روايات

رواية ابنة القاهرة وابن الصعيد الفصل السادس 6 بقلم ياسمين سالم

رواية ابنة القاهرة وابن الصعيد الفصل السادس 6 بقلم ياسمين سالم

رواية ابنة القاهرة وابن الصعيد الجزء السادس

رواية ابنة القاهرة وابن الصعيد البارت السادس

رواية ابنة القاهرة وابن الصعيد الحلقة السادسة

صقر راح المكان الي هيتسلم في الشحنه بس للاسف طلعت لعبه عليه
صقر : يا ولاد الكلبببببببببب والله ما هسيبكم وفجأة حد ظهر وبقي بيضرب عليهم نا*ر و في رصاصة جت في دراع صقر
صقر : والله مش سايبكم وظل يطارتهم ومعاه باقي الفرقه
وللاسف القناصين ركبوا وطارو
عند ايسل
ايسل : يعني بجد يا ملك هههه 🤣 يستاهل متأكد انها جت فيه
مالك : اه طبعاً متأكد هم قالوا انهم مش مشوا الا لما اصابوه
ايسل بفرحه : وايه اخبار الشحنه اتسلمت بخير
مالك : طبعا طبعاا تخطيطك بردوا انتي عمرك خطتي لحاجه وباظت
ايسل بغرور : اكيد دا انا الملكه
مالك : اكيد مش اتلقبتي بالملكه كده علي الفاضي بس لائق عليكي اوي انتي فعلاً ملكه
ايسل بضحكه مرتفعه : ههههههه
خليكي بس انت في شغلك
مالك : اوكي ياملكه
وانهت الاتصال ايسل
هههههه هههههه ههههه كده حقي هأخده منك يا صقر الاسيوطي
ايسل وعنيها احمرت من الغضب والشر : بقالي خمس سنين بدبرلك عشان الايام دي بزرع وخلاص جه وقت الحصاد ولازم احصد احسن حاجه زي ما زرعت احسن ما عندي
خمس سنين يا صقر خمس سنين وانا بتوجع خمس سنين وانا بخطط خمس سنين وانا بفكر هقتلك بأني طريقه اقطعك ولا ادبحك ولا احرقق
بس انا هسيبك الخيار لأيسل حبيبتي
هي الي هتقولي ازاي اقتلك
وأخرجت صوره من تحت السرير
ايسل : ها يا ايسل اقتله كيف ؟
ردي يا حبيبتي اقتله كيف بصي انا هسيبليكي الخيار يا ايسل يا قلبي
واكملت بدموع : ها يا ايسل ردي اقتل كيف انتي ليه سبتيني يا ايسل ليه اتخليتي عني انتي مش قولتي هتفضلي جنب اسيل حبيبتك ليه يا ايسل سبتني ليه انتي قولتي انك بتحبيني زي ما أكون بنتك مش اختك
ليه سبتيني يا ايسل اسيل مش عارفه تعيش من غيرك الدنيا وحشه اوي من غيرك تعرفي انا مش هسيب حقك انا هقتله والله قتله يا ايسل شوفتي انا بقيت زي الشيطان عشان ابقي قويه اشتغلت في السلاح اشتغلت في البودره والمخدرات بقيت اقوي عصابه مافيا في أميركا بقيت من اقوي العصبات عصابه الملكه شفتي دا كله عشانك بس شوفتي انا بحبك اد ايه يا ايسل وظلت تبكي الي أن نامت
بعد وقت صحيت ايسل علي صوت صراخ ونزلت تشوف ايه الصوت دا
ايسل بتتصنع البكاء والدهشه :اعااااا ايه دا يا صقر وركتض عليه
صقر : مافيش حاجه يا ايسل بس اهدي بلاش الدموع دي
هبه : من ايه دا يا ابني
نادره : سبيه يا بت مش شيفاه دراعه
ايسل طيب هتولي اسعافات بسرعه والأدوات كله هتلقوه في شنتطي فوق
والكل نظر ليه
ايسل بصريخ : بسرعه يا باسم اطلع هاتها
نادر لفت شفتايها : وانتي تعرفي تطلعيها انتي
جابر : يا بنتي انتي قلبك ضعيف مش هتعرف سيبه انا هطلب الدكتور
صقر : ايوه يا ايسل اهدي انتي
ايسل : بس ثواني مش عيب في حقي تجيبوا دكتور وانا افضل دكتوره جراحه في امريكا
جابر وصقر وبدر : بجد انتي دكتوره
ايسل :ايه مالكم هو انتوا متعرفوش دي مصر كلها عارفه بقولكم افضل دكتوره جراحه في أميركا
نادر بغيظ : طيب يا ست الدكتوره شوفيه الاول بعدين امدحي بنفسك
باسم جاب الادوات وايسل خرجت ليه الرصاصه بسهوله جدا فهي دكتوره ماهره وشاطر ه جدا في عملها الذي كانت تعشقه جدا فهي كانت تتمني أن تصير دكتوره جراحه ممتازه جدا وهذا حدث بالفعل أصبحت دكتوره مشهوره جدا
صقر : بجد انتي فعلاً ممتازه
ايسل بلوي فمها : هو انتي كنت مفكر أن انا راقصه بس سوري بقي عشان جبتلك العار
صقر بندم : انا اسف يا ايسل
ايسل : خلاص حصل خير

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ابنة القاهرة وابن الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى