رواية أنتي دوائي الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة وليد
رواية أنتي دوائي البارت الحادي عشر
رواية أنتي دوائي الجزء الحادي عشر
رواية أنتي دوائي الحلقة الحادية عشر
نرجع الحفله
سيف فى المايك/شكرا جدا لكل اللى شرفونا انهاردة وكمان الف مبروك لاخويا وصحبى ربنا يسعدكم ويخليكم لبعض وكمان حابب اقول حاجه فجاء قربت هنا ومسكت ايد سيف
سيف بحماس/كتب كتابى انا كمان وهنا حبيبتي اخر الشهر وكلكم معزومين
الجميع بصدمه /اى
سيف بفرحه/انا وهنا انفصلنا بس كان سوء تفاهم مفيش داعي لفتره الخطوبه هنعمل كتب كتاب وفرح لما أهلها يرجعوا
الكل بارك لسيف وهنا
هناء بصدمه/ازاى سيف يعمل كده
يونس ومريم بشفقه على سچى/سچى انتى كويسه
سچى بابتسامة مصطنعه/انا كويسه متقلقوش عليا
يونس/ورايك اى فى الموضوع ده
سچى بحزن/دى حياته هو حر
يونس بعصبية/ازاى انتى مراته
سچى/يونس مفيش حد غريب بينا الكل عارف سبب جوازى انا وسيف
محمد/يعنى كل المده دى ومفيش مشاعر بينكم
سچى/حتى لو فى مبقاش ينفع
😊😊😊😊قطع كلامهم دخول سيف وهنا فى ايد سيف
سيف/ها يجماعه محدش فيكم باركلي يعنى انا وهنا
يونس بضيق/مبروك
مريم/مبروك
هناء بزعل/مبروك يا بنى
ادهم وريم/مبروك
هنا بخبث/وانتى يا سچى مش هتباركى ليا انا وسيف
سچى بحزن/الف مبروك ربنا يسعدكم
هنا بخبث/اوعى تكونى زعلانه يا سچى
سيف بابتسامة/لا يا حبيبتي اى هيزعلها
سچى بصدمه فى سيف/طبعا مش زعلانه
سيف بفرحه/شوفتى بقا سچى صديقه غاليه عليا وكمان كانت مسؤولة عن علاجى بس الحمد لله انا بقيت احسن
سچى بحزن/مبروك مره تانيه عن اذنكم هروح اظبط الميكب
😊😊😊😊😊😊😊😊 عند يونس ومريم
مريم/سچى اتجننت ولااى
يونس/لاسيف اللى اتجنن
مريم/لابجد ازاى استلمت كده
يونس/وتعمل اى
مريم/تعمل اى تتدافع عن جوزها واكملت بشر عارف يا يونس لو فكرت تتجوز عليا هعمل فيك اى
يونس بخوف مصطنع/اى
مريم/هموتك و اقطعك فى اكياس
يونس بصدمه/يا ساتر يآرب
مريم/خاف منى بقى
يونس/انا مش بخاف بس انا قلبي محبش غير واحدة بس وهي مريومتى
مريم بخجل/بجد
يونس بحب/اه والله
مريم بجديه/بعدين نتكلم المهم لازم نساعد سچى
يونس/معاكى حق
😊😊😊😊😊😊 عند سچى
سچى بدموع/زعلانه ليه دى حياته هو حر فيها انتى تخلصي شغلك وتمشى من هنا وفجأة رن تيلفونها
سچى/الو
المجهول/دكتوره سچى
سچى/ايوه مين معايا
المجهول/ الله يخليكي يا دكتور ساعديني
سچى/خير
المجهول/مراتى تعبانه جدا وانا انا مش معايا فلوس اعالجها
سچى/تمام بس جبت رقمى منين
المجهول بتوتر/حد ابن حلال انتى عملتيلوا عمليه قبل كده
سچى/تمام اطلع على المستشفى وانا جايه
😊😊😊😊😊😊😊 نرجع عند هنا
هنا بخبث/ها عملت اى
المجهول/كل تمام يا ست هانم
هنا/تمام مش عايزه حد يعرف حاجه
المجهول/امرك يا هانم
😊😊😊😊 نرجع عند سچى خرجت من البيت وهي بتجرى وسيف شافها وهى بتركب العربيه
سيف باستغراب/سچى بتجرى ليه ورن عليها مردتش
هنا/بتعمل اي يا حبيبي
سيف وهو بيفتح عربيته/ارجعى الحفله يا هنا
هنا/رايح فين
سيف بعصبية/سمعتى قولت اى
هنا بخوف/حاضر
😊😊😊😊😊😊😊😊وسيف طلع بعربيته عند سچى
فجاء العربيه عطلت خلص البنزين
سچى/ياربى هو ده وقتك اعمل اي دلوقتي ومسكت التيلفون تطلب سيف فجاء وهى جمب العربيه شخص ضربها بقوه على راسها
سيف وصل وشاف عربيه سچى والمجهول هرب
سيف بخضه/سچى اى اللى حصل مالك
سچى فقدت وعيها واخر حد شافته سيف
سيف بصدمه/دى بتنزف
وحملها وطلع على المستشفى والكل راح هناك وطلع الدكتور
سيف بخوف/طمنى يا دكتور اى حصل
الدكتور/الحمد لله خيطنا الجرح بس الإصابة جامده على الراس وربنا يستر
سيف/هتفوق امتى
الدكتور/هى اتنقلت اوضه عادية وتقدروا تشوفها
سيف/تمام
😊😊😊😊😊😊😊الكل فرح ان سچى كويسه والصدمه لما فاقت
سچى بتعب/اى اللى حصل انا فين
مريم/حمد الله على السلامه يا سچى يا حبيبتي
سچى باستغراب/مين سچى انتو مين
سيف بصدمه وقرب منها/احنا عيلتك
سچى بخوف من سيف وصرخت/اطلع براااا طلعوا برا
سيف/
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنتي دوائي)