رواية أحببني دبدوب الفصل الثامن 8 بقلم لولي أحمد
رواية أحببني دبدوب الجزء الثامن
رواية أحببني دبدوب البارت الثامن
رواية أحببني دبدوب الحلقة الثامنة
معاز / دي … الست الكبيره اللي قصادك قالتلي انزلها عند المغسه
اسر وهو لم يصدقه / طيب تعالي اخدها معاك بدى ما تشيلها لوحدك
معاز/ لا وتين قالتلي أنه هي عاوزاك
ولسه اسر هيرد عليه معاز راح مشي بسرعه ولكن اسر لم يصدقه وكيف له أن يصعد الي شقته بل كلم عشيقته فقرر اسر أن يتبعه
كان معاز يمشي بحذر حتي وضع وتين في السياره وانطلق علي مخزن قديم ملئ بالأتربة والغبار
ووضعها وربطها بالحبال
علي الناحيه الاخري
كان اسر يراقب حركه معاز جيدا حتي وصل إلي المخزن القديم وصعق مما رآه
كانت وتين مربوطه بالحبال وجميع جسدها ينزف منه الدماء وكما أن ملابسها متمزقه
اسر / والله يا معاز الكلب لاعرفك ازاي تيجي جمب مرات اسر الدهشوري
بينما كان اسر يفكر ماذا يفعل لكي ينقذ معشوقته اصطدم بالحائط فوقعت الخشبه واصدرت صوتا
التفت معاز حوله لكي يري من اين صدر هذا الصوت
ولكن تمكن اسر من الاختفاء جيدا
معاز/ انا هخرج اجيب اكل من بره لينا كان يقول هذا الكلام وهو يلعب بخصلات شعرها
وتين / وهي تبصق علي وجهه صدقني اسر مش هيرحمك وهيجي يطلعني من هنا انت فاهم
معاز / اما انشوف ادينا مستنين أسر ده طول عمره واخد كل حاجه مني حتي انتي حبتيه بس انا مش هسمحله
وتين / ايه اللي انت بتقوله ده خد ايه منك
معاز / انتي خدك انتي كان بيحبك من واحنا في الجامعه بس طبعا مكنش عاوز يكلمك غير اما يكون نفسه
وتين / عشان كده انت جيت خطبتني عندا فيه قد ايه انت شخص حقير وندل
ولسه هيضرب وتين بالقلم علي وشها لكن من يقدر علي أن يلمس قطته
امسك اسر يده وضربه ضربه اسقطته أرضا
وظلوا لفتره يتبادلوا الضربات حتي أخرج معاز من جيبه سكين
اسر/ اللي انت بتعمله ده مش هيفيدك في حاجه انت فاهم
معاز / يا انا يا انت النهارده مش كل تبقي بتاعتك بقي انت ايه مش بتزهق
لكمه اسر ضربه اسقطته أرضا
وراح يفك الحبل من علي وتين وبينما قام معاز من خلفه ولسه هيضربه بالسكينه
وتين راحت زقته واخدت هي السكينه في بطنها
اسر/ وتييييييييييين لا فوقي عشان خاطري متسبنيش انا لسه عاوز اعيش معاكي ولسه عاوز اجيب منك اطفال عشان خاطري متسبنيش
معاز/ أن..ا مع..ملت..ش ح..اجه
وقد هرب الجبان ولم يعطي له اسر اي اهتمام كان مشغولا بحبيته التي بين يديه طفلته وقطاع وجزءا من روحه
حملها وذهب الي المشفي
اسر / الحقوني انا مراتي بتنزف حد يلحقني واخده رصاصه
الدكتور / متقلقش خير يا استاذ
اسر/ انت لسه هنتكلم معايا انجز. انا لو مراتي حصلها حاجه انت مش فاهم انا ممكن اعمل اي انا ممكن اقفلك المستشفى دي كلها
الدكتور/ اهدي بس يا استاذ انا هعمل كل اللي ف ايدي
طلب الدكتور من الممرضين انا يدخلوها الي غرفه العمليات
اتصل اسر بانس
اسر/ انس تعالي بسرعه علي مستشفي
انس / مستشفي ايه وايه اللي حصل انت كويس
اسر/ انا كويس بس وتين خدت رصاصه في بطنها
انس / طيب طيب انا جاي حالا ابعتلي اللوكشين
لم يمر نصف ساعه وقد وصل انس الي المستشفي ومعه حور
حور/ اسر ايه اللي حصل لوتين
كان اسر يجلس علي ارضيه المستشفى وكان يبكي كما انه طفلا في السابعه من عمره تركته أمه
انس نزل علي ركبتيه / متخفش انشاء الله تقوم بالسلامه ادعيلها انت بس
اسر/ مش عاوز حد غيرها يارب متخدهاش مني يارب قومهالي بالسلامه
بعدها بحوالي سته ساعات خرج الدكتور من غرفه العمليات
اسر/ ها يا دكتور مراتي كويسه حصلها حاجه انت مبتردش لي
حور/ اهدي بس يا اسر ممكن يا دكتور تفهمنا وتين عامله اي
الدكتور / للاسف انا بعتذر ……………..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببني دبدوب)