روايات

رواية أسير قلبي الفصل الثاني 2 بقلم أميمة ثروت

رواية أسير قلبي الفصل الثاني 2 بقلم أميمة ثروت

رواية أسير قلبي الجزء الثاني

رواية أسير قلبي البارت الثاني

رواية أسير قلبي الحلقة الثانية

حلا : اسفه
يمن : حلا
حلا بصدمه وفرحه : مش معقول يمن اخبارك اي واخبار طنط فاطمه اي
يمن بابتسامة : بخير الحمد لله انتي اي اخبارك
حلا : بخير الحمد لله ليك وحشه والله امال رجعتو امتى من اسكندريه
يمن بنفس الابتسامة : رجعنا امبارح وقولت اكمل السنتين إلى فاضلين هنا
حلا بفرحه : بجد
يمن : اه والله
وسيله : طيب استأذن انا

 

 

يمن بضحك : استنى بس طمنيني عليكِ
وسيله : انت لسه فاكر تطمن عليا
يمن بضحك : خلاص قلبك ابيض
وسيله بضحك : اشطا سماح المرادي
حلا بضحك : سماح ماتت هاهاهاهاهاها
يمن و وسيله ضحكو عليها
يمن : هتفضلي طول عمرك طفله
حلا : حصل ياباشا
( نتعرف على يمن شاب عمره 21سنه في تالته طب وسيم جسم رياضي بشره قمحاويه عيونه لونها بني فاتح صديق حلا ووسيله من الطفوله)
( حلا طالبه في أولي طب ذات بشره خمريه تميل للبيضاء وعيون عسلي فاتح محجبه)
( وسيله صديقة حلا من الطفوله في أولى طب ذات بشره بيضاء وعيون بني محجبه)
يمن : طيب يلا على المحاضره انتِ وهي
حلا : لا مش هنحضر غير لما تخلص محاضرة ابو كرش
يمن باستغراب : مين ابو كوش دا
وسيله بضحك : هقولك دا دكتور بكرش اشطا فامره كنا جايين متأخر انا والزفته دي راح زعقلنا وطردنا من المحاضره ومن وقتها واحنا مش بنحضر محاضره لي
يمن بضحك : اضمنو انكم شلتو الماده
حلا : من غير شك يلا بينا نروح ناكل وبلاش محاضرات النهارده
يمن : يلا وعلى حسابي النهارده

 

 

وسيله : اشطا
Wr Omaima Tharwat
راحو مطعم
حلا : يمن ناولني الطبق إلى قدامك
يمن : بس دا حراق اوي
حلا : ياعم هات
يمن : انا حزرتك
حلا اخدت الطبق وكلت معلقه لحظه وشها اتحول كالطماطم وبدأت تصرخ
حلا بصراخ : ماااااااااااايه عاااااوزه ميه هاااتو ميه بسرعه
يمن ووسيله فطسو من الضحك
حلا بصراخ : بتضحكو هاتو ميه
يمن بضحك : خدي منك لله فضحتينا
وسيله بضحك : تستاهل هي الي جابته لنفسها مع انو حزرناها
حلا وهي بتهوي باديها : خلاص انت وهي كنت حابه اجرب
يمن : طيب يلا بينا عشان اوصلكم
حلا : اشطا يلا
وسيله : يلا الوقت سرقنا واحنا مش حاسين
في بيت حلا
حلا : سلااااام عليكم يا أهل البيت
عبدالله والد حلا : تعالى يااخرك صبري
حلا : وحشني يابابا كتير
عبدالله : وانتي يا قلب بابا بس قولي اي سر الفرحه دي
حلا : يمن ابن عمو إبراهيم رجعو من اسكندريه
عبدالله بابتسامة : كمنك فرحانه
حلا : امال صح فين ماما والواد أمان
أمان من وراها : بتجيبو في سيرتي لي
حلا : وحشني ياض
أمان : وانتي يا ام لسان
عائشه : مفجوعة البيت جيتي امتى
حلا : يلا واصله حالا عاوزه اكل
عائشه : روحي غيري هدومك وتعالى
حلا : اوك
وطلعت اوضتها ودخلت غيرت هدومها تليفونها رن
حلا بابتسامة : تلاقيها الب وسيله

 

 

حلا : الو يازفته
وسيله : بتعملي اي
حلا : رايحه اكل وقفلت في وشها ونزلت تحت
وسيله وهي بتبص في الفون : اه ياحيوانه بتقفلي في وشي وربنا لوريكي
حلا : عامله اكل انهارده
عائشه : محشي
حلا : يامي يامي
أمان : بت كلي وانتي ساكته
حلا : ملكش دعوه
أحمد : كلو وانتو ساكتين يابهايم
حلا : حاضر
أمان بضحك : يعني انتي بهيمه هههههههههههه
حلا : بتضحك على اي ما بابا قال انتو الاتنين
أمان بضحك : بس انتي الي رديتي مش انا
حلا بغيظ : طيب اسكت

 

 

عائشه : كلو وانتو ساكتين احسن انتو عارفين
فضلو ياكلو في صمت بعد الأكل طلعت حلا بره وهي واقفه قدام البيسين في حد زقها في الميه
حلا بصراخ : اعااااااااا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أسير قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى