رواية أنت ملكي فقط الفصل الثالث عشر 13 بقلم غنوة حبيب
رواية أنت ملكي فقط البارت الثالث عشر
رواية أنت ملكي فقط الجزء الثالث عشر
رواية أنت ملكي فقط الحلقة الثالثة عشر
بعد كام يوم على صهيب وعشق ف شهر العسل بتاعهم وفي يوم كان صهيب بيشرب سيجارة وعشق بتاخد شاور
عشق؛ يا لهوييي نسيت المنشفة
عشق فتحت الباب وقالت بصوت ضعيف
عشق: صهيب
صهيب : قلب وعيون صهيب
عشق من ورا الباب : لو سمحت انا نسيت المنشفة
صهيب بخبث: ااه يا يروحي هجيبها😉
اخد صهيب المنشفة واداها لعشق بس قبل ما تقفل زق الباب ودخل
عشق بصرااخ” اااااااااع يا سافل
وحاولت تداري جسدها بايديها
صهيب بخبث : ايه مالك عاوز اخد شاور مع مراتي ممنوع يعني ولا ايه؟؟
عشق سحبت المنشفة وحاوطت نفسها بيها: اه ممنوع يا قليل الادب ابعد كده
صهيب بغمزة : طب مانا شوفت كل حاجة مكسوفة من ايه؟؟ 😉
عشق شهقت بكسوف: يا ساف….. قطع كلامها بقبلة وزقها لبرا على السرير
صهيب وهو تايه بيها وهو بيقلع هدومة: هفرجيكي السافل ده هيعمل ايه وووووو…..
________________________________________________
غرام و زين 🔥💜
غرام كانت قاعدة زهقانة من الحمل
زين: الجميل سرحان بايه
غرام بابتسامة مزيفة: ما فيش يا حبيبي
زين: حابة نخرج مكان؟؟؟
غرام : لا يا حبيبي شكرا عايزة اقعد لوحدي شوية
زين : طب مالك بقالي فترة بحاول اتقرب منك وانتي زهقانة انتي مزعوجة مني من حاجة
غرام بنرفزة وصوت عالي شوية: مااا فيش بقولك ما فيش حابة اقعد لوحدي مالك عايزني اكون دايما باحسن صورة
زين بصلها بعتاب وخرج من الاوضة وغرام قعدت تعيط
________________________________________________
زين نزل لتحت مزعوج اوي
ايهم: مالك في ايه
زين ؛ ما فيش ايه رأيك نخرج نتمشى شوية مخنوق
ايهم وزين خرجو
ايهم : مالك في ايه؟؟
زين: غرام بقالها فترة مش طبيعية وانا مش حابب ازعلها عشان تعبانة من الحمل
ايهم؛ طول بالك عليها يا اخي هي مرهقة من الحمل وبس
زين : خير
________________________________________________
رجع ايهم زين للفيلا
طلع زين الاوضة
دخل وشاف غرام بتعيط
زين حاول يكتم مشاعره ودخل ياخد شاور من غير ما يعبرها وخرج
اول ما خرج ارتمت غرام فحضنه وعيطت
غرام بدموع: ارجوك انا اسفة دي هرمونات الحمل وانا مش قادرة اتحمل نفسي عشان كده اتعصبت اوي الفترة الاخيرة
زين حضنها بحنية : خلاص يا حبيبتي مش زعلان
غرام : اكيد مش زعلان ؟
زين : اه يا روح زين
غرام قربت وباسته وحضنته
زين حملها: يلا بينا استعنا على الشقى بالله
غرام بهمس: بالراحة ارجوك تعبانة
زين بهمس مماثل: ما تخافيش وقرب باسها ووو…..
________________________________________________
عشق كانت نايمة على صدر صهيب العاري والهدوء مخيم على الجو
صهيب وهو بيلعب بشعراتها : بحبك
عشق: وانا كمان
صهيب : عايز اجيب منك دستة عيال ونملي البيت بيهم
عشق بفرحة : وانا كمان عايزة نجيب عيال اوي ونعيش مع بعضنا لآخر العمر
صهيب ضمها لحضنه
________________________________________________
عدا شهور وايام وكل حد رجع لحياته الطبيعية لحد ما اجى موعد ولادة غرام وزين
غرام بتعب : زين انا بحبك لو ما خرجتش ترجوك قول لابننا اني بحبه وقوله انه احنا كنا بنحب بعض اوي
زين بدموع : هشششش ما تقوليش كده هيكبر معانا ونعيش سوا لآخر نفس بينا احنا التنين
دخلت غرام العملية والكل قاعد يعيط عليها وخايفين وزين ما هديش من العياط والخوف
بعد٣ساعات خرجت الدكتورة وهي حاملة طفل يجنن
الدكتورة بحزن : الحمدالله الطفل صحته كويسة بس المدام البقاء لله
الجميع : اييييه
زين بعياط : انتي بتقولي ايه اكيد مراتي كويسة ارجوكي ارجوكي
ندى بعياط ابوس ايدك ابوس رجلك ما تخليهاش تموت
لدكتورة : انا بعتذر بس القلب وقف وما قدرناش نعمل حاجة
زين ما تحملش ووقع اغمى عليه من الصدمة
صهيب: زيييين ….🥺
……. بتتوقعوا هيحصل ايه لزين وهل هيعرف يعيش من غير غرام ولا ايه؟؟
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنت ملكي فقط)