رواية أنت ملكي فقط الفصل الخامس 5 بقلم غنوة حبيب
رواية أنت ملكي فقط البارت الخامس
رواية أنت ملكي فقط الجزء الخامس
رواية أنت ملكي فقط الحلقة الخامسة
صهيب: اييييه يا بابا انت عارف بتقول ايه
احمد: اه ما فيش حد غيرك
رعد: لا يا بابا انا مش هسمح قلب عشق يتكسر بعدين صهيب بيحبها ومستحيل يقبل
صهيب: بابا انا مش موافق عاوز تجوزني واحدة *** الله اعلم على سرير كام واحد نايمة
احمد: حرام عليك با ابني
رعد: بابا انا هتجوزها وصدقني مش هيحصل حاجة يعني شهر بالضبط واطلقها انشالله
حازم: خلاص كده كويس يلا اطلعو ناموا دلوقت
تاني نهار اجى المأذون وكتب كتاب رعد وسلوى والامور ماشية تمام
رعد: تصبحوا على خير يا جماعة
الكل: وانت بخير
طلع الاوضة ولكن قبل ما يدخل دفشت الباب ودخلت
سلوى بدلع : اييه يا رعود ازيك عامل اييه
رعد بقرف: كويس عايزة ايه؟
قربت وخاوطت رقبتة بدلع
سلوى : واحدة وجوزها هتكون عاوزة ايه يا بيبي
رعد: تعرفي انك مقرفة مش مبارح قولتي انك توبتي لربك ؟؟
سلوى : ااه تبت بس تبت من الحرام اما انت حلالي يا بيبي
بعدين هتتبسط صدقني 😉😉
رعد زقها ودخل الغرفة بقرف
________________________________________________
صهيب دخل الاوضة وقرب من عشق
صهيب : يا قلبي عايزك بموضوع
عشق: نعم ؟
صهيب : في واحدة حابة تتكلم معاكي
عشق باستغراب : انا؟؟
صهيب : اه ..ادخلي
دخلت ست كبيرة شوية
رهام : انا الدكتورة رهام
عشق: اهلا انا عشق بس في ايه؟؟
رهام اخدت صهيب على جنب وقال
رهام: استاذ صهيب المدام ما بتعرفش حاجة خالص؟؟؟
صهيب: للاسف لا عشان كده عايز تعلميها كل حاجة
رهام باحراج : ااه طيب اتفضل لبرا
طلع صهيب وقربت رهام من عشق وبدت تحكيلها كل حاجة المفروض تحصل مع صهيب وعشق
طلعت الدكتورة بعد فترة ووجه عشق هينفجر من الخوف والكسوف
دخل صهيب وقعد جمبها بهدوء
صهيب: : عاوزة حاجة؟؟
عشق وراسها بالارض: لا شكرا
صهيب ابتسم بخفة على حيائها ومد ايده رفع وشها لعنده بس اتهربت من عيونه وبقت تطلع على اي حاجة الا عيونه
صهيب بهدوء وصوت رجولي: اتطلعي بيا
تطلعت عشق بيه بكسوف وسكتت
قرب منها واخد شفايفها بقبلة رومانسية عكس عادته بالعنف وعشق مش بتتحرك من الخوف والكسوف بعد عنها وتطلع بعيونها
صهيب: ده عادي بيحصل مع اي تنين متجوزين وده حقي وربنا هيعاقبك لو قولتي لا ( صهيب قال كده عشان عارف ان عشق بتخاف من ربنا زي الاطفال )
عشق بخوف ودموع: بجد؟؟ انا انا اسفة والله ارجوك انا مش عايزة انا خايفة 🥺 مش عايزة ربنا يعاقبني 🥺
صهيب ندم انه كان عايز يخوفها بس عشان رغباته
صهيب بحزن: ما تخافيش يا حبيبتي مس هعملك حاجة نامي يلا
وبدا يلعبلها بشعرها وثواني وغفيت
عدا يومين وعشق ما بتخرجش وبتدرس بالبيت زي ما قالها صهيب وكده اجا يوم الخميس اللي الكل ناطره والكل كان في غاية الجمال والاناقة
صهيب كان قاعد بالحديقة عشان الفرح مش كبير اوي بس العيلة والاصدقاء المقربين واتصدم لما شاف بنت على هيئة ملاك قرب منها وباس ايدها
عشق بكسوف: مش هنقعد
اخدها صهيب وقعدوا ولكل مبسوط وفرحان وعدا الفرح على خير
في جناح صهيب
صهيب: عشق انت مش هتحاولي معايا ولا ايه؟؟
عشق بكسوف وتهرب : اه اه هحاول صدقني انا عايزة اخد شاور ودخلت لحمام
اما صهيب بدل هدومه وابتسم بحزن: يارب تحبني من قلبها
________________________________________________
في جناح زين وغرام دخل وهو حامل غرام
زين: مبروك يا عروستي واخد شفايفها بقبلة طويلة وبعد لما حس انقطع نفسها
غرام ببكاء: زين ارجوك انا انا عايزة انام
زين : بس انا مستني اليوم دا من زمان ولا ناسية ان انا اعمل اللي عاوزه عشان حقي
غرام: …..
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنت ملكي فقط)