رواية ابن عمي الفصل التاسع والخمسون 59 بقلم أميرة محمود
رواية ابن عمي الجزء التاسع والخمسون
رواية ابن عمي البارت التاسع والخمسون
رواية ابن عمي الحلقة التاسعة والخمسون
ادهم نزل جرى ورا ابنه ، استني بقولك
احمد ، نعم يابابا
ادهم ، ايه اللي انت عملته ده
احمد ، أنا مش شايف غلط خالص في اللي عملته
ادهم ، هو أما تقول لبنت عمك نفسي احضنك ده عادي بالنسبالك
احمد ، أنا قولت نفسي بس
ادهم بضحك ، يعني نفسك بس عادي ههههه
احمد ، مش حضرتك طردتني أنا ماشي ومش راجع
ادهم ، انت مسكت في الكلمه كده ليه اطلع ياجدع ده انت بقيت راجل وبتحب
احمد ، بابا لو سمحت متكلمنيش كده انا كبرت عالفكره
ادهم ، ماشي يا كبير هو اللي بيحب بيعافر واللا بينسحب
احمد ، بيعافر
ادهم ، طب تمام خليك زنان زي الوله عز لحد ما ابوها يوافق
احمد ، تفتكر
ادهم ، طبعا يا جدع تعالي بس نطلع فوق نتكلم
احمد ، ماشي يا بابا
،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،
عز قام من النوم لقي يزن في حضنه وحور نايمه علي الكنبه
عز ، نهار اسوح ربنا يسامحك يا ماما
وقام شايل يزن وراح جرى اوضه أبوه وفضل يخبط جامد
عز ، افتحوا
احمد ، في ايه
عز ، ربنا يسامحكم بوظتولي الليله خودوا ابنكوا ده
احمد ، مابراحه علي اخوك في ايه
عز ، في ايه في أن راحت عليه نومه وانا بنيمه وصحيت لقيت حور نايمه عالكنبه بسببكم
احمد ، طب واحنا اللي قولنلها نامي كالكنبه طلع حجتك فينا
عز ، ماشي يا بابا أنا آسف سلام
يزن صحي ، عزو خدني معاك
عز ، أنا الشرير المفترس لو اجتلي تاني هكلك
احمد ، تعالي ندخل يا حبيبي ننام جوه
يزن ، لا عايز عزو مليس دعوه
نور صحيت ، في ايه
احمد ، يزن صحي اهو خديه أنا رايح انام في اوضه تانيه
نور ، ماشي يا احمد براحتك تعالي يا زونه احكيلك حدوته جميله
يزن ، ماسي
احمد ، بتضحك عليك يا عبيط
نور ، امشي يا احمد متعصبنيش
احمد ، لا هقعد اسمع الحدوته
نور ، طب ادخل واسكت خالص انت وهو
يزن ، أنا ساكت هو اللي بيعمل دوسه كتير
احمد ، يابن ال والله مانا سيبك وفضل يجرى وراه لحد مامسكه
يزن ، مس انت يا بابا دي ماما هي اللي بتعمل دوسه انت صحبي
احمد ، صحبك طب تسمع كلامي
يزن ، اه طبعا
احمد ، تعالي نام في حضني
يزن ، ماسي ياللا يا صحبي
احمد اخده في حضنه وناموا
نور ، والله ماكنت هعرف انيم العفريت ده في ليلتي
احمد ، اعرفي قيمتي بقي
نور ، ربنا يخليك لينا ياحبيبي تصبح علي خير
،،،،،،،،،،،،،،،،،،، احمد وانتي من أهله
عز ، حور ياحور قومي
حور ، يا مامي مش هروح الجامعه
عز ، مامي مين قومي يابنتي أنا عز
حور فتحت عينها بصدمه ، هو أنا فين
عز ، انتي فين ايه احنا اتجوزنا ياحبيبتي قومي
حور ، طب أقوم ليه
عز ، نامي علي السرير استغفر الله العظيم يارب أنا حد باصصلي في ام الليله دي
حور ، في ايه يا عز بتزعق ليه
عز هو بيجز علي سنانه ، قومي ياحبي نامي علي السرير
حور ، طب وانت
عز ، اكيد هنام جنبك
حور ، بس انا مبحبش حد ينام جنبي
عز ، معلش دوسي علي نفسك واستحمليني أنهارده علي ما اشوفلي سرير تاني
حور ، لا أنا هنام عالكنبه
عز شالها ونيمها علي السرير
حور ، في ايه ابعد انت اتجننت ابعد بدل ما اقول لببابي
عز ،. أمم قوليله وجاي لسه يبوسها
حور ، عز انت اتجننت وراحت ضربته بالقلم والله العظيم هقول لبابي
عز ، انتي هبله يا حور
حور ، ليه
عز ، ممكن تغمضي عنيكي
حور ، ليه
عز ، اممم طب تمام ماشي يا حور خليكي مفتحه احسن
?❤️???❤️???❤️??
،،،،،،،،،،ؤؤؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،
تاني يوم
كارما ، ايان حبيبتي اومي اتغدي معانا
ايان ، لا
كارما ، عشان خاطري
ايان ، قولت لا مش هتغدي ومحدش ليه دعوه بيه
زين ، هي لسه مش راضيه تقوم
كارما ، لا
زين ، ايان افتحي يا قلب بابي عشان خاطري
ايان ، والله العظيم ما عايزه اكل سيبوني براحتي مره بقي مره
زين ، ماشي يا ايان خليكي
كارما ، أنا عندي حل بس ممكن يضايقك
زين ، اي هو
كارما ،. هي مأكلتش حاجه خالص وممكن يحصلها حاجه فايه رايك أكلم احمد يندهلها
زين ، ماشي استني انتي هندهله أنا
كارما ، تمام بسرعه قبل ما ينزل
،،،،،،،، باب جودي بيخبط
جودي ، فتحت في حاجه حصلت للبنت
زين ، لا بس عايز احمد
جودي ، ماشي هو قاعد اهو احمد كلم عمك
احمد قام من قدام التلفزيون ، خير يا عمو
زين ، تعالي عايزك في شقتي
احمد ، تمام أنا جاي وراك اهو
،،،،،،،،،
في شقه زين
زين ، ايان مش راضيه تخرج من الاوضه وسكه الباب عليها ممكن تخبط عليها تخرج تاكل اي حاجه لانها مكلتش حاجه من امبارح
احمد ، ماشي وراح عند باب غرفتها
احمد ، ايان افتحي
ايان ، قولت مش خارجه
احمد ، عشان خاطرى أخرجي نتغدي سوا
ايان فتحت الباب ، بصوت عالي قولت محدش ليه دعوه بيا ماشي محدش ليه دعوه
احمد ، انتي بتزعقي ليه
ايان ، وانت مالك ازعق مزعقش أنا حره أنا هبعد عنكم كلكم وهروح اعيش مع جدو في الصعيد
كارما بدموع ، احنا منستهلش منك كده انتي ايه اللي حصلك
ايان ، فوقت وعرفت اني مش مهمه ليكم كلكوا بتكرهوني
زين ، أنتي شايفه بعد اللي بعمله ده كله معاكي اني بكرهك حرام عليكي يا شيخه ده انا طفحان الدم عشان تلبسي احسن لبس وتروحي احسن مدارس أنا دموعك بتقطع سكاكين في قلبي أنا عمرى ماكنت استاهل منك كده انا منمتش طول الليل بسببك وفجأه راح معيط أنا همشي يا ايان همشي واسيبك وأشوف هتعرفي قيمتي واللا لا أنا ماشي جايز ربنا يريحك مني وياخدني واخلص ومشي ناحيه الباب
ايان جرت عليه ، بابي وراحت حضناه بعد الشر عنك أنا مقدرش اعيش من غيرك
زين حضنها جامد وفضل يعيط ، هتاكلي
ايان ابتسمت وهي بتعيط وحركت دماغها ، اممم
زين ، ياللا يا احمد من هنا مش عايزينك دي الوقت خلاص
احمد ، ههههه ماشي يا عمو
زين ، بقولك معاك فلوس
احمد ، لا ليه
زين ، عايزه الشبكه بكام يا ايان
ايان برقت مره واحده ، شبكه
احمد ، اوعي تكون بتهزر
زين ، تعرف عني كده
احمد ، يعني بجد
زين ، اه يا حبيبي
ايان ، بمليون جنيه
احمد ، هو اي ده أن شاء الله
ايان ، شبكتي
احمد ، هههههههه أن شاء الله ربنا هيجبلك ابن الحلال المناسب ابو مليون جنيه شبكه
زين ، هههههههه اومال ايه احضنك والف بيكي دي
احمد ، ياعم انت صدقت ده كلام أنا بوق عالفاضي
زين ، هههههههه
كارما ، الفستان بقي هاني البحيري اللي يعمله وياريت كله يبقي الماظ بجد
احمد ، اممم بصوا هما 8000جنيه كانوا معايا وضيعتهم امبارح لسه 2000ج يمشوا
ايان ، حركت دماغها بموافقه ، اممم
زين ، طب والمليون والفستان المرصع الماظ
احمد ، ايان عندي بكنوز الدنيا كلها واللي عايزاه هعملهولها وزياده كمان
زين ، طب تمام روح شوف اهلك ولو كده حاول تدبر المليون جنيه قبل ماتيجي هههههههه
احمد ، سلام يا اجدع عم في الدنيا هجيب بابا واجيلك بليل
زين ،. عارفين العنوان
احمد ، يارب بس منتوهش
كارما ، مرضيه كده يا ايان
ايان ، ربنا يخليكوا ليا يارب
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ابن عمي)