روايات

رواية ابن أمه كاملة الفصل الرابع 4 بقلم هويدا زغلول

رواية ابن أمه الفصل الرابع 4 بقلم هويدا زغلول

رواية ابن أمه الجزء الرابع

رواية ابن أمه البارت الرابع

ابن أمه
ابن أمه

رواية ابن أمه الحلقة الرايعة

امل :تمام هستناك تحت
الام :امل انا مش راضيه علي اللي محمد عمله ده بس
ياريت يابنتي مش تزعلي علشان ميحصلش تاني
امل :اوعدك مش هيحصل تاني
الام :اتمني يابنتي ونزلت امل
محمد :لسه عملتي كده
الام :نعم من أمتي يا محمد
محمد :يا امي مقصدتش بس انتي طلعتني كداب
قدامها كده لان قولت ليها ان انا زعلان علي منظرها ده
الام :انت واقف قدامي وبتحاسبني يا محمد علي كلمه
قولتها لا مش قادره اصدق 😭
محمد :معلش وربنا ما اقصد يا امي حقك عليا
الام :روح يابني افرح وانبسط
محمد :لا لا مينفعش اسافر وانتي زعلانه مني
الام :مقدرش ازعل منك يا حبيبي بس اوعي يا محمد
تكلمني كده تاني انا مليش غيرك في الدنيا يابني
حتي اسامه ده مش بحسه أن هو ابني
محمد باس أيدها :حقك عليا يا ست الكل
الام :يلا يابني خد بالك من نفسك وكل يوم تكلمني

 

 

 

محمد :حاضر يا غاليه سلام
الام :ربنا يحفظك يابني ومشي محمد وطول الطريق
امل ساكته مش بتتكلم
محمد :امل انا
امل :,معلش يا محمد انا مش قادره اتكلم ممكن
محمد :حاضر ماشي وفضل ساكت لحد ما وصل
الفندق وطلع الأوضه
امل :اه يا رجلي
محمد راح قعد عالارض وهي عالسرير وفضل يدعك ليها
في رجلها بعدين رفع الجيبه وشاف رجلها متعوره
محمد :من اي ده
امل :خالص بقي
محمد :ده مني انا ازاي طيب انا ضربتك علي وشك
امل :,لما وقعت عالارض
محمد:باس أيدها وحط رأسه علي رجلها حقك عليا
امل ‘,مافيش حق يا محمد بس عايزه اعرف انت
ليه مش ليك شخصيه مع مامتك كده
محمد :ارجوكي يا امل انا بحبك بلاش طريقه كلامك دي
امل :هو انت ليه ضعيف الشخصيه كده قدامها
محمد :من حبي فيها مش بقدر اقولها لا
امل :بس مش بالطريقه دي يا محمد
محمد :طيب احنا المفروض في شهر العسل
مش عايز اي نكد ومشاكل ممكن نفرح شويه
امل :,محمد انا شوفت عذاب في حياتي والله
ومش عايزه اتعب تاني
محمد:اوعدك أن عوضك عن كل حاجه بس عايز منك حاجه
امل :خير يا حبيبي

 

 

 

محمد :قولي ليها حاضر ونعم بس وفي شقتنا نكون برحتنا
امل :عنيا
محمد :هقوم اخد دش وننزل بقي يا قلبي
امل :تمام والباب خبط وفتحت امل والصدمه الكبيره لما
شافت مين عالباب حمدي اللي كان متقدم ليها
حمدي :امل ازيك عامله اي
امل :ينهار اسود حمدي هو انت بتشتغل هنا
حمدي :ايوه وانتي هنا ازاي
امل :مع جوزي
حمدي :نعم جوزك اي العقده راحت
امل :ارجوك يا حمدي امشي
حمدي:اشمعنا طيب انا كنت بحبك من قلبي والله
امل :مش وقته الكلام ده ارجوك امشي وخرج محمد
ياه الاكل جه انا جعان اوي
امل :اتفضل دخل الاكل
حمدي :حاضر يا فندم ودخل الاكل وبعدين نزل
محمد :انتي لسه زعلانه يا قلبي
امل :تعبانه تعبانه اوي
محمد :طيب مالك تعالي ارتاحي اكيد من قله الاكل
انتي طول النهار مش كلتي
امل :انا عايزه أنام
محمد : حاضر حاضر تعالي يا حبيبتي وفعلا نامت
عالسرير ومحمد فضل جنبها لحد ما نامت وبعدين
تلفونه رن وقام يرد
اسامه :حبيب قلبي عامل اي
محمد :انا خايف علي امل اوي
اسامه :من أي بس

 

 

 

محمد :مش عارف عالطول تعبانه ليه كده
اسامه :معلش يا محمد المهم حسسها بحبك ليها
أنك خايف عليها بجد البت دي طيبه اوي
محمد :حاضر ماشي
اسامه :وعالطول طمني عليك
محمد :ماشي وقفل السكه
شيماء :مالو محمد
محمد :امل شكلها يعني عندنا صدمه
شيماء :مامتك دي صعبه اوي ومش فاهمه هي ليه بتعمل
كده المفروض تكون فرحانه أن وحده بتحب ابنها
اسامه :مش وقته علشان خاطري نزلي ليها الغدا
شيماء :والله يا حبيبي عادي انا معنديش مشكله بس
هي مش هتاكل لو انا اللي نزلت ليها الاحسن تنزله انت
اسامه :ماشي هاتي وفي الفندق صحيت امل وكان محمد
نايم علي الكرسي
امل :محمد حبيبي انت نايم كده ليه
محمد :بصراحه كنت خايف عليكي اوي
امل :معلش يا محمد انا كنت تعبانه اوي
محمد :الف مليون سلامه عليكي قومي اللبسي
امل :هنروح فين
محمد :هنفطر تحت بعدين نخرج
امل :انا كنت عايزه اقولك حاجه
محمد :اشششششش انا مش عايز كلام قومي
امل :,حاضر وقامت ونزلت
محمد :دقيقه واحده هروح الحمام
امل :ماشي يا حبيبي وقام وجه حمدي ليها بينزل الفطار
حمدي :من اولها بوظ وشك كده باين عليه شرس
امل :,حمدي كلمه كمان وهروح اشتكيك
حمدي :ياه للدرجه دي
امل :انا بحب جوزي جدا وانت واحد كنت متقدم
ومحطلش نصيب
حمدي::اكيد معاه فلوس كتير صح
امل :ارجوك انساني بقي ومحمد جه
محمد :ياه الفطار انا جعان اوي شكرا ليك وطلع فلوس

 

 

 

لحمدي
حمدي :حضرتك بتعمل اي
محمد :الفلوس دي ليك
حمدي : شكرا ومشي
محمد :مالو ده مش فاهم
امل :سيبك منه يا حبيبي يلا نفطر
محمد :بحبك وربنا وباس أيدها وبعدين جالو رساله من رقم
عالواتس فتحها كانت صور لامل ومكتوب حلوه العروسه
مش كده لو عايز صور تاني عندي الالبوم
امل :مالك يا محمد وشك غير ليه كده
محمد :اي ده
امل :ينهار اسود ثواني انا هفهمك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط عل : (رواية أبن أمه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!