رواية أسيره تميم الفصل الحادي عشر 11 بقلم لارين
رواية أسيره تميم الجزء الحادي عشر
رواية أسيره تميم البارت الحادي عشر
رواية أسيره تميم الحلقة الحادية عشر
اتكلم سيف بتنهيده: مراد انت هتخليه يسافر
-يعم براحته يعمل الي يريحه ولو مش عاوز يرجع هنا تاني سكه السلامه
=عمرك مهتتغيرر هتفضل كده دايما
-ايوا صح انت صح ويلا غو’رر من وشيي
سيف راح ع اوضه تميم: تمام انا كلمته وهو مش فارق معااه
-تمام كده كويس خلي بالك من نفسك وخلي بالك من ماما ياسيف عاوز حاجه
=لا ابقي طمني عليك من الوقت للتاني
-تمام مع السلامه
=سلام
مشي تميم وراح ع المطارر
__________________________________
عند مريم))
كانت وقفه ف المطبخ واقفة سرحانها واتكلم:
مالو الجميل بيفكر ف اي
-ها لا مبفكرش ف حاجه
رد بتكشيره :طيب انا جعاان جدا فيه اكل
رديت بنفس الكتشيره: لا ومش عارفه اعمل حاجه
-طيب عديني كده اما اعمل لقمه ناكلها
اتكلمت بتكشيره زي الاطفال: مهو البيه بيخلص الجبنه الرومي والانشون اول بأول ولا كانو قط
رد عليا بتنهيده: اسكتي ياحببتي شويه خليني اركز اشوف هعمل اي قال قط قال
سبته وروحت قعدت وربعت ع الرخامه واتكلمت: بقولك اي يامودي
-اتكلمي يا بلوتي سامعك
-اي رأيك تتجوز
اتكلم وهو باصص للاكل
-لا مش عاوز خليني كده احسن
رديت عليه: لي يااحمد لي
قرب عليا ومسك ايدي واتكلم
-مريم متنسيش اننا هنا لوقت معين وبعدين هنرجع وناخد حقنا
رديت بزعل: احمد بس انا مش عاوزه اخد حق ولا عوزه حاجه غيرك انتي بقيت كل اهلي يااحمد وبعدين انت سمعت كلامي وسبت المخابرات زي متفقنا صح
-صح +عارف بس انا مستحيل اسيب حقي وحقك انتي نسيتي
صدقني منستش بس خلاص مبقتش عاوزه فيه حاجه بتمنعني
اتكلم بهمس بينه وبين نفسه: صدقيني عارف
-بتقول اي
بقولك يلا عشان ناكل الاكل خلاص جهز يلا عشان عندنا شغل الصبح
-طيب
فضلنا طول الوقت واحنا بناكل ساكتين لقيت احمد اتكلم: الحمدلله انا خلصت اكل انا داخل انام يارورو هتعوزي حاجه
-لا سلامتك تصبح على خير
رد وهو ماشي =وانتي من اهل الخير
عملت كوبايه الشاي ودخلت اوضتها قعدت ع المكتب وفتحت دفتر المذكرات بتاعتها وبدأت تكتب
وبدون توديع ذهبت كما أتيت بلا اتفاق .
بتاريخ 9:9:2022
قفلت دفتر المذكرات وراحت البلكونه ودخلت قعدت فضلت تتأمل شكل السحاب والنجوم والقمر وريحه الجوو ونسمه البرد الي كانت بتطيرر شعرها ونامت مكانها
__________________________________))
تاني يوم
ف اوضه احمد صحي من النوم لقي ورقه ع السرير جمبو فتحها: صباح الخير انا محبتش اقلقك قبل منزل ف عملتلك الفطار وحطتهولك ع السفره برا ف الصاله افطر قبل متنزل وبعدين تعاله ع المستشفي
قفل الورقه ورن عليها
بعد عده اتصالات ردت
-الوووو
=اي يبنتي كل دا عشان تردي
-معلش يا ساجد بس عندي ضغط شغل حقك عليا
=عادي خلاص مفيش مشكله انا قلقت عليكي بس وخلاص اهو هفطر ومسافه السكه
-تمام متتاخرش سلام
=سلام
كان قاعد زهقان ف قرر ينزل يتمشي ع البحر
كان قاعد ف يخت سرحاان فيها سرحانن ف نظرات عينيها الي مش قادر ينساها فاق من سرحاانه ع صوت طفل بيطلب المساعده ف ركز ع مصدر الصوت لقااه طفل واقع ف الببحر بيغرق
نط ف البحر وطلعهه وحاول يفوقهه اتكلم بلهفه: يعالم ياناسس ابن مين داا حاول يفوقهه لكن الولد مستجبش معااه اخدوو ووداا ع المستشفي دخل ع الاستقبال واتكلم وقال
Lütfen biri bana yardım etsin, biri gelip onu uyandırsın
الترجمه ((من فضلكم أحد يساعدني الآن
سمع صوت هو بيحبه صوت يعرفهه كويس
لف ولسه كان هيتكلم
انصدم ومتكلمش كان فرحاان انو شافها مكنش عارف يوصف احساسه كان حاسس وعارف ان حبيبتو عايشه أسيره قلبه عايشه
اتكلمت بنبره كلها خوف: تميم
قرب عليها بلهفهه
لكنها بعدت عده خطوات
خافت ومن خوفها وقعت الملفات من ايديها وطلعت برا المستشفي كلها
تميم ساب الطفل ع الترول واتكلم وقال
Biri bu çocuğa yardım etsin, hızla denize düştü, boğulmak üzereydi ama çıkaramıyorum
الترجمه:((فليساعد أحد هذا الطفل، لقد سقط في البحر، وكان على وشك الغر’ق ولكن لا أستطيع إنقاظه هل يستطيع احد ان يساعده من فضلكم
وخرج من المستشفي
حاول يوصلها لكن كانت فيه مسافه بينهم ف ندهه عليها: يا مريم استني هفهمك عشان خاطري
لفت وشافت عربيه جايه عليه قالت بكل خوف:
حاسب العربيه ياتميم لكن هو مكنش سامعها كان خايف تمشي وتبعد عنه ومأخدش باله من العربيه الي جايه عليه
حاولت تجري عليه وتلحقهه لكن ملحقتش وكان الوقت فات وخب’طته
جريت عليه بكل لهفهه: تميم فوق تميم انت سامعني طيب فوق واحنا هنتكلم زي منت عاوز
للحظه نسيت كل الي حصل وحضنتو وعيطت كانه ابنها وخايفه تخسره خا’يفه ع فقدانهه واتكلمت والدموع نازله ع خدها: تميم عشان خاطري فوق عشان خاطري فوق وانا هسمعك
تميم فتح عينه واتكلم بوجع: ا انا اس اسف غصب عني
وغمض عينيه تاني
مسكت وشه بكف ايديها واتكلمت بكل وجع
Millet, biri bana yardım etsin, biri hemen ambulansı arasın
الترجمه ((فليساعدني الجميع
فليتصل أحد بالإسعاف الآن
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أسيره تميم)