روايات

رواية أصدقاء للأبد الفصل الخامس عشر 15 بقلم هنا حسين

موقع كتابك في سطور

رواية أصدقاء للأبد الفصل الخامس عشر 15 بقلم هنا حسين

رواية أصدقاء للأبد الجزء الخامس عشر

رواية أصدقاء للأبد البارت الخامس عشر

أصدقاء للأبد
أصدقاء للأبد

رواية أصدقاء للأبد الحلقة الخامسة عشر

في مكان بعيد تفيق حوريه تجد نفسها مقيده من رجليها وايديها فضلت تصرخ وتنده
حوريه/يا اللي هنا حد يرد عليا انتو مين
وفجأة يدخل سامي
سامي بابتسامة شماته/أهلاً أهلاً باللي عملالي فيها شريفه
حوريه بعصبية/أنت ازي تجبني هنا أنت اتجننت
سامي/اه اتجننت ولسه هتشوفي جناني بس اصبري يا حوريه الكل؛ب
حوريه بغضب/يابن الكل؛ب يا واطي
فجأة تلقت صفعه قويه منه ومسكها من شعرها
سامي/انت فاكره حبيب القلب هنا على شان يدافع عنك لا يا حلوه دا انا اموتك ولا حد يعرف ليكي طريق
حوريه بوجع/سيب شعري انت فاكرني هخاف منك انت اخرك تهديد بس
اتعصب عليها اكتر وفضل يضرب فيها بكل قوته لحد ما اغمي عليها وتركها وخرج
اذكروا الله*********************************
بسمه/أنت فين يا ماجد مستنياك على العشا
ماجد/اتعشي انت يا بسمه أنا هتاخر
بسمه/في حاجه
ماجد/حوريه بنت خالته ملاك اتخطفت وماحدش يعرف حاجه عنها
بسمه/ياحرام طب طمني لو سمحت لو عرفتو حاجه
ماجد/بإذن الله
زينب/يعني ايه يا جماعه بنتي مش هترجع
ماجد/اهدي يا طنط انا خليت رجالتي يدورو عليها وإن شاء الله نلاقيها بس لو ملاك افتكرت نمرت العربيه كانت سهلت علينا
ملاك/أنا كنت ملتهيه في حوريه ومن الخضه مركزتش
ادم/اهدو يا جماعه هترجع إن شاء الله
اذكروا الله**********************************
عدا يومين وماحدش عرف مكان حور وزينب وملاك كانو هيتجننو عليها أما ماجد فتأكد من حبه ليها
حوريه بزعيق/طلعني من هنا أنت مستفاد ايه من حبستي دي
سامي/كتير يا حلوه أول شئ إن حبيب القلب دايخ عليكي
وتاني شئ وأنا شايفك مزلوله كده عندي
حوريه/صدقني هتندم على اللي بتعمله ده ماحدش هيسيبك
أنت فاهم
نهي/خلاص صدعتيني وبعدين إحنا مش هنسيبك غير لما نكسر عينك على شان مترفعهاش علي اسيادك هو فيديو حلو أنت وسامي وبكده هضمنلك مستقبل مربح
حوريه بصقت علي وجهها وقالت
حوريه/انت فكراني وس؛خه زيك يا وس؛خه
مسكتها نهي من شعرها بغضب
نهي/انا اوريكي الوسخه تعمل فيكي ايه
وكانت هتضربها بس سامي وقفها
سامي/كفايه كده عليها النهارده
اذكرواالله________________________________________
زينب/لا أنا مش هقعد حاطه ايدي علي خدي وبنتي مختفيه وماحدش عامل حاجه
ملاك/اه يا خالتو تعالي نروح القسم نشوف عملو ايه
زينب/كان مستخبي لنا فين ده بس يا ربي
ملاك/اهدي يا خالتو كفايه أنا هموت من القلقل
من الجه التانيه
ادم/ها يا ماجد عرفت حاجه
ماجد/اه عرفت جهز الرجاله على شان نتحرك
ادم/طب هي فين ولا مع مين
ماجد بغضب/مين غيره سامي الكلب
ادم باستغراب/سامي طب هيعمل كده ليه
ماجد/انت ناسي العلقه اللي اخدها مني مش حوريه كانت السبب فهو بينتفم منها ومني فيها
ادم/وانت عرفت ده كله اذاي
ماجد/من بسمه
ادم باستغراب/بسمه دخلها ايه في الموضوع
ماجد/انت ناسي قصه الحب اللي بينها هي ومعتز ومعتز يبقا ابن عم سامي هو اللي قلها على خطه سامي
ادم/اه فهمت الحكايه لفت اوي
ماجد/يلا نتحرك احسن الحيوان يكون عمل فيها حاجه
اذكروا الله ____________________________________
حوريه/انتو يا بهايم يا اللي برا يا ناس
دخل سامي
سامي/ايه يا حلوه انت مستعجله ليه كل حاجه هتحصل في وقتها
حوريه/عاوزه أمشي من هنا
سامي بقهقه/هههه انت بتحلمي بس تعرفي أنت عجبتني وهموت عليكي
حوريه بشتمازاز/حيوان
سامي/هوريكي الحيوان ده يعمل فيكي ايه وهجم عليها وبدء يمزق ملابسها وهي تدفعه بكل قوتها ولاكن هو كان اقوي منها لحد مااتاه صوت من الخلف
ماجد/مش من الرجولة انك تستغل ضعف شخص على شان اغراضك الحيوانيه
سامي/اهلا أنت شرفت تصدق كنت مستنيك وكنت عارف أن الدغف معتز هيقول لست اختك
ماجد/والله مافي دغف غيرك
وهجم عليه يصربه بكل قوته لحد ماوقعو هما الاتنين من التعب
دخلت نهي وقالت
نهي/هتفضل طول عمرك غبي يا ماجد وبتجري ورا الرمرمه
واخرتك هتموت
قام ماجد وقرب من حوريه إللي كانت بتبكي من غير صوت
ماجد/اهدي حصلك حاجه أنت كويسه
حوريه برعشة/اه بس الحيوان ده كان كان
ومقدرتش تكمل كان هيتكلم بس قاطعه صوت غلق الباب
سامي/كنت عارف انك جاي على شان كده حضرتلك مفاجأة
نهي/علي شان تعرف إننا بنحبك هنخليك انت والجربوعه تموتو سوا حطينا ليكو قمبله باي وتركوهم
حوريه بخوف/هنعمل ايه أنا خايفه
ماجد/أهدي خلينا ندور على طريقه نخرج بيها قبل الإنفجار
اذكروا الله ____________________________________
ملاك/إحنا لازم ندخل
زينب/ايوه ماجد تأخر وقال ماحدش يدخل
ادم/اهدو كده كده البوليس محاوط المكان
بسمه/أنا خايفه علي ماجد
معتز/ماتقلقيش ماحدش يقدر يعمل حاجه
خرج سامي ونهي وحصل الانفجار الجميع بصدمه
كانو ملاك وزينب وبسمه هيجرو على جوا لاكن الشباب والبوليس مناعوهم وقبضو على نهي وسامي إللي ماكنوش متوقعين إن ماجد جايب معاه حد
ملاك بصراخ/سبني يا ادم حوريه جوا ونبي سبني
زينب ببكاء/بنتي راحت مني أنا عاوزه بنتي
بسمه بصدمه/معتز ماجد ماجد يا معتز أنا ماليش غيره في الدنيا اه يا اخويا
ملاك ببكاء/لا مستحيل حوريه مش هتسبني قولي يا ادم إنها مش هتسبني عاوزه اخدها في حضني واقولها إني مش زعلانه منها أنا أصلا مستحيل أزعل من روحي
ادم كان مصدوم ازي يحصل ده بسرعه كده ومش مصدق إن صديق عمره يموت لا اكيد في حاجه غلط بس غلط إزاي والانفجار مسك كل البنايه فضل ساكت وعيونه نزلت دموع على فراق صديقه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أصدقاء للأبد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى