روايات

رواية أريدك لي الفصل العشرون 20 بقلم شهد

رواية أريدك لي الفصل العشرون 20 بقلم شهد

رواية أريدك لي الجزء العشرون

رواية أريدك لي البارت العشرون

رواية أريدك لي
رواية أريدك لي

رواية أريدك لي الحلقة العشرون

اسيل رجعت البيت بس وقفت لما شمت ريحه غا”ز
ومشيت ناحية المطبخ وفتحته بس صر”خت
بره الفيلا
عيسي نزل من عربيته وهو بيكلم حسام
عيسي:ممكن تكون في الفيلا انا داخل اهو
عيسي فجاه سمع صر”يخ اسيل ودخل لجوه
بسرعة بس وقف مصدوم لما شاف رفيف راسها
بتنز”ف وفيه كد”ما”ت في وشها
عيسي قرب منها وشالها وطلع واسيل وراه
في المستشفي عند فريدة
فريدة بعيا”ط:هو كويس يا دكتور
اهدي متخا”فيش خالص هو بخير والرصا”صة ناحية كتفه
شويه ويفوق
فريدة هزت راسها بدموع ودخلت عنده
عند عيسي
اسيل:يعني حور عايشه وانت كنت حا”بسها

 

 

اسيل ضر”بته بالقلم وقالت”وزعلان من رفيف
اذا كان مراد انا”ني ف انت انا”ني
اكتر وسيلتك كانت غل”ط انت وهو مو”ذيين
مراد بص للارض والدكتورة خرجت
عيسي:طمنيني يا دكتورة
الخب”طه نتج عنها ارتجا”ج بالمخ وطبعا ربنا يستر
وميكونش فيه مضا”عفات
مراد دخل بسرعة عند رفيف وبصلها بحز”ن وقال:اسيل
فعلا عندها حق
مراد قرب منها وبا”س جبينها وايدها وقال:انتي
طا”لق يا رفيف
مراد خرج من الاوضة
بعد ست شهور
حسام بز”عيق:مش هط”لق
اسيل:هرفع عليك قض”يه وهتط”لقني
حسام شدها ليه وهمس:لو بمو”تي مش هط”لقك
اسيل بدموع”متسيبني بقي
حسام وهو بيضمها:مش هقدر يا اسيل
قرب من رقبتها وبا”سها وهمس:مفيش في
قلبي غيرك انا بحبك♥️
اسيل بدموع:بتكذ”ب

 

 

حسام:يكش امو”ت لو
اسيل بعيا””ط وهي بتحضنه:بعد الش”ر عليك
حسام:قوليها عايز اسمع بحبك منك
اسيل:انا مش بحبك انا بمو”ت فيك
حسام حضنها بقوة وهمس:يلا بقي علي بيتنا
عشان عايز اسيل صغيرة
تحت
حسام نزل مع اسيل وعيسي قال:شكلكم صافي
حسام وهو بيبص لاسيل:ديه قشطه
عيسي وهو بيحضن اخته:اتل”م
اسيل بهمس لعيسي:متز”علش هتلقيها رفيف بتحبك
عيسي ابتسم بهدوء
عند فريدة
خرجت من الحمام وشعرها بينقط وبصت لمالك
اللي نايم وافتكرت
من ست شهور
مالك بدا يفتح عيونه بو”جع وبص لفريدة
اللي بتعيط وقال:اهدي انا بخير
فريدة بعيا”ط وصوت متق”طع:م الك انت
مالك بابتسامة وفرح:انا كنت مفكر بيتهيالي
بس لا انتي بتتكلمي
فريدة حضنته وهو با”سها وهي قالت:بحبك
باك
فريدة قربت من مالك اللي نايم وحطت خصله
من شعرها اللي بينقط علي وشه وهو فتح عيونه
وهي جت تقوم راح شدها وقعت عليه
مالك بهمس:هو دخول الحمام زي خروجه

 

 

فريدة :ما
مالك با”سها و
عند عيسي
كان قاعد لحد ما تليفونه رن برقم غريب
عند رفيف
رفيف:بتول انا مش عايزة كلام في الموضوع
ده والا هسيب البيت
بتول سابتها ونزلت للصيدليه
بتول ديه اللي يامن حب”سها مع رفيف
رفيف قعدت علي الكرسي وافتكرت
لما صحيت يوم الحا”دثة وهي في المستشفي وقامت
مشيت من غير ما حد يشوفها
رفيف فاقت علي صوت جرس الباب
فقالت:و بعدين يا بتول وفتحت بس لقيت عيسي في وشها
رفيف جت تقفل الباب بس عيسي ز”قه ودخل
رفيف:اطلع بره
عيسي بصلها وقال:لابسه السلسلة ليه لحد دلوقتي مع انك بتكر”هيني
رفيف بقوة:اطلع بره
عيسي قفل الباب وبصلها وقال:وحياتك عندي مهنخرج غير
في ثلاث أحوال
ياما بفض”يحه واتجوزك بس مستحيل اعمل كده
يا اما تسامحيني او امو”ت نفسي
رفيف بصتله بسخر”ية اما هو فدخل البلكونه
ووقف عالسور
رفيف بز”عيق :انزل
عيسي:انا عارف انك لسه بتحبيني بس بتكا”بري
بس انا يا بنت مصطفي لو مخدتكيش امو”ت

 

 

انا عايزك ليا
رفيف بعيا””ط طب انزل
عيسي:طب قولي بحبك
بز”عيق ودموع:بحبك
بعد اسبوع
اسيل وهي بتعدل لرفيف طرحه الفستان:كده حلو
فريدة بتو”تر:كنت عند الدكتورة النهاردة وقالت اني حامل
اسيل ورفيف حضنوها وقالوا:وزعلانه
فريدة:خايفة مالك مينبسطش
رفيف :بالعكس مالك طيب وبيحبك واكيد هيطير
من الفرحه
الباب خبط ومصطفي والد رفيف دخل مع حور
رفيف:نعم
مصطفي قرب منها وحضنها وقال:عارف انه متاخر
يا بنتي حق”ك عليا
رفيف حضنته وهي بتعيط
تحت
مالك كان واقف مع حسام وعيسي لحد
ما رفيف نزلت وابوها سلمها لعيسي
عيسي با”س جبينها وخدها يرقصوا
فريدة بتوتر : مالك انا
مالك:ايه
فريدة:انا
مالك:اتكلمي يا فريدة ومتخافيش
فريدة:النهاردة كنت عند الدكتورة
مالك بخو”ف:مالك
فريدة:انا حامل يا مالك
ضحك وفجاه ضمها بقوة وقال:جواكي فيه
حته مني ومنك انا هيتقالي بابا وانتي ماما
فريدة:بحبك قوي
مالك ضمها بحب

 

 

عند اسيل
حسام:متيجي في حضني و
اسيل:حسام
حسام؛زي مالك وفريدة دايما
دماغك شما”ل وظل”ماني
اسيل ضحكت وحضنته
عند رفيف
رفيف:عيسي
عيسي:نعم
رفيف:بجد بتحبني
عيسي:لا واخدك تخليص حق ياروحي
رفيف جت تبعد شدها ليخ وقال:عشان
بعشقك مش بس بحبك واديكي بقيتي ليا
♡رفيف حضنته وقالت:بحبك
♥️النهاية

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أريدك لي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى