رواية أسيره تميم الفصل الرابع عشر 14 بقلم لارين
رواية أسيره تميم الجزء الرابع عشر
رواية أسيره تميم البارت الرابع عشر
رواية أسيره تميم الحلقة الرابعة عشر
اسمعيني انا مش هتدخل ولا هأذي حد انا بس علشانك هبلغ عنهه
رديت عليه بتنهيده: طيب الحمدلله
اتكلم بمرحح: يعني كده صاف يالبن
رديت عليه بأبتسامه: حليب يا اشطه
فاتت كام يوم ومفيش اي جديد ف مره كنا قاعدين ف مكتبي
تميم: بقولك اي يمريومي منيجي نتغدي انهارده برا لاني زهقت كل يوم اكل هنا او ف البيت عاوز اقعد شويه معاكي ونتكلم
-حاضر هحاول والهي بس
وقبل مكمل كلامي سمعت تلفون تميم بيرن
=استني اشوف مين
كان ببتكلم وهو ع وشه معالم الفرحه خلص مكلمته
-مين ياتميم
=قرب عليا وباس ايدي وقال
حقك يانور عيني جهه حقكك وحقي جهه
-حق اي
رد بصدمه: حق اي؟
-اممم
-يارب صبرني علي ما بلاني
اتكلمت بتكشيره: متنجز وتتكلم انت رغااي لي
رد عليا بتنهيده وعصبيه خفيفه: مراد ومرات عمي اتقبض عليهم الست الفاضله كانت بتشتغل معااه ف السرر لدرجه اني مكنتش اعرف ف الاول ومن فتره عرفت وحاليا سيف الي كان بيكلمني من الطياره خلاص طالعه هيجي ومعااه امي ونور وسليم وكمان هما ميعرفوش انك عايشه
بجد
رد عليا بأبسامه وراها حزن كبير بس انا لاحظته
-تميم انت زعلان صح
رد وهو ف عينيه دموع=لا خالص
-بلاش تكدب عليا قولي الحقيقه
مسك كف ايدي واتكلم: كل الحكايه اني مكنش نفسي مراد يطلع كده كنت بتمني يبقي سند ليا ولينا كلنا كنت بتمني يبقي معايا وجمبي غايبه عني هيتعبني بس لازم ياخد جذاته
طبطبت ع كتفهه: خلاص متزعلش حقك ع قلبي انا عارفه انت قد اي زعلان وقد اي الحمل هيبقي عليك لوحدك عارفه ان الفتره الجايه صعبه عليك بس متقلقش انا هبقي معاك يعمري
مسحت دموعه وكملت كلامي: عشان خاطري دموعك دي متنزلش طول منا عايشه وبتنفس انا عوزه تميم القوي الي مبيتهزش بلاش تضعف بلاش عشان خاطري وانا جمبك ومعاك دايما تعرف حاجه ان انا مش زعلانه ع اي حاجه بمر بيها او مريت بيها عارف لي
رد عليا بأستغراب: لي
-عشان ببساطة كل دا مكتوب عند ربنا وربنا الي كاتبه لينا كل دي امتحانات ولازم كنا نمر بيها الي نتعلم منها وناخد دروس والي تقوينا والي تفهمنا ف لازم نرضي ونقول الحمدلله وبعدين ربنا لو مش شايف اننا مش قد الي بنمر ببه دا مكنش حطنا فبه فاهمني يحبيبي ف كل دي فتره وهنعديها سوا بحلوها ومرها وانا جمبك ومعاك وسند ليك دايما وقت متميل قلبي وعقلي وكتفي ليك شيال وعشان تبقي عارف كويس اني بحبك جدا ياتميم وفوق متتخيل
اتكلم وعينيه مليانين دموع: بتحبيني بجد وسامحتيني خلاص
رديت عليه بأبتسامه كلها حب: ايوا بجد ويلا بقا عشان انا جعانه اووي اطلع جهز العربيه عقبال مأغير واجيي وراك
اتكلم بفرحه طفل صغير : حاضر
كتيرر هيسال لي سامحت تميم اشمعنا المفروض بعد كل الي عمله مكنتش اديته فرصه كان المفروض ابعد حتي لو كان عمل اي عشاني لكن انا لا قررت ادي لنفسي فرصه واديله فرصه وقرىت ابص للحياه من زاويه تانيه طول منا راحتي مع حد هفضل معااه غير كده هبعد وانا راحتي مع تميم
خرجت من المستشفي وركبت العربيه واتحركنا ف طريقنا ع المطعم
بعد عده وقت وصلنا
تميم: تطلبي اي
-اي حاجه ع زوقك
-تمام
جهه الاكل وكنا بناكل ف نص الاكل تميم اتكلم
-بقولك اي يمريم
اتكلم بأستغراب: مريم انتي بتبصي ع مين
اتكلمت بصدمه: احمد
في مكان تاني
مراد: وديني مهسيب الي كان السبب انا لازم اعرف مين الي بلغ’ علينا
مجهول: اهدي يامراد بيه اكيد هنعرف وساعتها كل حاجه هتتحل
مراد مسكه وكان بيخنقه:تتحل ايدي الي تتحل دي فيها اعدام انت تخرس خالص غو’ور
سابه وكمل كلامه: ورحمه ابويا مهسيبك يالي كنت السبب
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أسيره تميم)