روايات

رواية أنتي دوائي الفصل الثامن 8 بقلم منة وليد

موقع كتابك في سطور

رواية أنتي دوائي الفصل الثامن 8 بقلم منة وليد

رواية أنتي دوائي البارت الثامن

رواية أنتي دوائي الجزء الثامن

أنتي دوائي
أنتي دوائي

رواية أنتي دوائي الحلقة الثامنة

يونس نزل وبعد ساعه الباب رن
مريم بتسرع وهى بتفتح الباب/لحقت ترجع يا يونس
فجاء مجهول حط على انفها مخدر ووقعت مغمى عليها
😊😊😊😊😊😊😊😊😊 نرجع عند ادهم ومحمد خلصوا إجراءات الدفن ودفنوا نهى ورجعوا البيت
ادهم بحزن/كانت طيبه انا مشفتهاش غير مرتين بس حبيتها
محمد/معلش يا حبيبي ادعيلها وخليك مع ريم اكيد محتاجك دلوقتي
ادهم/ايوه
هناء/البقاء لله يا حبيبي
ادهم/ربنا يرحمها ويغفر لها
هناء بحزن/ريم لسه مصحتش
ادهم/من المخدر انا هطلع اشوفها وانام فى اوضه تانيه لحد ماكتب كتابى عليها
محمد/طيب يا بنى
😊😊😊😊😊😊فى مكتب يونس فجاء رن تيلفونه
يونس/الو
عمر/اهلا يونس باشا
يونس/مين معايا
عمر/انا اللي قتلت اخوه
يونس بتفكير/انا قتلت مجرم مش ظلم
عمر/اممم طيب انا قعدت ادور على حاجه توجع قلبك ملقتش غير ولا اقولك خد اعرف بنفسك
مريم برعب/يونس الحقنى
يونس بصدمه/مريم
مريم/يونس تعالى انا خايفه
يونس/متخافيش انتى كويسه
مريم/ايوه
عمر/امم اطمنت على المدام اسمع بقى
يونس/اقسم بالله حسابك كوم ومراتى لو حصلها حاجه كوم
عمر/هو بعيدا إنها قمر ذوقك حلو بس انا هطلع اجدع منك ومش هخلص حقى من مراتك بس تنفذ
يونس/اتفضل سمعنى
عمر/تجيلى انا هاخد حقى منك انت وهسيب مراتك لحد ماتيجي مراتك معايا
يونس/موافق حدد المكان والوقت
عمر/وطبعا مش هقولك تيجى لوحدك او تعالى خد مراتك جثه
يونس/تمام
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊والخط فصل
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊عند سيف وسچى
سچى/سيفففف اصحى يالاه هنتاخر
سيف/يخربيتك حضيتينى
سچى/يالاه قوم افطر عشان نخرج انت وعدتنى
سيف/تمام وانتى مش هتفطرى
سچى/لامش بحب الفطار
سيف/اه طيب مفيش خروج من غير فطار تمام
سچى بضيق/تمام
سيف/هجهز واجيلك
سچى/ماشى
😊😊😊😊😊😊😊😊عند ريم وادهم
ريم بتعب/اى اللى حصل ماما فين يا ادهم
ادهم بحزن/ريم ادعيلها هى في مكان احسن
ريم بدموع/بتكذب صح
محمد/يا بنتى دا قضاء ربنا ارضى بيه واترحمى عليها
ريم بدموع/سابتنى لوحدى
هناء وهى بتضمها/ليه بتقولى كده كلنا معاكى يا حبيبتي
محمد/البيت دا بيتك من انهاردة يا بنتى
ريم/شكرا ليكم بجد
ادهم/طيب يالا قومى عشان تاكلى
ريم بدموع/مليش نفس يا ادهم
ادهم/ازاى انتى ماكلتيش حاجه
ريم/مش عاوزه اكل
هناء/مفيش الكلام ده يا بنتى قومى وانا هقوم اجهز الاكل وانت يا ادهم هاتها وتعالى
ادهم/حاضر
😊😊😊😊😊😊😊😊عند سچى وسيف
سيف/يالاه
سچى بكذب/انا فطرت افطر انت
سيف بشك/فطرتى
سچى/ايوه يالاه افطر عشان نخرج
سيف/ماشى
😊😊😊😊😊😊😊😊😊نرجع عند يونس
مروان/اهدى يا يونس وفكر بالعقل
يونس بعصبية/عقل اى مراتى معاه
مروان/إن شاء الله خير إن جهزنا كل حاجه متقلقش لازم نتحرك
يونس/يالاه
😊😊😊😊😊😊😊😊نرجع عند ادهم وريم
ادهم/احلى مكرونه بالبشاميل تاكليها من نونا
ريم بحزن/ما شاء الله الاكل جميل تسلم ايدك
هناء/طيب مادام اكلى حلو كملى اكل يا حبيبتى
ريم/معلش يا طنط انا شبعت
هناء/يابنتى انتى ماكلتيش حاجه
محمد/خلاص يا نونا سبيها براحتها براحتك يا حبيبتي ارتاحى شويه وابقى كملى اكلك
ريم/حاضر يا عمو عن اذنكم
😊😊😊😊😊😊😊😊 نروح عند سيف وسچى
سچى بدوخه/تعالى نقعد يا سيف
سيف بقلق/مالك
سجى/دايخه اوى
سيف/سچى انتى فطرتى
سچى/بصراحه لا
سيف بغضب/انا قولت اى
سچى/قولت افطر
سيف/والهانم عملت اي
سچى/مسمعتش الكلام
سيف/قصدك كذبتى انا مبحبش الكذب ياسچى
سچى بدوخه زيادة/دماغى
سيف وهو بيحملها/عم صالح
صالح/خير يا بنى
سيف/خليهم يحطوا الغدا
صالح/ماشى يا بنى
سچى/سيف انا اسفه
سيف/متتكلميش معايا
😊😊😊😊😊😊😊 نرجع عند يونس ومريم
يونس دخل عند عمر والقوات حصرت المكان من بعيد
عمر/اهلا اهلا يونس باشا منور
يونس/انا قدامك اهو سيب مراتى وخد حقك منى
عمر بضحك/ماانا هاخد حقى زى ماحرقت قلبى على اخويا
يونس/اخوك مجرم وخد جزاءه
عمر/بردوا هحرق قلبك على مراتك
يونس/كنت عارف إنك هتعمل كدا ودخل مروان ووقع عمر على الارض
يونس جرى على مريم/انتى كويسه
يونس وهى بتحضن يونس/كنت خايفه اوي
يونس/متخافيش من حاجه طول ما انا موجود
😊😊😊😊😊😊😊😊 عند سيف وسچى
سچى/سيف انا اسفه
سيف/قولتلك متتكلميش معايا
سچى/والله كنت متحمسه اوىى
سيف/و5د فطار هما اللى هيعطلوا الرحله
سچى/مش قصدي بس
سيف/انا شبعت كملى اكلك
😊😊😊😊😊😊😊😊😊 عند ادهم ومحمد وهناء
ادهم بحزن على حاله ريم/انا زعلانه عليها
هناء/دا مامتها بردوا وملهاش غيرها
محمد/احنا معاها هنحاول نطلعها من الحاله دى
هناء/ايوه متخافش عليها يا حبيبي
ادهم/انا عايز احدد كتب الكتاب
محمد/مش دلوقتي يا بنى تكون هدت شويه
ادهم/مع حضرتك حق انا هطلع اطمن عليها
محمد وهناء/اطلع يا بنى
😊😊😊😊😊😊😊عند يونس وهو بيكلم مروان محدش باله من عمر اللى بدا يفوق فجاء ورفع سلاحه على يونس وطلعت رصاصة
يونس بصدمه وهو بيسند مريم/مريم
مريم هى بتنزف/بحبك يا يا يونس كنت هستغرب لو حكايتى معاك كانت سعيدة لان الدنيا مش بتحب تشوفنى مبسوطه
يونس بخوف /هتكوني كويسه استحملى
مريم بتعب شديد/زعلانه إن مش هشوفك تانى
يونس بصريخ/فين الإسعاف متغمضيش عنيكى يا مريم هتكوني كويسه
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊فجاء

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنتي دوائي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى