رواية أحبني قاسي الفصل الرابع 4 بقلم ريهام كمال
رواية أحبني قاسي الجزء الرابع
رواية أحبني قاسي الجزء الرابع
رواية أحبني قاسي الحلقة الرابعة
صعد محمد الي الأعلي ودخل الغرفه وجد الغرف مظلمه ويارا نائمه لا تشعر بشيء اقترب من السرير وفجأه
يارا(بدموع).. ليه
محمد.. ليه ايه
يارا.. يعني انت مش عارف انا بتكلم عن ايه
محمد… انا
يارا…. معلش ابعد كدا
محمد… رايحه فين
يارا… هروح الحمام تيجي معايا
محمد(كاتم ضحكه)… احم لا ميصحش
وبعد مده
محمد… رايحه فين
يارا(بدون اهتمام)… هكون رايحه فين هنام
محمد… هتنامي فين
يارا… علي الارض😒
محمد… لا ما هو انتي مش هتنامي علي الارض تاني
يارا… ليه ان شاء الله
محمد… عشان تعبتي
يارا…. ودا يهم حضرتك في حاجه
محمد… اه
يارا… في ايه
محمد(بتوتر)… عشان الناس اللي تحت ملهمش ذنب أنهم يزعلوا علي شانك
يارا… ودا كل اللي هامك
محمد… يلا بلاش كلام كتير ونامي
يارا… هنام فين
محمد…. علي السرير
يارا… وحضرتك
محمد… علي الكنبه
يارا… طب يلا وسع كدا
محمد… صح نسيت اقولك
يارا… نعم
محمد… احنا هنروح اسكندريه كمان كام يوم
يارا… ليه
محمد… الشركه اللي هناك وحولت ورق جامعتك لهناك
يارا…. تمام
محد… تصبحي علي خير
🧠… انت بتقول ايه
يارا(بعدم فهدم)… ايه اللي حصل احم قصدي وانت من اهله
✨✨✨✨✨✨✨✨
قبل الفجر بقليل
محمد…. ياااه الجو برد اووي
❤… يعني انت حسيت بيها لما كنت تنيمها في البرد دا
تذكر…
الست… مش كل صوابعك زي بعضها يا ابني ادي للبنت فرصه
محمد… يمكن مش زيهم.. او يمكن زيهم
❤.. بس انت مشفتش منها حاجه متحكمش عليها كدا وخلاص
محمد… سقعان
يارا…عشان تعرف اني كنت بسقع زيك
محمد(بصراخ)… ااععععععععع
يارا… ايه يا أهبل مالك
محمد… انتي جيتي أمتي
يارا… معلش أصلي بصلي الفجر
محمد… لسه قدامه كام دقيقه
يارا…. هتوضي وهقرأ قرآن علي ما يأذن ممكن طلب
محمد… قولي
يارا…. صلي معايا
محمد… اممم طيب يلا
يارا(بإستغراب)…. مش هتزعق ولا هتسخر مني يعني
محمد… انتي عاجبك ولا ايه
يارا… لا يا خويا يلا
بعد قليل
محمد… جمعاً
يارا……
محمد… مش بتردي ليه
يارا(بعدم فهم)… انا مش فهماك
محمد… مش فهماني ازاي
يارا… يعني حضرتك كنت
محمد… ممكن بلاش حضرتك دي
يارا…. اممم طيب انت كنت يعني بتعاملني أسوء معامله ودلوقتي سبحان مغير الأحوال انت ملبوس
محمد(بضحك)… مش لدرجه دي
يارا(بتفكير)… ودلوقتي بتضحك معايا
محمد… احم
يارا… انت حد عاملك عمل
محمد…. لا
يارا… طب انت عندك انفصام يعني
محمد…. لا حول ولا قوة الا بالله عايزه ايه دلوقتي
يارا… عايزه أفهم ايه سبب التغير المفاجئ دا
محمد(وهو يفكر في كلام العجوز)… لحظه إدراك
يارا…. ايه
محمد(بتوتر)… ايه ولا حاجه
يارا…. امممم هصدق
محمد…. يلا قومي نامي
يارا…. طيب
يارا… انت رايح فين
محمد(بإستغراب)…. هنام
يارا… هتنام فين
محمد… علي الكنبه في ايه
يارا…. انا مش هفكر نفس تفكيرك ومش هتنام علي الكنبه في عز البرد تعالي نام علي السرير
محمد… وانتي
يارا… بردو علي السرير بس هنحط فاصل تمام
محمد…. ليه معملتيش اللي عملته فيكي
يارا… عشان مش عايزه حد من الناس اللي تحت يزعلوا عليك😏
محمد….العين بالعين ولا ايه
يارا… يلا يا بابا عشان عايزه انام
محمد… يلا يا ختي
بعد قليل
أخذ محمد يترك كثيراً علي الفراش
يارا…. ما خلاص يا عسل
محمد… احم معلش
يارا… نام يا خويا
🫀.اعتذر بقي دا انت
🧠…لا
🫀…. خليك في نفسك شويه
وبعد صراع طويل…..
محمد(بسرعه)…. يارا الصراحه كدا أنا أسف علي الكلام اللي قولته اول مره جيتي هنا ويا ريت متزعليش مني ونبدأ صفحه جديده علي ما نطلق تمام
يارا……
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحبني قاسي)