي، حياتهم اتحولت لمشاكل عالطول البنت متعلقه جامد ببباها ومبتسمعش كلام مامتها ودماغها ناشفه زيه أما احمد فمتعلق بمامته اكتر من بباه
كارما زين، قرروا ميخلفوش تاني قرروا يربوا البنات تربيه كويسه حور وايان
الجزء القادم عن الاولاد وهما كبار مشاكلهم حبهم غيرتهم
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ابن عمي)