رواية أنت لي وحدي الفصل الثامن 8 بقلم L-āva Gøreñsetśia Płacē
رواية أنت لي وحدي الجزء الثامن
رواية أنت لي وحدي البارت الثامن
رواية أنت لي وحدي الحلقة الثامنة
شهد تذهب مسرعه وهي تبكي .
محمد. يضرب يده بقوه في الحائط. بسرعه يذهب خلفها..
شهد. بصرااخ ابعد عني… ملكش دعوه بيا انت فاهم؟
محمد. شهد لازم تفهميني..
شهد. افهم اي…
محمد. بصوت عال وغضب قلت افهميني..
شهد. اتفضل فهمني…
محمد. مقدرش اقرب منك لان لو قربت منك هأذيكي اووي. وأنا ليا أعداء كثيير. وبجد مش عايز تتبهدلي معايا..
شهد. تمسح دموعها وأنا قلتلك إني معاك. ومش هيفرقنا أعدائك. تمسك يده . وهفضل معاك.. علي الحلوه والمره….
محمد. يضمها إليه… انتي كويسه ياجوليت..
شهد. بضحك أيوه ياروميو.
ثم يقترب منها ويطبع قبله علي وجنتيها.. يلا عشان أشوفلك شقه تقعدي فيها..
شهد. هرجع بيتي عادي..
محمد. انتي بتهزري صح.. مفيش حاجه اسمها بيت قديم. هتقعدي في شقه جديده.. لانك دلوقتي في خطر.. لحد ما نعرف من أحمد مامتك فين…
اتفضلي قدامي علي العربيه…
شهد بضحك…يلا..
ينزل محمد أمام اوتيل في الغردقه….
ينزل محمد ويسحب شهد من يداها…
يتحدث مع عامله الأوتيل. المفتاح…..
ساره.. بضحك تلمس يده.. وحشتني….
محمد. بغضب ساره هاتي مفتاح شقتي… واخلصي عشان مش فاضي…
شهد . بغضب .. تنظر لها….
ساره. بغضب ماشي ياحضرت الظابط.. اللي تشوفه اتفضل….
يسحب محمد شهد من يداها يفتح باب الغرفه.. اتفضلي…
ساره بغضب. جايب الزباله دي منين…
شهد. بغضب سيب ايدي طيب…
محمد… هتنامي وتاكلي وتشربي هنا مش هتطلعي برا انتي فاهمه ياشهد..
شهد. تقصد هتحبسني هنا…
محمد. مش حابسك وانتي عارفه كده كويس. دا عشان مصلحتك…
شهد. ببرود ايوه اللي تشوفه.. ياحضرت الظابط…
محمد. بضحك يجلس علي السرير وينظر لها.. ياحضرت الظابط… قولتيلي بقا….
شهد. بتوتر انا عايزه اخذ شاور وعايزه هدوم…
محمد.. تمام هنزل اشتريلك هدوم….
شهد.. شوف ساره هتلاقي عندها مقاساتي…
محمد. لا ساره مقاسها كبير…
شهد. ياراااجل وانت عرفت منين؟؟
محمد. بتوتر مفيش.. هروح اشتريلك هدوم جديده… ثم يذهب مسرعا ويغلق الباب خلفه…
شهد. بضحك.. صايع كمااان ربنا يهديك….
تذهب شهد إلي الحمام تأخذ دوش…
يدخل محمد ويضع لها ملابس علي السرير…
تخرج شهد بالمتشفه فقط وشعرها مبلل بالماء.. تتفاجئ بوجود محمد بصدمه….
محمد… انت جيت أمتي….
محمد.. بصدمه ينظر الي جسدها.. ثم يبعد نظره بسرعه ..اسف اووي كنت لسه همشي….
تدخل شهد مسرعه الي الحمام….
يغلق محمد الباب خلفه….
شهد بخجل وإحمرار وجنتيها…. حضرت الظابط طلع محترم…
تذهب لترتدي ملابسها.. تجد.. دريس طويل ابيض فيه ورود زرقاء وحجاب ابيض…..
شهد.. زوقك حلو اوي يامحمد….
ترتديه وترتدي حجابها..
ثم تنزل الأوتيل تجد محمد يجلس علي الطاوله في الأسفل مع ساره….
ساره.. بغضب مين اللي جايبها معاك دي؟
محمد. ملكيش دعوه…
تقترب ساره منه. والجميع ينظر لها بسخريه…
اتكلم حلو يامحمد.بدل والله هبوسك قدامهم كلهم..
محمد. بغضب. يكز علي أسناني ابعدي عني بدل والله هطردك من الشغل…
تنزل شهد بغضب من سلم الأوتيل.. ينظر محمد إلي جمالها وجسدها المغطي.. كله…
تنظر شهد له بغضب… تذهب إلي نادل المشروبات وتطلب صودا… وتجلس وحدها وهي تتصفح هاتفها..
ساره بضحك.. جايب الشيخه دي منين….
يضرب محمد الكرسي ويقوم.. بغضب… يجلس بجانب شهد…
تتجاهله تماما….
محمد. شهد.. انا أسف..
شهد… مش فاضيه والله…
محمد.. يسحب الهاتف من يداها… بصيلي طيب..
شهد.. اوووف نعم.. عايز اي؟
محمد.. اسف.. بجد. مكنتش اقصد…
شهد.. مفيش مشكله اسفك مقبول….
محمد. الدريس شكله حلو عليكي اووي..
شهد. زوقك تحفه اوي…
محمد.. بضحك.. طبعا…
يتصل هاتف محمد.. من شخص مجهول…..
لو عايز تعرف..حقيقه شهد.. استني رساله كمان ساعه.
شهد . مالك؟
محمد . بتوتر مفيش…..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنت لي وحدي)