رواية أحبني قاسي الفصل السابع 7 بقلم ريهام كمال
رواية أحبني قاسي الجزء السابع
رواية أحبني قاسي الجزء السابع
رواية أحبني قاسي الحلقة السابعة
وبعد وقت ليس بطويل
ياسمين… أخيراً وصلنا
يارا… ما شاء الله
محمد… ايه رأيك في الفيلا دي
يارا(بإستغراب من تعامله المفاجئ)… اه حلوه اووي
ياسمين… خطيبي وحشني
محمد… في الشركه يا عسل
ياسمين(بزعل)… لماذااااا
محمد… هروح اهوو متصرخيش
محمد… يلا تعالو
ياسمين…. خالتو سعاد خالتووو سعاد
محمد… براحه شويه يا بنتي
يارا… مين سعاد دي
محمد… دي الدادا اللي هنا
يارا… اه
محمد… هتحبيها
الدادا(سعاد)… وحشتيني يا ياسمين
محمد… ازيك يا دادا
سعاد… الحمد لله يا ابني. اوماال مين دي
ياسمين… احم احم اقدملك يارا زوجه الأستاذ محمد المنشاوي
سعاد… ازيك يا حبيبتي يا مرات الغالي
يارا… الحمد لله يا دادا
ياسمين… قوليلها خالتو زيي يا بت
يارا(بضحك)… وماله
محمد… هو أحمد هيتأخر يا دادا
سعاد… هو ويوسف قالوا هيتأخروا شويه
محمد.. خلاص هروح انا الشركه
سعاد… ليه دا انت لسه جاي تعبان
محمد… هروح بقي مرحتش من زمان
سعاد… ربنا معاك
محمد… حضري للبنات الأكل والعشا هما اللي يعملوه
ياسمين… What
محمد… عيشي عيشه أهلك
يارا(بإستغراب)… يعني ايه احنا اللي هنعمل العشا
محمد(بضحكه مستفزه)… سلاااام
ياسمين… هنعمل ايه
يارا…. أمرنا لله هندخل نخترع شويه
✨✨✨✨✨✨✨✨
مجهول….وصل اسكندريه
شخص…. ايوه ومعاه مراته
مجهول(بصدمه)… مراته
شخص…. ايوه اتجوز من يومين بس معملش فرح كتب كتاب بس
مجهول…. اممم طب روح انت
شخص…. تمام حضرتك
مجهول… أما أشوف مراتك اللي سيبتني عشانها دي
✨✨✨✨✨✨✨✨
محمد…. ازيك يا عم حمدي
حمدي(عامل في الشركه)… ياااه يا باشا عامل ايه والله الشركه نورت
محمد… بنورك يا راجل يا طيب اوماال في أحمد ويوسف
حمدي… في المكتب
محمد… تمام
دق دق دق دق
أحمد…. ادخل
محمد… السلام عليكم
أحمد… وعليكم السلام أخويا حبيبي
محمد…. صحبي وحشني
يوسف… مكنوش يومين يا عم مش مستهله أحضان
محمد… أنت دايماً قافش كدا أبو شكلك
أحمد… سيبك منه المهم جبت البت خطيبتي
محمد(بضحك)… دا هي اللي جبتني
أحمد(بفخر)… تربيتي
محمد(بضحك)… تربيه
أحمد… ها كمل سامعك
يوسف…. عااار
أحمد… خد تعالي ياض
محمد… دا مكتب مش مكان تجروا ورا بعض فيه
أحمد… بيغلط في خطيبتشي
محمد… خطيبتشي
يوسف… محن
محمد… بقولك مش هتفرحنا بقي انت كمان
يوسف… السنجله چنتله
أحمد… بكره تيجي اللي توقعك يا برنس 😉
محمد… النهارده معزوميش علي العشا
أحمد… الله
محمد(بضحك)… بس يارا وياسمين اللي هيطبخوا
يوسف… الووو المستشفي تلات أوض لو سمحتوا
أحمد… ربنا يستر
محمد… فين الورق اللي هوقع عليه
يوسف… خد يا خويا
أحمد… بعد الشغل تستنوا أجيب لحبيبتي شكولاته بتحبها
يوسف…. محن
محمد… أمشي ياض من هنا
✨✨✨✨✨✨✨✨
يارا(بإنبهار)… ما شاء الله دي جميله أووي
ياسمين… أحسن من اللي هناك صح
يارا… ايوه الأوضه جميله اووي . دي لوحدي صح
ياسمين… ومحمد يا عسل😁
يارا… لا والنبي سيبيني لوحدي
ياسمين… ننعم يا ختي
يارا(بتوتر)… قصدي يعني مش عايزه انام معاه
ياسمين(بصدمه)… يعني اليومين دوم بتنامي لوحدك 😱
يارا(بتوتر)… انتي فاهمه غلط
ياسمين…. اومااال
يارا…. انزلي يا بت انزلي نجهز الأكل
ياسمين… فهميني
يارا… انتي لسه صغيره
وبعد فتره😇
يارا… خالتو سعاد هو انا ليه حاسه الفراخ المشويه دي هتتحرق
سعاد(بضحك)…. لا خمس دقايق وهنطلعها
ياسمين…. طب خالتو سعاد الكيكه حلوه كدا ولا أزين بشكولاته كمان
يارا(بضحك)… دا انتي غرقتيها
سعاد… حلوه يا سوسو
يارا…. هل كدا البشاميل اتظبط
سعاد(بضحك)…. انتوا اول مره تدخلوا مطبخ وتطبخوا
ياسمين…. لا احنا ندخل نجيب تفاح وبيبس من الثلاجه ونيجي😁
يارا…. والشكولاته يا بت😂
✨✨✨✨✨✨✨✨
محمد(بزهق)… خلصت
يوسف… وأنا خلصت
محمد… المحن لسه مجاش
يوسف… بيجيب شكولاته للحاجه ياسمين
محمد… أختي وتتدلع
يوسف… وليه مش مراتك وتتدلع وتجبلها
محمد….
يوسف… أحسك مش مرتاح
محمد… فعلا
يوسف… قول بصراحه انت موافق علي الجوازه دي من الأول
محمد… أنا مش عارف الأمور جات إزاي والوقت عدي بسرعه بس انا خايف تعمل زي..
يوسف… خلاص إنساها بقي
محمد… مش قادر يا يوسف
يوسف… انت اللي عايز كدا
محمد… بحاول
يوسف… قرب من مراتك
محمد….هطلقها كمان شهر او اتنين
يوسف…. طب وليه
محمد…. هتبقي زيها
يوسف… يا محمد الناس كلها مش زي بعض يمكن مش زيها أنت شوفت منها حاجه عشان تحكم عليها وبعدين دي لسه بقالها يومين او ثلاثه بس معاك اديلها فرصه وانت مشوفتش حاجه منها
محمد….رأيك
يوسف…. رأيي إن نسيب الماضي ونفكر في اللي جاي وفكر في مراتك وشوف مميازاتها وحاول تقرب منها هتنسي الماضي صدقني
محمد…. همشي بكلامك
أحمد… اناااا جيت
يوسف… كل دي شكولاته
احمد… ملكش دعوه
محمد… وأنا اقول المرتب بيروح فين
أحمد… محدش واخد منها حاجه
محمد… يلا يا شباب زامنهم كلوا الأكل اللي عملوه
✨✨✨✨✨✨✨✨
يارا…. كله تمام
ياسمين… الحمد لله
يارا… عارفه لو قالوا حاجه علي الأكل دا هموتهم
ياسمين…. مجهزه السكينه متخفيش
سعاد… يا نهااار 😂
يارا… لا يا دادا مترمزيش اووي
محمد… السلام عليكم
الجميع… وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ياسمين(بفرحه)… أحمد
أحمد… حبيبتي
ياسمين… وحشتني اووي
يوسف…. محن
محمد….. خليك في نفسك
أحمد… شوفي جبت ايه لبنوتي الصغننه
ياسمين…. تسلملي يا قلبي
(يوسف، ريهام🙄)
أحمد… احلي شكولاته لأحلي ياسمين
ياسمين… دي كتير اوووي
أحمد.. الغالي للغالي
يارا… غير هدومك وتعالي دوق الأكل بتاعي انا وياسمين
محمد…. جهز يا يوسف العربيه عشان نروح المستشفى
يوسف…. من عيني
✨✨✨✨✨✨✨✨
ياسمين… ايه رأيك
يارا…. وانت ايه رأيك في الفراخ دي
محمد…. بصراحه
يارا….ايوه الصراحه
يوسف….. احم
أحمد….اممم
محمد….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحبني قاسي)