روايات

رواية أنتي حقي الفصل العاشر 10 بقلم شروق خالد

رواية أنتي حقي الفصل العاشر 10 بقلم شروق خالد

رواية أنتي حقي الجزء العاشر

رواية أنتي حقي البارت العاشر

رواية أنتي حقي
رواية أنتي حقي

رواية أنتي حقي الحلقة العاشرة

ابراهيم . وهو يحاول الإتصال مره ثانيه ليه مش رادي ترد
جاسر.. بخوف اهو بيتصل أعمال ايه انا دلوقتي رحت في داهيه ارتحتي مين اللي جاب الزفت ده
اسماء.. اهدي يا حبيبي وراد عليه عادي اكيد ندا كانت لسه ما كلمتش ابوها
جاسر . لا واذا كانت كلمته اعمل ايه انا
اسماء.. هات انا اراد عليه
جاسر.. بخوف
اسماء.. الو
ابراهيم .. انتي مين وليه رنيتي عليا كبير
اسماء.. وهي تنظر الي جاسر
جاسر.. بخوف وهو يقع على الكرسي انا انتهيت صح
اسماء.. انا آسفه انا كنت بطلب نمره اخويا وطلبتك بلغلط انا اسفه
ابراهيم.. لا عادي
ويعلق الخط اوف انا كنت فاكر ندا اه يا ربي كل ما حد يران بفتكر ندا انا اكيد اتجننت صح
اسماء ارتاح كده روحي هات البت حرام عليك
جاسر لا هي لازم تتعلم الادب
ندا… وهي تدق علي الباب افتح الباب انا بخاف أرجو افتح انا اسفه مش هعمل كده تاني
اشرقت.. انا اسفه يا ندا مش قصدي والله

 

 

ندا.. اشرقت امانه عليك تفتح الباب انا بخاف من الظلمه
اشرقت.. مش هقدر
ندا.. اتصرف بسرعه انا خايفه
اشرقت.. خاضر
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
نمر.. وهو في الاوضه يبكي وينام وهو حزين
نمر ماما ما تسبنيش يا ماما انا بحبك انتي امي
رقية.. وهي تاخد نمر في خصنه وانا بحبك
وليد.. وهو ينظر اليه ويبكي عليك ويجلس بجوره علي السرير انا اسف حقك عليا سامحني انا كنت عايز مصلحتك
ويقول ويمسك كوب الماء ويرميها عليه
نمر.. ايه في
وليد.. فز قول الاكل هيبرد يا استاذ
نمر.. وهو ينظر اليهم وينظر في الاوضه ماما انتي هنا بجد
وليد.. بطل محن ويلا يا اسناذ
نيره. بعلو صوته الأكل هيبرد يلا
يحي.. يلا يا ماما
رقية.. وهي تمسح بيدها علي وجه نمر يلا يا ابني المجنين هيخلص علي الاكل كله
نمر.. ماما انتي هنا بجد ولا انا بحلم
وليد وهو يمسك نمر من التشرت يلا بروح امك بلا بتحلم ويشده خارج الاوضه بص تحت ينظر نمر تحت وير نيره ويحي وهم علي السفره وهم بيتخانقو علي الكرسي
نيره . يا نمر عايزة اقعدي انا جمبك
يحي.. لا انا الراجل هقعد جمبه
نمر.. بفرح وهو ينظر الي الجميع ويخضن رقيه ماما رقيه انا بحبك اوي اوي اوي اوي
نيره وانا
نمر.. وانتي المدللة الصغير
يحي.. وانا ابن البطه السوده صح
نمر.. انتا سندي وراجل البيت من بعدي

 

 

وليد ايه امال انا ايه كيس جوافه هنا
نمر.. وهو ينظر الي يحي مين ده
وليد والله ويجري علي نمر ويفضل يضحك عليه الجميع
نمر وهو يحضن وليد انتا ابويا مش اخويا يا وليد انا كونت هموت نفسي النهارده
وليد وهو بضرب نمر في صدره احرس اوعى اسمعك تقول كده تاني انتا اخويا ذيك زي يحي ونيره وعمرنا ما حد هيقد يفرقنا يا اخويا وسندي
نمر يحضن الجميع ويبكي انتم اللي سندي مش انا
نيره اه
نمر ايه في
نيره.. الكرسي
الجميع يضحك عليه
عند قسمت وهي تخرج من البيت وتركب السيارة
قسمت الو انتا فين
…. انا غي البيت
قسمت.. تمام انا في الطريق
…. تمام انا مستنيكي يا عمري
كمال… وهو يسير خلف قسمت راحه فين دي ده الساعه 11ايه ده اكيد اتجننت ولا ايه
بعد نصف ساعه تقف سياره قسمت وتنزل وتطلع العماره
كمال.. ايه المكان ده
ينزل كمال من السياره ويسال بواب العماره
كمال… وهو يطلع فلوس من جيب البدله ويعطيها البواب
كمال.. قولي يا عمي الهانم اللي طلعت فوف دي راحت فين
البواب… ستي قسمت هانم صح
كمال.. اه هي

 

 

البواب.. علي الشقه…. عند البيه محمود
كمال.. مين محمود ده
البواب… ده جوزها يا بيه
كمال…. بصدمه جوزها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنتي حقي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى