روايات

رواية وقعت في حب انتقامه الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرفت سعيد

رواية وقعت في حب انتقامه الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرفت سعيد

رواية وقعت في حب انتقامه الجزء الثالث عشر

رواية وقعت في حب انتقامه البارت الثالث عشر

رواية وقعت في حب انتقامه الحلقة الثالثة عشر

نور: انت ازااي جوزي انا مخطوبه
اسر: نععععم مخطوبه!!
نور: ايوه رامي
اسر بصدمه: راامي!!!
نور:ايوه بقولك
اسر:مين رامي ده اصلا تعرفيه منين
نور :كان هنا تقريبا من نص ساعه لسه ماشي
اسر :قالك اي
نور:دخل وانا معرفتوش عرفني بنفسه وقال انه اسمه رامي وان هو ابن خالتي وخطيبي
اسر بغضب:ده اللي هو ازاي يعني
نور بخوف ودموع:معرفش هو اللي قال ليا كده..انت ليه قولت ان انت جوزي
اسر بغضب:عشان انا جوزك فعلا وابن……اللي قاله ده كله كذب
نور:كذب ازاي انت اللي كذاب داخل ووعامل عليا فيلم اطلع برا
اسر قرب منها ومسك ايديها جامد بغضب شديد:نوووووور افتكري انا جووووووزك انا اسرررررر مفيش حد تاني وابن…… اللي قاله ده كله كذب افهمي افتكررررررري يا نووووور افتكرررررررري
الدكاترة والممرضين دخلوا علي الصوت وخايفين من منظر اسر حتي عمر وكامليا دخلوا علي الصوت
نور كانت مرعوبه منه ومن منظره وبقت مستغربة وكل حاجه عندها متلخبطه ازاي حد يقول ان هو خطيبها وحد يقو لها ان جوزها
نور بلخبطه وهي بتزق ايده بصراخ:لاااااااااا انا محدش لا جوزي ولا خطيبي انا معرفكش لا اعرف اللي كانت بتقول اختي دي(روفان وزياد دخلو في اللحظه دي)انا مش فاكره حاجه انتم بتستغلوا اني فاقده الذاكرة وبتلعبوا عليا لييييه حرام عليكم
اسر حاول يقرب منها يهديها بس هي بعدت
نور بدموع وصراخ:ابعد عني انا معرفكش ومش عيزااااك ولو انت جوزي طلقني
اسر نزلت عليه الكلمه دي زي الصاعقه مكنش متصور ان نور تقولها ابداا
اسر:ااااي
كاميليا:نور اهدي اسر فعلا جوز…..
قطعتها نور بصراخ:لاااااااااا محدش يقول ان هو جوزي لا انا مش متجوزه انا…ااااااه
اسر بخضه :نوور
روفان جرت عليها:مالك يانوور
نور بألم:ااااه
الدكاتره جريوا علي نور بسرعه
الدكتور بزعييق:لو سمحتوا اطلعوا برا
الكل طلع وعمر مسك اسر وطلعوا برا بالعافيه
وبعد شويه الدكتور طلع
الدكتور بضيق:هو انا مش قولت بلاش الضغط عليها انها تفتكر كده وحش
لميس جت عليهم
لميس ببرود ومثلت انها متعرفش عندها اي:هي نور مالها ضغط اي الي الدكتور بيقول عليه
اسر وهو متجاهل كلام لميس:طب هي كويسه يادكتور
الدكتور :ايوه انا ادتها حقنه مهدئ وهي نايمه دلوقتي بس ياريت لما تفوق محدش يضغط عليها
الكل:تمام
لميس ببرود:محدش رد عليا هي مالها
كاميليا:يهمك اوي تعرفي مالها
لميس:طبعا ومتهمنيش ليه كانت عدو*تي مثلا
كاميليا :الصبر من عندك يارب
لميس بدلع:مالك ياحبيبي ماترتاح شويه يااسر شكلك تعبان تعالي معايا الفيلا علشان ترتاح وبقا تعالي لها بكرا هي مش هطير
روفان لزياد بغضب وهمس:والله لو ما سكتت هجبها من شعرها
زياد وهو بيحاول يكتم ضحكته:اهدددي
روفان:دي بت …… بتدلع وهو مش معبرها اصلا
قطع كلامها رن تلفونها
روفان بخوف:ده بابا معقول يكون عرف
كامليا بقلق:ردي عليه ياروفان اكيد مش هيبقي عرف
روفان بخوف:الو يابابابا
علي:الو ياروفي عامله اي ياحبيبتي
روفان بارتياح من نبرة صوته اتأكدت انه معرفش
روفان: الحمدلله ياحبيبي انت عامل اي
علي:انا كويس ياحبيتي ونور عامله اي
روفان بقلق:نور ن نور كويسه
علي:الحمدلله بقولك انا جاي بكرا
روفان بخوف شديد:ايييييييييييي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في حب انتقامه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى