رواية أنت لي الفصل الخامس 5 بقلم شهد علي
رواية أنت لي الجزء الخامس
رواية أنت لي البارت الخامس
رواية أنت لي الحلقة الخامسة
نور حطت القهوة قدام اسر ومشيت
واسر لف يشوفها
كدة العقود تمام يا اسر بية
اسر/مش معقول لا وكمل شغل وخرج
وراح الفندق
بالليل
نور نيمت ياسر وحبت تتمشى على البحر
فنزلت والشال على كتفها وقعدت قدام البحر
عند اسر
اسر/مش عارف لية حاسس انك قريبة
يا نور وحاول ينام معرفش
اسر قام يتمشى شوية عشان يقدر ينام
عند نور
حلوة هتعجب المعلم
واحد طلع منديل وقرب من نور اللي كانت قاعدة ولما شافتة اتخضت وقامت عشان
تمشي مسكها ونور صرخت راح كتم
صوتها وهى بتعا*فر لحد ما ضر*بتة في بطنة وبقت تجري وهو وراها لحد ما مسكها وقال/مش مهم المعلم المهم أنا لأنك عجبتيني
نور بصريخ/حد يلحقني
الشاب شد الشال عنها وهي بتصرخ
واسر كان ماشي وسمع صوت صريخ
مشي ورا الصوت و
الشاب راح قطع جزء من تيشرت نور
اللي بتقاوم وهو ماسك ايديها
وفجأة حد شدة وبقي يضر*بة ونور بتعيط وضمت نفسها
الشاب ضرب اسر وهرب بسرعة واسر بص
للبنت وراح جاب الشال وحطة علي كتفها
نور رفعت وشها وهي بتعيط/شكر وسكتت
اسر فضل باصصلها وهي رجعت لورا وجت
تقوم مسكها
اسر/نور وحط أيدة علي وشها ودموعة نزلت وشدها لحضنة وهي بتزقة
اسر بعدها عن حضنة وبقي يبو*س كل حتة
في وشها وهي بتعيط
نور بدموع/ابعد عني يا اسر
اسر/بنتى أو ابنى
نور بجمود/أنت ملكش حاجة عندي وطلقني
اسر زقها علي الرمل وبقي فوقها وقال/أنت ليا يا نور واللهي من غيرتي عملت كدة فكرتك بتخ وسكت
نور بجمود/بخو*نك صح ما أنا زبا*لة قدامك يا اسر
اسر دموعة نزلت علي وش نور
نور/أنت واحد غب*ي يا اسر موثقتش فيا وفي حبي ليك للحظة وحاولت تسقطني اسر أنا بكر
وقبل ما تكمل كان اسر مال ناحية شا*فيفها وبقي يبو*سها وبعد ما نور كانت بتحاول تبعدة استسلمتلة وفضلوا كدة ونور مش قادرة تاخد نفس
نور بقت تزقة لحد ما بعد عنها ونام جنبها علي الرمل وهو بياخد نفسة وهي كمان
اسر/نور وحشتيني
نور مسكت شوية رمل في أيدها وجت تقوم مسكها راحت رمت الرمل في عينة وجريت
وهي بتعيط
اسر/نور متمشيش وحاول يفتح عنية وملقيش نور وقال/هلاقيكي يا نور
نور دخلت الشقة وهي بتاخد نفسها ودخلت اوضتها لقيت التيشرت بتاعها مقطوع قل*عتة ولبست دريس قصير ومسحت الروج اللي باظ علي شافيفها وافتكرت اسر
نور/ابقي هب*لة لو رجعت هو ميستحقش فرصة تانية ونامت جنب ياسر
تاني يوم
نور وصلت ياسر المدرسة وكلمت المديرة
عشان تسحب ملفة وخلصت وراحت شغلها وغيرت وخرجت ولقيت المكان فاضي
اسر/يا نور عي*ب حركات العيال دية يعني
مش هعرف اجيبك يا نور وقرب منها وهي متنحة
نور/لو سمحت امشي
اسر بغيرة/خشي غيري يا نور الچيب القصيرة دية
نور/امشي يا اسر من هنا لو سمحت حد يشوفنا
اسر قرب منها وشالها
نور/لو سمحت نزلني هصوت يا اسر والم عليك الناس
اسر/چيب قصيرة يا نور والكل يبص عليكي وحطها علي الكرسي وقفل الباب وركب وساق
نور/نزلني يا اسر
اسر ساق لحد البحر ونزل وشالها غصب عنها لحد ما وصل عند اليخت
نور بخوف/لا يا اسر بلاش والنبي يا اسرررر
اسر طلع ودخلها اوضه تحت وقفل الباب ونور بتصرخ وهو طلع يسوق اليخت ونور كانت تعبانة وبقت تر**جع
اسر وصل لنص البحر ونزل لنور لقيها بتر*جع في الحمام
اسر بخوف/مالك يا نور
نور بتعب/كلة بسببك أنا تعبانة
اسر شدها ناحيتة وفتح الحنفية وغسل وشها وبعدين شالها وخرج وهي بتل*عنة
اسرطلع فوق وراح مد ايدة وفتح زر*اير الشميز بتاع نور
نور شالت ايدة/أنت بتعمل اية أنت حيو*ان
اسر مهتمش وقرب منها وشد الشميز من عليها وبعدين قلع قميصة وشالها ونط في المياة ونور كانت ماسكة فية ومغمضة عنيها
اسر قرب من نور لكن نور زقتة وهو نزل تحت المياة
نور بخوف/اسر أنت فين أنا خايفة اسرررر
وفجأة نور أنشدت تحت المياة واسر با*سها وبعدين بعد عنها وطلعوا وبقوا يتنفسوا
نور بزعيق/أنت واحد مجنو*ن يا اسر
اسر بهدوء/مجنو*ن بيكي يا قمر
نور بعدت عنة وبقت تعوم راح وراها ومسكها وحضنها من ضهرها
اسر/واللهي اتغيرت
نور/لنفسك وحوش ايدك
اسر مسكها اكتر ونور بتحاول تفلت مش عارفة وابتسمت وفجأة صرخت/اةةةةةة
اسر اتخض/نور مالك
نور بعدت عنة وبقت تعوم بسرعة
اسر/طب ولما اجيبك
نور/لما بقي
اسر لحقها وفجأة صرخ/نووووور
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أنت لي)