رواية أنتي حقي الفصل العشرون 20 بقلم شروق خالد
رواية أنتي حقي الجزء العشرون
رواية أنتي حقي البارت العشرون
رواية أنتي حقي الحلقة العشرون
الحقني يا باشا انا في غرضك يا حكومه
الضابط.. في ايه
بدر.. الحقني يا سعت البيه شرفي يا باشا راح ويضرب علي راسه وصدره
نرجس.. وهي تنظر اليه ماله ده ومال شرفه
الضابط.. تعاله معايا بس يا ابي وفهمني في ايه
يدخل الضابط المكتبه
بدر.. تعالي ولا كلمة بس فاهمه
نرجس. بستغرب ليه
بدر بس يلا
الضابط .. ممكن افهم في ايه
بدر… وهو ينظر الي نرجس ابني يا يا باشا اتعدي علي احته وانا عايز حقي منه دي احته لحمه ودمه يعمل ازاي كده
نرجس. في سرها. بنته واخوها بس هو مش معاه بنات
الضابط.. وهو ينظر الي نرجس حصل الكلام ده يا اختي
نرجس . بستغرب وهي تنظر الي بدر والضابط
بدر.. وهو ينظر اليها ويمسك صباع نرجس ويدوس عليه
نرجس. اه
بدر.. شفت يا ابني اهو انا مش كداب
الضابط.. ممكن الاسم بلكامل
بدر.. كمال بدر محمد السيوفي
بعد ساعه يدخل كمال المكتب
كمال.. بغصب ممكن افهم في ايه
الضابط . اخرس يا حيوانه مش عايز اسمع صوتك ويقوم من علي المكتب انتي ايه ده الحيوان اشرف منك بتتعرض لي اختك اخس عليك اخس اتفو علي دي رجوله
كمال.. بغصب انتي بتقول ايه انتا اكيد اتجننت صح
الضابط.. انتي يا عسكري
يدخل.. المكتب تمام يا فندم
الضابط.. هات البيه والبنت اللي معاه
يدخل بدر من الباب وفي يده نرجس
بدر.. كمال
كمال.. بابا
الضابط .. والله بجد ده انا كونت فاكر واحد غريب بس
يجري كمال علي بدر
كمال.. ببكاء وحشتني اووي اووي اووي ويخضن بدر ويبوس علي يده وينزل علي رجله انتي كويس صح وبخير انا اسف سمحني ويخضن بدر ويبكي
نرجس.. وهي تنظر اليهم والدموع في عنيها
الضابط… انا مش فاهم حاجه ايه في
كمال.. ينظر الي نرجس ويجري عليها انتي كويسه
نرجس.. الحمدلله بخير
الضابط.. ممكن افهم في ايه
كمال.. وهو يخض بدر مره اخري وحشتني اووي اووي يا بابا
يجلس بدر علي الكرسي وينظر والي الضابط انا اسف يا ابني انا كونت عايز اشوف ابني وانتا كونت الحل الوحيد إللي معايا انا اسف
كمال.. ليه يا بابا ما جيتش علي البيت
بدر انا هحكي علي كل إللي حصل وينظر الي الضابط انا عايز حقي انا وبنتي يا باشا
الضابط .. دي خدعه تاني صح
بدر… ههههههه لا دي الحقيقه انا مش بكدب عليك
بدر… من خمس سنين عملت حادثه وقعت في المشفى بس للاسف مراتي هي وصاحبها عملو فلم علي ابني وجابو جثه وقالو ان انا موت وبعد خدوني علي بيتي وحبسوني في المخزن وقالو بعد العده هيا هتاخد حقها في المرات ويتجوزو بيه بس انا كونت عامل وصيه ان بعد موتي ورتي كله اي بت ابني وهم عرفو بكده وكانو عايزين يخطفو ندا بس للاسف ابراهيم جوز امها كان معايا ورفض يديم البت وهم خطفو نرجس امها وعملو مقارنه بنهم بس هو اسر انو ياخد البت وبعد قالو ان نرجس ماتت
الضابط .. ايه الفلم الهندي ده مش ممكن نحنا فين في حكومه
نرجس.. انا غايز حقي منهم وعايز بنتي يا باشا
الضابط.. اهدي وانا هتصرف معاهم
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷عود من الفلاش باك
كمال.. وهو ينظر الي الجميع يلا باي باي يا حبيبي هاجيكم وهجبلكم عيش وحلاوة هههههه
بدر…. الحمدلله انا فرحان اوي ان انتا بخير يا ابني
كمال.. انا اكتر ده انا من غيرك كونت ميت وحشتني وحشتني وحشتني وحشتني وحشتني
بدر.. يلا بينا علي بيت ابراهيم علي شان عايز اشوف العفريته الصغيره
