روايات

رواية ابن عمي الفصل التاسع والأربعون 49 بقلم أميرة محمود

رواية ابن عمي الفصل التاسع والأربعون 49 بقلم أميرة محمود

رواية ابن عمي الجزء التاسع والأربعون

رواية ابن عمي البارت التاسع والأربعون

ابن عمي
ابن عمي

رواية ابن عمي الحلقة التاسعة والأربعون

كارما وحور
كارما، انتي جيتي ياهانم
حور، اه يامامي
عز، أنا اجيت معاها عشان اتاسفلك عن التاخير بسب
كارما قاطعته ، هاتي الموبايل
حور وشها احمر اهو يامامي
كارما ،ماهو مليان شحن اهو وراحت ضرباها بالقلم بتكذبي ليه😡😡
حور، ماهو 😭😭
عز قاطعها، طنط أنا بحب حور وكنت فعلا خاطفها وكنت هتجوزها غصبا عن الكل انهارده بس حور مرضتش عشانكم وقعدتك تسترجاني اني ارجعها
ام كارما، انت اتجننت ياعز ازاي تعمل كده في بنت خالك
عز، عشان طلبتها قبل كده خالي طنشني ووافق علي ابن خالتها وفضله عني
كارما، فضله عنك عشانه خلص دراسه وبيصرف علي نفسه مش أهله بيصرفوا عليه
عز، أنا هشتغل واصرف علي مراتي مش هخلي اهلي يصرفوا علينا
كارما،. وهتشتغل ايه أن شاء الله ده انت لسه قدامك خمس سنين عما تخلص واللا هتسيب الكليه
عز، مش هسيب الكليه أنا هنزل اشتغل واصرف علي نفسي وعلي مراتي أن شاله امسح عربيات
كارما، ده كلام عيال ياعز وانا مبحبش كلام العيال
عز، أنا عندي عشرين سنه مش عيل ياطنط ولو كلامي مأقنعكش فبلاش تجريح
ام كارما، انتي رايك ايه ياحور في الكلام ده
كارما، رأي مين يا ماما دي خطوبتها بعد بكره
ام كارما، اسكتي انتي خالص انا بكلم حور
حور، ااا
كارما، ايه مش عارفه تردي
حور، بس أنا بحبه يا مامي ?? وموافقه حتي انزل اشتغل معاه واساعده
كارما، ده انتي جريئه اوي😣😣
عز بفرحه كانت هتنط من عنيه ،. اي رايك ياطنط
كارما، ??
ام كارما، خلاص سيب الحكايه دي عليه اول ما ابوها يجي هكلمه وان شاء الله ربنا يقدم اللي فيه الخير
عز، طب أنا ماشي عن اذنكم
حور،اااه مناخيري نزفت تاني
عز جرى عليها ،نزلي دماغك لتحت وفضل يمسحلها الدم
كارما بصت لامها لقت امها بتضحك علي منظرهم
ام كارما،هتلاقي اللي هيخاف عليها زي نفسه
كارما، هو الدم اللي علي كتفك ده منها
عز افتكر أنه كانت حضناه وهي بتنزف ،لا يا طنط
كارما، أصلها بتقول نزفت تاني
حور، لا اصلي كنت نزفت امبارح بليل
كارمل، ماشي ياحور
عز، طب أنا ماشي عن اذنكم ياجماعه
،،،،،،،،
ادهم ركب مع جودي
ادهم، أنتي لسه زعلانه مني
جودي، مردتش عليه
ادهم، أنا بكلمك علي فكره
جودي، أنا مش عايزه ارد براحتي
ادهم، أنا
جودي قاطعته، مش بتقول لسانك تقيل يبقي متكلمش احسن
ادهم،انتي هنتيني قدام بنتي أنا مجنون ياجودي
جودي، تعرف اني كنت بخاف علي بنتي منك انا مش قادره اصدق ان في حب يوصل للدرجه دي انت عديت الحدود ياادهم انت نسيتني ياادهم نسيت ان أنا اللي حبيبتك وشريكت حياتك بقالي عشرين سنه متجوزاك من يوم مانور اجت وانت بعدت عني
ادهم، انتي بتقولي ايه بتخافي علي بنتي مني ده انتي اللي اتجننتي بجد أنا اللي شايفه انك بتغيري منها
جودي، انت شايف كده انا بغيير من بنتي انت اللي اتجننت
ادهم، نور راحت لجوزها خلاص ممكن نتعرف على بعض من جديد
جودي، أنا عندي ٣٩سنه جاي تقولي نتعرف على بعض وانا في العمر ده
ادهم، حبيبي اللي قدك لسه متجوزش
جودي، والله
ادهم، اه والله
جودي، ماشي ياادهم
ادهم، ماشي بيعرج
جودي، ده انا اللي لساني بيوجعني مش انت
ادهم ، سلامه لسانك ياقلب ادهم
جودي، والله شكلي هعمل حادثه أنا مش مصدقه نفسي ياولاد
ادهم، طب ممكن اطمن علي نور
جودي، وربنا انتي اهبل😄😄
ادهم، تاني ياجودي 😡😡
جودي، اه تاني هي ضرتي دي بنتي وروحي وحته من قلبي ياادهم
ادهم، هي سمعتك علي فكره وعمل الاسبيكر
نور، وانتي كل حياتي يامامي
جودي، هو انت اتصلت
ادهم، اه ايوه يانور اخبارك
نور، الحمد لله تمام والله يابابي
محمد، قوليله أنا هلبس هدومه لاني اخدت هدومي وانا ماشي
ادهم، يعني اخدت بنتي وكمان هدومي ده ايه القوه دي ياجبروتك
محمد، هاتي ياحبي أكلمه ايوه ياخالو
ادهم، انت خليت فيها خالو
محمد، هو الشورت اللي عليه ورد ده جايب اتنين بس منه ليه
ادهم، هو انت شفتهم
محمد، لا أنا اخدتهم😄😄
ادهم، ماشي ياابن اختي مصيرك هتقع تحت ايدي أما ترجعلي بس
محمد، ?? حبيبي ياخالو والله
ادهم، ايه عايزني ارجع صح ارجع
محمد، ترجع فين علي بيتك ياباشا مش عايزينك دي الوقت
نور، اخص عليك يامحمد لا تعالي يابابي
ادهم، اهي بنتي عايزاني اهي رجعيني ياجودي
جودي، وربنا لو ماسكت لهزقك اوقعك من العربيه
محم🤪🤪حبيبتي ياعمتو ياجامده
جودي، خلي بالك من نفسك ياحبيبي ومن مراتك
محمد، ماشي ياحبي والف سلامه عليك يا خالو
ادهم،، الله يسلمك ياحبيبي سلام يانور
نور، سلام يا بابي
جودي، ربنا يهديك يارب ياادهم
،،،،،،
احمد، ياللا يا كابتن وصلنا
زين، كارما عند مامتها بتستناني أنا ريح اروحها
احمد، ماشي يازين تصبح علي خير
زين، وانت من اهله يااحمد
،،،،
زين، سلام عليكم
كارما، وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
زين، ازيك ياطنط عامله ايه
ام كارما ،الحمد لله يابني اقعد أنا عايزك
زين، خير يارب
ام كارما، اخوك عامل ايه الاول.
زين، الحمد لله بقي كويس واجا الحمد لله
كارما، طب كويس احنا مقولناش لبباك حاجه عشان ميزعلش
زين، طب كويس
ام كارما، هو انت موافقتش ليه علي عز أما طلب يخطب حور
زين، ليه حصل حاجه
ام كارما، لا أصل الولد هيموت عليها
زين، بس حور قالتلي انها موافقه علي حسين
ام كارما، حور بتحبه واعترفتلي أنها بتحبه
زين، طب ودراستهم
ام كارما، يكملوها وهما في بيتهم
زين، بس دول عيال
ام كارما، حب العيال بيعيش وبيعمر
زين، طب حور نامت
كارما، لا ثواني هندهالك
حور، نعم يابابي
زين، انتي موافقه علي انك تتجوزي عز
حور بصت في الارض
زين، متبصيش في الارض وردي عليه
حور، ايوه يا بابي
زين، خلاص انا معنديش مانع يجي هو وأحمد وانا موافق
حور بفرحه ،بجد يابابي
زين، اومال كنتي مكسوفه من شويه يعني
حور سابتهم وطلعت تجرى طلعت تكلم عز تقوله
عز،ايوه ياحور انتي لسه صاحيه
حور، انت نايم خلاص سلام
عز،لا أنا صاحي في ايه صوتك فرحان
حور، مامي وتيتا كلمو بابي وهو وافق بس عايز بباك يكلمه
عز قام وقف مره واحده أنا رايح أقوله حالا
حور،فاته اجا من المشوار نام
عز ، هصحيه سلام
عز خبط علي الباب، بابا
احمد، اي ياعز انت لسه صاحي
عز، عايزك في كلمه ضرورى
احمدفتح ،خير ياعز
عز، بابا أنا بحب حور وعايز اتجوزها
احمد، هو في ايه بتوصلو لتانيه كليه بتبقوا عايزين تتجوزوا عالطول
عز، أنا بحبها وعايز اتجوزها
احمد، طب بذمتك لو روحت لخالك وقولتله ابني لسه بياخد مصروفه مني وعايز يتجوز بنتك
عز، خالي موافق
احمد، انت عرفت ازاي
عز، قولت لطنط كارما اني بحبها
احمد، مش روحت من ورايا خلاص كمل وابقي اعزمني زى الغرب
نور، خرجت علي صوتهم العالي
نور، سيبه يعيش مع اللي قلبه اختارها يااحمد متقفش في طريقهم
احمد، اقف في طريق مين دول عيال
نور، أنا متجوزاك وانا،١٨سنه
احمد، بس كنت ٢٧سنه وكنت دكتور وليا اسمي
عز، بابا أنا هشتغل وهصرف عليها من جيبي والله مش هخليك تصرف جنيه واحد علينا
احمد، مش مسأله فلوس المسألة الجامعه
عز، هعرف أوفق وافق بقي والنبي
احمد، خلاص ياعز ماشي هكلم خالك الصبح
عز راح حضنه وباسه وراح شال مامته وقعد يلف بيها بحبكم والله
احمد، طب سيب امك هتدوخ يامجنون
عز سابها وراح بيسها وطلع يجري
احمد، الوله اتجنن
نور??ربنا يخليهم لينا يارب
،،،،

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ابن عمي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى