رواية لانني استحق الفصل السادس 6 بقلم كوين
رواية لانني استحق الجزء السادس
رواية لانني استحق البارت السادس
رواية لانني استحق الحلقة السادسة
البنت بس هنا يا حبيبتي ولسه هتمشي فجاه لقيت نفس الشاب اللي ضربته بالقلم
ورد بخوف: انت جاي ورايا هنا كمان شكلك نفسك تاخد قلم تاني
الشاب قرب منها وادها حقنه في رقبتها واغمي عليه
شالها وطلع بيها شقه فوق
ــــــــــ
زين دخل المكان وقال: هي راحت فين دي في ثانيه اختفت
لف نفسه لقي البنت اللي كانت بتمثل التعب قالها
زين: ورد اللي كانت معاكي راحت فين
البنت بخوف: انا معرفش هي مشيت معرفش اللي حاولت تمشي
زين شك فيها وقال اكيد في حاجه كان مراقبها من بعيد وسمعها بتقول
البنت: الو يا زياد في شاب تحت بيسال علي ورد انا خايفه اوي مليش دعوه باي حاجه
زياد بخبث: متقلقيش مش هيلحق ينقذها من اللي هعمله فيها
ــــــــــ قفل زياد
زين: طلع للبنت اللي سمع كل مكالمتها وهو ماسكها وبيقولها ورد فين والا هبلغ البوليس وهو هيتصرف مع اشكالك
البنت: انا معرفش حاجه معملتش حاجه انا
زين: ماشي هخليكي تقولي وطلع موبيله ورن علي عادل
ــــــــــــ
فاقت ورد ولقيت نفسها في شقه متعرفش وسرعان ما اتذكرت اللي حصل
قامت تجري بسرعه من الشقه لقيت زياد في وشها
زياد: رايحه فين يا حلوه شكل القعده مش عجباكي ده حتي ليلتنا طويله وبص علي جسمها
ورد بخوف: انت عايز مني اي سيبني امشي ارجوك
زياد بعصبيه: مش قبل مخلص حق القلم اللي ادتهولي وانا بقي القلم عندي غالي اووي ثمنها شرفك
ورد بخوف: مسكت فاظه كانت جمبها وقالت: لو قربت مني هقتلك
زياد بعصبيه: قرب منها ورمي الفاظه وبيحاول يقطع هدومها وهي بتحاول تفلت نفسها
ورد بدموع: حرام عليك سيبني سييني
زياد: قطع فستانها وظهر كتفها اللي بصله بصه ارعبت ورد
استغلت ورد عدم تركيزها وسحبت سكينه كان علي طبق الفاكهه
ورد: والله هقتلك فاهم لو قربت مني هخلص عليك
زياد: ارمي يا حلوه السكينه بدل متعورك
ورد استجمعت قوتها: وحاولت تمشي مسكها تاني ورمها علي السرير وقبل ما يقرب منها ضربته بالسكينه في رجله
زياد: ااااه اااه هقتلك والله هقتلك
ورد حاول تهرب بكل قوتها ولسه هتفتح الباب ضربها زياد علي راسها اغمي عليها
ـــــــــ
زياد اول موصل عادل رن علي البوليس اللي اول ما شافته البنت خافت،
الضابط: قولي يبت ورد فين واللي هحبسك
البنت بخوف: انا مليش دعوه والله معرفش حاجه زياد اداني فلوس وقالي هاتيها وانا معرفش اي حاجه وطلع بيها فوق في شقه واديته العنوان
جري زين بسرعه وهو خايف عليها كانها حبيبته ومصدق انه لاقاها
وصل زين الشقه وكان معاه عادل وضابط
زين فضل يخبط محدش فتح
الضابط؛: لو سمحت ده شغلنا وكسر الباب
دخل الضابط وزين اللي شافه بيحاول يعتدي علي ورد
جري علي ورد بسرعه اللي كانت مغيبه عن الوعي وغطاها بجاكته
ابتدت تفوق ورد وهي بتمسك فيه وبتقولها بدون وعي الحقني خدني من هنا بيحاول وعيطت
زين متحملش عياطها
ومسك زياد وفضل يضرب فيه لحد ما الضابط فكه منه واخد زياد
زين شال ورد ونزل بيها تحت كانت في عربيه اسعاف اخدتهم لحد المستشفي
اللي نور كانت مغيبه عن الوعي
في بيت ورد
مني: يارب استرها انا مالي خايفه علي ورد ليه كده
سهام: خير يا ماما تلاقيها اتاخرت شويه في المواصلات ولا حاجه
شهد: او تلاقيها بتتسرمح في الكليه منا شفتها في التلفوزيون شكلها ازاي
مني: اخرسي اوع تقولي علي اختك كده
بس لما تيجي يا ورد
ــــــــــــــ
في المستشفى ورد فتحت عنيها ومكنش في حد جمبها افتكرت اللي حصلها وضمت رجليها وفضلت تعيط
فتح الباب وورد لقيت: …..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لانني استحق)