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥عند اشرقت
اشرقت … في الغرفه
اشرقت.. وهي تنظر الي صورة فارس حبيبي قرب بص وبص بص زعلان ازعل نص نص
فارس.. وهو ينظر الي الاوضه لا وكمان مبسوطه اوي خضرتك بس ما اباش فارس اما كرهتك في عشتك
اصبري عليا
ويذهب الي عرفه وينام وهو بيفكر في ندا
اشرقت… اوف ايه الملل ده
وتخرج تتمش في الغله وتدخل الغرفه عند فارس وترا فارس وهو نايم ومبسوط
اشرقت.. اه تلاقي الباشا بيفكر في حبيبت القلب ماشي يا انا يا انتا
اشرقت…. ااااااااااه
فارس.. وهو يقوم مفزوع في ايه
اشرقت.. انا عايزة استحملي ااااااااااه
فارس.. وانا مال ما تغوري مطرح ما انتي غايز انا مالي
اشرقت.. اهي اهي اهي بس انا مش عندي هدوم يعني البس ايه
فارس.. غور في الاوضه في هدوم في الدولاب غوري خدي اللي انتي غايزه
اشرقت… لا دوله وحشين اوي
فارس بصدمه نعم دوله من باريس يا ماما
اشرقت… لا ما ليش فيه انا عايز اجيب لوحدي
فارس .. وانا مالي
اشرقت… وهي تمسك يده تعاله معايا يعنى انا هروح وحدي في الوقت ده
فارس يوه ما تغوري
اشرقت… لا تعاله معايا علي شان تدفع كمان
فارس بيفكر تمام يلا ويذهب ويركب السياره وتدخل هي ايضا
فارس… في سره اهو احسن وقت أخلص منك في ارميكي في المول واهرب انا هههههه
اشرقت.. في نفسها انا مش مطمنه الجدع ده
عند ابراهيم وندا
ابراهيم … اول حاجه احنا لازم نمشي من هنا تمام اما موضوع نمر ده سبيه عليه انا تمام
ندا.. بزعل يعني انتا هتعمل ايه هو مش عايزني في حياته
ابراهيم… انتي مالكيش دعوه بلموضوع ده تمام لس تللي اقولك عليها تنفذيه تمام 👌
ندا.. بزعل تمام
ابراهيم يلا علي شان نمشي
ندا بس دلوقتي الوقت متاخر ده الساعه 11خاليها بكره
ابراهيم.. لا ده نحنا كونا هنمشي انهاردة بس موضوع اشرقت ده هو اللي اخرنا
ندا… وهي تفتكر اشرقت هههههه دي نصيبه اكيد فارس هيتجنن منها
ابراهيم… هههههههه لا هم الاتنين مجنين زي بعض ههههه
يدق بتب الاوضه
ابراهيم.. ده اكيد الست اسماء
يفتح الباب أهلا وسهلا
يدخل.. نمر من الباب وينظر في الاوضه مش يلاا بقاا عشان نروح
ابراهيم.. وهو ينظر اليها وينظر الي ندا اه بس استنا نستاذن من جاسر عيب نمشي من غير ما نسلم عليه
ابراهيم… يلا يا ندا علي شان نسلم عليهم
نمر… ليه ندا ما تروح انتا
ابراهيم.. وهو ينظر اليها ويمسك ندا يلا يا بنتي
وينزل تحت ويدي الباب
جاسر… أهلا وسهلا اتفضل حضرتك شرفت
ابراهيم.. انا اسف بس انا مطر امشي وكونت جاي اقولك الف شكرا علي اللي عملته مع ندا
جاسر.. وهو ينظر الي ندا لا عادي اي واحد غيري كان هيعمل اكتر من كده
نمر… وهو ينظر اليه مش يلا بقا
ابراهيم… هو ده انا مش عارفه اشكر ازاي
اسماء.. ممكن بعد اذنك طلب منك
ابراهيم.. طبعا اتفضلي خضرتك تامري
اسماء.. ممكن ندا تفضل معايا هنا بس لغايت ما تخل الموضوع بتاع فارس ده
مدثر… اه واطمن عليها وانا هوديها المدرسه واحبها كل
يوم
نمر… لا طبعا ويمسك ندا من يدها وينزل بيها علي تحت
ابراهيم… انا اسف بس
ندا.. سيب ايد
نمر… وهو يفتح باب العربيه بغضب اركبي
ويذف ندا في العربيه وهو يذهب ويركب ويغلف الباب بغضب
نمر.. لا انتي عايزة تقعد مع الولد ده ليه قولي ايه في بينكم ده هو مجرد يومين مش اكتر ويضرب في السياره بغضب انطقي في ايه
ندا… بخوف منه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنتي حقي)