رواية أنت لي الفصل الرابع 4 بقلم شهد علي
رواية أنت لي الجزء الرابع
رواية أنت لي البارت الرابع
رواية أنت لي الحلقة الرابعة
اسر/مش بمزاجك وصح مفيش دكتورة بس هنزلة أنا وه*جم عليها وهي بتصرخ وتعيط ونور مدت أيدها على التربيزة ومسكت الكوباية وكس*رتها علي دماغة وقامت وقفت وهي بتترعش وطلعت تجري وهي حاطة أيدها علي بطنها وبتعيط
بعد سبع سنين كاملين
اسر كان قاعد في مكتبة بيبص لصورة نور اللي حاطتها علي مكتبة وعيونة فيها دموع وبدأ يفتكر
Flash Back
بعد ما نور هر*بت اسر كان راجع من شغلة وسمع كارمن بتتكلم في التليفون
كارمن/بص يا يامن معرفش هي غارت علي فين المهم أن اسر بقي ملكي انا وقفلت الفون واسر دخل وضر*بها كف/يعني نور مظلومة أنتوا السبب متردي دة أنا هوريكم الو*يل وراح شالها ونزلها في عربيتة وراح علي مخزن وكتفها وطلع تليفونة ورن علي اخوة
اسر/تعالالي فورا علي اللوكيشن اللي هبعتهولك
بعد ساعة يامن وصل ودخل لقي كارمن متكتفة وفية لازقة علي بوقها ولسة هيتحرك كان اسر ضر*بة بالعصاية علي راسة وراح كتفة جنب كارمن وقعد قصادهم لحد ما يامن فاق
اسر/لية يا يامن
يامن بكر*ة/بحبها وهي بتحبك روحتلها يوم فرحكم وزعقتلي والا أية بتحبك وان هي مرات اخويا
اسر كان بيسمع وهو بيفتكر لما ضر*ب نور ولما كانت بتصرخ
يامن/بس تعرف أنا اة مختهاش بس احسن انها راحت منك علي الأقل هي مش ليك
اسر بقي يضر*ب يامن وكارمن خايفة
اسر بزعيق/وطبعا الرسالة اللي جت وقت ما نور في الحمام بعتها لما الهانم قالتلك أن نور مش قاعدة جنبي وإني همسك تليفونها وضر*بة
اسر/تعرفوا انتوا الاتنين أنا عايز اقت*لكم دلوقتى بس المو*ت خسارة فيكم انا هعمل غير كدة وفكهم وساب المسد*س علي الأرض وقال/اللي حابب يخرج من هنا يخلص التاني وخرج
وطبعا يامن مسك المسد*س وضر*ب علي كارمن ولسة هيهر*ب البوليس وصل لان أسر اتصل عليهم
Back
اسر دمعة نزلت منة وقال/أنا مستحقيش لا أنت ولا ابني أو بنتي أنا واحد غ*بي يا نور أنا موثقتش فيكي وفجأة دخلت شمس/أية يا اسر ارحم نفسك
اسر/نور وحشتني قوي
شمس/بقولك أية أنت عندك أجتماع شغل في الغردقة بكرة أنت تخلص الشغل وتريح اعصابك كام يوم
اسر هز راسة وشمس خرجت
في شقة صغيرة
نور بغضب وهي ماسكة الشبشب/واللهي لو ياسر لو مطلعت لهنزل الشبشب علي نفو*خك
اهي دية اكبر مثال لاي أم مصرية أصيلة 😂
ياسر خرج وقال/بصي حقك تتعصبي بس دة امتحان شهر يعني فيها اية لو جبت واحد
نور اتعصبت اكتر من برودة وحدفتة بالشبشب وبعدين قعدت تعيط وياسر قرب منها
نور/أنا عايزاك ناجح يا ياسر أنا مليش غيرك يا حبيبي
ياسر با*س ايد نور وحضنها وقال/حاضر يا نور هذاكر الرياضة حلو أنا نفسي اعرف أنا زي مين مبحبش الرياضة
نور افتكرت
Flash Back
من عشر سنين
نور/فية حد بيكر*ة الرياضة
اسر/أنا
نور/طب لية
اسر/عشان مسائل معقدة وحاجة رخمة قوي
نور ضحكت وهو قال/بتضحكي علي أية
نور/عليك نفسي اعرف كنت بتجيب كام في امتحانات الرياضة وأنت صغير
اسر بهمس/ومتقوليش لحد
نور هزت راسها
اسر/كنت بجيب صفر واحيانا احيانا واحد
نور بقت تضحك واسر بيبصلها
Back
ياسر/ماما روحتي فين
نور حضنت ياسر وقالت/شد حيلك وذاكر حلو ودخلوا اوضتهم وناموا
تاني يوم
اسر وصل الغردقة وكان رايح المطعم اللي هيعملوا فية صفقتهم
نور وصلت ياسر مدرستة وراحت المطعم وغيرت لبسها ولبست اليونيفورم وبدأت شغل
واسر وصل واجتمع بالناس وبدأوا كلام وطلبوا قهوة
رنيم/يا نور خدي دول ووديهم علي تربيزة خمسة
نور خدت القهوة وراحت هناك واسر ضهرة ليها وكان بيبص في العقود وهي حطت القهوة للكل وجت حطتها قدام اسر وهو بص لايدها وبص للخاتم و….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أنت لي)