روايات

رواية أنت ملكي فقط الفصل التاسع 9 بقلم غنوة حبيب

رواية أنت ملكي فقط الفصل التاسع 9 بقلم غنوة حبيب

رواية أنت ملكي فقط البارت التاسع

رواية أنت ملكي فقط الجزء التاسع

رواية أنت ملكي فقط
رواية أنت ملكي فقط

رواية أنت ملكي فقط الحلقة التاسعة

صهيب بلهفة كان عايز يقوم بس ما قدرش من الجرح : عشق قربي مالك واقفة بعيد
عشق بهدوء قربت ووقفت جمب السرير
صهيب : شاورلها تقعد جمبه
قعدت على السرير بهدوء شدها لحضنه ودموعه بلشت تنزل زي الاطفال بعدت عنه وبصت لعيونه من بعد شهرين وهو واحشها
قربت ومسحت دموعة بايديها الرقيقين
عشق بهدوء وايدها على وجهه: بتعيط ليه؟؟
صهيب بدموع: وحشتيني
عشق ودموعها زي الشلال: انت كويس؟؟
صهيب بدموع: كويس عشان شوفتك
عشق : طب خلاص عشان خاطري ما تعيطش
صهيب: انا بحبك اوي ازاي هان عليكي تتركيني شهرين هاا؟
عشق بهدوء: زي ما هان عليك تعمل فيا كده
صهيب بندم: انا اسف سامحيني
عشق: اترك الموضوع ده دلوقت نتكلم بيه بعدين
حاسس بايه؟؟ موجوع؟؟
صهيب : اه موجوع لو بتبوسيني هتعافى انشالله ومسك ايدها وحطها على صدره العاري
عشق بكسوف : انت قليل الادب انا جاية اتطمن عليك
صهيب بامل: ليه انا مهم بالنسبالك؟؟؟
عشق ..احم..ا مش عايز تاكل
صهيب :بابتسامة اه لو بتأكليني عايز
عشق: طيب ماشي بس امسح دموعك وما تعيطش تاني
صهيب : حاضر يا قلبي
بعد فترة خلصت عشق اكل صهيب ووقفت عشان تروح اوضتها
صهيب بلهفة: فين؟؟؟
عشق : هروح انام
صهيب : لا ارجوكي عايزك تفضلي معايا النهاردة
عشق بتوتر: بس هنام فين؟
صهيب: هنا جمبي وارجوكي ما تعترضيش
عشق قربت ونامت على طرف السرير واتجمدت لما صهيب شدها لحضنة من الجهة اللي مش مجروحة بصدره
عشق بتحاول تزقه: ابعد لو سمحت
صهيب: هشششش ما تتكلميش عشان عايزك تنامي فحضني وحشتيني اوي
عشق: بقولك لو سمحت
صهيب بخبث وتمثيل: اااه يا صدري الجرح بيوجعني اووي
عشق بلهفة قامت: مالك مالك في ايه اعملك ايه
صهيب: ما تعمليش حاجة بس نامي فحضني من غير حركة عشان لو تحركتي ممكن الجرح ينزف
عشق بخوف عليه: حاضر حاضر وقربت ودفنت نفسها على صدره العاري بكل رقة عشان ما تتعبوش وبقت تشم ريحته اللي وحشتها من غير ما ياخد باله
صهيب بخبث وابتسامة اخد باله منها : ايه وحشتك ريحتي يعني ؟؟
عشق سكتت من الكسوف
صهيب مسك ايدها وحطها على شعره
صهيب بصوت اطفال: العبيلي بشعراتي عاوز انام
عشق لعبتله بشعراته وثواني وكان نايم وهي بعدها بفترة نامت
________________________________________________
اوضة غرام وزين
غرام كانت بتعيط على اخوها بالحمام
زين: غرام افتحي عارف انك بتعيطي افتحي
غرام …….
زين: هعد للتلاتة لو ما فتحتيش هكسر الباب
غرام …….
زين : ١…..٢…..٣
فتحت الباب بسرعة قبل ما يكسره
زين قرب منها بحنية: ما تخافيش هو كويس
غرام رمت نفسها فحضنه وابتدت تعيط
زين مسد على شعرها بحنية
زين : بس بس اهدي يا حبيبتي
واخدها فحضنه ونامو
________________________________________________
تاني يوم الكل قاعد مستني صهيب وعشق بس اتاخرو اوي
ندى: انا طالعة اشوف اتأخرو ليه
طلعت ندى وخبطت على الباب بس مافيش رد خبطت تاني وبرضو ما فيش رد فتحت الباب ودخلت
وشافتهم حاضنين بعض ومنظرهم جميل جدا
ندى فسرها: يارب تفضلو مع بعض على طول وربنا يهدي بالكم
تركتهم يرتاحو ونزلت
احمد: ايه مش نازلين؟؟
ندى: لا نايمين وما حبيتش اصحيهم بس انا مبسوطة اوي ان عشق مع صهيب عشان هو هيكون فرحان
نور: ربنا يهدي بالهم ويخليهم جمب بعض
الجميع: اااامين
عدا وقت وصحيت عشق وشافت نفسها فحضن صهيب قامت بكسوف واخدت شاور وتركت صهيب نايم ونزلت تحت
عشق بابتسامة: صباح الخير
الجميع: صباح النور
نور بخبث : ايه شايفة رجعتلك الابتسانة تاني يا ترى مين السبب ؟؟
عشق بكسوف وتهرب : احم هو صهيب نايم وتركته نايم عشان يرتاح
ندى قربت وحضنت عشق : شكرا انك فضلتي معاه
عشق ابتسمتلها وراحت قعدت
رعد: عشق تعالي للحديقة عايز اتكلم معاكي شوية
طلعو سوا للحديقة وقعدو
رعد : كده يا كلبة شهرين ومش منشوفك وانتي حابسة نفسك بالاوضة
عشق بعياط : ابيه كان قلبي موجوع اوي
رعد شدها لحضنه: بلاش دموع وحقك تزعلي اللي حصل صعب بس تقدري تنسيه عشان حاجة واحدة
عشق : ايه؟؟؟
رعد: عشان بتحبيه
عشق بتوتر:انا؟؟
رعد: اه عيونك بتقول كده
عشق بدموع؛ اه بحبو بس مش قادرة انسى
رعد طالعها من حضنه وعدلها الطرحة
رعد: محتاجة شوية وقت مش اكتر
عشق بابتسامة: انشالله
رعد: عايزك تفضلي جمو وما تذكريه بالموضوع عشان هو تعبان مبارح قالي زين ان طول الوقت بالمشفى وهو يقول اسمك ويطلبك عشان خاطري ما تزعليه
عشق: حاضر يا ابيه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنت ملكي فقط)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى