روايات

رواية أحبني قاسي الفصل العاشر 10 بقلم ريهام كمال

رواية أحبني قاسي الفصل العاشر 10 بقلم ريهام كمال

رواية أحبني قاسي الجزء العاشر

رواية أحبني قاسي الجزء العاشر

رواية أحبني قاسي الحلقة العاشرة

محمد(بتوتر)… لا لا مافيش حاجه
يارا(بشك)… متأكد
محمد(بتوتر)… ايوه
يارا(بزهق)… هنعمل ايه دلوقتي
محمد… اممم تجي نتمشي شويه علي البحر اللي واقفين من ساعتها عليه مش عارفين نعمل ايه
يارا… وماله
محمد… قوليلي يا ستي عمرك حبيبتي قبل كدا
يارا(بجمود)… ايوه
محمد… مالك براحه 😂 وهو مين يا ستي
يارا…. كان واحد بحبه من واحنا صغيرين بس مكنش واخد باله مني ولا كأني في حياته
محمد… زعلانه
يارا(بحزن)… ايوه طبعاً زعلانه لما تكون بتحب حد وهو ولا معتبرك في حياته بتحس ان الدنيا ملهاش طعم نفسك تروح..
محمد… كملي

 

يارا…. نفسك تروح تحضنه وتقله علي كل اللي جواك ويحس بيك بقي. تعبت بجد
محمد… يارا
يارا… اممم
محمد… تعالي
(احتضن محمد يارا بحب وكأنه يريد أن يقول لها أنه يحبها كذالك)
يارا(بإستغراب)…مالك
محمد… مش عارف عايز احضنك وخلاص
يارا.. يا عم اوعي
محمد… لا كدا حلو
✨✨✨✨✨✨✨✨
يوسف…. الأكل هنا تحفه
شيرين… ايوه
يوسف…. عليكي جامعه بكره
شيرين… اممم
يوسف… هاجي أخدك بكره أوصلك تمام
شيرين… ليه يعني
يوسف… مش عارف بس هو كدا

 

شيرين… وهتتعب نفسك ليه
يوسف… ولا تعب ولا حاجه لازم أكون مطمن عليكي
شيرين(بإبتسامه)… يا سيدي تشكر . ممكن سؤال
يوسف… اتفضلي
شيرين… أهلك فين
يوسف…. يااااه زيي زيك يا بنتي
شيرين… انت كمان
يوسف… اه انا أمي ماتت وانا صغير وبابا مسافر ومعرفش عنه حاجه وكنت قاعد مع تيتا لحد اما ماتت بقيت عايش في الدنيا غريب. بس لما عرفت محمد وأحمد حبيت الدنيا
شيرين… الدنيا حلوه بالنسبة ليك
يوسف…. اممم هي ماشيه أهي وبتعرف علي ناس جديده
شيرين(بضحك)… وانا منهم صح
يوسف(بضحك)… أولهم كمان
شيرين… يا سيدي تسلم
يوسف… ممكن طلب بسيط
شيرين… أؤمر

 

يوسف… عايز أشوفك بالحجاب
شيرين… حجاب؟
يوسف… ايوه انتي لبسك طويل ناقص بس حجاب هيبقي جميل عليكي
شيرين… انا عمري ما فكرت في الموضوع دا
يوسف… لو كانت مامتك عايشه كانت هتقولك كدا ربنا يرحمها
شيرين… يا رب
يوسف… تعالي نحاسب علي الأكل دا ونشتري أحلي حجاب لأحلي شيري
✨✨✨✨✨✨✨✨
ياسمين… هنتجوز امتي
أحمد… كلها شهر يا عسل وتنوري بيتنا
ياسمين…. يااااه
أحمد…. مالك
ياسمين…. مش عارفه
أحمد… في ايه
ياسمين… الدكتور ابو شخه
أحمد(بضحك)… تاني الدكتور دا
ياسمين… ما انت متعرفش عمل ايه دا لو محمد عرف هيشلوحه
أحمد(بضحك)… عمل ايه
ياسمين(حكت له كل ما حدث)
أحمد(بصدمه)… يا نهار مش فايت دا لو عرفت هيموته
ياسمين… انا خايفه يارا تقوله
أحمد… خير
ياسمين… هاتلي غزل البنات
أحمد… بنت أختي حضرتك
ياسمين(بضحك)… يلا يا خالو
✨✨✨✨✨✨✨✨

 

يوسف(بإنبهار)… ما شاء الله جميل عليكي اووي
شيرين… بجد
يوسف… شوفي نفسك في المرايه لو مش مصدقه
شيرين…. واووو
يوسف…. هتلبسيه
شيرين… اووومال
يوسف… بس في مشكله
شيرين… ايه هي
يوسف(بخبث)… أنك كنتي قمر دلوقتي قمرين تلاته
شيرين(بكسوف)… احم احم
يوسف(بضحك)… خلاص يا طماطم
شيرين… يلا عايزه انام
يوسف… يا بيضه
شيرين…. ني ني ني ني
يوسف…. 😂😂
✨✨✨✨✨✨✨✨
محمد… انتي هتنامي ولا ايه
يارا… لا صاحيه اهوو
محمد(لنفسه)…. الوقت جاي وهقولك
يارا… كنت عايزه اقولك علي حاجه
محمد… قولي
يارا… انا مردتش علي فون ياسمين في الجامعه
محمد…اه صح افتكرت ودا ليه بقي
يارا(بتوتر)… اصل حصل مشكله صغننه
محمد(بضحك)… صغننه بتاعتك دي تبقي مشكله كبيره

 

يارا… بص يا سيدي الدكتور ابو شخه
محمد(بضحك)… مين دكتور ابو شخه دا
يارا… مش عارفه ياسمين وشيرين اللي بيقولو كدا
محمد…كملي يا اخر صبري
يارا…. حصل(وحكت له كل ما حدث)
يارا…. ساكت ليه
محمد…..
يارا(بقلق)…. يا خرابي هتعمل ايه
محمد……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحبني قاسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى