روايات

رواية أنتي حقي الفصل الثامن 8 بقلم شروق خالد

رواية أنتي حقي الفصل الثامن 8 بقلم شروق خالد

رواية أنتي حقي الجزء الثامن

رواية أنتي حقي البارت الثامن

رواية أنتي حقي
رواية أنتي حقي

رواية أنتي حقي الحلقة الثامنة

————-﹉———﹉عند بدر في المخزن
بدر.. وخو يتحرك في الكرسي ويحاول يفك يده
امممممم
ينظر بدر الي الشمعه اممممممم
نرجس.. وهي تنظر اليها والدموع في عنيها مش هقدر انا تعبت وتحرك راسها يمن وشمال
بدر.. يحرك راسه بمعني حولي
نرجس. اممممم
ويفرك بدر في الكرسي يمين وشمال ويقع بكرسي امممم
ويحاول ويصل الي الشمعه ويمسكها بطرف رجله
وهو خلف نرجس ويرفع الشمعه برجله ويحاول يفك يد نرجس
~~~~~~~~~~~~~~~~عند جاسر
جاسر….. ايه هنعمل يا علي
علي… مش عارف بس احنا لازم نلاقي ندا احسن فارس باشا مش ناوي علي خير ابدا
جاسر.. ما نحنا مرقبين بيت ابراهيم ونمر علي طول وما فيش جديد
علي… لازم نشوف طريقه تانى
علي.. فكره حد فينا يروح يشتغل معاه وكده هنعرف هو مخبيها فين
جاسر.. بس مين اللي هيروح
علي.. انا ده ممكن فارس باشا يموتنا
جاسر.. بخوف تمام

 

 

علي من بكره هروح الشركه عند نمر وهقدم علي شغل
جاسر.. في سره ربنا يستر ويعدي الموضوع ده علي خير
___________________________في بيت وليد
رقيه.. خلاص يا وليد يا ابني انا هتكلم مع نمر ونحل الموضوع.
نمر.. بس انا مش موافق يا ماما اني اسيب البيت ده
وليد. بس يا نمر باشا
نمر.. بغضب وهو يضرب وليد انا زفت نمر بس انتا ليه مش بتفهم انتا ايه
رقيه. بخوف علي وليد
اهدي يا ابني مش قصده
نمر.. لا هو قاصد أنه كل شويه يقول نمر باشا انا عارف اني مش اخوك انتا ولا يحي ولا نيره ليه بتفكرني اني مش منكم ليه وينظر اليهم ويترك البيت
نيره.. بخوف في ايه مالو ابيه
يحي.. ايه ليه علي طول بتفتحو في الكلام ده ما خلاص هو مرتاح حرام عليم
رقيه يلا انتا وهيا علي النوم والكلام ده ما يحصكش انتا ولا هي تمام
يحي.. لا يخصني ده اخويا مش مهم انو مش من دمي بس هو واكل عيش وملح معايا ومتربي معانا يعني اخويا
نيره .. صح مش مهم الدم المهم العشره احنا اخواته ويا ريت تفهمو الكلام ده
*******************************شروق خالد ***
وليد بصراح. لا نمر مش اخويا افهمو ده في مكان ونحنا في مكان تاني حرام نظلمه معانا احنا عيشين في حاره وهو ليه يعيش هنا معانا مايعيش قي مستواه حرام كل ما يحب ويتقدم لي بنت بترفض علي شان نحنا هو بيقول اننا نحنا عيلته احنا ناس علي قد حالنا يعنى يدوب مستورد معانا ومش عايزين مساعده من حد افهمو بقا
يحي. ونحنا مبسوطين بلي نحنا فيه بس نحنا عايزين نمر وسطينا
رقيه .. وهي تخضن وليد ايه في يا ابني احكي مالك

 

 

وليد.. البت اللي بتحب نمر طلبت ان نحنا نسيبو لو صح اننا بنحبو قالت أنها ما تتشرفش بينا
يحي. بس نمر
وليد.. لا نمر ما يعرفش بحاجه خالص
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡عند بدر في المخزن
بعد محولات من بدر بلشمعه وهي تخرف في ايد نرجس تتفك اديها
نرجس. بفرح وهي تشد الحبل من ايدها وتفك الصق من علي بقها الحمد الله الحمدلله
وتجري علي بدر
نرجس.. بابا بدر انتا بخير وتفك بدر وتقومه من علي الارض انتا كويس فيك حاجه
بدر.. سمحيني يا بنتي انا اسف انا السبب في كل حاجه
نرجس.. مش مهم المهم انك انتا بخير يا بابا
بدر.. بيكا يعني بعد كل ده مش زعلانه مني انا السبب في حرمانك من بنتك الخمس سنين دول
نرجس.. اهم حاجه ان هم بخير واكيد ابراهيم محافظ علي ندا
بدر… بغضب انا لازم اخلص منها كل اللي هي عملنه ده
ويمسك يد نرجس يلا بيناا يا بنتي
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

 

 

قسمت وهي تقوم من علي السرير انا لازم اخلص الموضوع ده طول اوي اوف
وتتصل علي احد
قسمت الو انتا فين
هههههه ايه في جديد ولا هتخلص علي تللي عندك
قسمت لا في جديد
محسن برشامة…. ايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنتي حقي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى